Ik had er aluminiumfolie overheen gedaan, dus ze kregen zelfs geen licht. Niet goed dus?quote:
Het beste is er huishoudfolie over te doen en dan in de vensterbank zetten, lekker in de zon.quote:Op zondag 22 april 2012 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had er aluminiumfolie overheen gedaan, dus ze kregen zelfs geen licht. Niet goed dus?
Inmiddels eraf gehaald, trouwens.
Ohja, da's een heel voor de hand liggende oplossing.quote:Op zondag 22 april 2012 14:49 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Het beste is er huishoudfolie over te doen en dan in de vensterbank zetten, lekker in de zon.
Sommige zaden kun je dan letterlijk zien groeien (zoals radijsjes).
Dank! En het zandbakidee komt geheel toe aan Groofsken.quote:Op zondag 22 april 2012 13:56 schreef bl0emetjE het volgende:
Je tuin wordt echt heel erg mooi! De sfeerplaatjes zijn ook nog steeds gaaf, waarop je idee gebaseerd is. Zo'n sfeer wil ik ook wel in mijn tuin later als ik groot ben
Ik vind het trouwens ook een super goed idee om de zandbak in de voortuin te zetten. Vaak doe je weinig met de voortuin, en zo zal er ongetwijfeld echt gebruik van gemaakt gaan worden. Ik had het nog nooit eerder gezien dat iemand het had gedaan, terwijl het m.i. dus juist echt een super idee is.
Mooi deze!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
Sandous, wat lief van je!
Een kleine update omdat we wat planten in huis hebben gehaald:
[ afbeelding ]
Het is geen echte bonsai maar een 'bonsai ficus'. Een ficus is een kamerplant en bonsai's schijnen dat per definitie niet te zijn. Maar ik weet er vrijwel niets van. In Flora & Fauna staat een topic over bonsai's en daar heb ik er een paar van doorgenomen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi deze!Wat voor plant is het? Ik dacht even aan een soort bonsai...
Deze foto heb ik gemist, wat mooi die rode bloemenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:46 schreef Claudia_x het volgende:
En ook wat in de voortuin:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |