gast doe normaal. je kent de ins en outs niet eens en kom je met zulke uitspraken...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je komt er twee keer op terug. En sorry hoor, als je je maten op een dergelijke manier kapot maakt, is het niet gek dat je een kogel door den kopf krijgt.
ALS hij inderdaad door het 'roddelcircuit' de lul is geworden trek ik mijn woorden terug hoor, daar niet van. Maar voor mij slaat de meter op dit moment meer uit naar de andere kant, gewoon keihard matennaaierij.
Daar kwam die kale misdaadverslaggever toch mee? Of was het Peterrrrr zelf...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij had ticket unlimited ja, zat misschien in de handel, maar dat maakt je geen snitch
Omdat dit soort dingen mij pissed maken, wat weet jij nou van dit allemaal behalve wat internetgeruchten???quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je komt er twee keer op terug. En sorry hoor, als je je maten op een dergelijke manier kapot maakt, is het niet gek dat je een kogel door den kopf krijgt.
ALS hij inderdaad door het 'roddelcircuit' de lul is geworden trek ik mijn woorden terug hoor, daar niet van. Maar voor mij slaat de meter op dit moment meer uit naar de andere kant, gewoon keihard matennaaierij.
Ik trek wat dat betreft mijn woorden wel terug tot zeker is dat hij schuldig was aan matennaaierij.
Niemand kent de ins- en outs. Dat is het hele fucking punt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gast doe normaal. je kent de ins en outs niet eens en kom je met zulke uitspraken...
dat was redelijk algemeen bekendquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kwam die kale misdaadverslaggever toch mee? Of was het Peterrrrr zelf...
Ik ken ze beter dan jijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand kent de ins- en outs. Dat is het hele fucking punt.
Je kan jezelf vaker vergissen in mensen. Maar ik neem je woord wel aan voor wat het is. De waarheid zal toch nooit van zijn levensdagen naar buiten komen, er zal altijd een 'grijze wolk' omheen blijven hangen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat dit soort dingen mij pissed maken, wat weet jij nou van dit allemaal behalve wat internetgeruchten???
Ik heb die gast van dichtbij meegemaakt, en ik steek mijn hand er voor in de vuur dat ie niks geluld heeft, dus kom niet met bullshit aan
Hij kent die man toch? Dan ga je toch niet zeggen opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan jezelf vaker vergissen in mensen. Maar ik neem je woord wel aan voor wat het is. De waarheid zal toch nooit van zijn levensdagen naar buiten komen, er zal altijd een 'grijze wolk' omheen blijven hangen.
Want anders steek je me via het internet in mijn gezicht ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ken ze beter dan jij
Dus kom niet nog een keer met opgeruimd staat netjes
echt hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:41 schreef Muto het volgende:
Gasten
Ik stel echt nooit meer een vraag. Krijg je dit weer.
Gast, er zat een minuut tussen die twee reacties. VOordat ik uberhaupt die reactie ingetikt had was de reactie van Steven tussendoor gepost. Ja, anders denk je wel twee keer na over je post ja, om een ander niet voor den enkels te schoppen. Maar ik kon zijn post nog niet zien toen ik mijn reactie uittikte.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij kent die man toch? Dan ga je toch niet zeggen opgeruimd staat netjes.
Hoe asociaal is dat.
Gister werd er zelfs een politieke discussie gevolgd al was die gedoemd te mislukken met InZanity zijn waanideeën.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:41 schreef Muto het volgende:
Gasten
Ik stel echt nooit meer een vraag. Krijg je dit weer.
GGMM faalt als ajacied ook wel een beetje met de TT.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gister werd er zelfs een politieke discussie gevolgd al was die gedoemd te mislukken met InZanity zijn waanideeën.
Ik snap de achtergrond van inZanity en zijn insteek t.o.v. Fortuyn best, het heeft alleen teveel link met de demoniseringen en te weinig met de realiteit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gister werd er zelfs een politieke discussie gevolgd al was die gedoemd te mislukken met InZanity zijn waanideeën.
Het was geen frisse jongen nee, maar dat is Gijs van Delft ook niet tochquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, er zat een minuut tussen die twee reacties. VOordat ik uberhaupt die reactie ingetikt had was de reactie van Steven tussendoor gepost. Ja, anders denk je wel twee keer na over je post ja, om een ander niet voor den enkels te schoppen. Maar ik kon zijn post nog niet zien toen ik mijn reactie uittikte.
Nogmaals, Steven: mijn oordeel is misschien te snel. Excuses daarvoor, is niet eerlijk. Laten we het erop houden dat het 'geen frisse jongen' was en dat we er maar vanuit gaan dat het geen matennaaier was.
Alles behalve, maar ook dat is gewoon tuig van den richel. En uberhaupt vind ik Gijs wel érg vervelend somsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was geen frisse jongen nee, maar dat is Gijs van Delft ook niet toch
quote:
quote:
quote:
Nooit verwacht dat inZanity zo links was als maar zijn kan. Maargoed, zolang iemand goede argumenten heeft kan ik er goed mee leven. Alleen heb ik aan extremen een broertje dood. Zowel links als rechts.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap de achtergrond van inZanity en zijn insteek t.o.v. Fortuyn best, het heeft alleen teveel link met de demoniseringen en te weinig met de realiteit.
Wat Wilders betreft had hij een stuk sterkere argumenten.
Sterke argumenten? De ene one liner na de andere zal je bedoelen en inhoudelijk niet ingaan op jouw standpunten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap de achtergrond van inZanity en zijn insteek t.o.v. Fortuyn best, het heeft alleen teveel link met de demoniseringen en te weinig met de realiteit.
Wat Wilders betreft had hij een stuk sterkere argumenten.
Vind het stiekem wel geniaal hij komt met iets achterlijks als een Oostblok meldpunt en het levert hem nog 4 zetels op ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef Geo4kant het volgende:
Wilders heeft inderdaad veel beloofd, mooie praatjes op het moment dat mensen dat wilde horen.. heeft goed gescoord maar doet er weinig mee volgens mij
Nou ja, hij had één inhoudelijk punt waarmee hij aantoonde dat Wilders inderdaad semi-racistische kenmerken heeft. Al was het nog veel te penibel onderbouwd ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterke argumenten? De ene one liner na de andere zal je bedoelen en inhoudelijk niet ingaan op jouw standpunten.
Ik moet altijd wel lachen om die filmpjes. Die gast filmpt al, wat? 10 jaar ofzo. En nog steeds kan hij niet met de zoom-functie of uberhaupt de camera omgaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alles behalve, maar ook dat is gewoon tuig van den richel. En uberhaupt vind ik Gijs wel érg vervelend soms.
Fortuyn was toch gewoon een relnicht man? Al die plannen van hem waren net zo realistisch als Wilders met zijn kopvoddentaks en terugkeer naar de gulden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Wilders is een idioot
Fortuyn kon ik nog wel waarderen
Ben ik wel deels met je eensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fortuyn was toch gewoon een relnicht man? Al die plannen van hem waren net zo realistisch als Wilders met zijn kopvoddentaks en terugkeer naar de gulden.
Met alle respect: maar zulke gasten zijn gewoon nutteloos in de politiek.
Zie liever dat ze echt bezig zijn met problemen op te lossen dan al dat moralistisch gezwam.
En gelukkig maar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef Geo4kant het volgende:
Wilders heeft inderdaad veel beloofd, mooie praatjes op het moment dat mensen dat wilde horen.. heeft goed gescoord maar doet er weinig mee volgens mij
Dit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Wilders is een idioot
Fortuyn kon ik nog wel waarderen
Ik heb een tijdje overwogen om 'dergelijke' beelden te gaan schieten alleen dan wél professioneel. Er zijn meerdere redenen waarom ik het niet doe.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om die filmpjes. Die gast filmpt al, wat? 10 jaar ofzo. En nog steeds kan hij niet met de zoom-functie of uberhaupt de camera omgaan.Laat staan het bewerken ervan.
Maar toch levert het wel mooi materiaal op.
De PVV stemmer zouden ze hun stemrecht moeten ontnemen. En dat meen ik oprecht. Als je de PVV oprecht een goede partij vindt spoor je gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het stiekem wel geniaal hij komt met iets achterlijks als een Oostblok meldpunt en het levert hem nog 4 zetels op ook![]()
Het zegt wel genoeg over PVV stemmers maar dat is een ander verhaal.
Dat is ook wat kort door de bocht .. mensen willen gewoon verandering zien, Wilders wist dit en speelde er slim op in.. en bij gebrek aan beter gingen de mensen voor de PPV.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De PVV stemmer zouden ze hun stemrecht moeten ontnemen. En dat meen ik oprecht. Als je de PVV oprecht een goede partij vindt spoor je gewoon niet.
Mooiste vind ik nog dat filmpje waar hij een bivakmuts opheeft, deze afzet en vervolgens zegt: Ik ben gewoon Gijs, kom maar naar Rotterdam. En dat was het.quote:
gevaarlijke uitspraken dit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De PVV stemmer zouden ze hun stemrecht moeten ontnemen. En dat meen ik oprecht. Als je de PVV oprecht een goede partij vindt spoor je gewoon niet.
Onzin natuurlijk maar dat begrijp jezelf ook wel. Niet dat ik een PVV stemmer ben of ooit word, maar als je dan toch een partij wil verbieden begin dan bij de SGP.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooiste vind ik nog dat filmpje waar hij een bivakmuts opheeft, deze afzet en vervolgens zegt: Ik ben gewoon Gijs, kom maar naar Rotterdam. En dat was het.
Ik chargeer natuurlijk, maar als je de PVV geweldig vind dan ben je niet goed snik Stokstaart. Wat zij propageren is pure uitsluiting van moslims en afschaffing van alles wat daar maar mee te maken heeft. Gewoon discriminatie. Daar ben ik echt zwaar op tegen.quote:
Ben het wel met je eensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik chargeer natuurlijk, maar als je de PVV geweldig vind dan ben je niet goed snik Stokstaart. Wat zij propageren is pure uitsluiting van moslims en afschaffing van alles wat daar maar mee te maken heeft. Daar ben ik echt zwaar op tegen.
Kijk het interview met Fortuyn. Zijn ideeën waren helemaal niet wereldvreemd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fortuyn was toch gewoon een relnicht man? Al die plannen van hem waren net zo realistisch als Wilders met zijn kopvoddentaks en terugkeer naar de gulden.
Met alle respect: maar zulke gasten zijn gewoon nutteloos in de politiek.
Zie liever dat ze echt bezig zijn met problemen op te lossen dan al dat moralistisch gezwam.
Die films heb ik echt veel gezien. Elke uitwedstrijd in europa, met de bus op pad, altijd die banden op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vanaf minuut 10, een jonge gijs met zijn plakboek met kkk en white power![]()
En dat met die bivakmuts vind ik zelfs legendarisch man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |