We hebben al wat anders gekocht! Vrijdag komt de behanger het er weer opplakkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heftig behangetje wel jaik denk dat er nog wel iets anders te vinden is naar jullie gading
Ik dig dat wel!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:38 schreef snoopy het volgende:
Is het dit geworden Kim? http://www.froot.nl/categorie/lifestyle/kleur-je-eigen-behang/
wattannnnn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
We hebben al wat anders gekocht! Vrijdag komt de behanger het er weer opplakken.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:02 schreef Lois het volgende:
Wat je toch allemaal op tv kan ziennu weer een vrouw met een been van 39 kilo.... "ja ik zoek nu wel hulp"
Nou dat had ik bjj de 1e bult al gedaan
Nou voor het geld dat ze er vast voor krijgt....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:06 schreef Lois het volgende:
RTL 5. Ben blijven hangen na barbies Bruiloft, iets wat ook niet echt kan zijn toch? Dat moet een gimmick zijn die Barbie, niemand is zo stom en laat zich ook zo dom op tv zetten.
Echtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze komt uit Duindorp Lois, die hele wijk bestaat uit zulk volk
Ja, weeknie, iets grijsachtigs van VT Wonen. Ik maak wel weer een foto als het erop zit.quote:
Nee de crisis had daar dan weer geen invloed op. Ze waren altijd al zoquote:
Familie van de bloemkooloorquote:
M is en geboren.Duindorper maar die is gelukkig niet zo al Barbie en dat anabooltje..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze komt uit Duindorp Lois, die hele wijk bestaat uit zulk volk
Is het niet het oor ipv de oor?quote:
het is ook zo lekker.. Vrijdag nog een keerquote:Op woensdag 7 maart 2012 06:44 schreef lady-wrb het volgende:
wow bodyshapen, lijkt me heerijk!
ik mag drie dagen achter elkaar een volle dag aan de wandel op mijn werk.
en ik moest me vanochtend al uit mijn bed slepen, dus dat belooft wat
Da's nou niet handig om te weten natuurlijk hequote:
Stresssssssssssquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:04 schreef k_i_m het volgende:
Hier in huis is het al niet veel beter hoor. Ik kwam er net achter dat de kat weer in de (het laatste restje nog niet opgevouwen. ) was had gepiest, er staat geen enkel schoon bord meer in de kast, er komen vliegjes uit mijn bananenplant
. en overal ligt troep. En de keukenmannen zeiden net dat de loodgieter wéér iets niet had gedaan wat we gevraagd hadden, en ik weet nog niet of ik wel oppas heb voor vanmiddag. Kortom;
.
.
.
Gekookt water met een flinke schep zeezoutquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:28 schreef Estrys het volgende:
Nou goedemorgen.
Jammer van het behang Kim. Benieuwd wat het nu gaat worden.
Een wondje op mijn pink is gaan ontsteken. Nu zit ik met een pink net zo dik als mijn duim. Heb al in de soda gezeten. Iemand een tip wat nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |