Clematis heeft ook moeite met koude winters, zeker in de eerste paar jaar. Voor clematis loont het om te kijken naar de winterhardheid van de verschillende versies. Als je dan mazzel heb met je plek of de 1e twee winters, is het prachtig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Even over die passiebloem, prachtig, maar overleeft vaak de winters niet, zie in bloemenenplantentopic de post van SanneDeze ervaring heb ikook...
Oh, goed om te weten! Ik vraag m'n hovenier sowieso om advies. Voor de voorkant van het huis vind ik het niet zo erg om iets te proberen wat misschien niet aanslaat. Ik zou erger balen van iets wat gaat woekeren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Even over die passiebloem, prachtig, maar overleeft vaak de winters niet, zie in bloemenenplantentopic de post van SanneDeze ervaring heb ikook...
Geniale hack!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:27 schreef Metus het volgende:
Dit is leuk voor rondhangende kleding: http://www.ikeahackers.net/2010/11/bedroom-dress-boys.html
Leuk om je eventjes in ons huis te ontvangen! Wij nemen tegen de open schutting hedera en clematis. Volgens onze hovenier zijn die twee klimmers aan elkaar gewaagd. Als je de clematissoorten goed op elkaar afstemt heb je een groot deel van het jaar iets van bloei in je tuin!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:21 schreef Bleie het volgende:
Wij hebben tegen de schutting aan de ene kant al wat klimopjes staan (waarvan ik hoop dat ze de vorst overleefd hebben, maar ik geloof t wel). Daar wil ik nog niets met bloemen tussen zetten. Ik zat te denken aan een clematis, maar passiebloem is ook wel heel mooi.
Dat klinkt geweldig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:35 schreef bl0emetjE het volgende:
Laatst zag ik bij de intratuin ook hele oude perenbomen, die waren geweldig mooi. Heel kronkelend! Niet heel erg groot, vrij laag en ook niet extreem uitwaaierend. Als ik een tuin had gehad, dan had ik er zo een meegenomen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:27 schreef Metus het volgende:
Dit is leuk voor rondhangende kleding: http://www.ikeahackers.net/2010/11/bedroom-dress-boys.html
Ik zag de foto op www.maatkussens.nl en heb bij 2 makers van steigerhouten meubels een offerte opgevraagd. Degene die me (op voorhand al) het meest beviel had ook de goedkoopste prijsopgave: www.steigerhout-furniture.nl.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:54 schreef Cyan het volgende:
Die loungebank!![]()
Waar heb je die besteld als ik vragen mag? Die zou perfect passen bij ons eetset voor buiten
Ik kon hem al niet vinden op de site Lounge Creator. Nu begrijp ik waaromquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zag de foto op www.maatkussens.nl en heb bij 2 makers van steigerhouten meubels een offerte opgevraagd. Degene die me (op voorhand al) het meest beviel had ook de goedkoopste prijsopgave: www.steigerhout-furniture.nl.
En ik zie Lounge Creator nu pas! Dat zou precies geweest zijn wat we zochten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik kon hem al niet vinden op de site Lounge Creator. Nu begrijp ik waarom
Ik dacht dat je die bank daar kant en klaar kon kopen maar helaasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ik zie Lounge Creator nu pas! Dat zou precies geweest zijn wat we zochten.Wat erg, zeg.
Maar goed, het ziet er heel duur uit. Een bank van steigerhout laten maken is niet zo heel prijzig. Het is natuurlijk wel behoorlijk veel geld, maar vergeleken met alternatieven valt het mee. De kussens zijn alleen wel prijzig. Met een Ikeabank waar al kussens bij zitten ben je goedkoper uit.
Wat bedoel je met kant-en-klaar?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die bank daar kant en klaar kon kopen maar helaas
Ik dacht dat je die grijze bank inc. kussens had besteld op die site van lounge creator maar ik kon hem daar nergens vinden.quote:
De bedoeling is wel dat we 'em kant-en-klaar via die andere site krijgen: op maat gemaakt, bewerkt met lichtgrijze beits, en inclusief kussens die ook op maat zijn gemaakt. De kussens worden alleen wel uit één stuk (maar ik heb toch een hekel aan allemaal losse kussens).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:42 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die grijze bank inc. kussens had besteld op die site van lounge creator maar ik kon hem daar nergens vinden.
Ja precies! Het was ook echt nodig, en zo heb ik het altijd in mijn hoofd gehad. En met de oude scheepskist straks erbij is dat hoop ik compleet.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die type kaarten geven een hele prettige sfeer tussen de strakke meubels.
Welke markers heb je ervoor? Degene die ik heb gekocht vervagen al terwijl je schrijft.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:20 schreef mignonne het volgende:
je kunt gewoon op die magneetborden schrijven met whiteboardmarkers hoorikea heeft graag dat je er een apart bord bijkoopt maar t gaat prima. Desgewenst verwijderen met een billendoekje.
Wij hebben ze ook en werkt hier meer dan prima.
Ja, en er komt nog meer! Het voelt ook steeds meer als ons huis door die kleine dingen.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:44 schreef Jipster het volgende:
Ik vind het zo leuk om te zien dat, ondanks dat ik het al vrij snel best af vond lijken, er nog zorgvuldig mooie details bijkomen!
Welk bankje? Ik heb van het weekeinde gekeken naar tuinbanken bij de Praxis en de Ikea. Ik heb er 2 gevonden die ik goed vond zitten. Maar die vond ik niet bijzonder mooi.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef loeszie het volgende:
Ik ga denk ik nog wel het tuinbankje van Leenbakker bestellen. Het is echt een genot een tuin!
eh hm... bruynzeel geloof ik? van die gewone die ze ook op oa jouw werkplek vast wel gebruiken.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welke markers heb je ervoor? Degene die ik heb gekocht vervagen al terwijl je schrijft.
Ah, probleem opgelost. Gewoon meejatten van het werk.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
eh hm... bruynzeel geloof ik? van die gewone die ze ook op oa jouw werkplek vast wel gebruiken.
die van de ikea zelf dat setje, die deden het idd niet zo lekker.
Die moeten eerst even op gang komen. Laat je kids er even mee spelen en ze doen het geweldig. De punt is wat te hard, maar als je ze een tijdje gebruikt (of wat harder drukt) doen ze het wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
die van de ikea zelf dat setje, die deden het idd niet zo lekker.
aight!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:24 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Die moeten eerst even op gang komen. Laat je kids er even mee spelen en ze doen het geweldig. De punt is wat te hard, maar als je ze een tijdje gebruikt (of wat harder drukt) doen ze het wel.
Je beperkt die arme jongen in zijn creativiteit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
Het was gelukkig met potlood. Het heeft me gister maar 1,5 uur gekost om alles eraf te krijgen. Bijna alle latexverf heb ik nu wel van de muren afgeveegd.
True.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je beperkt die arme jongen in zijn creativiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |