Ik had laatst een pak Teriyaki mix van Jumbo gehaald, voor 2 tot 3 personen staat er op zo`n doos maar er hadden wel 4 personen van kunnen eten. Moest ook 350 gram kipfilet of biefstuk door.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:43 schreef Tink89 het volgende:
Over die Turkse Durum pakketten btw:
Kijk ook eens wat ze willen dat je toevoegt... 350 gram kipfilet voor 2 personen is best veel en dan tikken de kCals toch nog wel aan hoor. Wat op het pak staat, is enkel wat het spul dat in het pak zit, toevoegt per portie.
Xx
Wat is de reden dat je vegetarisch gehakt wilt gebruiken? Omdat je vegetarisch bent of omdat je geen vlees wilt gebruiken in verband met vetten?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:16 schreef Wildervankstertje het volgende:
Chili con carne met vegetarisch gehakt, zou dat een beetje lekker zijn? Ben van plan om morgen chili con carne te maken namelijk, maar dan ook niet met een kruidenmix uit een pakje maar gewoon zelf kruiden en dan gedroogde bonen (die je eerst 24u moet laten weken voor je het kookt) in plaats van blik/pot bonen erdoor.
Ik heb nog nooit vegetarisch gehakt gehad.
Ahja dat kan. Ik ben overdag al streng genoeg (regime van volkoren boterhammen, mager beleg en fruit) zodat ik vind dat ik 's avonds wel wat relaxter mag zijn. Dus, gewoon normaal en afwisselend eten dus en niet stressen over 100g kip of 125g kip bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
@jarno, ligt er aan wat je eigen probleemgebied is denk ik. Mensen die overdag weinig snaaien maar 's avonds veel zooi wegbunkeren zullen daar eerder de focus op leggen.
Ja, maar die dingen heb ik dus niet gebruiktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:43 schreef Tink89 het volgende:
Over die Turkse Durum pakketten btw:
Kijk ook eens wat ze willen dat je toevoegt... 350 gram kipfilet voor 2 personen is best veel en dan tikken de kCals toch nog wel aan hoor. Wat op het pak staat, is enkel wat het spul dat in het pak zit, toevoegt per portie.
Xx
Tartaar is weer wat duurder dan vegetarisch, vandaar dat ik eens vegetarisch gehakt wil proberen. Normaal gesproken gebruik ik extra mager gehakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je vegetarisch gehakt wilt gebruiken? Omdat je vegetarisch bent of omdat je geen vlees wilt gebruiken in verband met vetten?
Als het op dat laatste gaat kun je ook tartaar gebruiken, daar zit een stuk minder vet in en is misschien wel lekkerder als vegetarisch gehakt!
Volgens dieet mag ik ook maar 35 gram rookworstquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ahja dat kan. Ik ben overdag al streng genoeg (regime van volkoren boterhammen, mager beleg en fruit) zodat ik vind dat ik 's avonds wel wat relaxter mag zijn. Dus, gewoon normaal en afwisselend eten dus en niet stressen over 100g kip of 125g kip bijvoorbeeld.
Magere rookworst of de normale?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens dieet mag ik ook maar 35 gram rookworstnou dan liever niet ....
Als je wil dat je vooruitgang in de OP te volgen is wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:39 schreef Selestha het volgende:
Ik kan mn ticker niet updaten, moet ik nu een nieuwe maken?
Ok dan maak ik even een nieuwe aanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je wil dat je vooruitgang in de OP te volgen is wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |