quote:
Ah, dank voor de tip!quote:Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef sigme het volgende:
De praxis bij mij in de buurt had nu van die biertafels. Met twee bankjes erbij, alles plat opklapbaar, samen 69 euro.
In je omschrijving herken ik onze Novilonvloer helemaal niet. Het voelde hetzelfde als gewoon zeil, maar dan steviger. Het was heel flexibel, een beetje glad, maar lang niet zo glad als onze huidige vloer. Als je erin drukte voelde je dat het vrij zacht was. Dat was meteen een nadeel: zware spullen lieten er afdrukken in achter.quote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef Teslynd het volgende:
Je was te spreken over het novilon in je vorige woning. Hoe is dat afgewerkt? Ik heb stalen bekeken en eraan gevoeld en het was stroef en dor als hout. Blijft dat zo?
Ik vond het in ieder geval ideaal spul! Als je erop let dat je niet met zware meubels schuift, dan zul je niet zoveel last hebben van dat zachte. Als een mes ongelukkig valt kan er een putje ontstaan, maar dat valt nauwelijks op en bovendien heb je dat met andere vloeren ook. Ik besef bovendien met terugwerkende kracht dat novilon helemaal niet krasgevoelig is. Onze huidige vloer is wel krasgevoelig.quote:Op maandag 2 april 2012 21:39 schreef Teslynd het volgende:
Ik was ook verrast, maar te moe om in de winkel erover door te denken en een oriënteringsgesprek aan te gaan.
O, vergeten erin te drukken. Het is voor de keuken. Bij mijn zus ligt novilon in het hele huis. Dat is inmiddels oud, dus dat was misschien geen vergelijkingsmateriaal met de stalen van nu. Haar vloer en jouw ervaringen maakten voor mij de keuze.
Ik vraag me af of die echt dood is. Ik meen me te herinneren dat onze hovenier zei dat 'ie onder de grond nog leeft en nog wel naar boven komt.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:10 schreef loeszie het volgende:
Ja ik ben zo benieuwd hoe dat er dan uitziet. Het lijkt me ook leuk om een laag hekje ervoor te zetten. Maar ik vraag me af of dat mag? En zal de gemeente het onderhoud doen?
Veel van de hedera die geplant is, is gewoon dood trouwens.
Als het op je eigen grondgebied is kunnen ze dat toch niet tegen houden? Of er moeten afspraken in het koopcontract staan. Anders zou ik zeggen dat het mag. (maar ja, ik ben ook maar een leek)quote:Op woensdag 4 april 2012 14:10 schreef loeszie het volgende:
Ja ik ben zo benieuwd hoe dat er dan uitziet. Het lijkt me ook leuk om een laag hekje ervoor te zetten. Maar ik vraag me af of dat mag? En zal de gemeente het onderhoud doen?
Veel van de hedera die geplant is, is gewoon dood trouwens.
De grond is niet van onszelf. Amsterdam, erfpacht, as usual. Daarbij heb je toch wel vaker van die aangezichtsissues? Mijn vader mocht de raamkozijnen van zijn eigen huis de eerste x aantal jaren niet in andere kleuren verven.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:51 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Als het op je eigen grondgebied is kunnen ze dat toch niet tegen houden? Of er moeten afspraken in het koopcontract staan. Anders zou ik zeggen dat het mag. (maar ja, ik ben ook maar een leek)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |