SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helen#2 vond ik veel beter dan Helen#1: Marlous Fluitsma maakte het personage (imo) wat afstandelijk, bits en streng, terwijl Bruni Heinke ervoor zorgde dat Helen veel vriendelijker was, echt zo'n iemand bij wie je komt als je je hart wil luchten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De enige recast die een personage niet compleet veranderde was die van Helen Helmink, natuurlijk veranderde ze wel iets, maar in grote lijnen bleven de karaktereigenschappen behouden.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:52 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwste spoilers! 19 t/m 23 MaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik vond Marlous eerst beter, maar ik ben Bruni steeds meer gaan waarderen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helen#2 vond ik veel beter dan Helen#1: Marlous Fluitsma maakte het personage (imo) wat afstandelijk, bits en streng, terwijl Bruni Heinke ervoor zorgde dat Helen veel vriendelijker was, echt zo'n iemand bij wie je komt als je je hart wil luchten.
Ik ook, dat komt zeker na het zien van seizoen 4 en 5.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond Marlous eerst beter, maar ik ben Bruni steeds meer gaan waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:27 schreef Poesopstokje het volgende:
![]()
![]()
Dat vroeg ik me ook al af jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben we geen smiley die met zijn ogen rolt? die mis ik eigenlijk wel![]()
Was laatst in Artis, en daar hing er 1 ! draagmoeder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef loezzzje het volgende:
Iedereen is met Danny bezig en Bing zit weer info te zoeken over draagmoeders![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Was laatst in Artis, en daar hing er 1 ! draagmoeder.
Hmf... Linda en Laura flashbacks?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef Frey het volgende:
Als Bianca erachter komt, duwt ze Anton misschien wel door een spiegel.
Weinig mensen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef DennisDeBengel het volgende:
De familie van Sjoerd vindt de begrafenis van Danny blijkbaar niet zo belangrijk
Anton welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef DennisDeBengel het volgende:
De familie van Sjoerd vindt de begrafenis van Danny blijkbaar niet zo belangrijk
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Anton komt Maxime gewoon even uitwonen op een begrafenis.
mooi man., even tussen een paar stenen je uitlevenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Anton komt Maxime gewoon even bezoeken op een begrafenis.
Ook dat ja.quote:
Mike wil vast gaan concurreren met Ludoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef Frey het volgende:
Misschien komt er toch nog een verhaallijn met de familie Sanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |