quote:
en dit! wij zijn 12 wat is ONZquote:
Gast...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is een van de meer illustere plaatsen van FOK!. Dingen die zich daar afspelen zijn strikt geheim.
Yvonne en Happel schijnen daar regelmatig elkaar op te jagen met zweepjes en grote dildo's.
Tenminste dat zei Helpmefok gisteren. Die heeft daar natuurlijk wel toestemming voor.
Zit van vrijdag tot zondag in Londen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je nu al zin in de winstpartij tegen Uutje?
Sukkel. Als ze verliezen is het jouw schuld.quote:
En bij winst mag ik voortaan thuisblijven zeker.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Sukkel. Als ze verliezen is het jouw schuld.
Dat zie je goedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En bij winst mag ik voortaan thuisblijven zeker.
Ja. Misschien dat de VvF zelfs jouw twee-wekelijkse stedentrip wil gaan betalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En bij winst mag ik voortaan thuisblijven zeker.
Zal ze eens mailen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Misschien dat de VvF zelfs jouw twee-wekelijkse stedentrip wil gaan betalen.
Maar dan mis je Studio Voetbal?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal ze eens mailen.
Wel echt zin in, lekker grote groep, dom zuipen heel het weekend, voetbalwedstrijdje erbij. Ideaal vliegschema ook, vrijdag heel vroeg heen en zondag heel laat terug.
Maar dat is net zoals de WK-finale opnemen en die dan later terugkijken. Dat weet je waarschijnlijk de uitslag al. Bij Studio Voetbal weet je dan ook al dat het over Ajax en Ajax ging.quote:
Wel grappig idd. Kende hem al. Kun je zien wat je met je stem kunt doen als je een groot bereik hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:17 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_disney_movie.html
Feelgoodhomo.
Dus hij hoeft dat niet te kijken omdat je tochal weet dat het over Ajax ging.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar dat is net zoals de WK-finale opnemen en die dan later terugkijken. Dat weet je waarschijnlijk de uitslag al. Bij Studio Voetbal weet je dan ook al dat het over Ajax en Ajax ging.
Met dit vergelijk doet je Sjek echt te kort...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar dat is net zoals de WK-finale opnemen en die dan later terugkijken. Dat weet je waarschijnlijk de uitslag al. Bij Studio Voetbal weet je dan ook al dat het over Ajax en Ajax ging.
Luie ambtenaren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:29 schreef Happel het volgende:
Veel te lange meeting gehad. Zwaar vermoeiend.
Veel vakantie. Totaal geen prestatiedwang. Van onze belastingcenten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Check
En zwaar goed betaald worden natuurlijk.
Achja...aan de andere kant: je moet het ook maar willen om een hele dag op zo'n grasmaaier rond te rijden voor de gemeentelijke groendienst he.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan ook nog een relaxte ontslag regeling... voor de rest kan ik er geen seconde om wakker liggen.
Nee, want Amsterdam.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan er nog mensen tussen 600 bioscoopautisten zitten vandaag?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Muto het volgende:
Hihi, Happel is dus eigenlijk een soort van collega van Wijnaldem.
Ik moest even denken, maar hij is gevallen hoor!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Muto het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Muto het volgende:
Ik ga nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan er nog mensen tussen 600 bioscoopautisten zitten vandaag?
Ik was in Eindhoven laatst op een dancefeest. Geweldig hoe ineens honderden mensen 'ROT-TER-DAM, HOO-LI-GANS' begon te scanderen uit het niets.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ben eerder wel een keer in Eindhoven geweest. Toen 2 vrijkaarten gekregen voor The Book of Eli. Was niks mis mee, gewoon gaan zitten en weer weggegaan met een maat van me. Zoals bij elk ander bioscoopbezoek.
Dit verhaal heb ik al gehoord.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was in Eindhoven laatst op een dancefeest. Geweldig hoe ineens honderden mensen 'ROT-TER-DAM, HOO-LI-GANS' begon te scanderen uit het niets.
Bleek op een projector daar ergens iemand een SMS-je met die tekst te hebben gedeponeerd
Het is dus wel weer duidelijk wie de baas in Eindhoven is
Ze kunnen je wel filmen he. Voor FOK!-TV of zoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ben eerder wel een keer in Eindhoven geweest. Toen 2 vrijkaarten gekregen voor The Book of Eli. Was niks mis mee, gewoon gaan zitten en weer weggegaan met een maat van me. Zoals bij elk ander bioscoopbezoek.
Stone Island jas met capuchon die over je hoofd gaat en voor je gezicht mattie, jwtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze kunnen je wel filmen he. Voor FOK!-TV of zo
Ik zoek al wel lange tijd naar mijn 15 minutes of fame maar ik zat toch eerder aan het Nos Journaal te denken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso zijn het in Eindhoven allemaal kanker pussiesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was in Eindhoven laatst op een dancefeest. Geweldig hoe ineens honderden mensen 'ROT-TER-DAM, HOO-LI-GANS' begon te scanderen uit het niets.
Bleek op een projector daar ergens iemand een SMS-je met die tekst te hebben gedeponeerd.
Het is dus wel weer duidelijk wie de baas in Eindhoven is
Nu wel ja, toen was daar geen sprake van. En heb ook geen zin om naar Amsterdam te gaan om een filmpie te kijken man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij wel? Het is wel een beetje jouw achterbuurt daar bij die jodentempel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stone Island jas met capuchon die over je hoofd gaat en voor je gezicht mattie, jwt
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso zijn het in Eindhoven allemaal kanker pussies
Ik ga jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij wel? Het is wel een beetje jouw achterbuurt daar bij die jodentempel.
Ik ben serieusquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Steven
. Chill 'm gast
. Nou maak je mij aan het lachen
Kom daar wel eens voor werk. Die bioscoop zit echt bijna tegen de Arena aanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu wel ja, toen was daar geen sprake van. En heb ook geen zin om naar Amsterdam te gaan om een filmpie te kijken man.Sowieso het is naast de ArenA dus waarschijnlijk is de helft daar ook van dat 020-volk in die zaal dat zich constant moet profileren.
Stoere boii, gewoon in shirt hartje winter.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben serieus
Ik was paar maanden terug ook in Eindje met wat gasten, liep daar gewoon in shirt en ik heb afca tattoo met 3 gouden sterren op mijn arm, werd 1x aangesproken of het wel verstandig was dat ik gewoon zo daar liep
Ja wel jas enzo bij mij, maar gewoon netjes in garderobe opgehangenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Stoere boii, gewoon in shirt hartje winter.
In Eindhoven kan je echt wel zo rondlopen hoor. Je loopt daar praktisch langs het PSV stadion, maar de kans is heel erg klein dat je daarvoor tikken ofzo krijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben serieus
Ik was paar maanden terug ook in Eindje met wat gasten, liep daar gewoon in shirt en ik heb afca tattoo met 3 gouden sterren op mijn arm, werd 1x aangesproken of het wel verstandig was dat ik gewoon zo daar liep
Ik overdrijf natuurlijk ook, maar vind dat gebler van die Amsterdammers echt niet om uit te staan man. Als 't dichterbij huis was zonder camera's was ik wrs wel gegaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom daar wel eens voor werk. Die bioscoop zit echt bijna tegen de Arena aanVeel dichter bij dan Pathe De Kuip of zo.
Al moet je zulke dingen ook wel kunnen scheiden. Er komt volk uit heel Nederland op af.
Kan in Rotterdam ook gewoon. Zeker als je op CS gaat lopen. Op Zuidplein of Keizerswaard kun je dan beter weer niet zo gaan lopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben serieus
Ik ben 3jaar terug ofzo in roffa geweest met de start van de tour de france, toen had ik gewoon overhemd, vriend van mij ook, al had ik toen nog niet 3 gouden sterren natuurlijk, maar wel afca, maar leek mij wel zo verstandigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Eindhoven kan je echt wel zo rondlopen hoor. Je loopt daar praktisch langs het PSV stadion, maar de kans is heel erg klein dat je daarvoor tikken ofzo krijgt.
de verkeerdequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan in Rotterdam ook gewoon. Zeker als je op CS gaat lopen. Op Zuidplein of Keizerswaard kun je dan beter weer niet zo gaan lopen.
En je moet maar net de verkeerde tegenkomen. Al met al kan het makkelijk.
Tegen de tijd dat die lul terug met zijn vrienden is ben jij al weg, dat filmpje blijft een Youtube dieptepuntquote:
Typisch voorbeeld van mensen met een verbale onmacht wat zich vervolgens uit in fysiek geweld.quote:
Ja en dan weet jequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben 3jaar terug ofzo in roffa geweest met de start van de tour de france, toen had ik gewoon overhemd, vriend van mij ook, al had ik toen nog niet 3 gouden sterren natuurlijk, maar wel afca, maar leek mij wel zo verstandig
Ik ben nog steeds wel benieuwd wat er daarvoor is gebeurd. Begreep dat dat boertje een grote bek had gehad als in 'we gaan slopen'quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die lul terug met zijn vrienden is ben jij al weg, dat filmpje blijft een Youtube dieptepunt
Klopt, maar dat was geen hooligan die gast met shirtje aan dus waarom zou je hem klappen danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en dan weet je
Je had toch ook dat filmpje van die Feyenoord-gast in de Arena met zijn shirt die een van de topboiis van ajax tegenkomt. Moest die het alleen uit doenGeen klappen gehad niks.
Ik ook eigelijkm dat ik hem gelijk geef dan hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel benieuwd wat er daarvoor is benieuwd. Begreep dat dat boertje een grote bek had gehad als in 'we gaan slopen'
Dan geef ik die snuivert groot gelijk.
Nee ok, maar neem aan dat jij ook geen harde kern bent. Of als zodanig herkent gaat worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was geen hooligan die gast met shirtje aan dus waarom zou je hem klappen dan
Ik ben 1x herkend in culemborg tijdens feestje door wat utrecht boys, maar dat was omdat ik bij een gevecht was op de amsterdamse straatweg paar weken ervoor tussen ajax en utrechtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ok, maar neem aan dat jij ook geen harde kern bent. Of als zodanig herkent gaat worden.
Hier toch ook man. Gaan ze rellen in Hoek van Holland en gaan ze allemaal Rotterdam Hooligans roepen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik erger me er in Amsterdam ook altijd aan hoor
Vaak gehad na huldigingen, zie je zo'n groepje kutboeren lopen die de hele tijd joden en amsterdam hooligans scanderen, schaam mij kapot dan man
Ja het is gewoon hinderlijk dat soort dingenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hier toch ook man. Gaan ze rellen in Hoek van Holland en gaan ze allemaal Rotterdam Hooligans roepen.
Terwijl misschien 5% daadwerkelijk harde kern is en 10% ooit Feyenoord bezoekt
Die gast is toch die vermoorde Ajax-hooligan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en dan weet je
Je had toch ook dat filmpje van die Feyenoord-gast in de Arena met zijn shirt die een van de topboiis van ajax tegenkomt. Moest die het alleen uit doenGeen klappen gehad niks.
Klopt, is een bekende van mij, Svenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Die gast is toch die vermoorde Ajax-hooligan?
Die snitch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:29 schreef Muto het volgende:
[..]
was geen snitch ouwequote:
Jep.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee man. Maar die geruchten zijn wel erg hardnekkig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
was geen snitch ouwe
Daar steek ik echt mijn hand voor in het vuur
Opkankeren met dit soort tekstenquote:
quote:
klopt, maar sven had een grote pleurishekel aan de politie, die zou liever zijn tong er af snijden dan snitchenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee man. Maar die geruchten zijn wel erg hardnekkig.
Waar rook is enzo.
Hoe zou jij het vinden wanneer een goede bekende van je is doodgeschoten en ik zeg opgeruimd staat netjes, domme kanker idiootquote:
Klopt, alleen was dit een fucking bedrijfstoernooitje. Niet dat ik een neus in De Kuip zou accepteren, maar zijn grootspraak zonder dat hij het waar maakte was nogal triest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef Stokstaart het volgende:
Achja, als je naar een andere stad gaat (anders dan voor een uitwedstrijd) in een ander shirt puur om stoer te doen verdien je gewoon klappen
Sorry hoor, als je snitcht is het echt niet raar dat mensen dit soort teksten hebben. Niet omdat hij AFCA'er is hoor.quote:
Er is geen enkel bewijs dat ie dat gedaan heeftquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, alleen was dit een fucking bedrijfstoernooitje. Niet dat ik een neus in De Kuip zou accepteren, maar zijn grootspraak zonder dat hij het waar maakte was nogal triest.
[..]
Sorry hoor, als je snitcht is het echt niet raar dat mensen dit soort teksten hebben. Niet omdat hij AFCA'er is hoor.
En ja, ik geloof wél dat hij gesnitcht heeft. Wat Caland zegt: waar rook is...
Dat zal dan wel. Hou me daar verder ook niet echt mee bezig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
klopt, maar sven had een grote pleurishekel aan de politie, die zou liever zijn tong er af snijden dan snitchen
Je komt er twee keer op terug. En sorry hoor, als je je maten op een dergelijke manier kapot maakt, is het niet gek dat je een kogel door den kopf krijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden wanneer een goede bekende van je is doodgeschoten en ik zeg opgeruimd staat netjes, domme kanker idioot
Hij had ticket unlimited ja, zat misschien in de handel, maar dat maakt je geen snitchquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal dan wel. Hou me daar verder ook niet echt mee bezig.
Die gast had toch ook dat louche ticketbedrijf? Zal ook wel wat in drugs hebben gedaan. Heeft denk ik allang niks meer met voetbal te maken. Maar er is nog niemand opgepakt in die zaak geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |