Gelukkig dat jij er altijd bent om me er op te wijzen.quote:
Haai, Miniem hoe is ie?quote:
Heftig spul he, dat GHB.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Mogge![]()
Ik werd vanmorgen wakker zonder dekbed, aan de verkeerde kant van het bed, licht was aan, ik was echt van wtf???
![]()
Gele sticker meds zijn kut.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij er altijd bent om me er op te wijzen.
Mijn handen doen het het niet altijd even goed en ik moet helaas nogal wat meds met gele sticker
Ja, ik heb die pillen van Pisces nog niet eens geslikt, alleen nog maar aangeraakt, damnquote:
Wel goeeed, ik heb nog steeds af en aan knallende koppijn maar verder alles bonbonnekes.quote:
Pijnstillers, dan gaat het wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Is er iets te doen aan je bonkende kop?
![]()
Ja hier prima, druk though. Dus als ik es niks heb dan lig ik in coma op de bank.
Bijna mn Murakami uit![]()
Die lees ik al sinds oktober.
Kan ik ein-de-lijk es wat anders gaan lezen![]()
Imy e-reader
Dan nog, 925 is veelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik had de paperback moeten kopen, of meteen die e-reader, dan was ik er wel echt veel sneller doorheen geweest hoor.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik hou nu al m'n hart vast voor deel 3 van A Song of Ice and Fire, 1216 pagina's
Welke?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:14 schreef DeZwabber het volgende:
Oh wow, ik keek net even naar de Raspberry Pi, maar hij is gewoon al uitverkocht binnen een uur, dat had ik niet verwacht
Amai, bonbonnekes, dat vind ik fier van u!quote:
Heeft Lush ook wat voor de niet-badderaars, om te douchen? Dan glip ik de winkel ook een keer in als ik in Amsterdam ben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Kiek noe dan, wat een toffe taart![]()
[ afbeelding ]
Oh daar ben je zo doorheenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik hou nu al m'n hart vast voor deel 3 van A Song of Ice and Fire, 1216 pagina's
Ja hoor, badprodukten is echt maar een klein deel van hun assortimentquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft Lush ook wat voor de niet-badderaars, om te douchen? Dan glip ik de winkel ook een keer in als ik in Amsterdam ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |