SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:
The Fall?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welke band staat bekend om haar aparte songtitels en heeft daardoor op het web ook haar eigen Song Title Generator?
Buddha was de vierde en de bijbel de vijfde, dus Ulx +1quote:
Die hebben zij ook graag. Om te offeren op het altaar. .quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:53 schreef Z het volgende:
Klinkt als zweterige mannen. Geef mij maar frisse indie-meisjes.
poisonquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe kennen we Bret Michaels, Bobby Dall, Rikki Rockett en C.C. DeVille beter?
N00bie +1quote:
Die verwachtte ik, maar warm, warm..quote:
Nee.quote:
Ik dank U.quote:
pipster +1quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:04 schreef pipster het volgende:
Hoppa, ik doe een heel wilde gok op Mijnheer Rieu voornaam andre
pipster +1quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:02 schreef pipster het volgende:
Das dat boek over de engelse punk scene Englands Dreaming is uit No future van de Sex Pistols
Wat van wie?quote:Give me back my broken night
my mirrored room, my secret life
it's lonely here,
there's no one left to torture
Give me absolute control
over every living soul
en ook nog iets van vervolg met dit tekstfragment.quote:is a Canadian singer-songwriter, musician, poet and novelist. His work often explores religion, isolation, sexuality and interpersonal relationships.
Zowiezo zijn de meeste boeken van Simon Reynolds over muziek goed te lezen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:50 schreef pipster het volgende:
Oh, dat Rip it up klinkt wel ok, maar eens op de kop tikken.
quote:Give me back my broken night
my mirrored room, my secret life
it's lonely here,
there's no one left to torture
Give me absolute control
over every living soul
And lie beside me, baby,
that's an order!
Give me crack and anal sex
Take the only tree that's left
and stuff it up the hole
in your culture
Give me back the Berlin wall
give me Stalin and St Paul
I've seen, brother:
it is murder.
Maar ja hij stond dan ook al een tijdje open, vond het wel tijd voor verandering....quote:Tja, dat is wel een giveaway: The Future.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:28 schreef pipster het volgende:
Reactie 2: The Future World Wie??? Nooit van gehoord!
Nog 2. Maar je mag ook 3 verschillende nummers noemen van FWO, hoor !quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:08 schreef pipster het volgende:
Future love paradise van Seal, Future Sound of Londen, en ik neem aan naast the Future of the world en No Futere van de Sex Pistols. Dus dan moet ik er nog steeds 2/3 want FSOL twijfel ik over.
Dat was van Prince van de Batman soundtrack, denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:44 schreef Blogman het volgende:
Een grootheid heeft nog een nummer The Future de hitparade ingezongen. Wie is dat dan ?
Nu je het zegt, weet ik weer wat FWO was. Kan alleen dat Desire herinneren trouwens...quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had Desire, ET-theme en Roulette(?) geweten van FWO.
Ja, dat ken ik zeker wel, maar dat heb ik eeuwen niet meer gehoord...quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je Roulette (twijfel nog steeds of dat goed is, maar iig die instrumentale synth-deun uit 1983) hoort, ken je die ook nog wel.
quote:Heb-ie verkering, een pracht van een meid,
Op een dag wordt ze lesbisch en dan ben je d'r kwijt.
Je eet vegetarisch, principieel doe je dat,
Word je aangereden op een zebrapad
het lied is dit jaar 30 jaar oudquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:13 schreef Bol_Wan het volgende:
ah, een carnavalkraker dit jaar in Eindhoven, maar zou niet weten van wie het is. De titel wel
We lopen een beetje achter in Brabant, met carnaval al helemaalquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
het lied is dit jaar 30 jaar oud
Alvast half goedquote:
Over 100 jaar, maar ik vind 't wel goed zo..quote:
100% (quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
tragically hip - at the hundredth meridian
the cure - one hundred years
joey dyser - 100 years
haircut 100 - love plus one
the byrds - one hundred years from now
Al had Noobie hem ook goed (inclusief Roulette), het derde nummer is geraden door MadMaster. Sorry voor de onderweg veranderende vraagstelling.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Believe In The Future van Critical Mass.
Hakkuh!!
Wel een Belgisch hoofd, he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:They formed in early 1983.
and initially comprised Peter Hooton, Steve Grimes, John Melvin and Andrew John "Andy" McVann,
who was killed in a police chase on October 1, 1986 at the age of 21,
and to whose parents the band's subsequent album,"Spartacus
," would be dedicated.......'s 's first song to reach the upper end of theUK singles chart
was "Groovy Train
," which reached the Top 10 in September 1990. In late November that year they released their most famous song,which instantly became a hit.
2x Grass en die van het mannekoor zit weinig in qua titel, helaas.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:50 schreef WeezerButler het volgende:
XTC - Grass
Hugh Masakela - Grazing in the Grass
Mannenkoor Karrespoor - Mooi Man
Dit lijstje was eerder dan de edit van Pipster dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:05 schreef Berkery het volgende:
Riny Van Der Lee - Varkens geiten boerenkool
Foo fighters - For all the cows
Mannenkoor Karrespoor - Lekker op de trekker
Pink Floyd - Sheep
Pink Floyd - Granchester meadows
Rolling Stones - Wild horses
Spitting Image - The Chicken Song
Led Zeppelin - Black Dog
The Cure - Love Cats
Therapy? - Potato Junkie
eerste vraag dit topic/laatste van vorigequote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
radiohead-talking heads
big country- idem
shakespears sister - smiths
pretty girls make graves - idem
starsailor - tim buckey
deacon blue- steely dan
death cab for cutie - bonzo doo da dog band
motörhead - hawkwind
overkill - motörhead
kooks - david bowie
Kan je (of iemand anders) de naam in de naam aangeven? Ik zie ze niet allemaalquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef tong80 het volgende:
Manfred Man's earthband
Mudhoney
X mahl Deutchland
Bad Company
Blue aeroplanes
Red hot chili peppers
Adam and the ants
Nico Haak
Velver Underground
Sex Pistols
meer zie ik er ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:43 schreef tong80 het volgende:
Manfred Man's earthband
Mudhoney
X mahl Deutchland
Bad Company
Blue aeroplanes
Red hot chili peppers
Adam and the ants
Nico Haak
Velver Underground
Sex Pistols
Te veel werkquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:33 schreef Berkery het volgende:
[..]
Kan je (of iemand anders) de naam in de naam aangeven? Ik zie ze niet allemaal
quote:Manfred Man's earthband
Mudhoney
X mahl Deutchland
Bad Company
Blue aeroplanes
Red hot chili peppers
Adam and the ants
Nico Haak
Velvet Underground
Sex Pistols
264,5quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:51 schreef Ulx het volgende:
Hoeveel leden heeft de groep Yes tot nu toe in totaal gehad?
Volgens Wikipedia wel, ik ga d'r maar vanuit dat dat klopt.quote:
Ugly kid Joe ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef Blogman het volgende:
Vanwege Vrouwendag twee vrouwen uit Zweden:
[ afbeelding ]
Wie ?
Arn0 +1 pakt net het punt voor de meer uitgebreide en interessantere reactie van cafca weg.quote:
quote:
Ja, dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:37 schreef belsen het volgende:
Opgezocht, het is een Amerikaanse folkartieste.
quote:I am not Jesus though I have the same initials -
I am the man who stays home and does the dishes.
WeezerButler +1quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:31 schreef WeezerButler het volgende:
Briljant !!!
2e nummer van This is Hardcore, kwam niet op de titel.
Totdat ik een goed las ...
Pulp - Dishes
quote:
McLuskyquote:
the Rolling Stones toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:04 schreef tong80 het volgende:
Van wie is het nooit uitgebrachte nummer cocksucker blues ?
Ik vergeef je de spelfautquote:
Aangezien bartrid in Engeland resideert, is die speling nog niet zo vaut.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Aangezien bartrid in Engeland resideert, is die speling nog niet zo vaut.
Speling ?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Aangezien bartrid in Engeland resideert, is die speling nog niet zo vaut.
VanBasten?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:40 schreef bartrid het volgende:
Nee. Den meer aan de finale van Euro 1988
Yupquote:
Ken het niet. Ken wel de band Arsenal en het album George Best van The Wedding pressent.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Yupbelsen +1
Mid jaren 90 techno. Ooit alleen gekocht vanwege de naam en omdat ik al een cd van Overmars had
Ik ook niet. Ik ging blind af op de hint.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken het niet. Ken wel de band Arsenal en het album George Best van The Wedding pressent.
Nope, uit Newcastle. Nu helaas meer bekend vanwege z'n drank en drugs gebruik en mental breakdowns.quote:
Dat zal dan Gazza zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:00 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nope, uit Newcastle. Nu helaas meer bekend vanwege z'n drank en drugs gebruik en mental breakdowns.
Yup. belsen +1quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zal dan Gazza zijn.
De held van Lazio.
Nee, het nummer komt uit 1997, naar aanleiding van de Beverwijk-rellen.quote:
Weet je dit nog?quote:
n00bie +1quote:
Is heel goed te raden. Naam is ook geīnspireerd door (de winnaar van) dat EK.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:34 schreef methodmich het volgende:
Het nummer heette 'Aanvallen', maar de artiest?
Kut, daar gaat m'n vervolgvraag…quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
bartrid + 1
DJ Bobo wordt altijd vergeten..
quote:The band is most famous for their 1981 hit, which was later covered by the French band Nouvelle Vague. The single went to #12 in Germany and #6 in Austria.
Yello, The race?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
Kut, daar gaat m'n vervolgvraag…
Ook Zwitsers, welke band en welk nummer?
[..]
n00biedoobiedoo +1quote:
Bol_Wan + 1quote:
Infooormer, adjkshajdhalfjlafhskdfal, a licky boom-boom dajuuumquote:
Wat doen ze allemaal zo graag?quote:And the English gal a do the
The American gal a do the
The Indian possie do the
The Yardy gal a do the
The Japanese gal a do the
And the German gal a do the
quote:
Leef je uit.quote:
Ik kende alleen het verhaal van de tijgerquote:Op maandag 12 maart 2012 11:33 schreef Blogman het volgende:
Ik zie dat hij maar liefst drie exotische 'huis'dieren had.
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat zijn er al 3 en ik zal er even 5 van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |