Jij bent nog steeds een beetje boos op ze he?quote:
Netjes?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Ze hebben medelijden met Joan. En rectificatie. Vind ik netjes.
En fok!
Inderdaad, ik vind het een naaistreek.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Netjes?
Nadat het al in het buitenland was opgepikt op de eurovisieforums dat ze plagiaat heeft gepleegd?
Ik neem het denk ik niet zo serieus als heel veel mensen hier.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Netjes?
Nadat het al in het buitenland was opgepikt op de eurovisieforums dat ze plagiaat heeft gepleegd?
Nee maar zelfs als je het niet serieus neemt... het is niet handig als men in het buitenland denkt dat het plagiaat verhaal kloptquote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neem het denk ik niet zo serieus als heel veel mensen hier.
Inderdaad. Ik had nog iets van een nabespreking verwacht of zo, maar het gaat hun blijkbaar echt puur om het shockeren.quote:
Had echt wel dramatisch kunnen zijn als het pas NA het weekend ontdekt was, omdat t nieuwtje vd plagiaat zich dan al als een sneeuwbal door alle Europese Eurovisieforums gerold heeftquote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neem het denk ik niet zo serieus als heel veel mensen hier.
Zo snel als het online was en opgepikt werd, zo snel was het ook ontzenuwd.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar zelfs als je het niet serieus neemt... het is niet handig als men in het buitenland denkt dat het plagiaat verhaal klopt
Ja, fucking hell wat duurt dat nog lang.:')quote:Op maandag 5 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
Maar het is allemaal goed afgelopen en nu kunnen we weer gaan hyperen over de 24e![]()
Het is nog geen lente en tegen de tijd dat het de 24e is, zijn we amper een maand verwijderd van de zomer... Zo lang.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, fucking hell wat duurt dat nog lang.:')
Dit dus..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef Bosbeetle het volgende:
het erge is dat al die nieuwsberichtjes mij bijstaan (behalve die stront) maar de elfstedenchipknip en de cdaers gaan het meest vreemd heb ik wel opgepikt
Gewoon mee voorpretteren in het meettopicquote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, fucking hell wat duurt dat nog lang.:')
Joan zelf zit er niet zo mee, en al helemaal niet nadat het binnen een uur opgelost wasquote:Op maandag 5 maart 2012 22:30 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Ze willen dus de media aanpakken, maar in dit geval heeft Joan (en Joan-fans) de grootste schok te verwerken gehad. Een jonge singer-songwriter die haar allereerste succes boekt wordt in Europa van plagiaat verdacht terwijl je meedoet op Eurovisie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |