1 urgot met blue buff tegen 2 mind you... Janna / Corki hebben geen killingpotential earlygame tegen een bluebuff urgot. Its just not gonna happen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:09 schreef Zeroku het volgende:
CLG is de enige die een beetje in de buurt kwam. Dignitas wa gewoon slecht als je het niet 1 vs 2 kunt winnen. Andere lanes en jungle was M5 gewoon dik beter.
Hetzelfde zou je kunnen zeggen over m5 in de match tegen dignitasquote:Op maandag 12 maart 2012 14:06 schreef Autobandje het volgende:
Mja AAA die snowballed van een paar (lucky) earlygame kills is toch niet echt heel bewonderenswaardig.
In die AAA game laat m5.GosuPepper zich op sullige wijze first blooden, en dan een 3v3 die m5 nooit had mogen aangaan waar ze 0-2 gaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Hetzelfde zou je kunnen zeggen over m5 in de match tegen dignitas
Wat is er leuk aan dan? Normale game toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:32 schreef Lamabal het volgende:
Eindelijk. Dit zijn de leuke potjes
[ afbeelding ]
feeden van een Olaf en dan winnen in Solo Queue? Spannendquote:Op maandag 12 maart 2012 15:32 schreef Lamabal het volgende:
Eindelijk. Dit zijn de leuke potjes
[ afbeelding ]
Olaf zat op het begin al op een armor stack van 150. Deed niet zo veel damage.quote:
Niet echt. Ze stonden het hele potje voor, totdat ik ging carryen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
feeden van een Olaf en dan winnen in Solo Queue? Spannend
Dan zou ik het alsnog geen geluk noemen. Je speelt met lol in op de fouten van je tegenstander, als m5 zo dom is om die fouten te maken dan zijn ze imo gewoon geoutplayed, in ieder geval die match of die situatiequote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Autobandje het volgende:
[..]
In die AAA game laat m5.GosuPepper zich op sullige wijze first blooden, en dan een 3v3 die m5 nooit had mogen aangaan waar ze 0-2 gaan.
Ja, of je zou kunnen betwisten dat AAA gewoon keihard failed als je 1v2 van urgot niet kan winnenquote:Tegen Dignitas lieten ze hun Urgot 1v2en met geweldig teamplay pakken ze FB en daarna de mid gank. Dat was gewoon outplayen, terwijl die AAA game (hoewel goed gespeeld door AAA) meer door m5 falen kwam. IMO anyway
Mja ik houd sowieso niet zo van die level 1 battles waarbij de match al bijna beslist kan worden, heeft meer met geluk te maken dan met skill denkquote:Op maandag 12 maart 2012 17:35 schreef ems. het volgende:
Dan zou ik het alsnog geen geluk noemen. Je speelt met lol in op de fouten van je tegenstander, als m5 zo dom is om die fouten te maken dan zijn ze imo gewoon geoutplayed, in ieder geval die match of die situatie
Dan lijkt het me meer de 'skill' om te beslissen dat je op level 1 niet kan opbotsen tegen het andere team. Als je het dan wel probeert dan is die 'skill' gewoon niet hoog genoeg lijkt mequote:Op maandag 12 maart 2012 18:02 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Mja ik houd sowieso niet zo van die level 1 battles waarbij de match al bijna beslist kan worden, heeft meer met geluk te maken dan met skill denk.
Denk het niet. Er zijn comps die belachelijk sterk zijn op level 1, Zilean, Bliz, Taric, Morgana etc. zorgen 80% zeker voor een FB op level 1.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:02 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Mja ik houd sowieso niet zo van die level 1 battles waarbij de match al bijna beslist kan worden, heeft meer met geluk te maken dan met skill denk.
En de beslissing om je team te riskeren op lvl 1 is dan net zo'n lastige als op lvl 18 tegen een gefeed team. Als je weet dat je het niet aankan moet je niet het risico gaan lopen, of wel natuurlijk omdat je een plan hebt (ambush/whatever). M5 wist echt wel hoe sterk hun tegenstander was en probeerde hierop te spelen, en de beslissingen daarbij waren dus minder dan die van de tegenstander.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk het niet. Er zijn comps die belachelijk sterk zijn op level 1, Zilean, Bliz, Taric, Morgana etc. zorgen 80% zeker voor een FB op level 1.
Offline staat M5 22-1 W/L. Zijn dus sowieso nog nooit outplayed offline.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Autobandje het volgende:
[..]
In die AAA game laat m5.GosuPepper zich op sullige wijze first blooden, en dan een 3v3 die m5 nooit had mogen aangaan waar ze 0-2 gaan.
Tegen Dignitas lieten ze hun Urgot 1v2en met geweldig teamplay pakken ze FB en daarna de mid gank. Dat was gewoon outplayen, terwijl die AAA game (hoewel goed gespeeld door AAA) meer door m5 falen kwam. IMO anyway
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |