Hier ook wel eens gevraagd. Doen ze niet ivm verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:55 schreef Faja-Lobi het volgende:
BE je kan toch ook zo af en toe eens met de jongens naar het dierenasiel om even een uurtje ofzo een hondje te lenen, lekker uitlaten en dan weer retour brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de originele foto en irl is/was het veel feller btw.
[ Bericht 9% gewijzigd door Ssserpente op 06-03-2012 20:13:57 ]
ze heb??? jij geeft les??quote:
Ja, dat klopt. Al vraag ik me af of het wel zo strak is. Als ik het goed begrijpt verdwijnt er nogal eens wat in...quote:
Het was wel indrukwekkend. Het stadion vol. De verhalen van ouders en kinderen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef Gaoxing het volgende:
Haha dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde d'r shirtje. Of hoe je dat ook noemt....
Hoe ging het vandaag, amaranta?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:48 schreef Ssserpente het volgende:
Blauw. En tien jaar geleden...haha, nu geloof ik jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de originele foto en irl is/was het veel feller btw.![]()
Volgens mij gaat vandaag alles langs me heen.... Waarom dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:54 schreef Ssserpente het volgende:
En ik me maar afvragen waarom iedereen toch altijd dacht dat ik lesbisch was.
Ja, ik vond het ook helemaal niet zo erg. Maarja, ik moet ook eerlijk toegeven dat het niet het behang was waar ik gelijk helemaal weg van was.quote:
Mja, als ik geld voor m'n kind moet betalen, moet ik ook voor m'n hond betalen, denk ik. Dat vind ik niet zo heel erg. We hadden het goed geregeld, met z'n tweetjes: handdoek op de stoel, mijn jas tegen de rugleuning... kon ze lekker zitten zonder dat iemand na ons witte haren op z'n broek kreegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |