quote:
en dit! wij zijn 12 wat is ONZquote:
Gast...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is een van de meer illustere plaatsen van FOK!. Dingen die zich daar afspelen zijn strikt geheim.
Yvonne en Happel schijnen daar regelmatig elkaar op te jagen met zweepjes en grote dildo's.
Tenminste dat zei Helpmefok gisteren. Die heeft daar natuurlijk wel toestemming voor.
Zit van vrijdag tot zondag in Londen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je nu al zin in de winstpartij tegen Uutje?
Sukkel. Als ze verliezen is het jouw schuld.quote:
En bij winst mag ik voortaan thuisblijven zeker.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Sukkel. Als ze verliezen is het jouw schuld.
Dat zie je goedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En bij winst mag ik voortaan thuisblijven zeker.
Ja. Misschien dat de VvF zelfs jouw twee-wekelijkse stedentrip wil gaan betalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En bij winst mag ik voortaan thuisblijven zeker.
Zal ze eens mailen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Misschien dat de VvF zelfs jouw twee-wekelijkse stedentrip wil gaan betalen.
Maar dan mis je Studio Voetbal?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal ze eens mailen.
Wel echt zin in, lekker grote groep, dom zuipen heel het weekend, voetbalwedstrijdje erbij. Ideaal vliegschema ook, vrijdag heel vroeg heen en zondag heel laat terug.
Maar dat is net zoals de WK-finale opnemen en die dan later terugkijken. Dat weet je waarschijnlijk de uitslag al. Bij Studio Voetbal weet je dan ook al dat het over Ajax en Ajax ging.quote:
Wel grappig idd. Kende hem al. Kun je zien wat je met je stem kunt doen als je een groot bereik hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:17 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_disney_movie.html
Feelgoodhomo.
Dus hij hoeft dat niet te kijken omdat je tochal weet dat het over Ajax ging.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar dat is net zoals de WK-finale opnemen en die dan later terugkijken. Dat weet je waarschijnlijk de uitslag al. Bij Studio Voetbal weet je dan ook al dat het over Ajax en Ajax ging.
Met dit vergelijk doet je Sjek echt te kort...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar dat is net zoals de WK-finale opnemen en die dan later terugkijken. Dat weet je waarschijnlijk de uitslag al. Bij Studio Voetbal weet je dan ook al dat het over Ajax en Ajax ging.
Luie ambtenaren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:29 schreef Happel het volgende:
Veel te lange meeting gehad. Zwaar vermoeiend.
Veel vakantie. Totaal geen prestatiedwang. Van onze belastingcenten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Check
En zwaar goed betaald worden natuurlijk.
Achja...aan de andere kant: je moet het ook maar willen om een hele dag op zo'n grasmaaier rond te rijden voor de gemeentelijke groendienst he.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan ook nog een relaxte ontslag regeling... voor de rest kan ik er geen seconde om wakker liggen.
Nee, want Amsterdam.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan er nog mensen tussen 600 bioscoopautisten zitten vandaag?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Muto het volgende:
Hihi, Happel is dus eigenlijk een soort van collega van Wijnaldem.
Ik moest even denken, maar hij is gevallen hoor!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Muto het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Muto het volgende:
Ik ga nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan er nog mensen tussen 600 bioscoopautisten zitten vandaag?
Ik was in Eindhoven laatst op een dancefeest. Geweldig hoe ineens honderden mensen 'ROT-TER-DAM, HOO-LI-GANS' begon te scanderen uit het niets.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ben eerder wel een keer in Eindhoven geweest. Toen 2 vrijkaarten gekregen voor The Book of Eli. Was niks mis mee, gewoon gaan zitten en weer weggegaan met een maat van me. Zoals bij elk ander bioscoopbezoek.
Dit verhaal heb ik al gehoord.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was in Eindhoven laatst op een dancefeest. Geweldig hoe ineens honderden mensen 'ROT-TER-DAM, HOO-LI-GANS' begon te scanderen uit het niets.
Bleek op een projector daar ergens iemand een SMS-je met die tekst te hebben gedeponeerd
Het is dus wel weer duidelijk wie de baas in Eindhoven is
Ze kunnen je wel filmen he. Voor FOK!-TV of zoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ben eerder wel een keer in Eindhoven geweest. Toen 2 vrijkaarten gekregen voor The Book of Eli. Was niks mis mee, gewoon gaan zitten en weer weggegaan met een maat van me. Zoals bij elk ander bioscoopbezoek.
Stone Island jas met capuchon die over je hoofd gaat en voor je gezicht mattie, jwtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze kunnen je wel filmen he. Voor FOK!-TV of zo
Ik zoek al wel lange tijd naar mijn 15 minutes of fame maar ik zat toch eerder aan het Nos Journaal te denken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso zijn het in Eindhoven allemaal kanker pussiesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was in Eindhoven laatst op een dancefeest. Geweldig hoe ineens honderden mensen 'ROT-TER-DAM, HOO-LI-GANS' begon te scanderen uit het niets.
Bleek op een projector daar ergens iemand een SMS-je met die tekst te hebben gedeponeerd.
Het is dus wel weer duidelijk wie de baas in Eindhoven is
Nu wel ja, toen was daar geen sprake van. En heb ook geen zin om naar Amsterdam te gaan om een filmpie te kijken man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij wel? Het is wel een beetje jouw achterbuurt daar bij die jodentempel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stone Island jas met capuchon die over je hoofd gaat en voor je gezicht mattie, jwt
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso zijn het in Eindhoven allemaal kanker pussies
Ik ga jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij wel? Het is wel een beetje jouw achterbuurt daar bij die jodentempel.
Ik ben serieusquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Steven
. Chill 'm gast
. Nou maak je mij aan het lachen
Kom daar wel eens voor werk. Die bioscoop zit echt bijna tegen de Arena aanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu wel ja, toen was daar geen sprake van. En heb ook geen zin om naar Amsterdam te gaan om een filmpie te kijken man.Sowieso het is naast de ArenA dus waarschijnlijk is de helft daar ook van dat 020-volk in die zaal dat zich constant moet profileren.
Stoere boii, gewoon in shirt hartje winter.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben serieus
Ik was paar maanden terug ook in Eindje met wat gasten, liep daar gewoon in shirt en ik heb afca tattoo met 3 gouden sterren op mijn arm, werd 1x aangesproken of het wel verstandig was dat ik gewoon zo daar liep
Ja wel jas enzo bij mij, maar gewoon netjes in garderobe opgehangenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Stoere boii, gewoon in shirt hartje winter.
In Eindhoven kan je echt wel zo rondlopen hoor. Je loopt daar praktisch langs het PSV stadion, maar de kans is heel erg klein dat je daarvoor tikken ofzo krijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben serieus
Ik was paar maanden terug ook in Eindje met wat gasten, liep daar gewoon in shirt en ik heb afca tattoo met 3 gouden sterren op mijn arm, werd 1x aangesproken of het wel verstandig was dat ik gewoon zo daar liep
Ik overdrijf natuurlijk ook, maar vind dat gebler van die Amsterdammers echt niet om uit te staan man. Als 't dichterbij huis was zonder camera's was ik wrs wel gegaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom daar wel eens voor werk. Die bioscoop zit echt bijna tegen de Arena aanVeel dichter bij dan Pathe De Kuip of zo.
Al moet je zulke dingen ook wel kunnen scheiden. Er komt volk uit heel Nederland op af.
Kan in Rotterdam ook gewoon. Zeker als je op CS gaat lopen. Op Zuidplein of Keizerswaard kun je dan beter weer niet zo gaan lopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben serieus
Ik ben 3jaar terug ofzo in roffa geweest met de start van de tour de france, toen had ik gewoon overhemd, vriend van mij ook, al had ik toen nog niet 3 gouden sterren natuurlijk, maar wel afca, maar leek mij wel zo verstandigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Eindhoven kan je echt wel zo rondlopen hoor. Je loopt daar praktisch langs het PSV stadion, maar de kans is heel erg klein dat je daarvoor tikken ofzo krijgt.
de verkeerdequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan in Rotterdam ook gewoon. Zeker als je op CS gaat lopen. Op Zuidplein of Keizerswaard kun je dan beter weer niet zo gaan lopen.
En je moet maar net de verkeerde tegenkomen. Al met al kan het makkelijk.
Tegen de tijd dat die lul terug met zijn vrienden is ben jij al weg, dat filmpje blijft een Youtube dieptepuntquote:
Typisch voorbeeld van mensen met een verbale onmacht wat zich vervolgens uit in fysiek geweld.quote:
Ja en dan weet jequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben 3jaar terug ofzo in roffa geweest met de start van de tour de france, toen had ik gewoon overhemd, vriend van mij ook, al had ik toen nog niet 3 gouden sterren natuurlijk, maar wel afca, maar leek mij wel zo verstandig
Ik ben nog steeds wel benieuwd wat er daarvoor is gebeurd. Begreep dat dat boertje een grote bek had gehad als in 'we gaan slopen'quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die lul terug met zijn vrienden is ben jij al weg, dat filmpje blijft een Youtube dieptepunt
Klopt, maar dat was geen hooligan die gast met shirtje aan dus waarom zou je hem klappen danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en dan weet je
Je had toch ook dat filmpje van die Feyenoord-gast in de Arena met zijn shirt die een van de topboiis van ajax tegenkomt. Moest die het alleen uit doenGeen klappen gehad niks.
Ik ook eigelijkm dat ik hem gelijk geef dan hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel benieuwd wat er daarvoor is benieuwd. Begreep dat dat boertje een grote bek had gehad als in 'we gaan slopen'
Dan geef ik die snuivert groot gelijk.
Nee ok, maar neem aan dat jij ook geen harde kern bent. Of als zodanig herkent gaat worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was geen hooligan die gast met shirtje aan dus waarom zou je hem klappen dan
Ik ben 1x herkend in culemborg tijdens feestje door wat utrecht boys, maar dat was omdat ik bij een gevecht was op de amsterdamse straatweg paar weken ervoor tussen ajax en utrechtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ok, maar neem aan dat jij ook geen harde kern bent. Of als zodanig herkent gaat worden.
Hier toch ook man. Gaan ze rellen in Hoek van Holland en gaan ze allemaal Rotterdam Hooligans roepen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik erger me er in Amsterdam ook altijd aan hoor
Vaak gehad na huldigingen, zie je zo'n groepje kutboeren lopen die de hele tijd joden en amsterdam hooligans scanderen, schaam mij kapot dan man
Ja het is gewoon hinderlijk dat soort dingenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hier toch ook man. Gaan ze rellen in Hoek van Holland en gaan ze allemaal Rotterdam Hooligans roepen.
Terwijl misschien 5% daadwerkelijk harde kern is en 10% ooit Feyenoord bezoekt
Die gast is toch die vermoorde Ajax-hooligan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en dan weet je
Je had toch ook dat filmpje van die Feyenoord-gast in de Arena met zijn shirt die een van de topboiis van ajax tegenkomt. Moest die het alleen uit doenGeen klappen gehad niks.
Klopt, is een bekende van mij, Svenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Die gast is toch die vermoorde Ajax-hooligan?
Die snitch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:29 schreef Muto het volgende:
[..]
was geen snitch ouwequote:
Jep.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee man. Maar die geruchten zijn wel erg hardnekkig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
was geen snitch ouwe
Daar steek ik echt mijn hand voor in het vuur
Opkankeren met dit soort tekstenquote:
quote:
klopt, maar sven had een grote pleurishekel aan de politie, die zou liever zijn tong er af snijden dan snitchenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee man. Maar die geruchten zijn wel erg hardnekkig.
Waar rook is enzo.
Hoe zou jij het vinden wanneer een goede bekende van je is doodgeschoten en ik zeg opgeruimd staat netjes, domme kanker idiootquote:
Klopt, alleen was dit een fucking bedrijfstoernooitje. Niet dat ik een neus in De Kuip zou accepteren, maar zijn grootspraak zonder dat hij het waar maakte was nogal triest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef Stokstaart het volgende:
Achja, als je naar een andere stad gaat (anders dan voor een uitwedstrijd) in een ander shirt puur om stoer te doen verdien je gewoon klappen
Sorry hoor, als je snitcht is het echt niet raar dat mensen dit soort teksten hebben. Niet omdat hij AFCA'er is hoor.quote:
Er is geen enkel bewijs dat ie dat gedaan heeftquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, alleen was dit een fucking bedrijfstoernooitje. Niet dat ik een neus in De Kuip zou accepteren, maar zijn grootspraak zonder dat hij het waar maakte was nogal triest.
[..]
Sorry hoor, als je snitcht is het echt niet raar dat mensen dit soort teksten hebben. Niet omdat hij AFCA'er is hoor.
En ja, ik geloof wél dat hij gesnitcht heeft. Wat Caland zegt: waar rook is...
Dat zal dan wel. Hou me daar verder ook niet echt mee bezig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
klopt, maar sven had een grote pleurishekel aan de politie, die zou liever zijn tong er af snijden dan snitchen
Je komt er twee keer op terug. En sorry hoor, als je je maten op een dergelijke manier kapot maakt, is het niet gek dat je een kogel door den kopf krijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden wanneer een goede bekende van je is doodgeschoten en ik zeg opgeruimd staat netjes, domme kanker idioot
Hij had ticket unlimited ja, zat misschien in de handel, maar dat maakt je geen snitchquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal dan wel. Hou me daar verder ook niet echt mee bezig.
Die gast had toch ook dat louche ticketbedrijf? Zal ook wel wat in drugs hebben gedaan. Heeft denk ik allang niks meer met voetbal te maken. Maar er is nog niemand opgepakt in die zaak geloof ik...
gast doe normaal. je kent de ins en outs niet eens en kom je met zulke uitspraken...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je komt er twee keer op terug. En sorry hoor, als je je maten op een dergelijke manier kapot maakt, is het niet gek dat je een kogel door den kopf krijgt.
ALS hij inderdaad door het 'roddelcircuit' de lul is geworden trek ik mijn woorden terug hoor, daar niet van. Maar voor mij slaat de meter op dit moment meer uit naar de andere kant, gewoon keihard matennaaierij.
Daar kwam die kale misdaadverslaggever toch mee? Of was het Peterrrrr zelf...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij had ticket unlimited ja, zat misschien in de handel, maar dat maakt je geen snitch
Omdat dit soort dingen mij pissed maken, wat weet jij nou van dit allemaal behalve wat internetgeruchten???quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je komt er twee keer op terug. En sorry hoor, als je je maten op een dergelijke manier kapot maakt, is het niet gek dat je een kogel door den kopf krijgt.
ALS hij inderdaad door het 'roddelcircuit' de lul is geworden trek ik mijn woorden terug hoor, daar niet van. Maar voor mij slaat de meter op dit moment meer uit naar de andere kant, gewoon keihard matennaaierij.
Ik trek wat dat betreft mijn woorden wel terug tot zeker is dat hij schuldig was aan matennaaierij.
Niemand kent de ins- en outs. Dat is het hele fucking punt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gast doe normaal. je kent de ins en outs niet eens en kom je met zulke uitspraken...
dat was redelijk algemeen bekendquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kwam die kale misdaadverslaggever toch mee? Of was het Peterrrrr zelf...
Ik ken ze beter dan jijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand kent de ins- en outs. Dat is het hele fucking punt.
Je kan jezelf vaker vergissen in mensen. Maar ik neem je woord wel aan voor wat het is. De waarheid zal toch nooit van zijn levensdagen naar buiten komen, er zal altijd een 'grijze wolk' omheen blijven hangen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat dit soort dingen mij pissed maken, wat weet jij nou van dit allemaal behalve wat internetgeruchten???
Ik heb die gast van dichtbij meegemaakt, en ik steek mijn hand er voor in de vuur dat ie niks geluld heeft, dus kom niet met bullshit aan
Hij kent die man toch? Dan ga je toch niet zeggen opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan jezelf vaker vergissen in mensen. Maar ik neem je woord wel aan voor wat het is. De waarheid zal toch nooit van zijn levensdagen naar buiten komen, er zal altijd een 'grijze wolk' omheen blijven hangen.
Want anders steek je me via het internet in mijn gezicht ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ken ze beter dan jij
Dus kom niet nog een keer met opgeruimd staat netjes
echt hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:41 schreef Muto het volgende:
Gasten
Ik stel echt nooit meer een vraag. Krijg je dit weer.
Gast, er zat een minuut tussen die twee reacties. VOordat ik uberhaupt die reactie ingetikt had was de reactie van Steven tussendoor gepost. Ja, anders denk je wel twee keer na over je post ja, om een ander niet voor den enkels te schoppen. Maar ik kon zijn post nog niet zien toen ik mijn reactie uittikte.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij kent die man toch? Dan ga je toch niet zeggen opgeruimd staat netjes.
Hoe asociaal is dat.
Gister werd er zelfs een politieke discussie gevolgd al was die gedoemd te mislukken met InZanity zijn waanideeën.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:41 schreef Muto het volgende:
Gasten
Ik stel echt nooit meer een vraag. Krijg je dit weer.
GGMM faalt als ajacied ook wel een beetje met de TT.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gister werd er zelfs een politieke discussie gevolgd al was die gedoemd te mislukken met InZanity zijn waanideeën.
Ik snap de achtergrond van inZanity en zijn insteek t.o.v. Fortuyn best, het heeft alleen teveel link met de demoniseringen en te weinig met de realiteit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gister werd er zelfs een politieke discussie gevolgd al was die gedoemd te mislukken met InZanity zijn waanideeën.
Het was geen frisse jongen nee, maar dat is Gijs van Delft ook niet tochquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, er zat een minuut tussen die twee reacties. VOordat ik uberhaupt die reactie ingetikt had was de reactie van Steven tussendoor gepost. Ja, anders denk je wel twee keer na over je post ja, om een ander niet voor den enkels te schoppen. Maar ik kon zijn post nog niet zien toen ik mijn reactie uittikte.
Nogmaals, Steven: mijn oordeel is misschien te snel. Excuses daarvoor, is niet eerlijk. Laten we het erop houden dat het 'geen frisse jongen' was en dat we er maar vanuit gaan dat het geen matennaaier was.
Alles behalve, maar ook dat is gewoon tuig van den richel. En uberhaupt vind ik Gijs wel érg vervelend somsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was geen frisse jongen nee, maar dat is Gijs van Delft ook niet toch
quote:
quote:
quote:
Nooit verwacht dat inZanity zo links was als maar zijn kan. Maargoed, zolang iemand goede argumenten heeft kan ik er goed mee leven. Alleen heb ik aan extremen een broertje dood. Zowel links als rechts.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap de achtergrond van inZanity en zijn insteek t.o.v. Fortuyn best, het heeft alleen teveel link met de demoniseringen en te weinig met de realiteit.
Wat Wilders betreft had hij een stuk sterkere argumenten.
Sterke argumenten? De ene one liner na de andere zal je bedoelen en inhoudelijk niet ingaan op jouw standpunten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap de achtergrond van inZanity en zijn insteek t.o.v. Fortuyn best, het heeft alleen teveel link met de demoniseringen en te weinig met de realiteit.
Wat Wilders betreft had hij een stuk sterkere argumenten.
Vind het stiekem wel geniaal hij komt met iets achterlijks als een Oostblok meldpunt en het levert hem nog 4 zetels op ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef Geo4kant het volgende:
Wilders heeft inderdaad veel beloofd, mooie praatjes op het moment dat mensen dat wilde horen.. heeft goed gescoord maar doet er weinig mee volgens mij
Nou ja, hij had één inhoudelijk punt waarmee hij aantoonde dat Wilders inderdaad semi-racistische kenmerken heeft. Al was het nog veel te penibel onderbouwd ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterke argumenten? De ene one liner na de andere zal je bedoelen en inhoudelijk niet ingaan op jouw standpunten.
Ik moet altijd wel lachen om die filmpjes. Die gast filmpt al, wat? 10 jaar ofzo. En nog steeds kan hij niet met de zoom-functie of uberhaupt de camera omgaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alles behalve, maar ook dat is gewoon tuig van den richel. En uberhaupt vind ik Gijs wel érg vervelend soms.
Fortuyn was toch gewoon een relnicht man? Al die plannen van hem waren net zo realistisch als Wilders met zijn kopvoddentaks en terugkeer naar de gulden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Wilders is een idioot
Fortuyn kon ik nog wel waarderen
Ben ik wel deels met je eensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fortuyn was toch gewoon een relnicht man? Al die plannen van hem waren net zo realistisch als Wilders met zijn kopvoddentaks en terugkeer naar de gulden.
Met alle respect: maar zulke gasten zijn gewoon nutteloos in de politiek.
Zie liever dat ze echt bezig zijn met problemen op te lossen dan al dat moralistisch gezwam.
En gelukkig maar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef Geo4kant het volgende:
Wilders heeft inderdaad veel beloofd, mooie praatjes op het moment dat mensen dat wilde horen.. heeft goed gescoord maar doet er weinig mee volgens mij
Dit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Wilders is een idioot
Fortuyn kon ik nog wel waarderen
Ik heb een tijdje overwogen om 'dergelijke' beelden te gaan schieten alleen dan wél professioneel. Er zijn meerdere redenen waarom ik het niet doe.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om die filmpjes. Die gast filmpt al, wat? 10 jaar ofzo. En nog steeds kan hij niet met de zoom-functie of uberhaupt de camera omgaan.Laat staan het bewerken ervan.
Maar toch levert het wel mooi materiaal op.
De PVV stemmer zouden ze hun stemrecht moeten ontnemen. En dat meen ik oprecht. Als je de PVV oprecht een goede partij vindt spoor je gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het stiekem wel geniaal hij komt met iets achterlijks als een Oostblok meldpunt en het levert hem nog 4 zetels op ook![]()
Het zegt wel genoeg over PVV stemmers maar dat is een ander verhaal.
Dat is ook wat kort door de bocht .. mensen willen gewoon verandering zien, Wilders wist dit en speelde er slim op in.. en bij gebrek aan beter gingen de mensen voor de PPV.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De PVV stemmer zouden ze hun stemrecht moeten ontnemen. En dat meen ik oprecht. Als je de PVV oprecht een goede partij vindt spoor je gewoon niet.
Mooiste vind ik nog dat filmpje waar hij een bivakmuts opheeft, deze afzet en vervolgens zegt: Ik ben gewoon Gijs, kom maar naar Rotterdam. En dat was het.quote:
gevaarlijke uitspraken dit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De PVV stemmer zouden ze hun stemrecht moeten ontnemen. En dat meen ik oprecht. Als je de PVV oprecht een goede partij vindt spoor je gewoon niet.
Onzin natuurlijk maar dat begrijp jezelf ook wel. Niet dat ik een PVV stemmer ben of ooit word, maar als je dan toch een partij wil verbieden begin dan bij de SGP.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooiste vind ik nog dat filmpje waar hij een bivakmuts opheeft, deze afzet en vervolgens zegt: Ik ben gewoon Gijs, kom maar naar Rotterdam. En dat was het.
Ik chargeer natuurlijk, maar als je de PVV geweldig vind dan ben je niet goed snik Stokstaart. Wat zij propageren is pure uitsluiting van moslims en afschaffing van alles wat daar maar mee te maken heeft. Gewoon discriminatie. Daar ben ik echt zwaar op tegen.quote:
Ben het wel met je eensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik chargeer natuurlijk, maar als je de PVV geweldig vind dan ben je niet goed snik Stokstaart. Wat zij propageren is pure uitsluiting van moslims en afschaffing van alles wat daar maar mee te maken heeft. Daar ben ik echt zwaar op tegen.
Kijk het interview met Fortuyn. Zijn ideeën waren helemaal niet wereldvreemd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fortuyn was toch gewoon een relnicht man? Al die plannen van hem waren net zo realistisch als Wilders met zijn kopvoddentaks en terugkeer naar de gulden.
Met alle respect: maar zulke gasten zijn gewoon nutteloos in de politiek.
Zie liever dat ze echt bezig zijn met problemen op te lossen dan al dat moralistisch gezwam.
Die films heb ik echt veel gezien. Elke uitwedstrijd in europa, met de bus op pad, altijd die banden op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vanaf minuut 10, een jonge gijs met zijn plakboek met kkk en white power![]()
En dat met die bivakmuts vind ik zelfs legendarisch man
Dat Kerken verdwijnen is de schuld van de Nederlander en gewoon een weerspiegeling van de samenleving. Ik kan er ook niet mee zitten. En die bouw van moskeeën, tsja is dat nou het ergste? Ik woonde tot voor kort praktisch naast een hele grote moskee en heb er nooit, maar dan ook nooit iets vervelends meegemaakt of gehoord in de buurt of toen ik er langs liep.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens
Maar ergens heeft Wilders wel een punt hoor, de islam groeit ook te hard naar mijn mening in Nederland
Kerken verdwijnen en er komen Moskeeën voor terug
Ze kaarten wel problemen aan waar andere politieke partijen het al jaren laten liggen. Zoals bijvoorbeeld die problemen met Marokkanen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik chargeer natuurlijk, maar als je de PVV geweldig vind dan ben je niet goed snik Stokstaart. Wat zij propageren is pure uitsluiting van moslims en afschaffing van alles wat daar maar mee te maken heeft. Daar ben ik echt zwaar op tegen.
Wat is daar mis mee als deze mensen goed functioneren in de Nederlandse samenleving? Dáár zit eerder de achilleshiel. Leven en laten levenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens
Maar ergens heeft Wilders wel een punt hoor, de islam groeit ook te hard naar mijn mening in Nederland
Kerken verdwijnen en er komen Moskeeën voor terug
Ongeveer 50% van het goede beleid dat Fortuyn toen riep wordt nu - VEEL TE LAAT - doorgevoerd, en alle negatieve 'voorspellingen' die hij deed zijn grotendeels uitgekomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Er was een tijd terug zo'n reportage met allemaal oude interviews met Fortuyn. Het is bijna eng op hoeveel vlakken hij uiteindelijk gelijk heeft gekregen. Vooral als het gaat om globale politiek, zoals met de euro en de EU.
ja maar dan had Hitler ook gelijk met zijn 1 rijk en 1 munt als je naar de EU kijkt en de euroquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Er was een tijd terug zo'n reportage met allemaal oude interviews met Fortuyn. Het is bijna eng op hoeveel vlakken hij uiteindelijk gelijk heeft gekregen. Vooral als het gaat om globale politiek, zoals met de euro en de EU.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk het interview met Fortuyn. Zijn ideeën waren helemaal niet wereldvreemd.
- Het terugdringen van de immigrantenhoeveelheid naar 25.000 stuks, alleen politiek vluchtelingen
Done, Rita Verdonk kreeg het zelfs tot 18k gereduceerd. Ondertussen zitten we alweer op 65k
- Het 'particulariseren' van de zorg om de zorg efficiënter te krijgen, waarbij de kosten wel zullen meestijgen, maar de zorg veel meer het concept van België krijgt
Semi-Done, CZ heeft nu al lijsten waar de beste zorg op <insert-behandeling> gegeven wordt. Wel is het nog steeds veel te slecht geregeld, JUIST omdat de overheid de markt weigert vrij te geven, iets waardoor concurrentieperspectieven juist VERSLECHTEREN en de kosten in de zorg HOOG blijven
- Modernisering van de zorg om de vraag te verlagen
Niet gebeurt. De guidelines opgesteld door Pim Fortuyn worden nu NOG gebruikt bij de opleiding gezondheidswetenschappen aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en geldt als leidraad voor de visie van toekomstig managers in de gezondheidszorg aldaar. Gaat hand in hand met het concurrentiebeleid op de zorg, iets waar de overheid niet aan wil.
Integratie is een dikke-motherfucking-faal gebleken en gebleven, en Wilders maakt het debat alleen maar pijnlijker en pijnlijker. Fortuyn wilde 'straatterroristjes' het leger in dwingen, iets waar ik groot voorstander van was geweest. Leer die gasten maar discipline aan. Niets mis mee.
Fortuyn wilde af van de subsidie aan universiteiten / hogescholen bij behalen diploma. Farces als Windesheim / INHolland waren dan nooit voorgekomen, niveaustagnatie was geen optie geweest.
Echt, die man zag ZOVEEL dingen goed. Onvoorstelbaar.
Totaal niet vergelijkbaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar dan had Hitler ook gelijk met zijn 1 rijk en 1 munt als je naar de EU kijkt en de euro
Ik heb genoeg turkse en Marokkaanse vrienden en zelfs die zijn het er mee eens dat de Islam te hard groeit in Nederland en dat het gevaarlijk is voor de samenlevingquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat Kerken verdwijnen is de schuld van de Nederlander en gewoon een weerspiegeling van de samenleving. Ik kan er ook niet mee zitten. En die bouw van moskeeën, tsja is dat nou het ergste? Ik woonde tot voor kort praktisch naast een hele grote moskee en heb er nooit, maar dan ook nooit iets vervelends meegemaakt of gehoord in de buurt of toen ik er langs liep.
[ afbeelding ]
Ik bedoel gewoon op dat gebied, over eu en de euro, dat fortuyn het er niet mee eens was zal dan welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Totaal niet vergelijkbaar. Fortuyn meldde namelijk dat hij absoluut GEEN voorstander was van beide.
Nogmaals, de groei van Marokkaanse en Turkse gemeenschappen in Nederland is geen enkel probleem. De groei van de islam in Nederland ook niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg turkse en Marokkaanse vrienden en zelfs die zijn het er mee eens dat de Islam te hard groeit in Nederland en dat het gevaarlijk is voor de samenleving
Religie is sowieso kut voor de wereld..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg turkse en Marokkaanse vrienden en zelfs die zijn het er mee eens dat de Islam te hard groeit in Nederland en dat het gevaarlijk is voor de samenleving
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:04 schreef Smoofie het volgende:
Steven zal het wel weten, kijk naar Amsterdam-West man.....al die mocros die denken dat ze de zonen van Allah zelf zijn met hun islam gepreek. En dan ook nog de slechte integratie enz. Kut islam man.
Religie zorgt alleen maar voor oorlog.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Religie is sowieso kut voor de wereld..
Het verschil is dat Fortuyn zich er al druk om maakte in 2001. Nu, 10 jaar later, komt men er EINDELIJK achter dat het onderwijssysteem compleet op de schop moet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:05 schreef Stokstaart het volgende:
Zorg voor stagnatie in het hoger onderwijs is trouwens een zorg van bijna alle partijen. Behalve de VVD en laten juist die nou over de budgetten gaan
Precies.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Religie is sowieso kut voor de wereld..
Omdat het een geniepig kutvolkje is.. en de ouders de taal niet spreken waardoor de kinderen wellicht het onbedoeld mee krijgen dat ze zich niet hoeven aan te passen..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals, de groei van Marokkaanse en Turkse gemeenschappen in Nederland is geen enkel probleem. De groei van de islam in Nederland ook niet.
Het probleem is dat deze mensen totaal geen band met het land ervaren. Als je twee jaar in Amerika woont voel je je echt 'Amerikaan' met Nederlandse roots.
Hier voelt een net-geboren Marokkaan zich.. Marokkaan.. Dáár klopt niets van.
Gematigde moslims zie je steeds minder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
Die Christen-fundi's houden er net zo goed idiote ideeën op na over allerlei zaken. Gematigde Moslims heb ik geen moeite mee. Mensen moeten lekker geloven wat ze zelf willen
Religie is een goed excuus voor oorlog iig. Geloof op zich vind ik prima voor mensen die er kracht uit kunnen putten maar zodra de volgers makke schappen worden en alles accepteren wat er wordt gezegd zonder zelf nog na te denken gaat het mis.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Religie zorgt alleen maar voor oorlog.
Gematigde islamieten ga je juist steeds meer zien, kijk de cijfers van het CBS er maar op na. En dat is ook hartstikke logisch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gematigde moslims zie je steeds minder.
Sowieso, een boek geloven wat gemaakt is voor machtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Religie is een goed excuus voor oorlog iig. Geloof op zich vind ik prima voor mensen die er kracht uit kunnen putten maar zodra de volgers makke schappen worden en alles accepteren wat er wordt gezegd gaat het mis.
Het onderwijssysteem moet niet op de schop, er moet meer geld naar toe. De modules op zich volstaan prima en voldoen aan elke internationale normering of zijn zelfs afgeleid van buitenlandse literatuur.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het verschil is dat Fortuyn zich er al druk om maakte in 2001. Nu, 10 jaar later, komt men er EINDELIJK achter dat het onderwijssysteem compleet op de schop moet..
zorgkosten terugbrengen is vrij gemakkelijk, verpleeg mensen niet meer die ongeneselijk ziek zijn. onze maatschappij is erop gesteld om de "zieke" zolang mogelijk in leven te houden m.b.v. dure apparatuur.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk het interview met Fortuyn. Zijn ideeën waren helemaal niet wereldvreemd.
- Het terugdringen van de immigrantenhoeveelheid naar 25.000 stuks, alleen politiek vluchtelingen
Done, Rita Verdonk kreeg het zelfs tot 18k gereduceerd. Ondertussen zitten we alweer op 65k
- Het 'particulariseren' van de zorg om de zorg efficiënter te krijgen, waarbij de kosten wel zullen meestijgen, maar de zorg veel meer het concept van België krijgt
Semi-Done, CZ heeft nu al lijsten waar de beste zorg op <insert-behandeling> gegeven wordt. Wel is het nog steeds veel te slecht geregeld, JUIST omdat de overheid de markt weigert vrij te geven, iets waardoor concurrentieperspectieven juist VERSLECHTEREN en de kosten in de zorg HOOG blijven
- Modernisering van de zorg om de vraag te verlagen
Niet gebeurt. De guidelines opgesteld door Pim Fortuyn worden nu NOG gebruikt bij de opleiding gezondheidswetenschappen aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en geldt als leidraad voor de visie van toekomstig managers in de gezondheidszorg aldaar. Gaat hand in hand met het concurrentiebeleid op de zorg, iets waar de overheid niet aan wil.
Integratie is een dikke-motherfucking-faal gebleken en gebleven, en Wilders maakt het debat alleen maar pijnlijker en pijnlijker. Fortuyn wilde 'straatterroristjes' het leger in dwingen, iets waar ik groot voorstander van was geweest. Leer die gasten maar discipline aan. Niets mis mee.
Fortuyn wilde af van de subsidie aan universiteiten / hogescholen bij behalen diploma. Farces als Windesheim / INHolland waren dan nooit voorgekomen, niveaustagnatie was geen optie geweest.
Echt, die man zag ZOVEEL dingen goed. Onvoorstelbaar.
In de wereld niet. In nederland valt het ook zwaar tegen, hier in amsterdam dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gematigde islamieten ga je juist steeds meer zien, kijk de cijfers van het CBS er maar op na. En dat is ook hartstikke logisch.
Mensen als Wilders zorgen JUIST voor de verharding in de moslimgemeenschap.
Applequote:
Binnenkort breekt de pleuris wel uit tussen Israël en Iran. Ik hou mijn hart vast wat dat betreft. Zou best kunnen dat we aan de vooravond van een derde wereldoorlog staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Religie is een goed excuus voor oorlog iig. Geloof op zich vind ik prima voor mensen die er kracht uit kunnen putten maar zodra de volgers makke schappen worden en alles accepteren wat er wordt gezegd zonder zelf nog na te denken gaat het mis.
Rick Santorum ben jij dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zorgkosten terugbrengen is vrij gemakkelijk, verpleeg mensen niet meer die ongeneselijk ziek zijn. onze maatschappij is erop gesteld om de "zieke" zolang mogelijk in leven te houden m.b.v. dure apparatuur.
Laat iedereen maar dood gaan joh.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Binnenkort breekt de pleuris wel uit tussen Israël en Iran. Ik hou mijn hart vast wat dat betreft. Zou best kunnen dat we aan de vooravond van een derde wereldoorlog staan.
Iran is niet een Irak of Syrië wat je even je wil op legt als Westers land zijnde.
Vraag & Aanbodquote:
Nah voorbehoedmiddelen mogen van mij welquote:
Dat is de mens/wetenschap.. niet de maatschappij. We zoeken graag onze grenzen op en gaan tegen de natuur in.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zorgkosten terugbrengen is vrij gemakkelijk, verpleeg mensen niet meer die ongeneselijk ziek zijn. onze maatschappij is erop gesteld om de "zieke" zolang mogelijk in leven te houden m.b.v. dure apparatuur.
Absoluut geen fanboy, al wordt het wel te gek hier met een Air, Pro, iMac, Powermac, iPad en iPhone 4quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fanboy...nee hoor gefeliciteerd.
NEe ik ga mijn iPad gebruiken als afstandsbediening voor domotica. Nu we bijna klaar zijn met de verbouwing wil ik alles via de iPad laten lopenquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Binnenkort breekt de pleuris wel uit tussen Israël en Iran. Ik hou mijn hart vast wat dat betreft. Zou best kunnen dat we aan de vooravond van een derde wereldoorlog staan.
Iran is niet een Irak of Syrië wat je even je wil op legt als Westers land zijnde.
Met die producten alleen heb je al het leven van 10 Chinese werknemers ontnomenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Absoluut geen fanboy, al wordt het wel te gek hier met een Air, Pro, iMac, Powermac, iPad en iPhone 4.
Maargoed, de iMac en Powermac zijn te verdedigen wegens mijn werk (Final Cut Studio), de Macbook Pro ook voor mijn werk...
En de iPad, iPhone en Air zijn gewoon voor heerlijk op de bank
Maar jij de keuze had om jouw vader, die ernstig ziek is en eigenlijk uitgeteld is, een half jaar langer te laten leven, zou jij dat doen? Stond een half jaar hier iets over in de Elsevier en de Groene, even kijken of ik het nog kan vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is de mens/wetenschap.. niet de maatschappij. We zoeken graag onze grenzen op en gaan tegen de natuur in.
In de toekomst, als we Kurzweil mogen geloven worden we ook hybrids, part machine part human..
Minder Chinezen per 1000 werknemers overlijden aan zelfmoord bij Foxconn t.o.v. andere bedrijven.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met die producten alleen heb je al het leven van 10 Chinese werknemers ontnomen(Ik houd al op met mijn gekut
)
Iran is niets man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dan vraag jij een emotioneel iemand wat die wil.. en bij dit soort dingen moet je emotie niet mee laten spelen, net als het asiel beleid etc etc etc.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar jij de keuze had om jouw vader, die ernstig ziek is en eigenlijk uitgeteld is, een half jaar langer te laten leven, zou jij dat doen? Stond een half jaar hier iets over in de Elsevier en de Groene, even kijken of ik het nog kan vinden.
Vergeleken met Irak wel.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vergeleken met Irak wel.
En zelfs daar kreeg de VS geen poot aan de grond.
Elke vorm van een grondoffensief zou kansloos zijn. Ze kunnen hooguit bombarderen maar dan heb je de hele regio tegen je. Inclusief Rusland en China.
De VS zou sowieso geen grondoffensief doen. En Irak komt natuurlijk ook door de populatiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vergeleken met Irak wel.
En zelfs daar kreeg de VS geen poot aan de grond.
Elke vorm van een grondoffensief zou kansloos zijn. Ze kunnen hooguit bombarderen maar dan heb je de hele regio tegen je. Inclusief Rusland en China.
Waarom denk je dat de VS zo terughoudend zijn?
INderdaad. De VS blaast dat leger van Iran compleet stuk, met zelfmoord"terroristen" als gevolg, net als in Irak.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De VS zou sowieso geen grondoffensief doen. En Irak komt natuurlijk ook door de populatie. Die haatte elkaar en de VS. Militair gezien is Iran binnen 1 week weg.
Ben ik niet met je eens. Ik vind dat wij een morele verplichting hebben om hulpbehoevenden bij te staan. Zowel door ze (onder strikte voorwaarden) in Nederland toe te laten of d.m.v. humanitaire hulp ter plaatse. Ik vind je reactie zo kort door de bocht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso hulp en vluchtelingen, oprotten.. stoppen ermee, wij hebben dat zelf hard nodig. In Nederland is het crisis, armoede stijgt, werkeloosheid stijgt.. en we geven ons geld weg aan boekoeboekoe stammen, kom op zeg
Dus? Wat wil je eraan doen? De Nederlander is te lui om het werk te doen wat zij willen doen en dus hebben zij genoeg reden om hier te blijven. Blijkbaar is er vraag naar en ik vind de problemen tot op heden wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze kaarten wel problemen aan waar andere politieke partijen het al jaren laten liggen. Zoals bijvoorbeeld die problemen met Marokkanen.
Iedereen ziet ze al jaren, maar de politiek doet er geen klote aan. Nu weer die Polen, het klinkt allemaal ludiek en overdreven, maar je kan er donder op zeggen dat je daar ook problemen mee gaat krijgen.
Verder heeft de PVV is de PVV natuurlijk keihard door de mand gevallen in de hele Europa-discussie. Door de VVD te blijven steunen in de kwestie Griekenland, terwijl ze zelf faliekant tegen waren op elke vorm van staatssteun. Misleiding van de kiezer
Ik vind ontwikkelingshulp ook niets hoor. Komt vooral omdat het vaak uitstellen is en niet oplossen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind dat wij een morele verplichting hebben om hulpbehoevenden bij te staan. Zowel door ze (onder strikte voorwaarden) in Nederland toe te laten of d.m.v. humanitaire hulp ter plaatse. Ik vind je reactie zo kort door de bocht.
Dat mag jij vinden.. je moet die schrale landen niet te gezond maken want dat is slecht voor de economie, dan verdienen mensen niet genoeg aan voetballen en Nike schoentjes.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind dat wij een morele verplichting hebben om hulpbehoevenden bij te staan. Zowel door ze (onder strikte voorwaarden) in Nederland toe te laten of d.m.v. humanitaire hulp ter plaatse. Ik vind je reactie zo kort door de bocht.
Ik ben voor hulp van politiek vluchtingen in dit land mits voldaan wordt aan de volgende voorwaarden:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2% van het BNP uitgeven terwijl de EU 0,7% verplicht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:25 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso, bezuinigen op onderwijs en defensie terwijl je gwn ontwikkelingshulp met 4 mld kan korten
Gister verklaarde Obama nog openlijk dat ze Israël altijd zouden steunen om hun land te verdedigen. Dat is wat mij betreft een redelijk veelzeggende uitspraak hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Wát? Irak is in een maand of 2,5 tijd compleet overlopen
. Dat er vervolgens genoeg bermbommers en zelfontploffers opstaan zegt niets over de 'kracht' waarmee de VS Irak overrompelde. Iran zou ook door de VS 'gewoon' ingenomen worden, met eenzelfde kutsituatie als in Irak nu.
Maar ik zie de VS helemaal niet ervoor aan Iran in te vallen. Obama is al niet dol op Israel, en zal echt niet zo gek zijn eigen glazen in te gooien.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De VS zou sowieso geen grondoffensief doen. En Irak komt natuurlijk ook door de populatie. Die haatte elkaar en de VS. Militair gezien is Iran binnen 1 week weg. Zoals Irak ook was.
Dat heb ik dan gemist. Het enige wat ik heb meegekregen is dat Obama 'alles zal doen om te voorkomen dat Iran een nucleair wapen in handen krijgt'.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gister verklaarde Obama nog openlijk dat ze Israël altijd zouden steunen om hun land te verdedigen. Dat is wat mij betreft een redelijk veelzeggende uitspraak hoor.
Nederland gaf geen 2% uit man. Het budget was 4 of 5 mld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
2% van het BNP uitgeven terwijl de EU 0,7% verplicht.!
Het gaat er niet om dat Nederlanders te lui zijn en zij ons werk doen, het gaat er om welk sociale problemen dat soort lui met zich meebrengen als het gaat om overlast en integratie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? Wat wil je eraan doen? De Nederlander is te lui om het werk te doen wat zij willen doen en dus hebben zij genoeg reden om hier te blijven. Blijkbaar is er vraag naar en ik vind de problemen tot op heden wel meevallen eerlijk gezegd.
'Geloof jou'? Je hebt bepaalde 'intel' die ze nergens ter wereld hebben ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Irak is en was een verknipt land. Heel Iran haat de VS en het Westen. Bovendien wonen er 3x zoveel mensen. Nogmaals de VS is niet voor niets terughoudend.
Neem van mij aan dat de dag waarop Israël besluit Iran te bombarderen ze hun eigen doodvonnis tekenen.
VS zijn terecht bang voor Iran. Vergeet niet dat Iran militaire steun van Rusland en China krijgt he![]()
Zowel Rusland en China hebben enorme belangen daar in de vorm van aardgas.
Het is mensen in de grootst mogelijke staat van ontreddering en hulpbehoevendheid bijstaan. Als jij zelfs hulp bij die ondergrens al niet noodzakelijk vind vraag ik me af waar jij als mens dan eigenlijk wél voor staat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind ontwikkelingshulp ook niets hoor. Komt vooral omdat het vaak uitstellen is en niet oplossen.
Obama heeft juist gezegd dat hij niet wil dat Israël zomaar aanvalt. En volkomen terecht. Wie zijn die joden om te bepalen wie er wel of geen kernwapens mogen hebben? Ze hebben zelf toch ook kernwapens of niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gister verklaarde Obama nog openlijk dat ze Israël altijd zouden steunen om hun land te verdedigen. Dat is wat mij betreft een redelijk veelzeggende uitspraak hoor.
Bron?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.. je moet die schrale landen niet te gezond maken want dat is slecht voor de economie, dan verdienen mensen niet genoeg aan voetballen en Nike schoentjes.
Je hebt gelijk, het is nu 0,8% dankzij het kabinet Rutte, die zich wil houden aan de 0,7%BNP-EU notering.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nederland gaf geen 2% uit man. Het budget was 4 of 5 mld.
Ben het wel redelijk met je eens (zij het iets genuanceerder, maar dat terzijde).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben voor hulp van politiek vluchtingen in dit land mits voldaan wordt aan de volgende voorwaarden:
- Binnen 6 maanden uitsluitsel wat er met ze gaat gebeuren, geen 10-jaar-plus praktijken meer
- Één mogelijkheid om in beroep te gaan tegen dat besluit, daarna oprotten, geen Mauro-praktijken.
- Maximum van 15k immigranten, de rest van de politiek vluchtelingen zoekt elders in Europa maar zijn heil
- Verplichting tot het leren van de Nederlandse taal na toelating
- Geen uitkeringsgerechtigdheid: ze mogen blijven wonen in het asielzoekerskamp, zodra ze binnen 4 jaar geen baan hebben mogen ze 'gewoon' terug naar de tegen die tijd hopelijk weer gestabiliseerde regio. We zijn hier verdomme geen Sinterklaasje meer.
Gelukszoekers mogen wegblijven. Mensen die 'iets' brengen voor het land (afgestudeerden op hoger niveau) zijn van harte welkom.
Ik vind het kut voor ze echt waar, maar ze leven in een gebied waar dat gewoon vaak niet kan met zoveel mensen. Ze voeden is uitstellen van het probleem.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is mensen in de grootst mogelijke staat van ontreddering en hulpbehoevendheid bijstaan. Als jij zelfs hulp bij die ondergrens al niet noodzakelijk vind vraag ik me af waar jij als mens dan eigenlijk wél voor staat.
Dit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarnaast vergis je je in de militaire stootkracht van Israel, en al HELEMAAL in die van de VS. Iran en Israel zou spannend worden, Iran en de VS is een kansloze missie wat Iran betreft.
Gezien jouw grondslag in de discussie is jouw mening natuurlijk ietwat gekleurdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben het wel redelijk met je eens (zij het iets genuanceerder, maar dat terzijde).
JSF, Betuwelijn, Hedwigepolder. Zomaar 3 (toekomstige) projecten waar al gigantisch op bezuinigd kon/kan worden door normaal na te denken. Probleem is dat politiek niet normaal nadenken is, maar het uitwisselen van cadeautjes en concessies doen om uiteindelijk zoveel mogelijk van je standpunten/plannen voor elkaar te krijgen. Dat is waar het al fout gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:25 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso, bezuinigen op onderwijs en defensie terwijl je gwn ontwikkelingshulp met 4 mld kan korten
Ik vind alle gelovigen met kernwapens eng. Zowel Israel als Iran dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Obama heeft juist gezegd dat hij niet wil dat Israël zomaar aanvalt. En volkomen terecht. Wie zijn die joden om te bepalen wie er wel of geen kernwapens mogen hebben? Ze hebben zelf toch ook kernwapens of niet?
De US heeft sowieso meer, voor de Bin Laden op hadden ze opeens Stealth Black hawks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Als je alleen al af en toe van die programma's zoals Future weapons kijkt wordt je al bang.. en dan kun je nagaan dat die programma's al wat jaren oud zijn en ze natuurlijk niet alles laten zien wat voor zieke dingen ze nog meer hebben..
Bin Laden.. daar geloof je toch niks van van heel die missiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De US heeft sowieso meer, voor de Bin Laden op hadden ze opeens Stealth Black hawks.
Wij hebben ook kernwapens, al is het alleen in opslagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind alle gelovigen met kernwapens eng. Zowel Israel als Iran dus.
De VS wat dat betreft is toch een stuk betrouwbaarder. En já, ik weet dat zij de enigen zijn die hem twee keer hebben ingezet.
JSF, nog zo'n punt wat Pim niet wilde. Man man man wat heeft hij een gelijk gekregenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JSF, Betuwelijn, Hedwigepolder. Zomaar 3 (toekomstige) projecten waar al gigantisch op bezuinigd kon/kan worden door normaal na te denken. Probleem is dat politiek niet normaal nadenken is, maar het uitwisselen van cadeautjes en concessies doen om uiteindelijk zoveel mogelijk van je standpunten/plannen voor elkaar te krijgen. Dat is waar het al fout gaat.
Ehm nee!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'Geloof jou'? Je hebt bepaalde 'intel' die ze nergens ter wereld hebben ofzo?. Rusland heeft al meermaals aangegeven zich afzijdig te houden in het geval van een conflict. Die hebben echt geen zin in gezeik.
Daarnaast vergis je je in de militaire stootkracht van Israel, en al HELEMAAL in die van de VS. Iran en Israel zou spannend worden, Iran en de VS is een kansloze missie wat Iran betreft.
Klopt, 12 stuks op Gilze Rijen. Dankzij Wikileaks 'eindelijk' bevestigd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij hebben ook kernwapens, al is het alleen in opslag.
De VS betrouwbaar? Ja voor ons opzicht wel ja, maar voor alle landen buiten het westen is de VS de boosdoener hoor. Lekker oorlog voeren omdat dat geld oplevert, lekker betrouwbaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De VS wat dat betreft is toch een stuk betrouwbaarder. En já, ik weet dat zij de enigen zijn die hem twee keer hebben ingezet.
De Cirkel is rond!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JSF, nog zo'n punt wat Pim niet wilde. Man man man wat heeft hij een gelijk gekregen.
En die polder waar een tunnel onderdoor ging... (ben even de naam kwijt). Kosten 450 miljoen euro. Weg erdoorheen leggen was 40 miljoen euro geweest. Die polder is godverredommekes helemaal niets van over.
ECht... Pim..
Sowieso heeft de VS niks te zoeken daar in mijn ogen. Ze hebben het probleem zelf gecreëerd door daar een groepje Joden in een door moslimstaten omringd gebied te droppen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Irak is en was een verknipt land. Heel Iran haat de VS en het Westen. Bovendien wonen er 3x zoveel mensen. Nogmaals de VS is niet voor niets terughoudend.
Neem van mij aan dat de dag waarop Israël besluit Iran te bombarderen ze hun eigen doodvonnis tekenen.
VS zijn terecht bang voor Iran. Vergeet niet dat Iran militaire steun van Rusland en China krijgt he![]()
Zowel Rusland en China hebben enorme belangen daar in de vorm van aardgas.
Israel heeft geen ICBMs. Alleen normale kernwapensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ehm nee!
Rusland staat faliekant aan de zijde van Iran hoor:
http://www.nujij.nl/polit(...).lynkx#axzz1oIET19AJ
http://www.dailymail.co.u(...)e-tensions-rise.html
Rusland: Wij tolereren geen oorlog tegen Iran
Misschien moet je je eens in de materie verdiepen voor je zomaar wat roept?
VS en haar matties moeten een stoppen met sancties opleggen tegen Iran. Voorlopig zijn ZIJ degene die zich agressief opstellen namelijk, en niet Iran.
Als Iran een atoombom wil maken moeten ze dat toch doen? Zo gek is dat niet aangezien de ICBM's van Israël al jaren op Iran gericht zijn....
VS betrouwbaar?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rusland zal overwinnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Israel heeft geen ICBMs. Alleen normale kernwapens.
Rusland gaat echt geen WWIII riskeren die ze toch verliezen als ze de wereld niet kapot nuken.
Ja leuk, zo kan ik ook 3 bronnen vinden die aangeeft dat Rusland geen militair ingrijpen zou bewerkstelligen. Het is maar net wie je citeert natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ehm nee!
Rusland staat faliekant aan de zijde van Iran hoor:
http://www.nujij.nl/polit(...).lynkx#axzz1oIET19AJ
http://www.dailymail.co.u(...)e-tensions-rise.html
Rusland: Wij tolereren geen oorlog tegen Iran
Misschien moet je je eens in de materie verdiepen voor je zomaar wat roept?
VS en haar matties moeten een stoppen met sancties opleggen tegen Iran. Voorlopig zijn ZIJ degene die zich agressief opstellen namelijk, en niet Iran.
Als Iran een atoombom wil maken moeten ze dat toch doen? Zo gek is dat niet aangezien de ICBM's van Israël al jaren op Iran gericht zijn....
Geen 380 Mtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, 12 stuks op Gilze Rijen. Dankzij Wikileaks 'eindelijk' bevestigd.
Totale 'klapkracht' is 380 Megaton.
De plaatselijke ROC-scholieren veroorzaken hier meer overlast dan Polen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat Nederlanders te lui zijn en zij ons werk doen, het gaat er om welk sociale problemen dat soort lui met zich meebrengen als het gaat om overlast en integratie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Integratie is een non-issue, aangezien die Polen over 't algemeen hier een paar maanden wonen, weer terug gaan en dan weer naar hier komen.
Werk jij bij de Mossad of zo? Dat je weet wat Israel wel en niet heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Israel heeft geen ICBMs. Alleen normale kernwapens.
Rusland gaat echt geen WWIII riskeren die ze toch verliezen als ze de wereld niet kapot nuken.
Ja, maar dat is alweer 65 jaar geledenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso heeft de VS niks te zoeken daar in mijn ogen. Ze hebben het probleem zelf gecreëerd door daar een groepje Joden in een door moslimstaten omringd gebied te droppen.
Dat hebben de Joden zelf gedaan, het beloofde land en zulks. Maar die zitten daar niet voor niets hoor, beetje macht en controle(s) uitvoeren vanuit daar is alleen maar lekker voor de VS. Een groot Moslim bolwerk dat misschien zelfs nog wel vriendjes kan zijn/worden met Rusland is de grootste nachtmerrie van de VS.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso heeft de VS niks te zoeken daar in mijn ogen. Ze hebben het probleem zelf gecreëerd door daar een groepje Joden in een door moslimstaten omringd gebied te droppen.
380 megatonquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Betrouwbaarder in het niet-inzetten van een atoombom. Ik zie die gek uit Iran er eerder voor aan, of Noord-Korea, of Israël, om zo'n ding in te zetten, dan de VS. Dat is het enige.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
VS betrouwbaar?![]()
![]()
![]()
Zoals die hele HOAX die de aanleiding was voor de oorlog in Irak zekerAls er nou 1 land in de wereld is die constant op oorlogspad is en zonder enige legitieme reden andere landen aanvalt is het de VS wel. Agressieve kut-Amerikanen
Rusland staat aan de zijde van Iran. Bronnen (in de vorm van de minister van Buitenlandse zaken van Rusland) bevestigen ditquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja leuk, zo kan ik ook 3 bronnen vinden die aangeeft dat Rusland geen militair ingrijpen zou bewerkstelligen. Het is maar net wie je citeert natuurlijk.
En ja, de VS en Israël zijn twee rotlanden en Iran heeft compleet gelijk dat ze een atomair wapen willen ontwikkelen. Er zijn in totaal 65 militaire basissen van de VS rondom Iran aangelegd in alle buurlandenecht te kansloos gewoon.
Maarja, vind je het gek met de president die daar aan het roer staat? Ik zou daar ook zenuwachtig van worden.
Maargoed, ik geef Iran gelijk dat ze de atoombom ontwikkelen daar.
Het zijn geen fucking dieren malloot!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het kut voor ze echt waar, maar ze leven in een gebied waar dat gewoon vaak niet kan met zoveel mensen. Ze voeden is uitstellen van het probleem.
280Mt*quote:
Ik ben even vergeten wat mijn grondslag is? Help me even.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gezien jouw grondslag in de discussie is jouw mening natuurlijk ietwat gekleurd. Geeft niets hoor troetelbeer
.
De punten die ik nu noem zijn trouwens feilloos overgenomen punten van Fortuyn, op de hoeveelheid (15k vs. 25k) na
Wtf manquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
280Mt*
Van de 12 bommen bij elkaar. De zwaarste is 31Mt. Ter vergelijking: De Tsar Bomba was 50Mt.
Poetin zat er toen nog niet eens aan de macht schat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rusland staat aan de zijde van Iran. Bronnen (in de vorm van de minister van Buitenlandse zaken van Rusland) bevestigen dit![]()
Als je het wilt tegenspreken wil ik minstens een bron waarin Poetin het tegendeel beweert
Nee, natuurlijk niet. Maar er zijn wel meer dingen m.b.t. de VS waar ik niks van geloof maar die door mensen wel klakkeloos voor waarheid worden aangenomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bin Laden.. daar geloof je toch niks van van heel die missie
Was jij niet die linkse rakkert?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten wat mijn grondslag is? Help me even.
http://cablegate.wikileaks.org/cable/2009/11/09BERLIN1433.htmlquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf man.
Nederland heeft B61 nukes die max 340 kt zijn.
31 Mt nukes had de US niet eens.
Ik ben gewoon eerlijk. Ze leven daar in een gebied waar het niet kan, ze eten geven heeft geen zin. Zorg ervoor dat het leefbaar wordt ofzo en geef ze de middelen om alles zelf te doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn geen fucking dieren malloot!
Los daarvan heb je wel een punt dat overdadige hulp een land alleen tegenhoudt in zijn ontwikkeling. Dat zeggen de mensen daar zelf ook. Daarom is het zaak om dergelijke geldstromen te reguleren en te coördineren door betrouwbare personen en grondpersoneel (ook m.b.t. de bekende 'strijkstok'-problematiek).
Gefeliciteerd! Wat ga je er doen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
ik word net gebeld door een oude collega, of ik bij hem wil komen werken, kan maandag meteen beginnen
Waarop baseer je dat dan in gods naam? Israël valt gewoon onder de VS, dus die zou al afvallen. Noord-Korea bemoeien zich alleen met zichzelf, tevens zijn ze net als Iran gelijk kapot als ze zo'n ding de lucht in gooien.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Betrouwbaarder in het niet-inzetten van een atoombom. Ik zie die gek uit Iran er eerder voor aan, of Noord-Korea, of Israël, om zo'n ding in te zetten, dan de VS. Dat is het enige.
Ze voeden kan nog net maar al die bullshit van de kinderen een opleiding bieden terwijl de ouders wegkwijnenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het kut voor ze echt waar, maar ze leven in een gebied waar dat gewoon vaak niet kan met zoveel mensen. Ze voeden is uitstellen van het probleem.
Oh shit. I'm fucked! Kan Gilze Rijen vanaf hier bijna ruiken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
die mensen kijken nos/rtl nieuws en geloven alles wat Reuters zegt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar er zijn wel meer dingen m.b.t. de VS waar ik niks van geloof maar die door mensen wel klakkeloos voor waarheid worden aangenomen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De plaatselijke ROC-scholieren veroorzaken hier meer overlast dan Polen.Jij komt zeker nooit in Het Westland? Naaldwijk en zo zorgen die Polen voor flinke overlast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Integratie is een non-issue, aangezien die Polen over 't algemeen hier een paar maanden wonen, weer terug gaan en dan weer naar hier komen.
En nu zijn het er nog 20.000, in dit tempo zitten er 100.000 over 5 jaar. Ze krijgen een verblijfsvergunning, een uitkering en mogen zich lekker voortplanten.
Als er nou 1 les is die je moet trekken uit het gedoe met Marokkanen is dat je zeer voorzichtig moet zijn om allochtonen binnen te halen. Toen het eerste vliegtuig uit rabat hier landde voorzagen mensen vast ook niet de problemen waar wij in 2012 tegenaan lopen
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Onderbuikgevoelens, net als IEDEREEN hierquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat dan in gods naam? Israël valt gewoon onder de VS, dus die zou al afvallen. Noord-Korea bemoeien zich alleen met zichzelf, tevens zijn ze net als Iran gelijk kapot als ze zo'n ding de lucht in gooien.
Mac Zaandam ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
ik word net gebeld door een oude collega, of ik bij hem wil komen werken, kan maandag meteen beginnen
echt he, die jongen heeft een fantasie die bijna aandoenlijk is af en toequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf man.
Nederland heeft B61 nukes die max 340 kt zijn.
31 Mt nukes had de US niet eens.
Lekker makkelijk, onderbuikgevoelens. Zo kan iedereen wel wat neer plempen op het internet, oh wacht...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelens, net als IEDEREEN hier.
Hey ik ga mijn iPad vingeren en dan even het muurtje afstucen. Veel succes enp lezier jognens
Klopt, maar een beetje realiteitszin en verantwoordelijkheidsgevoel t.a.v. de Palestijnen en omringende landen zou wel op z'n plaats zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alweer 65 jaar geleden. Daar valt niets meer aan te doen
.
Dat komt omdat het kabinet Den Uyl met compleet verkeerde opvattingen die mensen hier naartoe haalde. Ze werden niet verplicht om in te burgeren want ze zouden na 3 jaar toch vertrekken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in Het Westland? Naaldwijk en zo zorgen die Polen voor flinke overlast.
En nu zijn het er nog 20.000, in dit tempo zitten er 100.000 over 5 jaar. Ze krijgen een verblijfsvergunning, een uitkering en mogen zich lekker voortplanten.
Als er nou 1 les is die je moet trekken uit het gedoe met Marokkanen is dat je zeer voorzichtig moet zijn om allochtonen binnen te halen. Toen het eerste vliegtuig uit rabat hier landde voorzagen mensen vast ook niet de problemen waar wij in 2012 tegenaan lopen
Ik heb het over het hier en nu. Die bronnen die ik citeer zijn stuk voor stuk niet ouder dan 1 jaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Poetin zat er toen nog niet eens aan de macht schat.
Vertegenwoordigerquote:
Lees de stukken uit die cablegate nou maar. En ja, de getallen leken mij ook ernstig overtrokken gezien het feit dat de mother of all bombs 'maar' 50Mt was (en we hier dus meerdere bommen van de helft van die grootte zouden hebben liggen).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
echt he, die jongen heeft een fantasie die bijna aandoenlijk is af en toe
Neequote:
Alsof die Polen wel inburgerenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat komt omdat het kabinet Den Uyl met compleet verkeerde opvattingen die mensen hier naartoe haalde. Ze werden niet verplicht om in te burgeren want ze zouden na 3 jaar toch vertrekken.
... EN toen kregen ze allemaal ineens een paspoort..
Je weet dat Poetin de afgelopen 4 jaar geen leider was in Rusland toch? Dat dat iets is van de afgelopen dagen? Of mis je dat principe?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb het over het hier en nu. Die bronnen die ik citeer zijn stuk voor stuk niet ouder dan 1 jaar
Ga je het doen ja?quote:
Daar hebben de Joden door westerse machten door die toewijzing van grondgebied wel alle vrijheid toe gekregen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat hebben de Joden zelf gedaan, het beloofde land en zulks. Maar die zitten daar niet voor niets hoor, beetje macht en controle(s) uitvoeren vanuit daar is alleen maar lekker voor de VS. Een groot Moslim bolwerk dat misschien zelfs nog wel vriendjes kan zijn/worden met Rusland is de grootste nachtmerrie van de VS.
Kak mcd dat trouwens. lijkt wel een kfc daarbinnen.quote:
ja man, hoef ik ook geen uitkering aan te vragenquote:
En dus kunnen ze gewoon teruggestuurd worden apie ragebol. Die galatasarayturkhooligan moest ook de inburgeringscursus gewoon door nadat hij hier een 5-jaarsverblijfsvergunning verkreeg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof die Polen wel inburgerenZe worden zelfs vrijgesteld van de cursus omdat ze hier onder een werk-visum verblijven.
Good for youquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja man, hoef ik ook geen uitkering aan te vragen
Hoewel formeel gezien binnen het Russische bestuurssysteem de president boven de premier staat, lijkt in de praktijk Poetin als premier nog altijd de rol van werkelijke Russische leider te spelen. Zo treedt hij bij belangrijke gebeurtenissen meestal op als woordvoerder in plaats van Medvedev en krijgt Poetin op tv veel meer zendtijd dan voorgaande premiers.Op zondag 4 maart werd hij herkozen voor een derde termijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet dat Poetin de afgelopen 4 jaar geen leider was in Rusland toch? Dat dat iets is van de afgelopen dagen? Of mis je dat principe?
Ik ben nu echt stucen jongens, ciao!
Ongelofelijk wat een gebrek aan achtergrondkennis.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk. Ze leven daar in een gebied waar het niet kan, ze eten geven heeft geen zin. Zorg ervoor dat het leefbaar wordt ofzo en geef ze de middelen om alles zelf te doen.
Jup, wat gewoon mag volgens onze verdagen. Jij mag ook naar Luxemburg of Duitsland.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof die Polen wel inburgerenZe worden zelfs vrijgesteld van de cursus omdat ze hier onder een werk-visum verblijven.
Ze probeerde geeneens de schijn op te houden dat Medvedev de echte president was alleen. Al hoewel zo vlak voor de verkiezingen speelde ze toch even of ze bijna ruzie haddenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet dat Poetin de afgelopen 4 jaar geen leider was in Rusland toch? Dat dat iets is van de afgelopen dagen? Of mis je dat principe?
Ik ben nu echt stucen jongens, ciao!
Wat moet je gaan verkopen dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja man, hoef ik ook geen uitkering aan te vragen
Verwerpelijk en uiterst naïef vind ik dat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die mensen kijken nos/rtl nieuws en geloven alles wat Reuters zegt.
Juist nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat een gebrek aan achtergrondkennis.
Je hoeft mij niet uit te leggen dat Medvedev een buikspreekpop wasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoewel formeel gezien binnen het Russische bestuurssysteem de president boven de premier staat, lijkt in de praktijk Poetin als premier nog altijd de rol van werkelijke Russische leider te spelen. Zo treedt hij bij belangrijke gebeurtenissen meestal op als woordvoerder in plaats van Medvedev en krijgt Poetin op tv veel meer zendtijd dan voorgaande premiers.Op zondag 4 maart werd hij herkozen voor een derde termijn.
Succes
Zit al 5 weken thuis, heb hiervoor ook nog nooit een uitkering aangevraagdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Good for you. Dat is de mentaliteit die ik graag zie bij mensen
.
Wordt vertegenwoordiger van een Energie maatschappij, niks verkopen dusquote:
Vind het knap van je dat je niet de 'makkelijke' weg verkiest maar iets doet waar je volgens mij niet eens heel erg veel zin in hebtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit al 5 weken thuis, heb hiervoor ook nog nooit een uitkering aangevraagd
Maar daardoor krijg je wel weer dezelfde problemen als toen met de Marokkanen. Ze spreken de taal niet, zorgen voor overlast, burgeren niet in etc.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup, wat gewoon mag volgens onze verdagen. Jij mag ook naar Luxemburg of Duitsland.
Het verschil is dat Polen lid is van de EU. Het is onmogelijk om die mensen te weigeren zolang ze hier voldoende inkomen hebben. Evenzo mag jij naar Polen verhuizen om daar te gaan werken. Dat is nu juist de kracht (en ook de zwakte zoals jij aankaart) van de EU.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in Het Westland? Naaldwijk en zo zorgen die Polen voor flinke overlast.
De Joden zelf zijn dan ook veelvuldig aanwezig in machtige posities in het Westen. Ik snap vanuit hun oogpunt prima dat ze daar zijn gaan zitten, kan Amerika ook nog lekker flink cashen aan wapenhandel en zulks. Leuk hoor om je er in te verdiepen, alleen een beetje jammer dat het zo frustrerend is dat je er zelf 0,0 aan kunt doen en het allemaal zo triest in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hebben de Joden door westerse machten door die toewijzing van grondgebied wel alle vrijheid toe gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |