Jawelquote:
quote:
Ik zie op IMDb 1 film die Harry Brown heet? Weet niet of het origineel anders heet dan? en of Caine daar ook in mee speeld?quote:
Mich2 +1quote:
uhuh, en nu zijn karakternaamquote:
Ik kijk morgen wel!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is me dan weer helaas ontschoten, maar er komt zo vast wel iemand het antwoord geven
Stand maart 2012:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
ook net walking dead gekeken, maar weet niet zeker welke van de namen het is... ik denk norman reedus?
Scott Pilgrim vs. the World om compleet te zijnquote:
De-Sombrero+1quote:
Nicequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Er gaat ergens een Kidman belletje rinkelen... Australia?
Ik zie daar met de beste wil nog geen Timberlake inquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:47 schreef hornage het volgende:
Dat is Justin Timberlake links rechts of niet?
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:09 schreef Asap het volgende:
Ik zie Charlize?, Ben en Chef
Maar weet niet welke film...
PintuR+1quote:
Precies!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:43 schreef hornage het volgende:
Ah, daarom herkende ik het wel ietwat!
Orphan!
Michelangelo2 + 1quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:51 schreef hornage het volgende:
Wat vond je er van?Ik heb me wel geamuseerd met de film, genoeg spanning, echt zo'n film waarbij je tegen de tv wil zeggen: "let nu op/doe dat nu niet...", maar wel een tikkeltje voorspelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's possible!
Dat tel ik niet echt als misspellingen.quote:
quote:
Die twee wel uiteraard.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:09 schreef Dopekoe het volgende:
De enige die ik kan bedenken is The pursuit of happyness...
quote:
En die had ik over 't hoofd gezien, maar tellen uiteraard ook.quote:
een naam van een "game" is niet echt een spelfout hequote:[b]Op
Ik dacht zelf o.a. nog aan ExistenZ.
Hmm, ja die is wel discutabel eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
brazil
[..]
een naam van een "game" is niet echt een spelfout he
SamuelofSEK + 1quote:
Tis een film en de titel van de film is bewust verkeerd geschreven en dat was de vraagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
een naam van een "game" is niet echt een spelfout he
de film kan er ook niks aan doen dat de game fout is gespeld, het is dan net zo fout als een se7enquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Tis een film en de titel van de film is bewust verkeerd geschreven en dat was de vraag
Own the Nightquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
de film kan er ook niks aan doen dat de game fout is gespeld, het is dan net zo fout als een se7en
Titel
[ afbeelding ]
Is dat een doodzonde dan?quote:
shaolin+1quote:
Dopekoe +1quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:45 schreef Dopekoe het volgende:
The other Guys ?
Will Farrell
Samuel L Jackson
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
Iets met Drinking Juice while in Central of zo?
Siquote:
Correct.quote:
De producer iddquote:
Old School is de vierde. Kun je het punt zelf geven, ik ben mobiel...quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:45 schreef Dopekoe het volgende:
Step Brothers ?
Old School ?
Bladed of Glory ?
Een cadeautje uit eigen zakquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Old School is de vierde. Kun je het punt zelf geven, ik ben mobiel...
Dan moet die andere ook wel lukken...quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Had plans gone through, 'John Carter' could have become the world's first animated feature, beating Disney's Snow White and the Seven Dwarfs (1937).
Het word warmer.quote:
Ran +1quote:
quote:Probably holds the record for having the longest period of "development hell" for any movie, at 79 years. Preproduction for a film version first started in 1931, when Robert Clampett (director of 'Looney Tunes') approached author Edgar Rice Burroughs to make an animated feature out of the first book in the series, "A Princess of Mars" (the same story that this film is an adaptation of). Had plans gone through, 'John Carter' could have become the world's first animated feature, beating Disney's Snow White and the Seven Dwarfs (1937). The film finally left development hell in January 2010 when filming officially started in London.
god die had ik nog niet ens in t lijstje zien staanquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:20 schreef hornage het volgende:
Of voor de zeurpieten X-Men Origins : Wolverine
Ikke wel gedouchtquote:
Is dat iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hornage +1 Ps mn hand nog altijd niet gewassen
Scherp!quote:
De films hoeven van mij niet. Maar je hebt gelijk. Hannibal nog iets uit BT, hij zit inderdaad in Wolverine, vraag is alleen als wie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:40 schreef hornage het volgende:
Hannibal oid in Blade Trinity
Green Latern
hij zat in X-Men Origins: Wolverine als erm....
en misschien Van Wilder oid
De 2 die ik nog zoek:quote:
quote:A washed-up writer forms an unlikely friendship with a teenager from Long Island.
cast:quote:A coming-of-middle-age comedy that chronicles the unlikely friendship between failed author Richard Dunne and a Long Island teen who teaches him a thing or two about growing up, all under the disapproving eye of his long-suffering wife and his imaginary Superhero friend.
Doe dan op zijn minst een serieuse gokquote:
Ik vind het goed genoeg, kan hier geen andere hints over geven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:47 schreef DragonFodder het volgende:
Die andere is Deadpool, maar bovenstaande plaatje zegt me niks.
nope & nopequote:
neu.quote:
die klopt alvast.quote:
Welks?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je ziet een bol en dan roep je niet Sphere?
quote:
Sphere met Dustin, Samuel etc. kennen jullie toch wel?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:36 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zou ook geen sphere roepen, maar ook geen total recall. Core?
quote:
Volledig X 2quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef hornage het volgende:
Trap ik erin als ik The Hurt Locker roep?
Ik loop hier al acht jaar rond en dan nog schat je me zo snobistisch inquote:
DragonFodder +1quote:
Film?quote:The first "titel" story by Edgar Rice Burroughs made its debut in 1912 in a magazine serial. Thus, the 2012 feature film marks the centenary (100th anniversary) of the character's first appearance.
nopequote:
hihiquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:44 schreef victorinox het volgende:
Geen flauw idee.
Wilde gok op Lost in Translation.
part I, maar ik keur em goedquote:
Pico +1quote:
bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |