Ik vond die vorige niks...hebben mij nooit gepakt, deze veel origineler, dat eerste nummer alleen alquote:Op donderdag 20 september 2012 18:13 schreef Felagund het volgende:
Ik zat niet goed te kijken, wat vind je trouwens zo goed aan the Walkmen? Ik vind het juist een stuk minder album dan de vorige albums.
An Awesome Indie (Indie Central XLIX)quote:Op donderdag 20 september 2012 18:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, dat heb ik nooit gezegd denk ik. Maar hij is wel iets in aanzien gezakt ja, hij is te weinig speciaal (wel verdomd lekker) en veels te lang.
Mjah, 1e luisterbeurten kunnen je mening een beetje vertekenen. Maar ok, wellicht mag ie wel gewoon dikgedrukt zijn hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
An Awesome Indie (Indie Central XLIX)
Lijkt er anders toch verdacht veel op.
Aardige plaat, niet meer dan dat. Zelfde kunstje. Typisch een band die over 10 jaar vooral moet teren op de nummers van hun eerste plaat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:32 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe Mumford and Sons die gisteren vervroegd is uitgekomen, zo maar eens naar luisteren![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:37 schreef Aschkael het volgende:
oef...die nieuwe deepchord is goed.
en nieuw yo la tengo ep:
[ afbeelding ]
leg uit...quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef Norrage het volgende:
Iedereen die Anne Soldaat bovenaan zet neem ik niet serieussorry
verder gelukkig wel een puik lijstje.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |