ik dacht dat rechts de droogtrommel was doordat die van de linker kennelijk het reservoir er uit ziet als een zeepbakjequote:Op woensdag 21 maart 2012 14:27 schreef Claudia_x het volgende:
Nope.
Het is ook geen Miele trouwens. De wasmachine wel.
Ja precies. Ik wou eigenlijk nog een kraan, maar bij nader inzien weet ik niet goed waar die nodig voor zou zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:43 schreef Lienekien het volgende:
De wasbak zit wel op een afvoer, neem ik aan? Lijkt me een prima oplossing!
Oh, dat laatste inderdaad! Dat was ik waarschijnlijk vergeten omdat ik de strijd tegen vlekken al een tijdje geleden heb opgegeven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:36 schreef Teslynd het volgende:
Handen was, slokje water drinken, vlekken voorbewerken.
Hij paste makkelijk in de auto. Maar onze Honda kan dan ook verbazingwekkend veel hebben!quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:38 schreef loeszie het volgende:
Ha je hebt hem ook aangeschaft. Ziet er goed uit! Paste hij in de auto? Wij moeten ook nog steeds naar de ikea maar ik denk dat het pas eind april gaat gebeuren omdat we dan een grotere auto kunnen lenen dat de connect car auto.
Ja. Dat magazijn ligt er wel heel dichtbij.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:32 schreef loeszie het volgende:
Toen wij dat ding wilde halen moesten we naar een ander magazijn...Toen dachten we dat komt wel een andere keer. Was dat nu ook zo?
Ik heb online een plaatje gevonden van een tuin die ik mooi vond, aan de hovenier gestuurd en die heeft een eerste opzet gemaakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:12 schreef Bleie het volgende:
Hoe heb je eigenlijk da beplantingsplan van je tuin gemaakt? Ik heb er echt totaal geen verstand van, maar wil nu toch wel een beetje wat aan de tuin gaan doen...
Een dakterras lijkt me juist uitermate geschikt om met een hovenier over te praten. Je hebt immers heel specifieke wensen. En volgens mijn hovenier (quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:48 schreef miss_sly het volgende:
Ow, dat topic zal ik ook eens gaan bezoeken. B. vindt het onzin om met een hovenier te praten over ons dakterras, dus moet ik het anders gaan aanpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |