Better nerf Irelia.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:29 schreef Xetran het volgende:
Irelia en Wukong gekocht uit de sale van de RP die ik kreeg. damn wat is Irelia een killing machine zeg
Komt omdat die vertraagd is.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:06 schreef Metonae het volgende:
Valt me zwaar tegen dat er nog geen sneak peek van de volgende champ uitgekomen is
One thing will be sure, it will have tons of damage!quote:Op zondag 11 maart 2012 09:06 schreef Metonae het volgende:
Valt me zwaar tegen dat er nog geen sneak peek van de volgende champ uitgekomen is
En je kan er mee junglen! Triforce is recommendedquote:Op zondag 11 maart 2012 13:22 schreef jespertje het volgende:
[..]
One thing will be sure, it will have tons of damage!
Janna is atm beter dan Sona, en er komt sowieso een support aan. Is voor Nautilus al gezegd.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:29 schreef ems. het volgende:
Ze moeten gewoon een keer een goede (geen karma dus) support ertussen gooien die on par is met sona etc.
ze zeggen al 3 maanden dat er een support aankomt. Ondertussen zie ik alleen maar assassins en bruisers uitgepoept worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Janna is atm beter dan Sona, en er komt sowieso een support aan. Is voor Nautilus al gezegd.
Met tussendoor Viktor en Sejuaniquote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ze zeggen al 3 maanden dat er een support aankomt. Ondertussen zie ik alleen maar assassins en bruisers uitgepoept worden.
Assassinsquote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ze zeggen al 3 maanden dat er een support aankomt. Ondertussen zie ik alleen maar assassins en bruisers uitgepoept worden.
Janna is altijd beter want janna is leuker. Het ging me er ook niet om wie beter is, het gaat me om hard-support.quote:
Replays kwamen er ook aan, was gezegdquote:en er komt sowieso een support aan. Is voor Nautilus al gezegd.
Nieuwe champion heeft weekje vertraging dus kan goed zijn dat dat gewoon de nieuwe support wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Janna is altijd beter want janna is leuker. Het ging me er ook niet om wie beter is, het gaat me om hard-support.
[..]
Replays kwamen er ook aan, was gezegd
Zo onder de indruk van hoe veel verschillende strategien ze uit de mouwen weten te schudden. Waar het in kiev om de mobiele counter-jungling ging (M5 was precies op tijd met 3-4 man bij enemy blue) en men zich hierop leerden aanpassen ging m5 hier in hanover op de tanky tour (mundo/urgot/shen/alistar) met dus alistar die hun eigen jungle beschermde (om de mobiele counter-jungen te counteren). Ze counterden dus hun eigen strategie van een maand terug die nu de 'nieuwe meta' was.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:46 schreef witte_fantasie het volgende:
die early game van M5 was niet normaal goed zeg tegen dignitas
Ik zou ook bang zijn omdat m5 altijd onverwachte plays maakt en bij kleine fouten al bloed ruikt.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Iedereen is zo fucking bang voor m5 dat ze bekrampt gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |