Ik woon niet heel ver weg (zo'n uurtje rijden vanaf Rotterdam) maar ik ben een zeikerd want de volgende dag moet ik weer om half 7 op.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:33 schreef Greys het volgende:
Is het ook niet te doen voor je om daarna terug naar huis te gaan, of woon je heel ver weg Cee?
Het zou wel tof zijn als je erbij kon zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik woon niet heel ver weg (zo'n uurtje rijden vanaf Rotterdam) maar ik ben een zeikerd want de volgende dag moet ik weer om half 7 op.
Ik ga nog eens het topic lezen over het hoe en wat en waar precies. Want behalve een zeikerd ben ik ook een twijfelende en besluiteloze zeikerd.
Ik niet, had het direct door:quote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef Bosbeetle het volgende:
maar de elfstedenchipknip en de cdaers gaan het meest vreemd heb ik wel opgepikt
Natuurlijk!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zou wel tof zijn als je erbij kon zijn![]()
Ja dat risico wilden we dus idd niet nemenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Natuurlijk!Maar ik vrees toch niet dat het 'm gaat worden. Te veel gedoe. Verdorie waarom zitten we niet gewoon zeker in die finale, die is op zaterdag.
Misschien maar beter als ik er niet bij ben want ik heb twee maal in m'n leven een belangrijk iets op een groot scherm in een café gekeken. Het ene was Nederland-Rusland tijdens het EK2008 en het ander was de WK finale van 2010. En we weten allemaal hoe het afliep.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat risico wilden we dus idd niet nemen
We willen krijsen en wapperen als Joan in beeld komt, dus dat leek ons veiliger op donderdag
quote:
Ik citeer even wat ze gezegd hebben in de uitzendingquote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef RaymanNL het volgende:
Wat nou Twitter, FOK! heeft het achterhaald
quote:Nog geen uur na de uitzending van shownieuws verschijnen de eerste tweets van bezoekers van het FOK!Forum die onze HOAX ontzenuwen.
misschien krijg ik het voor elkaar om de stream te achterhalen net zoals vorig jaar. Kunnen we met z'n allen de generale bekijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Er moeten ook wel mensen online zijn om hier te posten tijdens de halve finale he
Ja, kunnen een aantal lieden uit de Nederlandse Quote 100 niet samen een bedrag bij elkaar hoesten, zodat we een plek in de finale kunnen kopen gelijk de gotere donorlanden dat doen? Raar dat een rijk land als Nederland dat niet doet. Finale verzekert. Als ik in de Quote 100 stond deed ik meteen mee met zo'n actie.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Natuurlijk!Maar ik vrees toch niet dat het 'm gaat worden. Te veel gedoe. Verdorie waarom zitten we niet gewoon zeker in die finale, die is op zaterdag.
Dat was tof inderdaad!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
misschien krijg ik het voor elkaar om de stream te achterhalen net zoals vorig jaar. Kunnen we met z'n allen de generale bekijken.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
misschien krijg ik het voor elkaar om de stream te achterhalen net zoals vorig jaar. Kunnen we met z'n allen de generale bekijken.
Degenen op de meet hebben ook mobieltjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Er moeten ook wel mensen online zijn om hier te posten tijdens de halve finale he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |