abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 6 maart 2012 @ 09:42:56 #1
70532 loveli
N
pi_108772819
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
pi_108772824
Dat ze 't even weet :)
Ja doei.
pi_108772835
:D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108772861
Wat is het ov-chipkaart systeem toch een geweldige uitvinding. :r

Blijkt dat je alleen transacties kan opvragen vanaf het moment dat je het transactieoverzicht hebt geactiveerd. Wat is dat voor onzin. :(

En sunny: hop, naar de sportschool. }:|
pi_108772874
_O- helpt wel :Y :W tot straks ;)
pi_108772879
Zo, anderhalve mok koffie op, zo maar 's op m'n gemakje fietsen O+ Om de een of andere onduidelijke reden heb ik er wel zin in vandaag :') O+ :@
Ja doei.
pi_108772893
Vis een optie?

loveli wordt niet vergeten O+
Ja doei.
pi_108772902
Go Sun!
Ik zit nog in college, vanavond weer naar de dansschool.
pi_108772924
Go Sunny!

Ik haat het echt om afhankelijk te zijn van anderen voor iets belangrijks... |:(
Be someone that makes you happy
pi_108773908
:O
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_108773970
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is het ov-chipkaart systeem toch een geweldige uitvinding. :r

Blijkt dat je alleen transacties kan opvragen vanaf het moment dat je het transactieoverzicht hebt geactiveerd. Wat is dat voor onzin. :(

En sunny: hop, naar de sportschool. }:|
Oh goed dat je het zegt, dat moet ik nog activeren bij zo'n automaat. Deed het eigenlijk om mijn geld terug te krijgen van een enorme vertraging een maand geleden, maar dat kan ik dus vergeten? :')

Wat heeft iedereen er zin in vandaag! Ik ook. O+ Maar eerst even koffie...
Know that while you sleep
Everything has changed
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:33:38 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108774015
Volle Franse kwark zonder iets erdoor smaakt maf :o Beetje als smeerkaas... _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108774034
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zeg toch: kwark :r

:P ik vind dat spul echt ZO vies!!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:35:55 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108774076
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik zeg toch: kwark :r

:P ik vind dat spul echt ZO vies!!
Mwaa de eerste hap vond ik nergens naar smaken, daarna begon het op flauwe smeerkaas te lijken, maar het is wel weg te lepelen denk ik _O- </etenvoordefunctie,quoteV1z0R> :+ :')
pi_108774118
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je moet er dan ook een beetje limoen- of citroensap doordoen!! En zoetstof en eventueel fruitjes. :9
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:39:17 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108774168
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Je moet er dan ook een beetje limoen- of citroensap doordoen!! En zoetstof en eventueel fruitjes. :9
Citroensap erdoor klinkt niet als lekker :o Maar misschien eens proberen :P Zoetstof kan ik niet zo goed tegen en ik probeer weer es 0,0 suiker, dus suiker, jam of honing gaat niet op :+
pi_108774222
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Citroensap erdoor klinkt niet als lekker :o Maar misschien eens proberen :P Zoetstof kan ik niet zo goed tegen en ik probeer weer es 0,0 suiker :+
Oh! Ja, dan wordt het misschien te zuur. Heb je alle zoetstoffen geprobeerd? Nou ja, anders misschien heel zoet fruit erdoor, met de limoensap. Want ik heb meestal aardbeien of framboos en die zijn eerder zuur dan zoet.

Ik eet er trouwens veel minder van dan van gewone yoghurt, want het vult als een gek. Ik denk zo'n 100/120 gram per keer.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:43:59 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108774309
Niet alle, wel redelijk wat geloof ik! Ik weet alleen niet meer precies wat wel en niet :@ Van light meuk krijg ik iig hoofdpijn, veelal :+ </duidelijkheidtentop>

Ach ik heb het bakje nu toch voor mn snufferd staan, ik lepel het wel leeg :7 (als een baas xD)
pi_108774322
Klinkt goed Maria, lepels smeerkaas :X

Lijstjesplanning:

O: appel, kiwi, cornflakes, yoghurt
T: koffie verkeerd en wat ik nog moet bedenken
L: bh pindakaas, bh geitenkaas
T: geen idee... ga staken in de Arena w/
D: weet ik nog niet... hangt ervan af of ik thuis eet

Planning dus inderdaad ;)
pi_108774427
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Niet alle, wel redelijk wat geloof ik! Ik weet alleen niet meer precies wat wel en niet :@ Van light meuk krijg ik iig hoofdpijn, veelal :+ </duidelijkheidtentop>

Ach ik heb het bakje nu toch voor mn snufferd staan, ik lepel het wel leeg :7 (als een baas xD)
^O^ :D

Nallie, genoeg eten! Gister had je ook al hongergevoel, vandaag vermijden dus! En is ook beter voor je humeur :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108774473
Ananas erdoor Maria! :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108774539
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

Wat ik wel eens doe: diepvriesfruit + naturel kwark in de blender -> aanzetten. Dan krijg je iets dat tussen yoghrutijs en milkshake in zit qua substantie :9. Was van plan om dat vanavond weer eens te maken!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108774540
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^ :D

Nallie, genoeg eten! Gister had je ook al hongergevoel, vandaag vermijden dus! En is ook beter voor je humeur :)
Mijn humeur is prima! Als die chick ff haar werk doet, nog beter :P
Ik weet alleen niet waar ik zin in heb... beetje gebrek aan eetlust ofzo.
pi_108774649
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:51 schreef Nallie het volgende:

[..]

Mijn humeur is prima! Als die chick ff haar werk doet, nog beter :P
Ik weet alleen niet waar ik zin in heb... beetje gebrek aan eetlust ofzo.
:D nu nog wel ja!
Als je straks tussen de zweetlucht van de geitenwollensokken in open sandalen staat, met een lege maag, dan niet meer gok ik :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108774705
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D nu nog wel ja!
Als je straks tussen de zweetlucht van de geitenwollensokken in open sandalen staat, met een lege maag, dan niet meer gok ik :P
:{w Noem jij mij nu een geitenwollensok?
Oke oke, ik ga nu wel even een T zoeken....
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:59:20 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108774755
Milkshakes :9~
...
Focus! }:| :')
pi_108774847
Morgen!

Gister weer bij de dierenarts, kat heeft weer/nog steeds een infectie, dus nog meer antibiotica en plas op kweek.
Ze hebben gekeken naar de bult onder zijn tong en er zijn 3 opties:

Als het goedaardig is een operatie, waarbij hij een deel van z'n tong kwijtraakt - geen optie

Het is een lymphoom, en hij moet voor de rest van zijn leven wekelijks/maandelijks chemo, leeft hierdoor misschien 6 maanden langer - geen optie, hij kan niet tegen reizen en is een echte stresskip

Het is een carcinoom - kan niet behandeld worden en zolang hij er geen last van heeft is het prima

Ik heb dus geen biopt laten doen, nu maar kijken hoe hij het gaat doen, zolang hij nog maar goed eet en speelt enzo *zucht*

Hij wordt over 3 maanden al 18, dus het is wel mooi geweest denk ik, hij heeft ook diabetes en schildklierproblemen.

Sorry! /flora&fauna

Lijst:

O - brinta met rietsuiker
T - appel
L - 3 vk bth hummus/vlees/kaas/tom&kom
T - banaan
S - kracht & cardio
D - stoofpot met kippendijtjes, selderij, wortel en tomaat met zilvervliesrijst of gekookte aardappeltjes
T - koffie verkeerd
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_108774969
Awww, Novem :* Maar 18 is wel al een hele leeftijd en zulks...
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:57 schreef Nallie het volgende:

[..]

:{w Noem jij mij nu een geitenwollensok?
Oke oke, ik ga nu wel even een T zoeken....
:@ nee, zou niet durven, jij bent nog mooi jong, fris en fruitig, en geitenwollensokken zijn vaak zo verzuurd...
En bij de laatste staking zag ik er nogal een paar :')
pi_108775021
Even snel een lijstje tussendoor voordat ik weer naar mijn werk ga

O: havermout, lijnzaad, yoghurt & blauwe bessen
T: boterham met kipfilet
L: 500gram witlof (moet op) met een beetje dressing
(vroege D): groene curry met kip en groente
S: 1,5 uur buikdanstraining
T: 2 mandarijntjes en nog iets maar geen idee wat

Weer niet erg veel maar de D is zo vroeg dat ik ook niet heel veel meer overdag kan eten en voordat ik terug ben van dansen is het 10 uur.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:11:17 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108775081
Novem: -O- :* Arme poezel! Maar je merkt dus niks aan hem nog?

Sarabi: geen ruimere L dan en een grotere T tussen O &L? Kan me voorstellen dat je rond 10.00 niet zoveel trek meer hebt.
  Vis een optie? dinsdag 6 maart 2012 @ 11:13:13 #31
70532 loveli
N
pi_108775141
Waar wordt er tegen/voor gestaakt door collega's van Nallie? Volgens mij heb ik wat gemist.
crap in = crap out
pi_108775159
Aww Novem :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108775175
Niet leuk, Novem. :* Hopelijk houdt 'ie er nog een tijdje weinig last van...
Everything has changed
pi_108775207
Loveli, "Tegen: bezuinigingen en ontslagen in het passend onderwijs! Voor: behoud van onderwijskwaliteit voor alle kinderen!"
pi_108775266
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Loveli, "Tegen: bezuinigingen en ontslagen in het passend onderwijs! Voor: behoud van onderwijskwaliteit voor alle kinderen!"
Wat Viz zegt :) Ik moet misschien even geitenwollensokken gaan kopen. Dan hoor ik er echt bij ;)

Sterkte Novem!
pi_108775282
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Novem: -O- :* Arme poezel! Maar je merkt dus niks aan hem nog?

Sarabi: geen ruimere L dan en een grotere T tussen O &L? Kan me voorstellen dat je rond 10.00 niet zoveel trek meer hebt.
De T gaat nu niet meer lukken want moet weer weg maar zal eens bij mijn L kijken :Y
  Vis een optie? dinsdag 6 maart 2012 @ 11:19:10 #37
70532 loveli
N
pi_108775312
Had even de link niet gelegd dat niet-docenten ook bij onderwijs betrokken zijn.
crap in = crap out
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:20:27 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108775351
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:19 schreef loveli het volgende:
Had even de link niet gelegd dat niet-docenten ook bij onderwijs betrokken zijn.
Nallie werkt ook in het onderwijs nu toch :Y Niet als docent, maar wel in een belangrijke functie voor kindjes die extra hulp nodig hebben?
pi_108775359
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:19 schreef loveli het volgende:
Door de bezuinigingen valt de individuele leerling begeleiding weg, waardoor mijn baan dus ook zou wegvallen
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:21:25 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108775373
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De T gaat nu niet meer lukken want moet weer weg maar zal eens bij mijn L kijken :Y
Witlof met dressing klinkt meer als een T dan een L!

Misschien anders fullfledged witlofsalade met gekookte eieren, mayo-dressing en mandarijntjes ofzo? </Syrenasalade>
pi_108775458
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Co. :W O+
Worry is a misuse of imagination
pi_108775460
Bedankt allemaal :-)

Nee, z'n adem stinkt alleen een beetje en hij drinkt heel veel tussen het eten door, het blijft denk ik onder z'n tong steken en hij kwijlt ook een beetje :'(
Hopelijk houdt hij het nog even vol!
pi_108775481
In de (toch nog) haast m'n mandarijntjes vergeten ;( huuuuuuuuuuuuuu

Ik was zo zen vanochtend!
Ja doei.
pi_108775733
:s) :% :s) gelukt! Lekker gesport en meteen mijn ontbijt er achteraan gehad :9

Oh bah Novem, sterkte.. Ouwe poezels die ziek worden, das niet tof :N
pi_108775741
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 06:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik liep met een schema van hardloopschema. En pas je wel op dat je niet te hard van stapel gaat? :P

Goeiemorgen! Weer in de trein.
5 x 1 en 5 x 2 is toch geen heftig schema?
pi_108775779
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 05:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Chagrijnigheid is weg en ik hoop dat aaanstaande niet heel boos is :')

Veel vetten Prob. maar op zich niet zo slecht lijstje denk ik, zonder fruit en zo is het nogal lastig vind ik.
Ah. Ik dacht dat vetten goed waren :s) Heb express tomaten genomen zal vandaag een banaan nemen.
pi_108775826
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Voor iemand met een redelijke basisconditie is het best te doen denk ik!

Toen ik begon kon ik echt niet 60 seconden aan een stuk rennen, maar ik was de meest onfitte persoon ooit!
pi_108775913
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:37 schreef Novem het volgende:

[..]

Voor iemand met een redelijke basisconditie is het best te doen denk ik!

Toen ik begon kon ik echt niet 60 seconden aan een stuk rennen, maar ik was de meest onfitte persoon ooit!
Dit schema is het absolute minimum :') Leek mij wel wat voor mij :') En je bent maar 15 minuten bezig!

http://www.runnersweb.nl/Training/Beginners/Beginnersschema-1.htm
pi_108776088
quote:

[..]

Nee helemaal niet, denk dat Vik een stokpaardje van stal haalde een van haar stokpaardjes uit de manege haalde ;)
pi_108776100
Grote stal! :P
Ja doei.
pi_108776151
Ineens realiseer ik me dat het vandaag precies 5 jaar geleden is dat mijn neef is overleden.. Veel te jong door de slopende ziekte kanker..
pi_108776158
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:46 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nee helemaal niet, denk dat Vik een stokpaardje van stal haalde ;)
Ah op die manier :)

Ik had vandaag weer 9 uur slaap nodig dus bodybalance zat er niet in vanochtend :o
pi_108776210
Ahhh, nu word ik weer met m'n neus op het hardlopen gedrukt. ;) Was het net 'vergeten' vandaag. :P

Is het al te doen in korte broek om mee te beginnen? Lijkt me nogal koud met wandelen tussendoor.
pi_108776238
Hier was het vanochtend op de fiets nog flink koud! :o zou niet graag in een korte broek rennen nu, maar wellicht dat 't later op de dag wel wat opgewarmd is?
Ja doei.
pi_108776382
Hardloopmodus!
Deze week zijn er weer hardloopbroeken bie de Lidl, ik denk dat ik er eentje (model capri) ga aanschaffen a ¤7,99. Ik hoop wel dat ze dusdanig strak zijn dat ze mijn billen in het gareel houden.
pi_108776397
Gheyl.
Ja doei.
pi_108776442
Korte broek en jasje en t-shirt hier gaat prima, mijn bovenlijf heeft het juist koud.
Draag een tight tot op m'n knieen.
pi_108776470
Hoi! De prinsessenjurk is af O+

SPOILER: foto's van de jurk in kwestie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de ramen open, heerlijk lente-achtig is het.

Lijstje voor vandaag:

O: havermout, cappuccino
S/B jurk afmaken
T: cappuccino, appel
L: soep, gekookt eitje, 2 crackers met kaas
T: cappuccino, peer
D: aardpeertjes, tartaar, nog even bedenken welke groente, koelkast ligt vol
T: verse ananas
pi_108776501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:48 schreef the85mc het volgende:
Ineens realiseer ik me dat het vandaag precies 5 jaar geleden is dat mijn neef is overleden.. Veel te jong door de slopende ziekte kanker..
Sterkte vandaag :*
pi_108776569
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:48 schreef the85mc het volgende:
Vreselijk, sterkte vandaag. ;( :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:58 schreef MarMar het volgende:

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh wat ziet ze er mooi uit! O+
Everything has changed
pi_108776616
Thx O+

En sterkte 85, moeilijke dagen blijven dat he? :*
pi_108776712
quote:

Lijstje voor vandaag:

S/B jurk afmaken
Heel erg mooi O+
pi_108776735
Mooie jurk MarMar, leuk gedaan!

Sterkte the85mc!
pi_108776776
Prachtige jurk Marmar ^O^ _O_

Sterkte the85mc..
pi_108776781
Thnx. Ja ineens zie je 6 maart en dan denk je er ineens weer aan. Hij is maar 24 geworden, blijft een raar idee dat ik nu al ouder ben geworden. Nothing else matters werd met z'n uitvaart gedraaid als laatste nummer en elke keer als ik dat nummer hoor krijg ik weer kippenvel en springen de tranen in mn ogen..
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:08:26 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108776803
the85mc :* blijft naar idd en liedjes blijven vaak hangen!

Oh Mar! Een Disney-prinsesje! O+
pi_108776813
quote:

[..]

Poe, voor een zoutzak als ik wel hoor! Ik had er toen ik begon echt niet aan moeten denken om meteen al vijf minuten achter elkaar te hollen. Het Couch25k-schema (O+ O+ ) laat je in het begin stukjes van maar één minuut per keer rennen en daar had ik, net als Novem, destijds al moeite genoeg mee. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_108776852
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Poe, voor een zoutzak als ik wel hoor! Ik had er toen ik begon echt niet aan moeten denken om meteen al vijf minuten achter elkaar te hollen. Het Couch25k-schema laat je in het begin stukjes van maar één minuut per keer rennen en daar had ik, net als Novem, destijds al moeite genoeg mee. :)
Je leest niet goed :o

Je rent 1 minuut.. Dan wandel je er 2.. Dan ren je 1 minuut.. Dan wander je er weer 2.. Etc :s)
pi_108776911
Ja, dat weet ik, dat heb ik ook gedaan. ;) Ik ben een tevreden volger van het C2K-programma.
Maar je rent dus niet meer dan één minuut achter elkaar, en bij het beginnersschema dat hier eerder genoemd werd ren je meteen vijf minuten achter elkaar.
pi_108776925
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:11 schreef minilot het volgende:
Ja, dat weet ik, dat heb ik ook gedaan. :) Ik ben een tevreden volger van het C2K-programma.
Maar je rent dus niet meer dan één minuut achter elkaar, en bij het beginnersschema dat hier eerder genoemd werd ren je meteen vijf minuten achter elkaar.
dat is hetzelfde als wat Probability zegt. je rent 5 stukjes van 1 minuut. Nergens 5 minuten.
pi_108776981
Oh, inderdaad! Hihi. :)

Ik schrok al - vijf hele minuten achter elkaar! :D

Succes dan maar, Prob! Moet gaan lukken. ^O^
pi_108777041
Oh, er zijn veel te veel toffe concerten de komende tijd! O+. Daar heb ik allemaal helemaal geen geld voor. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108777060
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, er zijn veel te veel toffe concerten de komende tijd! O+. Daar heb ik allemaal helemaal geen geld voor. ;(.
Geld. altijd te weinig. ;(
pi_108777152
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoals wat? :)
Niet dat ik geld over heb, maar ach. O-)
Everything has changed
pi_108777225
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef Mini. het volgende:

[..]

Zoals wat? :)
Niet dat ik geld over heb, maar ach. O-)
Donderdag is Tim Knol in de Oosterpoort, in juli geeft Bon Iver een concert aan de Kardingerplas, met Pinsteren ga ik natuurlijk twee keer naar Bruce, en The Gaslight Anthem is ook concerten in Europa aan het aankondigen. Daarvoor ga ik ook met liefde naar het buitenland, mocht dat nodig zijn.

Eigenlijk probeer ik te sparen voor onze vier weken naar de VS. :').
pi_108777341
quote:

Lijstje voor vandaag:

S/B jurk afmaken
Wow, goed gedaan! En wat heb je een prachtige dochter.
pi_108777439
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Donderdag is Tim Knol in de Oosterpoort, in juli geeft Bon Iver een concert aan de Kardingerplas, met Pinsteren ga ik natuurlijk twee keer naar Bruce, en The Gaslight Anthem is ook concerten in Europa aan het aankondigen. Daarvoor ga ik ook met liefde naar het buitenland, mocht dat nodig zijn.

Eigenlijk probeer ik te sparen voor onze vier weken naar de VS. :').
Oh, da's inderdaad best veel. :P Maar wel allemaal leuke dingen. Lastig, keuzes...
Everything has changed
pi_108777512
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Co. :W O+
Pief!! *;
pi_108777679
Heeft er hier iemand verstand van internet/(digitale) tv? Ik heb nog alles apart bij 3 verschillende aanbieders en ik gebruik eigenlijk mijn vaste telefoon nooit meer, dus ik wil dat eens even goed gaan regelen. Zal ik een pakket via de kabel nemen? Of digitaal via Tele2??
pi_108777751
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef conleche het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van internet/(digitale) tv? Ik heb nog alles apart bij 3 verschillende aanbieders en ik gebruik eigenlijk mijn vaste telefoon nooit meer, dus ik wil dat eens even goed gaan regelen. Zal ik een pakket via de kabel nemen? Of digitaal via Tele2??
Alles in 1 pakketten of alleen internet/TV is waarschijnlijk een stuk goedkoper dan wat je nu hebt. :Y Ik heb alleen ervaring met Ziggo en daar heb ik iig niets over te klagen, ¤17,25 voor TV en 29,95 voor internet.
pi_108777760
quote:
omg, waarom was jij mijn moeder niet :o O+ _O_
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108777799
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Pief!! *;
Ik heb je reisverslag gelezen, leuk O+ Héérlijk klinkt het!!
pi_108777930
85: Sterkte vandaag!

Novem: Sterkte met de poezel.. niet leuk, hopen dat ze t nog even blijf doen O+

Nallie: Staakse vandaag jij!

En marmar, wat een leuk jurkje, knap gedaan!
~ Bonito La Risa ~
pi_108778026
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Alles in 1 pakketten of alleen internet/TV is waarschijnlijk een stuk goedkoper dan wat je nu hebt. :Y Ik heb alleen ervaring met Ziggo en daar heb ik iig niets over te klagen, ¤17,25 voor TV en 29,95 voor internet.
Via de kabel is iets duurder dan via tele2, maar ze claimen ook sneller internet te hebben. Maar ik heb nu al internet via tele2, dus het voordeel daarvan is dat ik dan niet iedereen hoef te mailen met m'n nieuwe adres. Hoewel ik eigenlijk meer mijn gmailadres gebruik. Ik vind kiezen lastig en dan stel ik het maar weer uit. Nu is wel een goed moment om iets te ondernemen, though, want mijn vaste lijn staat al een paar maanden op in gesprek. Dus da's vrij zonde, dat ik daar abonnementgeld voor betaal. :')
pi_108778060
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb je reisverslag gelezen, leuk O+ Héérlijk klinkt het!!
Ja, als je een kans ziet: gáán!! Echt, het was zo tof! :Y
  Vis een optie? dinsdag 6 maart 2012 @ 12:43:53 #86
70532 loveli
N
pi_108778095
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef Phaidra het volgende:

[..]

omg, waarom was jij mijn moeder niet :o O+ _O_
Omdat je dan een halve meter langer was geworden.
crap in = crap out
pi_108778126
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, als je een kans ziet: gáán!! Echt, het was zo tof! :Y
Zusje van de boyfriend zit er nu :)
pi_108778132
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat je dan een halve meter langer was geworden.
lol
  Vis een optie? dinsdag 6 maart 2012 @ 12:45:22 #89
70532 loveli
N
pi_108778153
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Via de kabel is iets duurder dan via tele2, maar ze claimen ook sneller internet te hebben. Maar ik heb nu al internet via tele2, dus het voordeel daarvan is dat ik dan niet iedereen hoef te mailen met m'n nieuwe adres. Hoewel ik eigenlijk meer mijn gmailadres gebruik. Ik vind kiezen lastig en dan stel ik het maar weer uit. Nu is wel een goed moment om iets te ondernemen, though, want mijn vaste lijn staat al een paar maanden op in gesprek. Dus da's vrij zonde, dat ik daar abonnementgeld voor betaal. :')
Niet nemen van online.nl, dan ben je ook in gesprek of onbereikbaar. Zag pas van Telfort een aardige aanbieding, zo'n 40 euro per maand internet, tv, telefoon. Hoeveel sneller internet heb je nodig dan wat je nu hebt?
crap in = crap out
pi_108778156
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:07 schreef the85mc het volgende:
Thnx. Ja ineens zie je 6 maart en dan denk je er ineens weer aan. Hij is maar 24 geworden, blijft een raar idee dat ik nu al ouder ben geworden. Nothing else matters werd met z'n uitvaart gedraaid als laatste nummer en elke keer als ik dat nummer hoor krijg ik weer kippenvel en springen de tranen in mn ogen..
Heftig, Sterkte :*

Mijn neef is overleden op zijn 21ste ;( Nu al weer bijna 10 jaar geleden..Pff..
Bah, mis hem nog steeds, we waren echt goede vrienden.

Op zijn uitvaart werd Engel van Rammstein gedraaid, met dat nummer krijg ik dus ook altijd kippenvel en tranen in mijn ogen :@
pi_108778246
quote:

wauw!!! O+
pi_108778257
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh, da's inderdaad best veel. :P Maar wel allemaal leuke dingen. Lastig, keuzes...
De kaartjes voor Tim Knol liggen klaar. :').
pi_108778358
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet nemen van online.nl, dan ben je ook in gesprek of onbereikbaar. Zag pas van Telfort een aardige aanbieding, zo'n 40 euro per maand internet, tv, telefoon. Hoeveel sneller internet heb je nodig dan wat je nu hebt?
Ik heb nu 20mb voor 14,95. Dat heb ik echt al 10 jaar of zo, mijn adres eindigt nog met zonnet.nl, dan weet je het wel. :D Op zich kan ik er mee leven, hoewel ik het wel lekker zou vinden als m'n serietjes ietsje sneller zouden binnenlopen. De aanbieding van Tele2 is best oké: 40 euro, maar de eerste 6 maanden 20 euro. Voor tv/bellen/internet. Net zo snel als dat ik nu heb geloof ik. Dat van UPC was voor 50mb 49 euro, eerste 3 maanden 24,50.

Ik neig naar tele2.
pi_108778397
Internet via kabel is sneller inderdaad! Ziggo heeft zelfs abo met 120mbit volgens mij, tele2 is telefoonnetwerk dus zal 20mbit zijn of 50 indien beschikbaar.
Zelf veel meer vertrouwen in het kabelnetwerk, maar dat komt deels door het beroerde telefoonnetwerk bij me thuis :@
  Vis een optie? dinsdag 6 maart 2012 @ 12:54:47 #95
70532 loveli
N
pi_108778448
Weet niet hoe jij je series binnen laat lopen, maar dat kan ook aan je upload liggen en als die niet sneller is bij je nieuwe provioder, dan schiet je er niet mee op. Even in DIG vragen? Daar weten ze wel waar ze het over hebben.
crap in = crap out
pi_108778457
ik ben zo blij met mijn glasvezel O+
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:55:12 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108778467
Ik zou nu kunnen gaan sporten (werk thuis en heb toestemming :+) maar er zijn geen lesjes nu dus zou ik moeten fitnessen :o

Ach, iets is beter dan niets denk ik..? :+ :')
pi_108778500
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zou nu kunnen gaan sporten (werk thuis en heb toestemming :+) maar er zijn geen lesjes nu dus zou ik moeten fitnessen :o

Lekker toch? Beetje roeien, beetje crossen... :s) ;)
pi_108778566
quote:

Ik ga of roeien + circuitje of attack of shape doen maar dat is pas vanaf 7 uur :) Volgens mij is het gunstiger voor mijn 'bioritme' om 's ochtends/overdag te sporten dus ik neig nu naar roeien..
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:58:13 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108778582
Hoooooooooi :W.

Ik heb het gevoel dat ik een licht gekneusde rib heb (ik voel hem bij het lopen). Dat moet dan van hardlopen gekomen zijn, maar dat kan toch niet? :?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:59:50 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108778619
* Viking84 feliciteert Tink niet :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108778697
Ohai!

Lijstjes updaterrr
O:3 bth (kaas, boter, hagelslag, niet gecombineerd)
T: 2 mandarijntjes
L: 300 gr salade (courgette, komkommer, tomaat, sla, zonnebloempitten, beetje feta en yoghurtdressing), bruin bolletje met een rundvleeskroket
T: koffie met melk
T: 150 ml yoghurt met 1 peer of banaan
B: 2x20 minuten fietsen
D: runderstoofvlees, pastinaakpuree en worteltjes
S: bodybalance
pi_108778750
quote:

Loopbandje/fietsen enz?

Marmar wat gaaaf!!!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:04:39 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108778754
Kroket :9~.

Ik zit de laatste twee van m'n stapel krekkers weg te werken :P. Straks nog even een appel.
Niet meer actief op Fok!
pi_108778784
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Kroket :9~.

Ik zit de laatste twee van m'n stapel krekkers weg te werken :P. Straks nog even een appel.
Hoe bevallen de krekkers?
pi_108778802
Ja ik had er ook best zin in vikkestein!
pi_108778824
Oh jeetje iets dat ik ook nog moet doen..

Wij hebben:

- Internet van Xs4all a 30 euro incl virusscan
- Telefoon voor 9,50 KPN
- Televisie (digitenne) 9 euro KPN

Tsja.. ik zou wel kabel kunnen nemen maar volgens mij ben ik duurder uit en ben heel blij met xs4all vooral mbt virusscan.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:08:32 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108778894
quote:

[..]

Nee, ik zag als eerst die bijna 15 km/u en dacht whooh, maar je gemiddelde snelheid was een stuk lager :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:09:35 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108778940
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
Grote stal! :P
:P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:11:33 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108779007
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef conleche het volgende:
Wij hebben teevee en internet via Tele2. Bevalt best. Iets van 35 per maand ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_108779059
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, ik zag als eerst die bijna 15 km/u en dacht whooh, maar je gemiddelde snelheid was een stuk lager :P.
Haha ja dat is maar een klein stukje hoor!
Ik heb ook mooi een grafiekje etc. :s)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:13:13 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108779064
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hoe bevallen de krekkers?
Goed hoor! Nog even de dag afwachten of ik geen hongergevoel krijg :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:13:38 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108779075
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:12 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha ja dat is maar een klein stukje hoor!
Ik heb ook mooi een grafiekje etc. :s)
Waarmee liep je dan? Met welke app? Of met een GPS-horloge?
Niet meer actief op Fok!
pi_108779086
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Hoooooooooi :W.

Ik heb het gevoel dat ik een licht gekneusde rib heb (ik voel hem bij het lopen). Dat moet dan van hardlopen gekomen zijn, maar dat kan toch niet? :?
Haha dat had ik gister ook na het lopen maar na een nachtje slapen is het weg :)
pi_108779149
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:40 schreef Probability het volgende:

Dit schema is het absolute minimum :') Leek mij wel wat voor mij :') En je bent maar 15 minuten bezig!

http://www.runnersweb.nl/Training/Beginners/Beginnersschema-1.htm
Ik stumblde op een website van een meisje dat iets van 60 kilo was afgevallen of zo en die had ook een sportschema geplaatst. Eerste paar weken stond er steeds 30 min wandelen (naast allerlei andere oefeningen hoor). Toen werden dat 45 minuten wandelen. Een uur wandelen. Een half uur hardlopen.

Ik moest even lachen, want ik (en ik gok zo het gros van de te zware mensen) ga niet 'even' de ene week een uur wandelen (no problemo) naar een half uur hardlopen _O- (le problemo!).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:17:03 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108779196
Uniekje gaat ook probleemloos over van wandelen op hardlopen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108779227
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Uniekje gaat ook probleemloos over van wandelen op hardlopen :P.
Nooit eerder hardgelopen, veel te dik en dan hoppa een half uur hardlopen? :o Respect.

(niet dat uniekje nu veel te dik is hoor :D )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108779252
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik stumblde op een websit van een meisje dat iets van 60 kilo was afgevallen of zo en die had ook een sportschema geplaatst. Eerste paar weken stond er steeds 30 min wandelen (naast allerlei andere oefeningen hoor). Toen werden dat 45 minuten wandelen. Een uur wandelen. Een half uur hardlopen. Ik moest even lachen, want ik (en ik gok zo het gros van de te zware mensen) ga niet 'even' de ene week een uur wandelen (no problemo) naar een half uur hardlopen _O- (le problemo!).
Haha, ja dit blijft nog leuk :) Morgen ga ik langs de giraffen lopen :D!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:19:43 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108779276
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nooit eerder hardgelopen, veel te dik en dan hoppa een half uur hardlopen? :o Respect.

(niet dat uniekje nu veel te dik is hoor :D )
Volgens mij wel. Uniekje loopt helemaal niet zo veel - die wandelt meer :P - , maar kan - schijnbaar - moeiteloos toch zomaar even 10 km met een snelheid van 11/12 per uur eruit persen.

Valt het op dat ik jaloers ben? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_108779297
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:19 schreef Viking84 het volgende:

Volgens mij wel. Uniekje loopt helemaal niet zo veel - die wandelt meer :P - , maar kan - schijnbaar - moeiteloos toch zomaar even 10 km met een snelheid van 11/12 per uur eruit persen.

Ik zou ook jaloers zijn, heel begrijpelijk ;)
pi_108779479
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Looptechniek telt natuurlijk ook een boel mee!
pi_108779551
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Uniek weegt natuurlijk ook bijna niets en is smal gebouwd. Het verbaast me niets dat ze zo snel loopt. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:27:44 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108779578
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Dat uniekje meer ervaring heeft met looptechniek dan ik?

Ik merk wel dat ik anders ben gaan lopen, het afgelopen jaar (minder verkrampt vooral), maar ik weet niet of het perfect is. Ik ben ook een stuk zwaarder dan uniek. Zij heeft echt een hardloperslijf, ik niet.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 6 maart 2012 @ 13:27:48 #124
70532 loveli
N
pi_108779580
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Uniek weegt natuurlijk ook bijna niets en is smal gebouwd. Het verbaast me niets dat ze zo snel loopt. :)
Kun je je de voor-foto's nog herinneren?
crap in = crap out
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:28:21 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108779608
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Die zeggen toch niets over de bouw? :P. Ik zal nooit zo smal worden als uniek.
Niet meer actief op Fok!
pi_108779627
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef Viking84 het volgende:

Ik merk wel dat ik anders ben gaan lopen, het afgelopen jaar (minder verkrampt vooral), maar ik weet niet of het perfect is. Ik ben ook een stuk zwaarder dan uniek. Zij heeft echt een hardloperslijf, ik niet.
Ik heb wel eens gelezen dat je echt steeds een beetje sneller gaat van elke kilo die je bent afgevallen :o Dus licht zijn heeft absoluut veel voordeel boven te zwaar zijn.
pi_108779734
Ik fietste en liep al veel, maar toch viel hardlopen me in het begin nog tegen. Nog steeds zijn mijn benen/schenen meer mijn belemmering dan mijn conditie. Ik kan nog niet zo hard rennen dat ik het qua conditie niet meer trek. Dat heb ik met fietsen wel, daarmee kan ik zo hard fietsen dat ik echt luchttekort heb. Vooral bergop merk ik dat.
pi_108779775
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat techniek een boel betekent voor de snelheid de je kunt maken, maar ook of je spieren zulke activiteit gewend zijn.
En bouw maakt inderdaad ook uit.
pi_108779913
Bah, ik baal.

net van de telefoon met de rabobank. Komen ze ermee aanzetten dat ik geen rekening bij ze meer mag hebben, omdat ik permanent woonachtig ben in het buitenland. Wat een grote onzin..Zo onhandig, omdat ik nog vaak dingen financieel via de rabobank regel.... -O- -O-
pi_108779943
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Bah, ik baal.

net van de telefoon met de rabobank. Komen ze ermee aanzetten dat ik geen rekening bij ze meer mag hebben, omdat ik permanent woonachtig ben in het buitenland. Wat een grote onzin... -O- -O-
Wut? Sta je nog wel ingeschreven in NL of niet meer? Lekker naar de ABN Amro gaan, duurder maar veel beter voor dit soort dingen.
  Vis een optie? dinsdag 6 maart 2012 @ 13:38:15 #131
70532 loveli
N
pi_108779993
quote:
Bah, ik baal.

net van de telefoon met de rabobank. Komen ze ermee aanzetten dat ik geen rekening bij ze meer mag hebben, omdat ik permanent woonachtig ben in het buitenland. Wat een grote onzin..Zo onhandig, omdat ik nog vaak dingen financieel via de rabobank regel.... -O- -O-
Tink heeft ook ervaring met de service van de Rabobank. Misschien heeft ze tips?
crap in = crap out
pi_108780007
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja! Maar toen liep ze niet zo hard. :D
Doe wat je niet durft.
pi_108780011
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat techniek een boel betekent voor de snelheid de je kunt maken, maar ook of je spieren zulke activiteit gewend zijn.
En bouw maakt inderdaad ook uit.
Ik sprak laatst iemand en we kregen het over fietsen en mtben. Die kerel was echt bloedfanatiek. En volgens hem heb ik niet de bouw om echt goed te worden in mtben. Daarvoor moet je nog veel lichter en kleiner gebouwd zijn blijkbaar. Mijn torso is te groot voor mtben, ik zou beter zijn in roeien. Maar roeien vind ik geen ruk aan.
pi_108780018
quote:
Bah, ik baal.

Wat een onzin zeg van de Rabobank :') Je bent Nederlander en doet gewoon nog veel Nederlandse bankzaken!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:39:50 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108780049
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:38 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik sprak laatst iemand en we kregen het over fietsen en mtben. Die kerel was echt bloedfanatiek. En volgens hem heb ik niet de bouw om echt goed te worden in mtben. Daarvoor moet je nog veel lichter en kleiner gebouwd zijn blijkbaar. Mijn torso is te groot voor mtben, ik zou beter zijn in roeien. Maar roeien vind ik geen ruk aan.
Je wilt toch geen topsporter worden? Lekker blijven mountainbiken dan zou ik zeggen! Je vindt het leuk, het gaat lekker zat, dikke doei aan die fanatiekeling :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:40:14 #136
221912 minilot
Nancy boy
pi_108780068
quote:

Aww, ik zie dit nu pas! Tof zeg - veel mooier ook dan in de winkel gekochte verkleedkleren O+ Ze staat/zit er ook helemaal prinsessig en sprookjesachtig bij!
pi_108780086
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wut? Sta je nog wel ingeschreven in NL of niet meer? Lekker naar de ABN Amro gaan, duurder maar veel beter voor dit soort dingen.
nee, ik ben niet meer ingeschreven in NL.
pi_108780109
quote:
Bah, ik baal.

Gewoon naar de ASN bank gaan. Alles gaat via internet en het is ook nog eens een duurzame bank. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108780180
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je wilt toch geen topsporter worden? Lekker blijven mountainbiken dan zou ik zeggen! Je vindt het leuk, het gaat lekker zat, dikke doei aan die fanatiekeling :P
dan heb ik een goede reden voor als het een keer wat minder gaat ;) Ik blink uit in surfen en zeilen, en de rest doe ik erbij.. Als het goed is dit jaar meedoen aan het WK zeilen. Maar dan moet ik wel onder de 80 kg zitten... anders mag ik niet starten.
pi_108780206
Het WK? Ubercool! Ik heb niets met zeilen ofzo. Maar het WK is hoe dan ook cool :P
pi_108780234
Murgh ik ben weer moe, ik moet echt eerder naar bed. Maar in de avond ben ik dan weer niet moe? Tsss.
pi_108780329
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef Perruche het volgende:
Het WK? Ubercool! Ik heb niets met zeilen ofzo. Maar het WK is hoe dan ook cool :P
Is ook supervet om te doen, al betekent het wel altijd keihard trainen, tot er laatst ijs lag. Dus veel weekenden zijn gevuld met trainingen en je moet er andere sociale dingen voor laten. Maar een WK is natuurlijk wel de ultieme uitdaging :D
pi_108780352
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:31 schreef the85mc het volgende:
Ik fietste en liep al veel, maar toch viel hardlopen me in het begin nog tegen. Nog steeds zijn mijn benen/schenen meer mijn belemmering dan mijn conditie. Ik kan nog niet zo hard rennen dat ik het qua conditie niet meer trek. Dat heb ik met fietsen wel, daarmee kan ik zo hard fietsen dat ik echt luchttekort heb. Vooral bergop merk ik dat.
Met hardlopen zul je ook veel meer de ondersteunende spieren aanspreken dan met fietsen natuurlijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:38 schreef the85mc het volgende:

[..]

Roeien op het water nooit echt gedaan (ja kajakken) en in de sportschool is het geen donder aan dus doe ik het alleen als warming-up. En dat soort dingen kloppen misschien wel, maar het is niet alsof je op je 27e nog even gaat trainen om de nieuwe Bart Brentjens te worden ofzo :')

WK :o ^O^ hoe lang er nog tot?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:47:31 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108780399
quote:
Murgh ik ben weer moe, ik moet echt eerder naar bed. Maar in de avond ben ik dan weer niet moe? Tsss.
*avondmens-boks!*
  Vis een optie? dinsdag 6 maart 2012 @ 13:48:04 #145
70532 loveli
N
pi_108780431
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Gewoon naar de ASN bank gaan. Alles gaat via internet en het is ook nog eens een duurzame bank. :)
Wanneer is een bank 'duurzaam'?
crap in = crap out
pi_108780473
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*avondmens-boks!*
ja echt supervervelend he! En inn de avond ben ik pas rond 1 uur ofzo moe. En dan in de ochtend keihard je bed uitmoeten. Ik kan best vroeg opstaan, maar alleen als het zomer is en om 5 uur licht!
pi_108780488
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Wanneer is een bank 'duurzaam'?
Als ie niet belegt in wapens en dergelijke en "groene fondsen" heeft gericht op duurzame ontwikkeling?
pi_108780490
Eind juni, dus nog veel tijd om te trainen :) Maar mijn team is te kort bij elkaar om het WK te kunnen winnen. Als we bij de eerste 10 eindigen doen we het netjes. Maar dat is natuurlijk de insteek, zoveel mogelijk uren maken om zo goed mogelijk op elkaar ingespeeld te raken.
  Vis een optie? dinsdag 6 maart 2012 @ 13:51:07 #149
70532 loveli
N
pi_108780555
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

Als ie niet belegt in wapens en dergelijke en "groene fondsen" heeft gericht op duurzame ontwikkeling?
Kunnen banken met wurghypotheken ook duurzaam zijn?
crap in = crap out
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:52:25 #150
221912 minilot
Nancy boy
pi_108780608
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dit! Héél fijne bank! O+ :Y

En: ik heb zowaar een heus tussendoortje gehad vanmorgen! Er was sprake van verse ananas, dus ja.
pi_108780643
quote:
Oh dat is niet erg hoor, dat betekent dat je een avondmens O+ bent. En wij avondmensen O+ moeten ons nu eenmaal aanpassen aan de ochtendmensen die de wereld rulen.

/spuit 11!!!einz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')