Zo'n ultiem saai, glad geproduceerd, zoetsappig typisch standaard Excelsior album. doet me echt helemaal niets, snap de hype (van de linkse excelsior geile media) totaal nietquote:
de plaat is voor mij ook pas gaan 'leven' na hem live te hebben gezien, vond de liedjes geweldig maar inderdaad de productie is wat aan de gelikte kant, maar daar kan ik nu dus doorheen prikkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zo'n ultiem saai, glad geproduceerd, zoetsappig typisch standaard Excelsior album. doet me echt helemaal niets, snap de hype (van de linkse excelsior geile media) totaal niet
Ik vond de plaat nog wel aardig (als in goed, maar gewoon saai)...maar nadat ik hem live gezien heb ben ik het pas echt gaan haten. Die podium presence van die ventquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:44 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
de plaat is voor mij ook pas gaan 'leven' na hem live te hebben gezien, vond de liedjes geweldig maar inderdaad de productie is wat aan de gelikte kant, maar daar kan ik nu dus doorheen prikken
daar zijn fora voor tochquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond de plaat nog wel aardig (als in goed, maar gewoon saai)...maar nadat ik hem live gezien heb ben ik het pas echt gaan haten. Die podium presence van die vent, dat gladde spelen alsof het popstars is...het was gewoon té perfect gespeeld, zo glad. Hoopte dat er live nog een beetje een randje aan zou zitten maar nee hoor...
maar goed, smaken verschillen hoor...wil je niet perse afkraken
Die eerste albums van Supertramp zijn behoorlijk rauw en ongepolijst anders...of was je niet sarcastisch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet alles kan zo rauw en ongepolijst zijn als Supertramp, Norrage.
geen dwdd gezien afgelopen vrijdag donderdag?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:03 schreef Norrage het volgende:
Die eerste albums van Supertramp zijn behoorlijk rauw en ongepolijst anders...of was je niet sarcastisch?
nee? ging het daar over Supertramp?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:17 schreef ranja het volgende:
[..]
geen dwdd gezien afgelopen vrijdag donderdag?
Nee, merendeel post-rock en alt-rock met hier en daar indie rock/folk en een snufje lo-fi.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef Norrage het volgende:
Wow....daar ken ik helemaal niks van, behalve Minus the Bear en Anathema....allemaal harde muziek? Ohja Mono en Japandroids ken ik nog
Vond 't altijd al een matig bandje, maar op hun eerste 2 albums straalde de muziek nog wat plezier uit. Nu is het een zoetzappig aalglad popbandje geworden. Eentje waarvan er duizenden beter zijn. Maar blijkbaar werkt het, want ze kunnen er prima van levenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:54 schreef trebremmit het volgende:
Staan wel een paar leuke nummers op die van The Killers, net zoals op al hun albums.
Helaas weten ze nooit een geheel album te boeien.
Oh, een nieuwe Balmorhea en Echelon Effect? Even luisteren!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef starla het volgende:
In no particular order mijn top 20...
Val Emmich - Bulldozzzer
Thiago Pethit - Estrela Decadente
The Echelon Effect - Field Recordings
Alaska & Oranges - The summer I joined the Harlem globetrotters split EP
Murder by death - Bitter drink, bitter moon
Minus the bear - Infinity overhead
Buckethead - Electric sea
Three mile pilot - Maps
Mother mother - The sticks
Japandroids - Celebration rock
Spook Houses - Trying
Toe - The future is now EP
Mono - For my parents
Baroness - Yellow & Green
Anathema - Weather systems
Santigold - Master of my make believe
Collaps under the empire - Fragments of a prayer
Balmorhea - Stranger
Colaris - Renewal
Good night, states - Countrystatic
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:11 schreef Moody het volgende:
Ik snap wel dat veel jongeren het gaaf vinden, omdat die Queen wellicht niet kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |