Klopt. Hoewel onwaarschijnlijk is de titel met een lichte knipoog toch best leuk om hier even over te filosoferenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:08 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht moet je minstens een zege met 2 goals verschil van verwachten. En ik denk ook dat dat het beste is. Alleen PSV treft in mijn ogen een lastige tegenstander waar ze zomaar van kunnen verliezen. 18 maart is vervolgens de 'Supersunday'.
12:30 ADO - AJA
14:30 PSV - HEE & TWE - FEY
16:30 AZ - NAC.
Als je wint van Twente, dan ben je zomaar weer ingelopen op 2 ploegen. Misschien zelfs 3/4 bij een niet ondenkbare winst voor ADO tegen Ajax. En PSV - HEE verlies voor een of gelijkspel.
Top 3 kan altijd nog voor Feyenoord. Moeten ze wel de 25e winnen van de Graafschap uit (aja-psv wordt dan gespeeld). Naarmate het einde nadert, vliegen de toppers je om de oren waar Feijenoord en Heerenveen hun graantje uit kunnen meepikkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel onwaarschijnlijk is de titel met een lichte knipoog toch best leuk om hier even over te filosoferen.
Als Feijenoord de komende 3 wedstrijden wint en de topper tegen AZ thuis worden we kampioen. Onwaarschijnlijk, niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Top 3 kan altijd nog voor Feyenoord. Moeten ze wel de 25e winnen van de Graafschap uit (aja-psv wordt dan gespeeld). Naarmate het einde nadert, vliegen de toppers je om de oren waar Feijenoord en Heerenveen hun graantje uit kunnen meepikken
AZ thuis wordt gewonnen voor Feijenoord. Die hele Kuip schudt dan wel op zijn grondvesten . Ze willen ook vast en zeker AZ even terugpakken na die rotzooi van Pol in Alkmaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Feijenoord de komende 3 wedstrijden wint en de topper tegen AZ thuis worden we kampioen. Onwaarschijnlijk, niet onmogelijk.
Die rode kaartquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ thuis wordt gewonnen voor Feijenoord. Die hele Kuip schudt dan wel op zijn grondvesten . Ze willen ook vast en zeker AZ even terugpakken na die rotzooi van Pol in Alkmaar.
Tegelijkertijd is trouwens ook TWE - AJAquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die rode kaartZó onterecht. Die wedstrijd hadden we gewoon dik in de pocket, wordt de beste man van het veld gestuurd (Leerdam was zó koning in die wedstrijd).
Die dag wordt belangrijk dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is trouwens ook TWE - AJA
Is ook per ongeluk gegaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben wel heel toevallig de dagen uitgekozen waarop toppers samenvallen
Ja iddquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Feijenoord moet gewoon Twente-uit winnen, dan gaan we pas een spannende ontknoping krijgen
Als we vanaf nu alles winnen met 1-0 ben ik al blij hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:58 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ja idddat zou echt nog spannend zijn, als dat zou gebeurden!
Eerst zondag ff dik winnen
Vijfde worden zou natuurlijk uitstekend zijn. Maar ik denk dat het kampioenschap niet eens onrealistisch is. Aan het begin zou Feijenoord blij mogen zijn als 'we' in het linkerrijtje zouden staan. Toen was de start aardig goed, maar bij Ajax zouden we wel eens eventjes afgeslacht gaan worden. Toen kwam de maand december, daar zouden we wel eens even op onze plaats worden gezet door Twente en PSV. Gebeurde niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:55 schreef Gert het volgende:
Ik zou graag mee willen doen met het opgewekt praten over kampioenskansen. Maar het is volgens mij zó onrealistisch.
Feyenoord is kwalitatief niet sterk genoeg om de top 3 te halen dit seizoen.
De track-record tegen de kampioenskandidaten is goed, maar het is verder nog te wisselvallig.
AZ thuis gaat héél misschien lukken als alles mee zit. Twente uit wordt kansloos verloren. Heerenveen uit wordt ook een enorme opgave.
En verder gaan er ergens tegen de 'kleinere clubs' nog wel punten gemorst worden, bijvoorbeeld Roda uit. Maar thuis tegen Heracles zou het ook zomaar gelijk kunnen worden. Wisselvallig dus.
5e worden (met wellicht rechtstreekse plaatsing voor de EL) zou m.i. al een uitstekende prestatie zijn.
Er is geen enkele reden waarom we geen landskampioen zouden kunnen worden. "We already got this far". Als je vanaf nu zo gewoon 10 van de 12 wedstrijden wint, ben je landskampioen. En ja, dat is héél moeilijk en dromen, maar fuck. Hoe heerlijk is het na 24 wedstrijden nog steeds mee te doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vijfde worden zou natuurlijk uitstekend zijn. Maar ik denk dat het kampioenschap niet eens onrealistisch is. Aan het begin zou Feijenoord blij mogen zijn als 'we' in het linkerrijtje zouden staan. Toen was de start aardig goed, maar bij Ajax zouden we wel eens eventjes afgeslacht gaan worden. Toen kwam de maand december, daar zouden we wel eens even op onze plaats worden gezet door Twente en PSV. Gebeurde niet.
Gezien het verloop van het seizoen acht ik Feijenoord geen eens kansloos, alleen Twente speelt van de top 6 constant goed, de rest, Feijenoord incluis, is onvoorspelbaar.
En Guidetti maakt vanzelfsprekend een hattrick, want topper.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:22 schreef SjaakBauer het volgende:
BMI maakt de Jong kapot, Clasie maakt Fer kapot en El Ahmadi maakt Willem Janssen kapot
Guidetti gaat daar 90 minuten lag uitgefloten worden. Ben benieuwd hoe hij daar op reageert. Of hij maakt d'r 3 en gaat helemaal los, of hij laat z'n kop hangen en bakt d'r geen kloten van. Daat laatste lijkt me erg sterk trouwensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En Guidetti maakt vanzelfsprekend een hattrick, want topper.Zie Twente, Ajax, Vitesse.
Je hebt de trollfaces gezien die die jongen maakt? Die gaat helemaal los daarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Guidetti gaat daar 90 minuten lag uitgefloten worden. Ben benieuwd hoe hij daar op reageert. Of hij maakt d'r 3 en gaat helemaal los, of hij laat z'n kop hangen en bakt d'r geen kloten van. Daat laatste lijkt me erg sterk trouwens
Hoi Fred.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:25 schreef Muto het volgende:
Inderdaad. Als je hun buitenspelers + bewegende middenvelders (Jansen en Fer) kunt neutraliseren, dan win je gewoon.
quote:
Ik zie het zo voor me hoe hij het publiek daar gaat lopen trollenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je hebt de trollfaces gezien die die jongen maakt? Die gaat helemaal los daarGaat de uitsupporters ophitsen en knalt er twee in, om vervolgens met het 'vingertje' te zwaaien net als bij NAC-uit dit seizoen, waar hij continue werd uitgefloten
Ik weet het wel zeker. Ik vind hem zo briljantquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me hoe hij het publiek daar gaat lopen trollen
Not sure if serious.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
We moeten zo spelen dat de Jong , Fer en al die andere klootzakjes bloedend van het veld afgaan van mijn part maar die wedstrijd gaan we zeker weten winnen gezien de tegenstander en de datum gaan we deze gewoon pakken al moet we ze opvreten. Van Twente mag er niet verloren worden.
Ik heb een shirt van hem gekocht, ik heb geen een naam op m'n andere Feijenoord shirtsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Ik vind hem zo briljant.
Waar hebben we dit eerder gehoord dit seizoen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tegen Twente ga je er gewoon met 3 tot 4-0 vanaf hoor.
Dat zei men ook over uit bij Ajax, uit bij PSV, uit bij Vitesse, uit bij AZ...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tegen Twente ga je er gewoon met 3 tot 4-0 vanaf hoor.
Als er iemand zich altijd klein maakt is het wel Ritmo. Die kijkt alleen maar op naar Ajax en beweert dat alles daar beter is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei men ook over uit bij Ajax, uit bij PSV, uit bij Vitesse, uit bij AZ....
Er kan daar gewoon gewonnen worden. Zoals RItmo af en toe zegt: Maak jezelf niet zo klein.
Ritmo is ook krankjorum ja, de ene week schreeuwt hij hier dat iedereen het fout ziet 'en we moeten binnen 3 jaar landskampioen worden' om een week later carnaval te vieren omdat er 'niets te halen valt'.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Als er iemand zich altijd klein maakt is het wel Ritmo. Die kijkt alleen maar op naar Ajax en beweert dat alles daar beter is.
Ik hoop met jullie mee. Zou wel zorgen voor de meest krankzinnige slot v/d competitie ooit(ervan uitgaande dat Ajax en H'veen ook gewoon hun punten blijven pakken).quote:
Je moet zorgen dat je vóór die pot al binnen bent.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Heerenveen-uit wordt echt een cruciale wedstrijd, daar kun je alles winnen, maar ook echt alles kwijtraken
Heerenveen heeft best moeilijk programma nog toch? Moeten volgens mij nog tegen Twente, joden, PSV en tegen onsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je vóór die pot al binnen bent.
Zijn altijd klotewedstrijden. Helemaal met die irritante Demouge voorin.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedere keer als er vooruit werd gepland verloor Feijenoord de volgende wedstrijd gewoon: RKC, VVV, Utrecht, Groningen/NEC.
Zondag Utrecht
RKC werd niet verloren. Utrecht werd niet verloren en verwachte iedereen een verliespartij, niemand keek die wedstrijd 'voorbij'.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedere keer als er vooruit werd gepland verloor Feijenoord de volgende wedstrijd gewoon: RKC, VVV, Utrecht, Groningen/NEC.
Zondag Utrecht
RKC en Utrecht gelijk zijn toch ook gewoon verloren punten, zeker als je het hier wilt hebben over het kampioenschap.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
RKC werd niet verloren. Utrecht werd niet verloren en verwachte iedereen een verliespartij, niemand keek die wedstrijd 'voorbij'.
Kortom, waar heb je het over?
En VVV had iedereen ingecalculeerd, lees het topic er maar op na. NEC en Groningen waren aardige zeperts ja.
Je zegt 'verloor Feijenoord de volgende wedstrijd'. Dat is dus gewoon pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
RKC en Utrecht gelijk zijn toch ook gewoon verloren punten, zeker als je het hier wilt hebben over het kampioenschap.
Dat is dus ook precies de reden dat Feijenoord dit jaar NOOIT kampioen gaat worden, zelfs als we winnen van Twente en Heerenveen. Gewoon omdat er toch weer een paar van die zaadwedstrijden komen tegen kutclubs.
Met jou ken ik lezen en schrijven gekquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Over VVV-uit werd 4 weken en ongeveer 50 topics lang gesproken dat het gewoon een kutwedstrijd ging worden
Weet ik niet, ik ga eens een analyse maken voor het analysetopic.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:10 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk hebben Feyenoord en Ajax het makkelijkste programma nu.
Knut is gewoon aan trollenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Over VVV-uit werd 4 weken en ongeveer 50 topics lang gesproken dat het gewoon een kutwedstrijd ging worden
Heerenveen heeft een moeilijker programma denk ik hoor. AZ moet nog naar PSV en naar ons. Ik blijf die joden toch wel erg vrezen hoor met hun programma + jodenmazzelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ga eens een analyse maken voor het analysetopic.
Edit: is niet waar. AZ, Heerenveen en Twente hebben alledrie een makkelijker programma dan ons.
Op basis van de ranglijst hebben zij allen een makkelijker programma. Gebaseerd op het volgende principe:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een moeilijker programma denk ik hoor. AZ moet nog naar PSV en naar ons. Ik blijf die joden toch wel erg vrezen hoor met hun programma + jodenmazzel
Heerenveen heeft een moeilijker programma denk ik hoor. AZ moet nog naar PSV en naar ons. Ik blijf die joden toch wel erg vrezen hoor met hun programma + jodenmazzelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ga eens een analyse maken voor het analysetopic.
Edit: is niet waar. AZ, Heerenveen en Twente hebben alledrie een makkelijker programma dan ons.
Ah oke. Maar bij Twente moet je meerekenen dat ze nog EL spelen, Heerenveen krijgt een zware bekerwedstrijd en beide clubs hebben nog lastige uitduels, ondanks plaats op de ranglijstquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op basis van de ranglijst hebben zij allen een makkelijker programma. Gebaseerd op het volgende principe:
- Posities van de clubs waartegen gespeeld wordt bij elkaar opgeteld
- Laagste score --> Moeilijkste programma
- Hoogste score --> Makkelijkste programma
Thuis en uit zou ook mee moeten tellen. Zeker bij bijvoorbeeld clubs als Heracles.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op basis van de ranglijst hebben zij allen een makkelijker programma. Gebaseerd op het volgende principe:
- Posities van de clubs waartegen gespeeld wordt bij elkaar opgeteld
- Laagste score --> Moeilijkste programma
- Hoogste score --> Makkelijkste programma
Samenvatting : Het kan gezien de punten maar we gaan er niet meer van uit.. Nog niet maar als we straks Twente van de mat spelen post ik vast weer een andere menning. Hopelijk werkt je glazenbol weer goed HMF.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zegt 'verloor Feijenoord de volgende wedstrijd'. Dat is dus gewoon pertinent onwaar.
En wat dacht je, dat Ajax / PSV / geen zaadwedstrijden gespeeld hebben? O wacht, die speelden ook gelijk bij VVV-uit. Nou AZ dan, die hebben dan in ieder geval goede potten op de mat gelegd toch? O wacht, werden ook compleet weggetikt door Groningen.
De hele top laat continue punten liggen. Als wij dat vanaf nu dus gewoon NIET meer doen, is een landskampioenschap alles behalve onmogelijk.
Glazen bol liet me in de steek uit bij PSVquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Samenvatting : Het kan gezien de punten maar we gaan er niet meer van uit.. Nog niet maar als we straks Twente van de mat spelen post ik vast weer een andere menning. Hopelijk werkt je glazenbol weer goed HMF.
Klopt, maar ik kijk puur naar de statistiekenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Ah oke. Maar bij Twente moet je meerekenen dat ze nog EL spelen, Heerenveen krijgt een zware bekerwedstrijd en beide clubs hebben nog lastige uitduels, ondanks plaats op de ranglijst
Eens, en ik wilde daarvoor een soort van 'multiplier' gebruiken (uitwedstrijd is *1,5 bijvoorbeeld). Alleen kun je dat simpelweg niet stellen: uit bij VVV is moeilijk voor Feijenoord traditioneel (maar 2 keer gewonnen), maar voor bijvoorbeeld Heracles weer heel makkelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Thuis en uit zou ook mee moeten tellen. Zeker bij bijvoorbeeld clubs als Heracles.
Ja dat zeg ik, da's onmogelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:55 schreef Typisch het volgende:
Aantal keer gewonnen, gelijk en verloren in de geschiedenis er ook nog in verwerken voor wedstrijden als VVV-uit!
Wat, de bookies? Nou nee hoor, die zijn dus echt niet afhankelijk van statistiek. Heeft met hele andere zaken te makenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zijn mensen die dit al voor jullie gedaan hebben..
20:00
Eredivisie 2011/2012
+8
Welk team zal er winnen?
Winnaar
(1-3)
FC Twente
3,00
1,25
PSV
3,05
1,30
AZ
4,00
1,60
Ajax
6,00
1,70
Feyenoord
20,00
3,50
SC Heerenveen
25,00
Wat een klinkklare onzinquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
Heel extreem:
Stel dat half Nederland een tientje zet op Heerenveen (80 miljoen euro), en voor de rest zetten 10 mensen 1 euro in op Twente. Dan zal de odd van Heerenveen echt niet op 80.0 gezet worden. ALS het dan zou gebeuren is de bookie gelijk failliet. Die trekken zich dus echt niets aan van statistische kansen et cetera.
HMF heeft gelijk. Er moet winst gemaakt worden bij die bedrijven en dat betekent per definitie dat de odds al geen directe vertaling meer kunnen zijn van 'kansberekening' (voor zover je die al serieus kunt nemen bij onvoorspelbare spellen als voetbal).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat, de bookies? Nou nee hoor, die zijn dus echt niet afhankelijk van statistiek. Heeft met hele andere zaken te maken(lees: totale inbreng wordt weer herverdeeld naar aantal 'inbrengers' per 'club'. Als dus 1% van het totaal aantal spelers op Heerenveen kampioen zit, kunnen ze die makkelijker een hoge odd geven dan wanneer 60% op Heerenveen zit).
Heel extreem:
Stel dat half Nederland een tientje zet op Heerenveen (80 miljoen euro), en voor de rest zetten 10 mensen 1 euro in op Twente. Dan zal de odd van Heerenveen echt niet op 80.0 gezet worden. ALS het dan zou gebeuren is de bookie gelijk failliet. Die trekken zich dus echt niets aan van statistische kansen et cetera.
Odds worden van tevoren bepaald. Het kan hooguit iets schommelen door blessures, vorm etc. Maar niet nadat half Nederland een 80 miljoen op Heerenveen heeft gezet. Alles draait bij wedkantoren om statistieken. Of dacht jij soms dat als heel Nederland zijn geld op Heerenveen gaat zetten dat Unibet Heerenveen bombardeert als titelfavoriet?quote:
Odds kunnen gewoon verschuiven hoor. Niet voor diegenen die al gebet hebben, die blijven natuurlijk vaststaan. Maar voor diegenen die nog niet in hebben gezet verschuift dat gewoon aan de hand van het aantal inzetten dat geplaatst is. Gewoon logisch nadenken dan snap je het wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Odds worden van tevoren bepaald. Het kan hooguit iets schommelen door blessures, vorm etc. Maar niet nadat half Nederland een 80 miljoen op Heerenveen heeft gezet. Alles draait bij wedkantoren om statistieken. Of dacht jij soms dat als heel Nederland zijn geld op Heerenveen gaat zetten dat Unibet Heerenveen bombardeert als titelfavoriet?
Odds verschuiven zeker ja. Maar als de odds 1:80 zijn voor Herenveen en iedereen zet in op Heerenveen dan worden ze niet opeens 1:2 (om maar iets te noemen).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Odds kunnen gewoon verschuiven hoor. Niet voor diegenen die al gebet hebben, die blijven natuurlijk vaststaan. Maar voor diegenen die nog niet in hebben gezet verschuift dat gewoon aan de hand van het aantal inzetten dat geplaatst is. Gewoon logisch nadenken dan snap je het wel.
Nee héhé, aangezien de dan al-geplaatste bets geen fluctueringen in de odd meer krijgen. Ze zullen echter nog vóór "de flood" de odd al omlaag gooien, zoals nu met Heerenveen gebeurd is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:21 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Odds verschuiven zeker ja. Maar als de odds 1:80 zijn voor Herenveen en iedereen zet in op Heerenveen dan worden ze niet opeens 1:2 (om maar iets te noemen).
Eh...technisch gezien toch wel?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:21 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Odds verschuiven zeker ja. Maar als de odds 1:80 zijn voor Herenveen en iedereen zet in op Heerenveen dan worden ze niet opeens 1:2 (om maar iets te noemen).
Gedeeltelijk, niet geheel. Al geplaatste bets kunnen namelijk niet meer odd-aanpassingen doorgevoerd krijgen. "Achteraf" de odd aanpassen heeft voor de bookie dus geen enkel nut.quote:
Dat worden ze dus wel. Er is ook onderzoek naar gedaan in hoeverre bookies bereid zijn risico te nemen (dat zouden ze dus kunnen doen in het bijzondere geval dat inderdaad iedereen op Heerenveen zet, terwijl de feitelijke "kans" kleiner is). Daar bleken bookmakers totaal niet toe bereid:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:21 schreef Guidetti het volgende:
[..]
1 2 3 | In practice, bookmakers are often seen balancing their books so as to have identical liabilities across all horses. Our conclusion suggests that bookmakers in Ireland are infinitely risk-averse and balance their books. |
Met?quote:
En het feit dat ze misschien tien keer zoveel bets binnen kregen afgelopen week. Iets wat door ADO gelijk aardig pijnlijk werd 'afgestraft'quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:24 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat ligt aan het goede spel van Heerenveen.
De kans dat Heerenveen kampioen wordt is vrij klein. Om het intressant te houden om op Heerenveen in te zetten houden ze de odds hoog. Als ze er 1:2 van zouden maken dan zou niemand meer op Heerenveen inzetten. Dus waarom zouden ze dat doen?quote:
Pwnt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat worden ze dus wel. Er is ook onderzoek naar gedaan in hoeverre bookies bereid zijn risico te nemen (dat zouden ze dus kunnen doen in het bijzondere geval dat inderdaad iedereen op Heerenveen zet, terwijl de feitelijke "kans" kleiner is). Daar bleken bookmakers totaal niet toe bereid:
[ code verwijderd ]
bron
Nee, dat ze niet aangepast worden zeg ik net zelf ook al. Maar zodra die bets binnen beginnen te stromen gaat die echt niet meer op 80 blijven staan en schroeven ze dat gewoon gradueel omlaag zolang die bets blijven komen. (Want er moet winst gemaakt worden) Door het betten veranderen de winstkansen van Heerenveen niet, maar wel wat jij uitbetaalt kunt krijgen bij een nieuwe bet op basis van de achterliggende 'pot met geld' van mensen die op andere ploegen hebben gewed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, niet geheel. Al geplaatste bets kunnen namelijk niet meer odd-aanpassingen doorgevoerd krijgen. "Achteraf" de odd aanpassen heeft voor de bookie dus geen enkel nut.
Maar het heeft zekersteweten verband met elkaar.
Als jij nou eens kapt met het uitlokken van reacties dan reageer ik ook niet zo.quote:
Omdat, ALS heerenveen dan wél kampioen wordt, ze gelijk failliet zijn misschien?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
De kans dat Heerenveen kampioen wordt is vrij klein. Om het intressant te houden om op Heerenveen in te zetten houden ze de odds hoog. Als ze er 1:2 van zouden maken dan zou niemand meer op Heerenveen inzetten. Dus waarom zouden ze dat doen?
Ben je serieus? Met dat gezeur over de Kromme WEDEROM.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met?
Mag het ook een onsje minder zijn?
Zodra IEDEREEN op Heerenveen zou wedden krijg je zo'n 1:2 wel hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
De kans dat Heerenveen kampioen wordt is vrij klein. Om het intressant te houden om op Heerenveen in te zetten houden ze de odds hoog. Als ze er 1:2 van zouden maken dan zou niemand meer op Heerenveen inzetten. Dus waarom zouden ze dat doen?
Dat is inderdaad het exacte principe van de bookie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat ze niet aangepast worden zeg ik net zelf ook al. Maar zodra die bets binnen beginnen te stromen gaat die echt niet meer op 80 blijven staan en schroeven ze dat gewoon gradueel omlaag zolang die bets blijven komen. (Want er moet winst gemaakt worden)
Klopt wederom.quote:Door het betten veranderen de winstkansen van Heerenveen niet, maar wel wat jij uitbetaalt kunt krijgen bij een nieuwe bet op basis van de achterliggende 'pot met geld' van mensen die op andere ploegen hebben gewed.
En ook dat klopt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zodra IEDEREEN op Heerenveen zou wedden krijg je zo'n 1:2 wel hoor.
Gewoon logisch nadenken. Het is gewoon een bedrijf dat winst moet maken geen bedrijf dat ongeacht wat er ook gebeurt de initïele kampioensschapskansen maar moet blijven uitbetalen. Het is geen CBS ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het exacte principe van de bookie.
[..]
Klopt wederom.
[..]
En ook dat klopt.. Wat ben je toch ook een bink hé.
Die site van hem is geniaal:quote:
En geen woord gelogenquote:Twee dagen na zijn prima debuut in Jong Oranje heeft Bruno Martins Indi vanmiddag zijn nieuwe contract bij Feyenoord ondertekend. Volgens technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord is het nieuwe contract van Martins Indi een bezegeling van de ontwikkeling die de verdediger dit seizoen heeft doorgemaakt. ‘Bruno heeft enorme stappen gemaakt’, vertelde Van Geel. ‘Hij is een sterke en snelle verdediger, die bovendien qua concentratie in de wedstrijd heel erg vooruit is gegaan. Hij kan negentig minuten lang geconcentreerd blijven en zich vastbijten in zijn tegenstander. Dat is een grote kwaliteit voor een verdediger.’
Martins Indi had zelf aangegeven dat hij de contractondertekening graag in het Feyenoord Museum wilde laten plaatsvinden. ‘Ik voel me vereerd dat de club daarmee instemde’, vertelde Martins Indi nadat hij samen met zijn vriendin, zijn begeleider, algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel had geproost op de nieuwe verbintenis. ‘In dit museum is te zien hoe groot Feyenoord is. Als ik hier alle prijzen zie staan die de club heeft gewonnen, wil ik niets liever dan zelf ook een prijs pakken met Feyenoord.’
Het huidige liedje ga je er echt niet meer uitkrijgen hoor, klinkt ook geniaal als iedereen dat meedoet trouwens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik blijf 'm gewoon pushen.
BrunoMartinsIndi!
We're singing BrunoMartinsIndi!
BrunoMartinsIIIIINDIIIII!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |