SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hequote:
kus ouwe dronkelapquote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben beetje aangeschoten en ben moe. Slaap lekker mijn forumgenoten.
kusquote:
hihi slaap lekker schatjequote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef HappyBob het volgende:
kusquote:
Nog een kus.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef HappyBob het volgende:
Dank uquote:
trekkequote:Op zondag 4 maart 2012 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zou moeten slapen maar ik wil niet, wat doen.
Van Cash moet ik nu slapen, en van mij moet jij nu slapen, dus we gaan allemaal slapenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zou moeten slapen maar ik wil niet, wat doen.
Ja baasquote:Op zondag 4 maart 2012 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van Cash moet ik nu slapen, en van mij moet jij nu slapen, dus we gaan allemaal slapen
Slaap lekker dus
Trek jij mij maar eventjes schatquote:
Lololquote:Op maandag 5 maart 2012 01:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Metal covers van Abba. Ik luister ernaar..
Had je die van Yngwie nog geluisterd?quote:
Terecht. Beter dan BLIEP BLEIP HURR UEBFJUDZBFGJXBDFJVXDFJ.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Sommige liedjes wel, maar ik hou nu eenmaal van gitaargeluid..
quote:
Heel vaak heb je dikke riffs, maar dan verneuken de vocals het.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Het geschreeuw 9/10 keer bij metal is minder..
Dat.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Daarom luister ik meestal ook Folk Metal of Viking Metal.
Nou en.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat plaatje is is echt al 2000 jaar oud..
Niet het glorieuze moederland dienenquote:
Amerika.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet het glorieuze moederland dienenGa terug naar Amerika jij kapitalistische zwijn :")
Nog leuk?quote:
Een smerige proleet zijn die uitkering trektquote:
Nee, want:quote:Op maandag 5 maart 2012 15:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nog leuk?
[..]
Een smerige proleet zijn die uitkering trekt
Ruzie met mijn leraarquote:
Lerarenquote:Op maandag 5 maart 2012 15:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want:
[..]
Ruzie met mijn leraar
Haha, KB heeft op wordfeud 't woord FOK gemaakt
Lang verhaal, maar ik heb gelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 15:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
LerarenProleten
Wat voor soort ruzie dan?
Ik verwacht ook niets andersquote:Op maandag 5 maart 2012 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar ik heb gelijk
Limburg
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niets anders
HEY A-J, wat is je nummer nu ik mijn telefoon weer heb :3c
Kan ik zeker een nieuwe telefoon fixenquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan ik zeker een nieuwe telefoon fixen![]()
Ach ik heb toch nog een cadeau tegoed van m'n ouders voor m'n verjaardag
Moet je me wel helpen uitzoeken want ik weet schijtweinig van telefoons anno nu omdat ik al 6-7 jaar een Sony Ericson heb
Toegevoegd op mijn wenslijstje.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar ik heb gelijk
Limburg
Lekker aardigquote:Op maandag 5 maart 2012 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Limburgers
[..]
Htc welke?
Of iPhone 4s?
HTC prima toestelquote:Op maandag 5 maart 2012 16:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Geen idee of ik wel een iPhone zou moeten halen, ben absoluut geen fan van Apple.
Hihi af en toe, vandaag viel het mee tochquote:Op maandag 5 maart 2012 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Limburgers
Alleen moeite om ze te verstaan met hun zachte g
[..]
Ja wat dan?
Htc?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Geen idee of ik wel een iPhone zou moeten halen, ben absoluut geen fan van Apple.
Ik heb maar een keer 'wat' gezegd jaquote:Op maandag 5 maart 2012 16:01 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Hihi af en toe, vandaag viel het mee toch![]()
Angelquote:Op maandag 5 maart 2012 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Limburgers
Alleen moeite om ze te verstaan met hun zachte g
quote:
wat zal ik zeggenquote:
Generaliserenquote:
Ego boost.quote:
ik heb dat stomme liedje niet verzonnen..quote:
Jwzquote:Op maandag 5 maart 2012 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat stomme liedje niet verzonnen..
E-penis weer gegroeid en alles.quote:
Zekersquote:Op maandag 5 maart 2012 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
E-penis weer gegroeid en alles.
Henkie is boos, ik ben bang
quote:
Omdat struik?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom doe je nou zo gemeen tegen mij?
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Omdat struik?
Ik ben gewaarschuwd
Deze man weetquote:Op maandag 5 maart 2012 16:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Henkie eng vindenHenkie is een lekkere knuffelbeer
Ik weet wel meer van jouquote:
Kusquote:Op maandag 5 maart 2012 16:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Ok, Mass Effect spelen. Tot later kleine meisjes en grote jongens.
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij wel een kus en ik niet, wattiz deze.
Ik moet morgen naar school en de rest van de week naar stage, dus hij gaat thuis slapen?quote:
Je liet me schrikken hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 16:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar school en de rest van de week naar stage, dus hij gaat thuis slapen?
Vrijdag jaquote:Op maandag 5 maart 2012 16:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je liet me schrikken hoor
Maarja, je ziet hem snel weer denk ik?
Haha zeikerdquote:Op maandag 5 maart 2012 17:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vrijdag jaMaar ik vind het niet leuk
.
Hahahaquote:Op maandag 5 maart 2012 17:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha zeikerd
Nee, snap ik wel hoor, is ook kut
Haha, ja, ik heb geen idee of het fijner isquote:Op maandag 5 maart 2012 17:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahaJa, samen slapen is veel fijner
Maar ach. Het is zo weer vrijdag
Ohquote:Op maandag 5 maart 2012 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, ja, ik heb geen idee of het fijner is
Maar vrijdag is al over 4 dagjes
Hahaquote:Op maandag 5 maart 2012 17:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OhNou, eigenlijk is het helemaal niet fijner want minder ruimte en gesnurk. Maar toch is het ook wel weer fijn
Klipquote:Op maandag 5 maart 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Dus Klip snurkt? Of jij?
Ja, lijkt me ook fijn hoor
Haha jajaquote:Op maandag 5 maart 2012 17:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
KlipMaar jij en vriendjen slapen niet samen enzo nog?
Oh naarquote:Op maandag 5 maart 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha jaja
Nee, mag niet van mijn ouders
Maar volgend jaar gaat Cash op kamers, dus dan kan het(wel liegen dat ik bij een vriendin ga, maar als nog
)
Kan me wel inleven in die ouders.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha jaja
Nee, mag niet van mijn ouders
Maar volgend jaar gaat Cash op kamers, dus dan kan het(wel liegen dat ik bij een vriendin ga, maar als nog
)
Alsof je niet kunt seksen als je niet bij elkaar slaapt.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kan me wel inleven in die ouders.
Bloempje heeft ervaring in een telefooncelquote:Op maandag 5 maart 2012 17:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alsof je niet kunt seksen als je niet bij elkaar slaapt.
Neen, gewoon in bed, maar dan niet terwijl ik bij m bleef slapen? Seksen kan ook gewoon overdag weet je.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bloempje heeft ervaring in een telefooncel
Nouja, mijn ouders zijn een beetje ouderwets, ze willen eerst dat ik mijn middelbare school afmaakquote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh naarMag het wel ooit van je ouders? Maar dat is dan al wel chill dat het volgend jaar kan
Want?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kan me wel inleven in die ouders.
Oh oke. En hoelang duurt dat nog?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, mijn ouders zijn een beetje ouderwets, ze willen eerst dat ik mijn middelbare school afmaak
Jaa
[..]
Want?
Grapje hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neen, gewoon in bed, maar dan niet terwijl ik bij m bleef slapen? Seksen kan ook gewoon overdag weet je.
Kash =/= iedereen, hij zou zelfs mij mogen nemen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als jij een dochter had zou je toch ook niet willen dat ze zich door iedereen laat nemen?
Een vast vriendje dat mag blijven slapen is toch wel iets anders dan je door heel de wereld laten doen in de bosjes? Mijn ouders hebben in elk geval liever dat ik het hier doe, waar ze weten met wie enzo, dan dat ik ergens in de bosjes ligquote:Op maandag 5 maart 2012 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als jij een dochter had zou je toch ook niet willen dat ze zich door iedereen laat nemen?
Ik zou er geld voor vragen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hij is je broer toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kash =/= iedereen, hij zou zelfs mij mogen nemen.
Kan me wel voorstellen dat haar ouders een beetje verdedigend zullen zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 17:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Een vast vriendje dat mag blijven slapen is toch wel iets anders dan je door heel de wereld laten doen in de bosjes? Mijn ouders hebben in elk geval liever dat ik het hier doe, waar ze weten met wie enzo, dan dat ik ergens in de bosjes lig
Iedereen? Waar de neuk heb jij het over?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus? Wij zijn allebei mannen, wij krijgen dus geen Tsjernobyl-kindjes.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus? Wij zijn allebei mannen, wij krijgen dus geen Tsjernobyl-kindjes.
Cash is toch niet je eerste vriendje?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Iedereen? Waar de neuk heb jij het over?
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, dus?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]![]()
[..]
Cash is toch niet je eerste vriendje?
negerenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, dus?
Denken dat ik met iedereen neuk, je lokt serieus ruzie uit hea?
Heb je dan eerder vriendjes gehad bij wie je wou slapen?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, dus?
Denken dat ik met iedereen neuk, je lokt serieus ruzie uit hea?
Ik volg je punt niet helemaal, sorryquote:Op maandag 5 maart 2012 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb je dan eerder vriendjes gehad bij wie je wou slapen?
Ik heb mijn punt wel gemaakt denk ik
Ga maar weer gauw buiten spelen ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mam, mag ik bij a slapen?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik volg je punt niet helemaal, sorry
En wie zegt dat ze dat doet?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mam, mag ik bij a slapen?
Een week later
Mam mag ik bij b slapen?
Een week later
Mam...
Dat zou impliceren dat ze elke week een ander vriendje heeft. Ze heeft nu iets van 2 maanden met Kash. Geen idee hoeveel vriendjes ze daarvoor had en hoelang. Dus daar heb ik verder geen mening over.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mam, mag ik bij a slapen?
Een week later
Mam mag ik bij b slapen?
Een week later
Mam...
Bal tegen de muur schoppen of hooghouden, kan prima alleen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:29 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Hij heeft geen vrienden daarvoor ben ik bang
Zijn hoofd tegen de muur gooien kan ook prima alleen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Bal tegen de muur schoppen of hooghouden, kan prima alleen.
Ken haar sinds eind september en hebben nu bijna precies 2 maanden watquote:Op maandag 5 maart 2012 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze dat doet?
Hoelang hebben jullie nu iets AJ?
Ik denk zo dat ie daar wel wat hulp bij zal krijgen?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn hoofd tegen de muur gooien kan ook prima alleen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn hoofd tegen de muur gooien kan ook prima alleen.
Met.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk zo dat ie daar wel wat hulp bij zal krijgen?
Bijna preciesquote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ken haar sinds eind september en hebben nu bijna precies 2 maanden wat![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:32 schreef Trollscience het volgende:
Allemaal op één ja?
Kankerdroevig hoor, ik wil gewoon iets zeggen en dan moeten jullie gelijk weer gaan bashen
Vol-fucking-wassen hoor
Ik ben weg hier.
Het gaat vooral om het feit dat hij zegt 1 week later dit 1 week later datquote:Op maandag 5 maart 2012 17:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bijna precies
Oke, dan snap ik je ouders wel dat het nog niet mag, dat ze willen wachten tot jullie iets langer iets hebben. Maar toch, seksen kan overal. Ook voordat je je diploma hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat ze elke week een ander vriendje heeft. Ze heeft nu iets van 2 maanden met Kash. Geen idee hoeveel vriendjes ze daarvoor had en hoelang. Dus daar heb ik verder geen mening over.
Ik ben die man die oplet 8)quote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ken haar sinds eind september en hebben nu bijna precies 2 maanden wat![]()
Ja dat snap ikquote:Op maandag 5 maart 2012 17:32 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het feit dat hij zegt 1 week later dit 1 week later dat
Zal wel zijn reden hebben dat het allemaal op één gaat, want je praat bullshitquote:Op maandag 5 maart 2012 17:32 schreef Trollscience het volgende:
Allemaal op één ja?
Kankerdroevig hoor, ik wil gewoon iets zeggen en dan moeten jullie gelijk weer gaan bashen
Vol-fucking-wassen hoor
Ik ben weg hier.
Ik snap ook niet zo goed waar dat voor nodig is inderdaadquote:
Zijn wij ooit anders?quote:
Dit kan ik bevestigen.quote:
Behalve tegen mensen die dat niet verdienenquote:
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Behalve tegen mensen die dat niet verdienen
[..]![]()
weeaboo the moviequote:
fuck off met je weeabooquote:
Heerlijk hoe ik je op de kast kan jagenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:01 schreef Beach het volgende:
[..]
fuck off met je weeaboo
het ging om het racen stuk jij brulaap
Kleuter, welke punt?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Slaat dat laatste op vanavond dat je kan?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heerlijk hoe ik je op de kast kan jagen
Kan wel tok
toktoktok
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kleuter, welke punt?
Ik heb voor Cash maar 3 vriendjes gehad, en nooit aan mijn ouders verteld
Jaloers omdat je lelijk bent kan ik er ook niks aan doen hoor
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh kut, hij is al weggepest
Nu ben ik weer lief
De-len.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:13 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had chocolademousseHet was heerlijk
Mag ik de lepel aflikken?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:13 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had chocolademousseHet was heerlijk
Ik begrijp mijn ouders' punt best, maar trolldinges kent me niet eens, dus ik weet niet waar hij 'zijn argumenten' vandaan haaltquote:Op maandag 5 maart 2012 18:14 schreef HappyBob het volgende:
Ik begrijp Trollscience/de ouders van A-J wel.
Het punt van je ouders is vrij algemeen.. daar hoef je dus ook niet iemand goed voor te kennen lijkt mij.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik begrijp mijn ouders' punt best, maar trolldinges kent me niet eens, dus ik weet niet waar hij 'zijn argumenten' vandaan haalt
Waarschijnlijk wel ja. Maar ik weet niet hoe het zit met mijn internetconnectie, hij's erg traag de laatste tijd.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Slaat dat laatste op vanavond dat je kan?
Ah oke.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Maar ik weet niet hoe het zit met mijn internetconnectie, hij's erg traag de laatste tijd.
Ikke ikke ikkequote:Op maandag 5 maart 2012 18:17 schreef Bloempje. het volgende:
Niemand mag mijn tepel of lepel likken ja.
En er is 1 bekertje over, dus wie hier het eerst is mag m hebben.
Ja, maar lees ff terug wat troll zei, hij had het niet over mijn ouder' punt, maar zijn leugen over mijn ex-'vriendjes'quote:Op maandag 5 maart 2012 18:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het punt van je ouders is vrij algemeen.. daar hoef je dus ook niet iemand goed voor te kennen lijkt mij.
quote:
Oke kom maarquote:Op maandag 5 maart 2012 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ikke ikke ikke
[..]
Ja, maar lees ff terug wat troll zei, hij had het niet over mijn ouder' punt, maar zijn leugen over mijn ex-'vriendjes'
Dealquote:Op maandag 5 maart 2012 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pak een lepel erbij, delen we samen
Weet jij hoe je het zelf moet maken dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke kom maarMaar zelf maken is lekkerder, dus als je chocolade enzo meeneemt, gaan we gewoon voor heel arg chocolademousse maken
Jouw eerste reactie op hem komt al erg denigrerend over.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar lees ff terug wat troll zei, hij had het niet over mijn ouder' punt, maar zijn leugen over mijn ex-'vriendjes'
En dat terwijl hij alleen maar zei dat hij zich in kon leven in de gedachte van je ouders.quote:
Jaquote:Op maandag 5 maart 2012 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet jij hoe je het zelf moet maken dan?
Jaa, verkleed als keukenprinsesjes
Ja, en mam, mag ik bij vriendje a b en c slapen?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jouw eerste reactie op hem komt al erg denigrerend over.
[..]
En dat terwijl hij alleen maar zei dat hij zich in kon leven in de gedachte van je ouders.
En hij kent je ouders ook niet noch je thuissituatie.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, en mam, mag ik bij vriendje a b en c slapen?
Laten we maar gewoon ophouden, hij kent me niet, dus hij weet geen flikker, en hij leeft niet mee, hij verzint dingen.
Die reactie kwam na jouw minder vriendelijke reactie.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, en mam, mag ik bij vriendje a b en c slapen?
Laten we maar gewoon ophouden, hij kent me niet, dus hij weet geen flikker, en hij leeft niet mee, hij verzint dingen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja![]()
Vraag maar aan Klips, het is goddelijk
Bohhhquote:Op maandag 5 maart 2012 18:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan wel lekkere chocolade bananen cake maken
Verder kan ik ook al een beetje koken
Dat komt omdat hij mij áltijd afzeikt, zal jij er niet moe van worden? Hij lokt iedere keer ruzie's uit, in 't verleden ook al, dus het kan best dat ik inderdaad geïrriteerd reageerde, maar ik vind het normaal als hij over mij begint te praten terwijl hij niks weet.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die reactie kwam na jouw minder vriendelijke reactie.
Dit ook jaquote:Op maandag 5 maart 2012 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
En hij kent je ouders ook niet noch je thuissituatie.
Jaaquote:Op maandag 5 maart 2012 18:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
BohhhGaan we die ook maken dan?
Ik kan ook wel oke kokenIk stel een ARGmeetwaarAJenBloemkoken voor.
Daarna gaat Bob ons leren surfen en gaan we weer afvallenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaa
Haha, maar als jullie daarna allemaal 2 kilo's aankomen is het niet mijn schuld
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daarna gaat Bob ons leren surfen en gaan we weer afvallen
Ik kook wel Koreaans voor jullie daarnaquote:Op maandag 5 maart 2012 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En na 't surfen hebben we weer honger en gaan we weer eten
Dan blijven we aan de gang joh
Dat is ook een deel van FOK! natuurlijk. Er zijn ook genoeg users welke ik uitkost, maar als ze een goede dag hebben en gewoon normaal reageren dan kan ik ook prima normaal terug reageren. Het is toch heel iets anders dan het normale leven, dus het roept bij mij ook weinig emoties op.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij mij áltijd afzeikt, zal jij er niet moe van worden? Hij lokt iedere keer ruzie's uit, in 't verleden ook al, dus het kan best dat ik inderdaad geïrriteerd reageerde, maar ik vind het normaal als hij over mij begint te praten terwijl hij niks weet.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee man, jij wilt toch wel jouw 'ripped body' showen?
Ja klopt, daar heb je zeker gelijk in.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is ook een deel van FOK! natuurlijk. Er zijn ook genoeg users welke ik uitkost, maar als ze een goede dag hebben en gewoon normaal reageren dan kan ik ook prima normaal terug reageren. Het is toch heel iets anders dan het normale leven, dus het roept bij mij ook weinig emoties op.
Is dat een vereiste ja? Want dan moet ik eerst even dieeten en hardlopenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee man, jij wilt toch wel jouw 'ripped body' showen?
Na het surfen heb je inderdaad waarschijnlijk fucking honger jaquote:Op maandag 5 maart 2012 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En na 't surfen hebben we weer honger en gaan we weer eten
Dan blijven we aan de gang joh
En dan komt het toetje er aan, dus dat is mooi!quote:Op maandag 5 maart 2012 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Na het surfen heb je inderdaad waarschijnlijk fucking honger jaAltijd veel eten daarna
Nee, want dan moet ik het ook doen en ik ben luiquote:Op maandag 5 maart 2012 18:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is dat een vereiste ja? Want dan moet ik eerst even dieeten en hardlopen
Haha, eet je alle kilo's weer gewoon aanquote:Op maandag 5 maart 2012 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Na het surfen heb je inderdaad waarschijnlijk fucking honger jaAltijd veel eten daarna
Als je dingen hier openbaar deelt loop je het risico dat mensen zich ermee gaan bemoeienquote:Op maandag 5 maart 2012 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja klopt, daar heb je zeker gelijk in.
Maar ik vind gewoon als je iemand niet kent, dat zulke vooroordelen gewoon te ver gaan en het lokt ruzie uit. En bemoeien met andermans relatie is ook not done.
Maar goed, ik ben er klaar mee, dus
Oke mooi, want ik ook :$quote:Op maandag 5 maart 2012 18:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik het ook doen en ik ben lui
[..]
Haha, eet je alle kilo's weer gewoon aan
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dan komt het toetje er aan, dus dat is mooi!
Beter idee om eerst te gaan surfen en dan etenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik het ook doen en ik ben lui
[..]
Haha, eet je alle kilo's weer gewoon aan
Weet ik, maar goed, trollscience en ik hebben altijd al heel veel gezeik gehadquote:Op maandag 5 maart 2012 18:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je dingen hier openbaar deelt loop je het risico dat mensen zich ermee gaan bemoeienMaar ik ken jullie verleden verder ook niet en de één reageert nu eenmaal feller dan de ander. Dus ik zal me hier nu ook niet meer mee bemoeien voordat je ook al ruzie met mij gaat krijgen
Of we gaan gewoon survend eten, wordt alles wel nat maarjaquote:Op maandag 5 maart 2012 18:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Beter idee om eerst te gaan surfen en dan eten
Moet weer naar de sportschool, maar nee, in plaats daar van zit ik avond met een zakje chipsquote:
Oke doen wequote:Op maandag 5 maart 2012 18:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Beter idee om eerst te gaan surfen en dan eten
Ik doe niet aan sportschoolquote:Op maandag 5 maart 2012 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of we gaan gewoon survend eten, wordt alles wel nat maarja
[..]
Moet weer naar de sportschool, maar nee, in plaats daar van zit ik avond met een zakje chips
Smakelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Over eten gesproken ik ben eten tot zo lekkere schatjes van me.
Jullie hebben waarschijnlijk al moeite om op je surfplank te zitten.. laat staan etenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of we gaan gewoon survend eten, wordt alles wel nat maarja
Mag ik op mijn surfplank zitten dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jullie hebben waarschijnlijk al moeite om op je surfplank te zitten.. laat staan eten
Als je op de golven wacht..quote:Op maandag 5 maart 2012 18:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag ik op mijn surfplank zitten dan?
Of wacht, ik ga wel toekijken
Oh Okéquote:Op maandag 5 maart 2012 18:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je op de golven wacht..Je kan wel op je surfplank blijven liggen, maar dan zie je de golven minder goed aankomen en draai je ook een stuk moeilijker
En toekijken is geen optie. Gewon meedoen!
Ja, ik vond arg zo stil, vandaarquote:
Ik heb nog geen board en wetsuits voor julliequote:Op maandag 5 maart 2012 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh Oké
Krijgen we gratis lessen of moeten we betalen?
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:05 schreef Bloempje. het volgende:
Ik doe niets AJJa, naar stage fietsen
En ik kan denk ik niet zo goed surfen, ik ga wel op het strand liggen en doen alsof ik het heel goed kan. En het eten maken.
Oké, maar ik denk dat ik samen met Bloempje ga zonnenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nog geen board en wetsuits voor jullieDus die zul je zelf moeten huren.
klinkt als een beter planquote:Op maandag 5 maart 2012 19:05 schreef Bloempje. het volgende:
En ik kan denk ik niet zo goed surfen, ik ga wel op het strand liggen en doen alsof ik het heel goed kan. En het eten maken.
Neeequote:Op maandag 5 maart 2012 19:05 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]Ik doe momenteel ook niks hoor
En goed idee, ik doe mee
[..]
Oké, maar ik denk dat ik samen met Bloempje ga zonnen
Struggling piratequote:
Ohja, dat is waarquote:Op maandag 5 maart 2012 19:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NeeeJe moet gewoon meedoen met surfen hoor. Wat als we straks ook in Nederland een tsunami krijgen.. dan kan je maar beter surfen
[..]
[..]
Struggling pirate
Maar ik ben niet zo goed in alleen maar in de zon liggen hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen gaan surfen, vrouwen gaan zonnen
fawaka gquote:
Ik denk dat niemand gaat surfen met tsunami, en anders ga ik roeienquote:Op maandag 5 maart 2012 19:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NeeeJe moet gewoon meedoen met surfen hoor. Wat als we straks ook in Nederland een tsunami krijgen.. dan kan je maar beter surfen
[..]
[..]
Struggling pirate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |