Dat tel ik niet echt als misspellingen.quote:
quote:
Die twee wel uiteraard.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:09 schreef Dopekoe het volgende:
De enige die ik kan bedenken is The pursuit of happyness...
quote:
En die had ik over 't hoofd gezien, maar tellen uiteraard ook.quote:
een naam van een "game" is niet echt een spelfout hequote:[b]Op
Ik dacht zelf o.a. nog aan ExistenZ.
Hmm, ja die is wel discutabel eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
brazil
[..]
een naam van een "game" is niet echt een spelfout he
SamuelofSEK + 1quote:
Tis een film en de titel van de film is bewust verkeerd geschreven en dat was de vraagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
een naam van een "game" is niet echt een spelfout he
de film kan er ook niks aan doen dat de game fout is gespeld, het is dan net zo fout als een se7enquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Tis een film en de titel van de film is bewust verkeerd geschreven en dat was de vraag
Own the Nightquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
de film kan er ook niks aan doen dat de game fout is gespeld, het is dan net zo fout als een se7en
Titel
[ afbeelding ]
Is dat een doodzonde dan?quote:
shaolin+1quote:
Dopekoe +1quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:45 schreef Dopekoe het volgende:
The other Guys ?
Will Farrell
Samuel L Jackson
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
Iets met Drinking Juice while in Central of zo?
Siquote:
Correct.quote:
De producer iddquote:
Old School is de vierde. Kun je het punt zelf geven, ik ben mobiel...quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:45 schreef Dopekoe het volgende:
Step Brothers ?
Old School ?
Bladed of Glory ?
Een cadeautje uit eigen zakquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Old School is de vierde. Kun je het punt zelf geven, ik ben mobiel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |