Nee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
Die Ivan Navarro Pastor hè, heeft die ooit een wedstrijd gewonnen?
Echt altijd als ik die gast in een livescore zie heeft hij verloren of staat hij kansloos achter.
En vervolgens wint ie de eerste vier potjes in straightsquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:11 schreef TheGeneral het volgende:
Federer:
Tursunov, Raonic, Monfils, Del Potro, Nadal, Djokovic
Dat is niet de meest fijne loting.
Fedje zit toch bij Rafa of ben ik nou scheef (is ook als ik gelijk heb niet per sé uitgesloten btw)quote:
De grote vier kunnen elkaar dus pas in de halve finales treffen.quote:
Is er een FOK! pool?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:52 schreef Salamando het volgende:
Voor de mensen die meedoen, de ATP Draw Challenge kan dus ook weer gedaan worden.
Geluktquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:08 schreef Szura het volgende:
Ja maar kan het topic niet vinden...
Volgens mij Fok! en wachtwoord baas?
kan zijn dat ik wrong ben, maar is dat niet het hele idee achter seeds...quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De grote vier kunnen elkaar dus pas in de halve finales treffen.
Hij bedoelt Jesse Levine, Jack Sock, Robby Ginepri en Igor Kunitsyn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kan zijn dat ik wrong ben, maar is dat niet het hele idee achter seeds...
Typisch fed tegen rafa bedoel je?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ook typisch WTA.
Ben door de eerste ronde wedstrijden aan het scrollen heeft Pironkova in set 1 van de 11 breakkansen er 1 benut.
Knap hoor
Inmiddels 14 van de 15 gemist
Ik vind het wel meevallen. Wat Nadal draagt is 20x zo erg. Die gladde altijd bezweet uitziende latex pakjes pffffquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:16 schreef TheGeneral het volgende:
Wat speelt Djoko toch in vreselijk lelijke outfits zeg.. Al die teneus van sergio tacchini die hij gedragen heeft zien er niet uit.
Kijk dat shirt in dat plaatje danquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Wat Nadal draagt is 20x zo erg. Die gladde altijd bezweet uitziende latex pakjes pffff
Natuurlijk is het geen enkel probleem. Ik vind het er alleen niet uitzien.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef Norrage het volgende:
Tsja die draken en vlammen en wat nog meer zijn uberlelijk, maar die "saaie" shirts zijn gewoon prima. Ik hou van saaie tennisshirt, moet gewoon wit zijn ofzo. Wat is het probleem?
Maar ik begrijp je wel hoor
Dat vind ik nou lelijke shirtsquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:04 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vond hem er alleen in Adidas beter uit zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat vind ik nou lelijke shirts
Smaken verschillen
Ik vind het er juist uitzien als iemand die net het meest gebruikte photoshop filtertje heeft gevonden. Daarnaast stopt het precies op de rand van de zijkant van het shirt waardoor ik het er ook niet mooi afgewerkt uit vind zien.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:12 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Dit shirt vind ik juist baas
Tsja, het is dat het vrouwendag is dat ik dit soort discussies nog wel kan accepterenquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind het er juist uitzien als iemand die net het meest gebruikte photoshop filtertje heeft gevonden. Daarnaast stopt het precies op de rand van de zijkant van het shirt waardoor ik het er ook niet mooi afgewerkt uit vind zien.
Overigens vind ik de outfits wel een mooie fit hebben. Ze zien er strak uit. ( niet hoe ze er uit zien, maar hoe ze passen zeg maar)
Waarom zien ze eruit alsof ze iemand gaan mob-lynchen in fotoshopland?quote:
Dr Ivo 56% van de punten op z'n eerste service, wat is ditquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef Salamando het volgende:
Kubot staat Karlovic compleet weg te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |