Oh goed dat je het zegt, dat moet ik nog activeren bij zo'n automaat. Deed het eigenlijk om mijn geld terug te krijgen van een enorme vertraging een maand geleden, maar dat kan ik dus vergeten?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is het ov-chipkaart systeem toch een geweldige uitvinding.![]()
Blijkt dat je alleen transacties kan opvragen vanaf het moment dat je het transactieoverzicht hebt geactiveerd. Wat is dat voor onzin.
En sunny: hop, naar de sportschool.![]()
Ik zeg toch: kwarkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volle Franse kwark zonder iets erdoor smaakt mafBeetje als smeerkaas...
Mwaa de eerste hap vond ik nergens naar smaken, daarna begon het op flauwe smeerkaas te lijken, maar het is wel weg te lepelen denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zeg toch: kwarkik vind dat spul echt ZO vies!!
Je moet er dan ook een beetje limoen- of citroensap doordoen!! En zoetstof en eventueel fruitjes.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volle Franse kwark zonder iets erdoor smaakt mafBeetje als smeerkaas...
Citroensap erdoor klinkt niet als lekkerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet er dan ook een beetje limoen- of citroensap doordoen!! En zoetstof en eventueel fruitjes.
Oh! Ja, dan wordt het misschien te zuur. Heb je alle zoetstoffen geprobeerd? Nou ja, anders misschien heel zoet fruit erdoor, met de limoensap. Want ik heb meestal aardbeien of framboos en die zijn eerder zuur dan zoet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Citroensap erdoor klinkt niet als lekkerMaar misschien eens proberen
Zoetstof kan ik niet zo goed tegen en ik probeer weer es 0,0 suiker
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Niet alle, wel redelijk wat geloof ik! Ik weet alleen niet meer precies wat wel en nietVan light meuk krijg ik iig hoofdpijn, veelal
</duidelijkheidtentop>
Ach ik heb het bakje nu toch voor mn snufferd staan, ik lepel het wel leeg(als een baas xD)
Wat ik wel eens doe: diepvriesfruit + naturel kwark in de blender -> aanzetten. Dan krijg je iets dat tussen yoghrutijs en milkshake in zit qua substantiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Niet alle, wel redelijk wat geloof ik! Ik weet alleen niet meer precies wat wel en nietVan light meuk krijg ik iig hoofdpijn, veelal
</duidelijkheidtentop>
Ach ik heb het bakje nu toch voor mn snufferd staan, ik lepel het wel leeg(als een baas xD)
Mijn humeur is prima! Als die chick ff haar werk doet, nog beterquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Nallie, genoeg eten! Gister had je ook al hongergevoel, vandaag vermijden dus! En is ook beter voor je humeur
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mijn humeur is prima! Als die chick ff haar werk doet, nog beter
Ik weet alleen niet waar ik zin in heb... beetje gebrek aan eetlust ofzo.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]nu nog wel ja!
Als je straks tussen de zweetlucht van de geitenwollensokken in open sandalen staat, met een lege maag, dan niet meer gok ik
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:57 schreef Nallie het volgende:
[..]Noem jij mij nu een geitenwollensok?
Oke oke, ik ga nu wel even een T zoeken....
Wat Viz zegtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Loveli, "Tegen: bezuinigingen en ontslagen in het passend onderwijs! Voor: behoud van onderwijskwaliteit voor alle kinderen!"
De T gaat nu niet meer lukken want moet weer weg maar zal eens bij mijn L kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Novem:![]()
Arme poezel! Maar je merkt dus niks aan hem nog?
Sarabi: geen ruimere L dan en een grotere T tussen O &L? Kan me voorstellen dat je rond 10.00 niet zoveel trek meer hebt.
Nallie werkt ook in het onderwijs nu tochquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:19 schreef loveli het volgende:
Had even de link niet gelegd dat niet-docenten ook bij onderwijs betrokken zijn.
Door de bezuinigingen valt de individuele leerling begeleiding weg, waardoor mijn baan dus ook zou wegvallenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:19 schreef loveli het volgende:
Had even de link niet gelegd dat niet-docenten ook bij onderwijs betrokken zijn.
Witlof met dressing klinkt meer als een T dan een L!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De T gaat nu niet meer lukken want moet weer weg maar zal eens bij mijn L kijken
Co.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet er dan ook een beetje limoen- of citroensap doordoen!! En zoetstof en eventueel fruitjes.
5 x 1 en 5 x 2 is toch geen heftig schema?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 06:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik liep met een schema van hardloopschema. En pas je wel op dat je niet te hard van stapel gaat?
Goeiemorgen! Weer in de trein.
Ah. Ik dacht dat vetten goed warenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 05:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Chagrijnigheid is weg en ik hoop dat aaanstaande niet heel boos is
Veel vetten Prob. maar op zich niet zo slecht lijstje denk ik, zonder fruit en zo is het nogal lastig vind ik.
Voor iemand met een redelijke basisconditie is het best te doen denk ik!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:35 schreef Probability het volgende:
[..]
5 x 1 en 5 x 2 is toch geen heftig schema?
Dit schema is het absolute minimumquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:37 schreef Novem het volgende:
[..]
Voor iemand met een redelijke basisconditie is het best te doen denk ik!
Toen ik begon kon ik echt niet 60 seconden aan een stuk rennen, maar ik was de meest onfitte persoon ooit!
Nee helemaal niet, denk dat Vik een stokpaardje van stal haalde een van haar stokpaardjes uit de manege haaldequote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Ah op die manierquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:46 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, denk dat Vik een stokpaardje van stal haalde
SPOILER: foto's van de jurk in kwestieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de ramen open, heerlijk lente-achtig is het.
Lijstje voor vandaag:
O: havermout, cappuccino
S/B jurk afmaken
T: cappuccino, appel
L: soep, gekookt eitje, 2 crackers met kaas
T: cappuccino, peer
D: aardpeertjes, tartaar, nog even bedenken welke groente, koelkast ligt vol
T: verse ananas
Sterkte vandaagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:48 schreef the85mc het volgende:
Ineens realiseer ik me dat het vandaag precies 5 jaar geleden is dat mijn neef is overleden.. Veel te jong door de slopende ziekte kanker..
Vreselijk, sterkte vandaag.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:48 schreef the85mc het volgende:
Ineens realiseer ik me dat het vandaag precies 5 jaar geleden is dat mijn neef is overleden.. Veel te jong door de slopende ziekte kanker..
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:58 schreef MarMar het volgende:
Hoi! De prinsessenjurk is afOoh wat ziet ze er mooi uit!SPOILER: foto's van de jurk in kwestieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Know that while you sleep
Everything has changed
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:58 schreef MarMar het volgende:
Hoi! De prinsessenjurk is afHeel erg mooiSPOILER: foto's van de jurk in kwestieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de ramen open, heerlijk lente-achtig is het.
Lijstje voor vandaag:
O: havermout, cappuccino
S/B jurk afmaken
T: cappuccino, appel
L: soep, gekookt eitje, 2 crackers met kaas
T: cappuccino, peer
D: aardpeertjes, tartaar, nog even bedenken welke groente, koelkast ligt vol
T: verse ananas
Worry is a misuse of imagination
Poe, voor een zoutzak als ik wel hoor! Ik had er toen ik begon echt niet aan moeten denken om meteen al vijf minuten achter elkaar te hollen. Het Couch25k-schema (O+quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Je leest niet goedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Poe, voor een zoutzak als ik wel hoor! Ik had er toen ik begon echt niet aan moeten denken om meteen al vijf minuten achter elkaar te hollen. Het Couch25k-schema laat je in het begin stukjes van maar één minuut per keer rennen en daar had ik, net als Novem, destijds al moeite genoeg mee.
dat is hetzelfde als wat Probability zegt. je rent 5 stukjes van 1 minuut. Nergens 5 minuten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:11 schreef minilot het volgende:
Ja, dat weet ik, dat heb ik ook gedaan.Ik ben een tevreden volger van het C2K-programma.
Maar je rent dus niet meer dan één minuut achter elkaar, en bij het beginnersschema dat hier eerder genoemd werd ren je meteen vijf minuten achter elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |