quote:
en dit! wij zijn 12 wat is ONZquote:
Gast...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is een van de meer illustere plaatsen van FOK!. Dingen die zich daar afspelen zijn strikt geheim.
Yvonne en Happel schijnen daar regelmatig elkaar op te jagen met zweepjes en grote dildo's.
Tenminste dat zei Helpmefok gisteren. Die heeft daar natuurlijk wel toestemming voor.
Zit van vrijdag tot zondag in Londen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je nu al zin in de winstpartij tegen Uutje?
Sukkel. Als ze verliezen is het jouw schuld.quote:
En bij winst mag ik voortaan thuisblijven zeker.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Sukkel. Als ze verliezen is het jouw schuld.
Dat zie je goedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En bij winst mag ik voortaan thuisblijven zeker.
Ja. Misschien dat de VvF zelfs jouw twee-wekelijkse stedentrip wil gaan betalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En bij winst mag ik voortaan thuisblijven zeker.
Zal ze eens mailen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Misschien dat de VvF zelfs jouw twee-wekelijkse stedentrip wil gaan betalen.
Maar dan mis je Studio Voetbal?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal ze eens mailen.
Wel echt zin in, lekker grote groep, dom zuipen heel het weekend, voetbalwedstrijdje erbij. Ideaal vliegschema ook, vrijdag heel vroeg heen en zondag heel laat terug.
Maar dat is net zoals de WK-finale opnemen en die dan later terugkijken. Dat weet je waarschijnlijk de uitslag al. Bij Studio Voetbal weet je dan ook al dat het over Ajax en Ajax ging.quote:
Wel grappig idd. Kende hem al. Kun je zien wat je met je stem kunt doen als je een groot bereik hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:17 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_disney_movie.html
Feelgoodhomo.
Dus hij hoeft dat niet te kijken omdat je tochal weet dat het over Ajax ging.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar dat is net zoals de WK-finale opnemen en die dan later terugkijken. Dat weet je waarschijnlijk de uitslag al. Bij Studio Voetbal weet je dan ook al dat het over Ajax en Ajax ging.
Met dit vergelijk doet je Sjek echt te kort...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar dat is net zoals de WK-finale opnemen en die dan later terugkijken. Dat weet je waarschijnlijk de uitslag al. Bij Studio Voetbal weet je dan ook al dat het over Ajax en Ajax ging.
Luie ambtenaren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:29 schreef Happel het volgende:
Veel te lange meeting gehad. Zwaar vermoeiend.
Veel vakantie. Totaal geen prestatiedwang. Van onze belastingcenten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Check
En zwaar goed betaald worden natuurlijk.
Achja...aan de andere kant: je moet het ook maar willen om een hele dag op zo'n grasmaaier rond te rijden voor de gemeentelijke groendienst he.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan ook nog een relaxte ontslag regeling... voor de rest kan ik er geen seconde om wakker liggen.
Nee, want Amsterdam.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan er nog mensen tussen 600 bioscoopautisten zitten vandaag?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Muto het volgende:
Hihi, Happel is dus eigenlijk een soort van collega van Wijnaldem.
Ik moest even denken, maar hij is gevallen hoor!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Muto het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:09 schreef Muto het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |