Ja maar lullo, je denkt toch niet dat ik wakker ben morgenochtend daaro?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gast, ik meende gisteren iets anders te hebben opgevangen.
Omdat ze er lekker uitzien.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:15 schreef von_Preussen het volgende:
Vandaag vroeg een Iraanse maat aan mij waarom Nederlandse meisjes zoveel met allochtonen geliëerd zijn. Echt een zinnig antwoord kon ik hem niet geven, suggesties?
Laat mij de vraag anders formuleren: ben jij morgenvroeg aanwezig of niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar lullo, je denkt toch niet dat ik wakker ben morgenochtend daaro?
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat mij de vraag anders formuleren: ben jij morgenvroeg aanwezig of niet?
Regel je ook even de inspectiemars van een of ander kapel daaro lullo?quote:
Helaas behoort dat op een dergelijk korte termijn niet tot de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Regel je ook even de inspectiemars van een of ander kapel daaro lullo?
Wil wel in stijl ontvangen worden.
Niet dat ik weet, hoezo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helaas behoort dat op een dergelijk korte termijn niet tot de mogelijkheden.
Is jouw account trouwens gekaapt door iemand anders?
Zal hem leren.quote:Swiss move on tax rise for rich foreigners
[..]
Switzerland currently has a single rate of income tax. Wealthy expats who live in the country include racing driver Lewis Hamilton and singer Phil Collins.
[..]
Swiss move on tax rise for awful artists zou leuker zijn geweest.quote:
Eerst maar eens een burgeroorlog hier in Europa.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:36 schreef remlof het volgende:
En de Zwitsers hebben de Frank al aan de Euro gekoppeld omdat hun export implodeerde, het komt helemaal goed met Zwitserland.
Binnen tien jaar volwaardig EU-lid met de euro, let maar op.
Ja, massaal ongestraft eerst lekker potenrammen! Leuk johquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eerst maar eens een burgeroorlog hier in Europa.
Nou nou nou, 500+ miljoen homo's zou wel geweldig zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, massaal ongestraft eerst lekker potenrammen! Leuk joh
Je lijkt von_Preussen wel, heb je ook zo'n zieke geest?
Dat zou dan wel weer top zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, massaal ongestraft eerst lekker potenrammen! Leuk joh
Als het van die nichterige homo's betreft dan. De Gayparade-homo zeg maar.quote:
Ja en? Zolang er maar meer vrouwen zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel, als ±10% van de mensheid homo is, wat ze zeggen, dan is 't toch al gauw 700.000.000 homo's op deze planeet. Jaja mensen. Meer homo's dan Europeanen.
Minstens een zesde daarvan heeft spleetogen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel, als ±10% van de mensheid homo is, wat ze zeggen, dan is 't toch al gauw 700.000.000 homo's op deze planeet. Jaja mensen. Meer homo's dan Europeanen.
Geen probleem, blijven er nog honderden miljoenen aantrekkelijke homo's over, wellicht minus de zwarten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:42 schreef waht het volgende:
[..]
Minstens een zesde daarvan heeft spleetogen.
Philquote:
Maar die compenseren dat met een meer dan gemiddeld groot kontgatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:42 schreef waht het volgende:
[..]
Minstens een zesde daarvan heeft spleetogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |