terrarium met slotje. Ik heb vroeger ook slangen gehad en mijn ex was toen eenmalig vergeten om het slot er op te doen. Die slang ging tegen het raampje omhoog en schoof steeds opzij waardoor hij dus zijn eigen vrijheid verkreeg. Eenmaal thuisgekomen ben ik op de bank gaan zitten met de mededeling. Zoek jij de slang maar en weet dat mij dit 1 keer gebeurd, de volgende keer heb ik een mooi horlogebandje. Niet veel later ex en alle reptielen de deur uit gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat moet dan weer in de woonkamer of zo, anders weet ik nu al hoe dat gaat, dan is ie *insert naam, achterlijke naam, tommie, sammie, sissi, of zo* weer eens kwijt
Hier ook wel eens gevraagd. Doen ze niet ivm verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:55 schreef Faja-Lobi het volgende:
BE je kan toch ook zo af en toe eens met de jongens naar het dierenasiel om even een uurtje ofzo een hondje te lenen, lekker uitlaten en dan weer retour brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de originele foto en irl is/was het veel feller btw.
[ Bericht 9% gewijzigd door Ssserpente op 06-03-2012 20:13:57 ]
ze heb??? jij geeft les??quote:
Ja, dat klopt. Al vraag ik me af of het wel zo strak is. Als ik het goed begrijpt verdwijnt er nogal eens wat in...quote:
Het was wel indrukwekkend. Het stadion vol. De verhalen van ouders en kinderen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef Gaoxing het volgende:
Haha dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde d'r shirtje. Of hoe je dat ook noemt....
Hoe ging het vandaag, amaranta?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:48 schreef Ssserpente het volgende:
Blauw. En tien jaar geleden...haha, nu geloof ik jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de originele foto en irl is/was het veel feller btw.![]()
Volgens mij gaat vandaag alles langs me heen.... Waarom dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:54 schreef Ssserpente het volgende:
En ik me maar afvragen waarom iedereen toch altijd dacht dat ik lesbisch was.
Ja, ik vond het ook helemaal niet zo erg. Maarja, ik moet ook eerlijk toegeven dat het niet het behang was waar ik gelijk helemaal weg van was.quote:
Mja, als ik geld voor m'n kind moet betalen, moet ik ook voor m'n hond betalen, denk ik. Dat vind ik niet zo heel erg. We hadden het goed geregeld, met z'n tweetjes: handdoek op de stoel, mijn jas tegen de rugleuning... kon ze lekker zitten zonder dat iemand na ons witte haren op z'n broek kreegquote:
We hebben al wat anders gekocht! Vrijdag komt de behanger het er weer opplakkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heftig behangetje wel jaik denk dat er nog wel iets anders te vinden is naar jullie gading
Ik dig dat wel!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:38 schreef snoopy het volgende:
Is het dit geworden Kim? http://www.froot.nl/categorie/lifestyle/kleur-je-eigen-behang/
wattannnnn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
We hebben al wat anders gekocht! Vrijdag komt de behanger het er weer opplakken.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:02 schreef Lois het volgende:
Wat je toch allemaal op tv kan ziennu weer een vrouw met een been van 39 kilo.... "ja ik zoek nu wel hulp"
Nou dat had ik bjj de 1e bult al gedaan
Nou voor het geld dat ze er vast voor krijgt....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:06 schreef Lois het volgende:
RTL 5. Ben blijven hangen na barbies Bruiloft, iets wat ook niet echt kan zijn toch? Dat moet een gimmick zijn die Barbie, niemand is zo stom en laat zich ook zo dom op tv zetten.
Echtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze komt uit Duindorp Lois, die hele wijk bestaat uit zulk volk
Ja, weeknie, iets grijsachtigs van VT Wonen. Ik maak wel weer een foto als het erop zit.quote:
Nee de crisis had daar dan weer geen invloed op. Ze waren altijd al zoquote:
Familie van de bloemkooloorquote:
M is en geboren.Duindorper maar die is gelukkig niet zo al Barbie en dat anabooltje..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze komt uit Duindorp Lois, die hele wijk bestaat uit zulk volk
Is het niet het oor ipv de oor?quote:
het is ook zo lekker.. Vrijdag nog een keerquote:Op woensdag 7 maart 2012 06:44 schreef lady-wrb het volgende:
wow bodyshapen, lijkt me heerijk!
ik mag drie dagen achter elkaar een volle dag aan de wandel op mijn werk.
en ik moest me vanochtend al uit mijn bed slepen, dus dat belooft wat
Da's nou niet handig om te weten natuurlijk hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |