SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ik bedoelde eigenlijk het kokenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen gaan surfen, vrouwen gaan zonnen
Waar gaat je broertje heen?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, dat is waarEn het ziet er natuurlijk bijzonder tof uit als ik dat kan. En broertje gaat van de zomer surfen, dan moet ik het natuurlijk ook wel kunnen. Oke. Ik wil het leren
Roeien kan dan toch niet..quote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand gaat surfen met tsunami, en anders ga ik roeien
Frankrijk ergens...quote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar gaat je broertje heen?En dat is inderdaad ook een goede reden om te leren surfen
[..]
Roeien kan dan toch niet..
Goeie, ik wil toch nog een bikini erbij, kan ik dan mooi doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Surftsunami?
Maakt niks uit Bloempje, dan gaan we wel leuk winkelen
Oké oke, ik ga wel surfenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar gaat je broertje heen?En dat is inderdaad ook een goede reden om te leren surfen
[..]
Roeien kan dan toch niet..
Als jij dan gaat koken, hoef ik helemaal niks meer te doenquote:
ik wil best eens met bloempje koken jaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké oke, ik ga wel surfen
Krijg ik arg korting?
[..]
Als jij dan gaat koken, hoef ik helemaal niks meer te doen
Gisteren, kwam de boel centraal zetten dus denk ik zeg meteen even gedagquote:
Prima plekquote:
De les is gratis, maar met het surfboard/wetsuit kan ik je niet helpenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké oke, ik ga wel surfen
Krijg ik arg korting?
Wat leukquote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gisteren, kwam de boel centraal zetten dus denk ik zeg meteen even gedag
Wat gaan we maken?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil best eens met bloempje koken ja![]()
Oké, maar geen vieze dingen doen hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil best eens met bloempje koken ja![]()
Je was sloom met slotjes zetten hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gisteren, kwam de boel centraal zetten dus denk ik zeg meteen even gedag
En ik dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen gaan surfen, vrouwen gaan zonnen
Uh, samen iets doen met Henkie?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En ik dan?
En Patje die blauw is
Feli neger [ afbeelding ]
ik was met andere dingen bezig ookquote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, maar geen vieze dingen doen hoor
[..]
Je was sloom met slotjes zetten hoor
Samen de bosjes struikjes in duikenquote:
Nee ik heb een vriendin.quote:
Mijn autistme speelt wel op toen ik zoveel topics zag hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ik was met andere dingen bezig ook
Geen stress toch
toetjes is meer jouw vakgebiedquote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef Bloempje. het volgende:
Wat gaan we maken?Sowieso iets met chocolade als toetje.
met bloempje of met het eten?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, maar geen vieze dingen doen hoor
Laten we kieken.quote:
Alle 2quote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toetjes is meer jouw vakgebied
als we op het strand gaan koken denk ik toch dat het iets met bbq en salades wordt..
[..]
met bloempje of met het eten?
In Henkie duiken?quote:
Ik was kalm, zoals altijd.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn autistme speelt wel op toen ik zoveel topics zag hoor![]()
Wat dacht je dan dat we zouden doen?quote:
jij hebt echt geen vertrouwen in me hequote:
Noem maar een server.quote:
Sorry Boboquote:
Dan komt ik niet meer hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat we zouden doen?Hetzelfde geld voor de Paasmeet
Maar als mod moet je nu eerst aan de users denkenquote:
Ja puick staaltje rijmsel was dat.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan komt ik niet meer hoor
[..]
Maar als mod moet je nu eerst aan de users denken
Heb je nog mijn rijmpje gezien van Patje neukt een katje? Goed gerijmt hea
Jammerquote:
Mensen van FOK! zijn moeijk te vertrouwen jaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt echt geen vertrouwen in me he
maar ja, bloempje in bikini
Weet ikquote:
Nou oke, vooruit danquote:Op maandag 5 maart 2012 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JammerJij en Kash mogen dan wel een aparte kamer toch.
Maar we moeten nog om een mooie shoppen!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen van FOK! zijn moeijk te vertrouwen ja
PtR in bikini
Stalking piratequote:
Ik dacht Waalwijk + Waalwijk = Liefdequote:
Die zijn ook wegquote:Op maandag 5 maart 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou oke, vooruit dan
Jouw buren worden wel boos
Ander soort liefde, wel liefdequote:Op maandag 5 maart 2012 19:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stalking pirate
[..]
Ik dacht Waalwijk + Waalwijk = Liefde
Een platonische voetbal-bij-de-kerk-eten-bij-de-vergulden-erpel-liefde?quote:
Goed verwoord.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een platonische voetbal-bij-de-kerk-eten-bij-de-vergulden-erpel-liefde?
Ik zal me als nog inhouden hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zijn ook wegDus jullie mogen gillen wat jullie willen
Ja, maar jullie willen niet naar Amsterdamquote:Op maandag 5 maart 2012 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar we moeten nog om een mooie shoppen!
Ah okéquote:Op maandag 5 maart 2012 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zal me als nog inhouden hoor
[..]
Ja, maar jullie willen niet naar Amsterdam
geloof ik niks vanquote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
Ho, wachtwacht, wie weet ben ik wel heel lelijk in bikini
Ik ben normaal heel rustig en verlegen hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah okéIk wil namelijk ook nog slapen
En ik weet niet hoe jullie het normaal doen dus tsja
Zouden Henkie en Kash er wel van genieten dat ik bikini's pas dan?
Niet zo onzekerquote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
Ho, wachtwacht, wie weet ben ik wel heel lelijk in bikini
Hm. Nouja, ik heb zo m'n dagen, waarop ik denk: nou, dat is best te doen. Maar soms kijk ik in de spiegel en dan denk ik: hm. Ga maar weer terug naar bedquote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben normaal heel rustig en verlegen hoor
Wie zal er nou niet van genieten, gekkie
[..]
Niet zo onzeker
Dat heb ik ook wel eens hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hm. Nouja, ik heb zo m'n dagen, waarop ik denk: nou, dat is best te doen. Maar soms kijk ik in de spiegel en dan denk ik: hm. Ga maar weer terug naar bed
Hmm. Ja. Niet geweldig, wel leuk.quote:
Ja kloptquote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens hoor
Voor complimenten, ga naar Klips
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hm. Nouja, ik heb zo m'n dagen, waarop ik denk: nou, dat is best te doen. Maar soms kijk ik in de spiegel en dan denk ik: hm. Ga maar weer terug naar bed
Ah, okay. Denk dat ik een Harry Potter 8-gevoel krijg als ik 'm ga kijkenquote:
Ja, dat had ik eerst ookquote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, okay. Denk dat ik een Harry Potter 8-gevoel krijg als ik 'm ga kijken.
OMG we hebben wat gemeenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben normaal heel rustig en verlegen hoor
Wie zal er nou niet van genieten, gekkie
Hahaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eerst ookMaar hij doet t wel goed
Nadat ik geaccepteerd had dat hij een kind heeft in die film en dat Ron echt niet zou komen, was ie best tof
Hahaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja kloptIk krijg veel teveel zelfvertrouwen van die jongen, waardoor ik het niet meer nodig vind om te gaan sporten
![]()
ben dootquote:
Liefquote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Ach ja, als ik jouw foto's zie vind ik het ook niet nodig
Jongens, ik ben een boek(?!?!?!) aan het lezen![]()
![]()
De nieuwe Muppets al gezien?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha. Binnenkort maar eens kijken dan
.
OMFG, bff's worden?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
OMG we hebben wat gemeen
Mijn ouders
Ik heb je nummer nog niet eensquote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
OMFG, bff's worden?
Ja, maar dat is iets anders
Nog nietquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lief
Maar, wat is er mis met lezen?! Lezen![]()
![]()
Boeken
![]()
![]()
Bohhh
![]()
![]()
Hihiquote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vroeger las ik heel veel, maar laatste tijd niet meer, vandaar dat ik het zelf zo bijzonder vind
Ga maar eerst een andere mobiel kopenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb je nummer nog niet eens
Ja oké, samen om bikini's shoppen dan
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had hiervoor alleen A Muppets Christmas Carol gezien, verder niets. Maar die nieuwe is leuk johIk heb de hele film met een enorme grijns gezeten
Ja nou, neem dan tijdelijk mijn huidige nummerquote:Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga maar eerst een andere mobiel kopen
Of we kunnen ook online shoppen
Anders komen we onder mensen en dat is eng
Wat staat er nog meer op?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]!
Oké, ook even op to wacht-list zetten.
Hij wordt wel lang, die lijst.
Ja maar daar heb ik toch niks aanquote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja nou, neem dan tijdelijk mijn huidige nummer
Ja maar, dat is toch niet echt samen
We dragen wel maskers
Uhm. Game of Thrones nog een keerquote:
Kan je daar geen berichtjes naar versturen dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik toch niks aan
Hihi, ik draag eentje met veren en glitters
Geen whatsapp berichten iigquote:Op maandag 5 maart 2012 19:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan je daar geen berichtjes naar versturen dan?
CuuuteIk een gasmasker
Dan maar SMSquote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen whatsapp berichten iig
Hihi, stoer
Dikgedrukt heb ik gezien. Leon ooit aan begonnen maar niet afgekekenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhm. Game of Thrones nog een keer, maar dan vlak voor S2 begint
.
En Leon, The Artist, The Conspirator, The Prestige, The Illusionist, Warrior en Pan's Labyrinth.
Dat vond ik juist leukquote:Op maandag 5 maart 2012 19:52 schreef HappyBob het volgende:
Die nieuwe Muppets had voor mij wel een iets te hoog musical-gehalteMaar verder wel leuke film
Ken ik niet, maar eens kijken misschienquote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef Zeroku het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1236371/
Deze film trouwens![]()
.
Zonder van mijn beltegoedquote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan maar SMS
Ik heb er hier een liggen
Haha, Leon heb ik ook een stukje gezien, die kleine Nathalie Portmanquote:Op maandag 5 maart 2012 19:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dikgedrukt heb ik gezien. Leon ooit aan begonnen maar niet afgekekenAllemaal tof wel, alleen The Artist vond ik niet zo bijzonder.
Duurt wel lang, ruim 4 uurquote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar eens kijken misschien
Al vele malen gehadquote:
Ik had hier niet op gerekend, dus was het voor mij een minpuntjequote:
Ja maar ik ben het hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zonder van mijn beltegoed
Ik moet nog een masker kopen dan
Ja, klopt, heel veel. Omdat het nu heel anders en hip enzo is, maar heel veel jaar geleden was ie niet zo populair geweest denk, ik vond het verhaal niet heel briljant. Maar hij is wel leukquote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha, Leon heb ik ook een stukje gezien, die kleine Nathalie Portman.
Mja, ik heb nog nooit een stomme film gezien, dus ik ben benieuwd. Had wel Oscars gewonnen dit jaar dacht ik.
[..]
Duurt wel lang, ruim 4 uur.
Ik had de liedjes de hele avond in mijn hoofdquote:Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Al vele malen gehadIk heb de 50 notes al gehaald met één foto
[..]
Ik had hier niet op gerekend, dus was het voor mij een minpuntje
Borderlands op de PC is niet superbijzonder imo, 2 wordt een stuk beter als het goed is.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Boerenlater, ga samen met mij Borderlands kopen als het weer eens op sale is.
Ja das waarquote:Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja maar ik ben het hoorEn het kost mij ook beltegoed
Ik heb er hier nog 1 liggen
Ja inderdaad, dat idee had ik ook een beetje. Dat het gewoon anders is dan de rest en dat hij daarom goed wordt gevonden.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, klopt, heel veel. Omdat het nu heel anders en hip enzo is, maar heel veel jaar geleden was ie niet zo populair geweest denk, ik vond het verhaal niet heel briljant. Maar hij is wel leuk.
Ik DM je welquote:Op maandag 5 maart 2012 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja das waar
Maar whatsapp is ook makkelijker
Moet ik nog vragen hoe je er aan kwam?
Ik heb het vaak voor 5-7 euro gezien op Steam incl alle DLC, dus dat is niet zo heel veel en is het waarschijnlijk wel waard. Zal ook naar 2 kijken.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Borderlands op de PC is niet superbijzonder imo, 2 wordt een stuk beter als het goed is.
Is goedquote:Op maandag 5 maart 2012 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik DM je wel![]()
Ja klopt, ga ik nog wel fixenDit is tijdelijk
Internet![]()
Ja ik heb 'm ook in de sale gehaald keerquote:Op maandag 5 maart 2012 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik DM je wel![]()
Ja klopt, ga ik nog wel fixenDit is tijdelijk
Internet![]()
[..]
Ik heb het vaak voor 5-7 euro gezien op Steam incl alle DLC, dus dat is niet zo heel veel en is het waarschijnlijk wel waard. Zal ook naar 2 kijken.
Schijnt ook veel leuker te zijn om met een groep te spelen ipv soloquote:Op maandag 5 maart 2012 20:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm ook in de sale gehaald keer. Is op zich wel grappig om een keer te spelen, maar mweh.
Heb je ooitBioshock
gespeeld?
ik heb borderlands jaquote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Schijnt ook veel leuker te zijn om met een groep te spelen ipv soloVandaar dat ik het tegen Beach zeg
JazekerWel op xbox
Maar een geniaal spel
Heb nog niet 2 gekocht omdat ik te veel had gekocht op de laatste Steamsale
Ja, heb ik ook gehoord inderdaad. Nooit geprobeerd thoquote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Schijnt ook veel leuker te zijn om met een groep te spelen ipv soloVandaar dat ik het tegen Beach zeg
JazekerWel op xbox
Maar een geniaal spel
Heb nog niet 2 gekocht omdat ik te veel had gekocht op de laatste Steamsale
Dan moet hij maar gauw eens op sale zijnquote:
Ik vond er geen ruk aan.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan moet hij maar gauw eens op sale zijn
Alleen gespeeld of multiplayer?quote:
Klinkt niet zo heel tof nee. Maar levelsystemen en talents etc. spreken mij enorm aanquote:Op maandag 5 maart 2012 20:18 schreef Beach het volgende:
Het was meteen dood drie honden en breng dat weer terug. Fuck dat.
Dan ga jij crpg heel leuk vinden.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klinkt niet zo heel tof nee. Maar levelsystemen en talents etc. spreken mij enorm aanIk ben net een Chinese Goldfarmer.
Reckoning; Kingdoms of Amalur.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klinkt niet zo heel tof nee. Maar levelsystemen en talents etc. spreken mij enorm aanIk ben net een Chinese Goldfarmer.
Heb ik alquote:
Daarom, downloadenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik al![]()
Opzich wel leuk, maar niet echt 60 euro waard om eerlijk te zijn.
pokémonquote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens, ik win, ik heb pokemon soul silver gedownload voor m'n ds.
Ik had m ook heel lang niet aangeraakt. Maar het is nog steeds tofquote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb mijn DS al lang niet meer aangeraakt.
Uhuh, truequote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik had m ook heel lang niet aangeraakt. Maar het is nog steeds tof
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb een PC, GameCube, DS, GameBoy Color, GameBoy Advanced en GameBoy Advanced SP.
Aanbid mij.
Vroeger ging ik echt vier dagen in de week naar een vriend van me met z'n Wii, Mario Footballquote:Op maandag 5 maart 2012 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik een DS, Gameboy Advanced, PS2, PS3 en WII. En een macbook.
Hetzelfde op DS na.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb een PC, GameCube, DS, GameBoy Color, GameBoy Advanced en GameBoy Advanced SP.
Aanbid mij.
Mario Kartttquote:Op maandag 5 maart 2012 20:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vroeger ging ik echt vier dagen in de week naar een vriend van me met z'n Wii, Mario Football.
Wij hadden vroeger een Super Nintendo, maar die werd gejatquote:
Onterven.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had een GameCube vroeger. Maar die heeft het broertje verkocht.
Ja, ookquote:
Nah, hij heeft het netjes gevraagd eerstquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:39 schreef Beach het volgende:
Mijn zus heeft onze N64 ooit laten staan op een kinderdagverblijf waar ze werkte
Bitches 'n whoresquote:Op maandag 5 maart 2012 20:43 schreef Beach het volgende:
Inclusief spullen die ik ervoor had gekocht.
Dat is niet te vergeven.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:39 schreef Beach het volgende:
Mijn zus heeft onze N64 ooit laten staan op een kinderdagverblijf waar ze werkte
Ik heb haar dan ook een op goede dag gedjoekt met m'n nivi.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jellybeansanddoughnuts reblogged this from KB
dreamcatchingsouls reblogged this from KB
thesweetestdownfallofall liked this
alas-i-cannotswim reblogged this from KB
piratestruggles liked this
KB posted this
fuckyeah dit voelt zo goed dat ik dit even met jullie moest delen![]()
![]()
wegotosleep reblogged this from waddup-josephquote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jellybeansanddoughnuts reblogged this from KB
dreamcatchingsouls reblogged this from KB
thesweetestdownfallofall liked this
alas-i-cannotswim reblogged this from KB
piratestruggles liked this
KB posted this
fuckyeah dit voelt zo goed dat ik dit even met jullie moest delen![]()
![]()
Ja ja, ik wist al vanaf het moment dat je die Hugo-kaartjes won dat je beter was dan ik, wrijf het er maar in.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
wegotosleep reblogged this from waddup-joseph
abdiel97 reblogged this from intentatenerunavida
abdiel97 liked this
bietsj reblogged this from delayofyourproblems
delayofyourproblems reblogged this from Bobje
delayofyourproblems reblogged this from Bobje
youmakemesmyle liked this
v-xxxi-mmvi liked this
m3lodious reblogged this from reflexionesfuturas
e--x liked this
here-comes-the-sun-dodododo reblogged this from jaw-sh
intentatenerunavida reblogged this from standby-meforever
lilybanyass reblogged this from surfaholic808
whos--romeo liked this
taraladidah reblogged this from reflexionesfuturas
batmansupermanyoumyman reblogged this from reflexionesfuturas
standby-meforever reblogged this from dancing-4-your-life
hiimkaii reblogged this from reflexionesfuturas and added:
i want the white
dancing-4-your-life reblogged this from waddup-joseph
waddup-joseph reblogged this from reflexionesfuturas
blacknwhitenoise reblogged this from lexissslorraine
reflexionesfuturas reblogged this from lexissslorraine
e-m-e-r-a-l-d-e-y-e-s reblogged this from lexissslorraine
infinite--summers reblogged this from l4me
infinite--summers liked this
l4me reblogged this from lexissslorraine
lexissslorraine reblogged this from surfaholic808
fuckreney reblogged this from Bobje
blackwme reblogged this from Bobje
mrvans reblogged this from Bobje
paint-it-neon reblogged this from Bobje
shakenbycrooks liked this
shakenbycrooks reblogged this from Bobje
teal--gold reblogged this from my-kle
hippiechick101 reblogged this from Bobje and added:
kickin it old sckkoll
keepcalm-andhaveswag reblogged this from Bobje
teenagee-paradisee reblogged this from jaw-sh
true-m0nster reblogged this from Bobje
belaloveswolfies reblogged this from my-kle
my-kle reblogged this from jaw-sh
liquid-sal-t reblogged this from surfaholic808
jaw-sh reblogged this from surfaholic808 and added:
I need a new pair of these /:
surfaholic808 reblogged this from Bobje
thenamesgreen reblogged this from Bobje
reinfriedmarass liked this
keep0n1iving reblogged this from Bobje
hold-me-till-forever-stops reblogged this from Bobje
Bobje posted this
Nu gaan ze naar een bejaardentehuis om daar verder te blowen en wellicht bejaarden vrouwen in elkaar slaanquote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Twee blowertjes weggejaagd hierachter.
Arme Henkie.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Twee blowertjes weggejaagd hierachter.
Ik krijg het gevoel dat je mij dit nog altijd kwalijk neemtquote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ja, ik wist al vanaf het moment dat je die Hugo-kaartjes won dat je beter was dan ik, wrijf het er maar in.
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat je mij dit nog altijd kwalijk neemtTerwijl ik hier niks aan kon doen..
[..]
Plaats deze bril, die moet wel meer dan 50 notes krijgenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Maar wel supertof dat je zoveel hebt.Held.
Ooit krijg ik dat ook.
Die eer gun ik je.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Plaats deze bril, die moet wel meer dan 50 notes krijgen
[ afbeelding ]
Ik ga toch geen vrouwenbrillen plaatsen..quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die eer gun ik je.![]()
(Ik vind het niet zo'n mooie bril ook niet.
)
ik ga het doenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Plaats deze bril, die moet wel meer dan 50 notes krijgen
[ afbeelding ]
Wel taggen met Ksubi, Eyewear en Fashion hequote:
Editten en dan daar rechts van de foto staat een textarea met 'tags'.quote:
Wa.quote:
Klopt ja al een tijdje niet meer gesprokenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Patje, waarom spreken wij elkaar nooit meer enzo? Gefeliciteerd met je moderatorschap trouwens.
Ja ik voel me een god. Ik zie er al zo uit dus hebben ze me ook maar de krachten gegeven.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
Wat ben je moderator dan ?voel je je te goed voor ons ?
![]()
is dat het ?
![]()
Afgesproken.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt ja al een tijdje niet meer gesproken
Ik zal wel vaker langskomen dan
Baas.quote:[..]
Ja ik voel me een god. Ik zie er al zo uit dus hebben ze me ook maar de krachten gegeven.
Ga je morgen ook naar de film?quote:
Neeh.quote:
Ja ik ga welquote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neeh.Ik moet overmorgen weer vroeg op en dan meelopen met de ergotherapeut.
Dan wil ik wel een goede indruk achterlaten voor in de toekomst misschien.
![]()
Jij wel he?
stelletje werkelozequote:
Morgen gewoon weer stage hoorquote:
ik weet even niet hoe ik hier op moet reagerenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:19 schreef Bloempje. het volgende:
BOHH
Vriendje regelt allemaal pokemonspelletjes voor mij
Wat lief van m? Dat is veilig, dan geef je geen oordeel over dat ik als een kneus zit te ds'en.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet even niet hoe ik hier op moet reageren
oke, doen we datquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat lief van m? Dat is veilig, dan geef je geen oordeel over dat ik als een kneus zit te ds'en.
ik dacht altijd dat pokemon alleen was voor mensen op de basisschoolquote:
Jij hebt duidelijk nog nooit pokemon gespeeldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat pokemon alleen was voor mensen op de basisschool
dat is een feitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit pokemon gespeeld
Nou, beste man, dan weet je niet waar je het over hebt. Ik stel voor dat je nu op marktplaats een gameboy en pokemon spelletje gaat scoren en gaat spelenquote:
not gonna happenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, beste man, dan weet je niet waar je het over hebt. Ik stel voor dat je nu op marktplaats een gameboy en pokemon spelletje gaat scoren en gaat spelen.
ik zou niet weten wanneer ik tijd zou moeten hebben om te gamenquote:
Daar maak je tijd voorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet weten wanneer ik tijd zou moeten hebben om te gamen
hoe lang denk je wel dat ik poepquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef Bloempje. het volgende:
Desnoods doe je het als je zit te poepen.
hoeveel tijd heb je nodig?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die niet de tijd nemen om te poepen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alleen lelijke vrouwen poepen, vroeger zat ik vaak een uur op de wc. Beetje boekjes lezen enzo.
Krantje erbij, theetje en een stukje taart. Zo doe ik het vaakquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die niet de tijd nemen om te poepen.
ben jij ooit lelijk geweest dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alleen lelijke vrouwen poepen, vroeger zat ik vaak een uur op de wc. Beetje boekjes lezen enzo.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef Bloempje. het volgende:
Gewoon even rustig ervoor zitten tochJe moet dat soort dingen niet overhaasten
Alle vrouwen poepenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent al helemaal geen lelijke vrouw
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alle vrouwen poepenEn ze laten ook scheten en boeren
.
Alleen ruikt het bij ons natuurlijk wel naar roosjes.
Wat??quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
.
Wat watquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
.
vrouwen die kunnen boerenquote:
jij bent er zo ene?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent er zo ene?Vraag maar aan Klip, die vindt me walgelijk en net een kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
ik geloof dat ik een klein beetje verliefd wordquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vraag maar aan Klip, die vindt me walgelijk en net een kerel
Doe maar nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof dat ik een klein beetje verliefd word
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof dat ik een klein beetje verliefd word
sorry, te laatquote:
Nee? Oh. Nee. Maar ik heb mijn kaarten alweer braaf ingeleverdquote:
Jammer. Nu ga ik ook maar niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee? Oh. Nee. Maar ik heb mijn kaarten alweer braaf ingeleverd
Er zijn er toch nogquote:
Tof. Je gezicht ziet er wel wat anders uit daar, ben je naar de kapper geweest soms?quote:
Ja jeetje. Poephoofd. Dan gaan we toch een andere keer naar de film ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Moet je vanavond maar kijken.. OH WACHT.
Ik heb hier geen vrienden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:26 schreef HappyBob het volgende:
Ik dacht dat bijna iedereen hier wel naar de film ging?
*insert Bill Withers - Lean On Mequote:
Altijd weer die smoesjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:27 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had kaarten en was heus van planMaar dan zit ik daar zielig met buikpijn de heel de tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |