Ja precies! Het was ook echt nodig, en zo heb ik het altijd in mijn hoofd gehad. En met de oude scheepskist straks erbij is dat hoop ik compleet.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die type kaarten geven een hele prettige sfeer tussen de strakke meubels.
Welke markers heb je ervoor? Degene die ik heb gekocht vervagen al terwijl je schrijft.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:20 schreef mignonne het volgende:
je kunt gewoon op die magneetborden schrijven met whiteboardmarkers hoorikea heeft graag dat je er een apart bord bijkoopt maar t gaat prima. Desgewenst verwijderen met een billendoekje.
Wij hebben ze ook en werkt hier meer dan prima.
Ja, en er komt nog meer! Het voelt ook steeds meer als ons huis door die kleine dingen.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:44 schreef Jipster het volgende:
Ik vind het zo leuk om te zien dat, ondanks dat ik het al vrij snel best af vond lijken, er nog zorgvuldig mooie details bijkomen!
Welk bankje? Ik heb van het weekeinde gekeken naar tuinbanken bij de Praxis en de Ikea. Ik heb er 2 gevonden die ik goed vond zitten. Maar die vond ik niet bijzonder mooi.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef loeszie het volgende:
Ik ga denk ik nog wel het tuinbankje van Leenbakker bestellen. Het is echt een genot een tuin!
eh hm... bruynzeel geloof ik? van die gewone die ze ook op oa jouw werkplek vast wel gebruiken.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welke markers heb je ervoor? Degene die ik heb gekocht vervagen al terwijl je schrijft.
Ah, probleem opgelost. Gewoon meejatten van het werk.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
eh hm... bruynzeel geloof ik? van die gewone die ze ook op oa jouw werkplek vast wel gebruiken.
die van de ikea zelf dat setje, die deden het idd niet zo lekker.
Die moeten eerst even op gang komen. Laat je kids er even mee spelen en ze doen het geweldig. De punt is wat te hard, maar als je ze een tijdje gebruikt (of wat harder drukt) doen ze het wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
die van de ikea zelf dat setje, die deden het idd niet zo lekker.
aight!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:24 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Die moeten eerst even op gang komen. Laat je kids er even mee spelen en ze doen het geweldig. De punt is wat te hard, maar als je ze een tijdje gebruikt (of wat harder drukt) doen ze het wel.
Je beperkt die arme jongen in zijn creativiteit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
Het was gelukkig met potlood. Het heeft me gister maar 1,5 uur gekost om alles eraf te krijgen. Bijna alle latexverf heb ik nu wel van de muren afgeveegd.
True.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je beperkt die arme jongen in zijn creativiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |