SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Challenges 2012:
Omdat mensen zichzelf willen motiveren en om een leuke stok achter de deur te hebben stellen mensen zich een doel, een challenge. Hoeveel km ze willen lopen in een jaar.
Elke week kunnen mensen doorgeven hoeveel ze gelopen hebben, waardoor er weer wat op de teller in de OP bijkomt. Wil je jouw persoonlijke challenge ook in de lijst hebben? Dat kán met dank aan Swetsenegger!
Je kan het schema aanpassen of jezelf toevoegen door naar http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam= <--- (Vul hier je eigen username in) te gaan. 'Oefenaccountje': http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam=test
Deze OP vind je hier[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
nog steeds geen posts, je hebt iedereen afgeschrikt met je TT Guppy'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ze zijn allemaal weg gerend
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik loop wel een blokje omAFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Motivatie
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik zit verbaast te kijken naar de challenge. Ik sta redelijk bovenaan en er staan best veel mensen in de min.![]()
keek ik toevallig net ook naar. Na invoeren 2 keer gelopen en nu nog steeds herstellende van blessure. min 13% nuquote:Op maandag 5 maart 2012 18:49 schreef Oceanonix het volgende:
ik zit verbaast te kijken naar de challenge. Ik sta redelijk bovenaan en er staan best veel mensen in de min.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Hey, dodag of vrijdag ben ik uit de minquote:Op maandag 5 maart 2012 18:49 schreef Oceanonix het volgende:
ik zit verbaast te kijken naar de challenge. Ik sta redelijk bovenaan en er staan best veel mensen in de min..
Niet meer actief op Fok!![]()
ligt er natuurlijk helemaal aan op hoeveel kilometer je hebt ingezet.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:49 schreef Oceanonix het volgende:
ik zit verbaast te kijken naar de challenge. Ik sta redelijk bovenaan en er staan best veel mensen in de min.
Als je, zoals de meer ervaren lopers richting de 750km ga moet je iedere week 15km lopen.
Ik zelf heb op 1000km ingezet en dat betekend 20km per week., op zich geen probleem maar dan mag je ook geen weekje overslaan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Die test bakt er helemaal niets van.
Die loopt geen meter
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik denk dat er veel mensen niet goed genoeg hebben nagedacht bij het inzetten van de challenge.
Ik heb heel bewust nagedacht; 500 km is ongeveer 10km per week. Natuurlijk wil ik graag 3x per week 5km lopen, maar de ervaring leert dat dat niet echt reëel is. Een blessure, maar ook een keer geen zin ofzo..
Dus 500 kmEn ik lig mooi op schema
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ben beginnen met een maand achterstand ( 30 januari was mn eerste loopdag) hoop het nog in te lopen :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ja, ik begon met 1000, dat was een beetje enthousiastquote:Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat er veel mensen niet goed genoeg hebben nagedacht bij het inzetten van de challenge.
Ik heb heel bewust nagedacht; 500 km is ongeveer 10km per week. Natuurlijk wil ik graag 3x per week 5km lopen, maar de ervaring leert dat dat niet echt reëel is. Een blessure, maar ook een keer geen zin ofzo..
Dus 500 kmEn ik lig mooi op schema
. En ik lag vanaf het begin al niet op schema, want ik ben pas eind januari weer netjes gaan lopen.
Ik doe niet mee aan de challenge omdat ik te lui was/ben om dat steeds bij te houden als Endomondo ook gewoon een jaarbalkje heeft.
Die geeft nu mooi 173 aan voor 2012
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Grr, beetje last van m'n enkel. Ik denk dat ik echt eens aan enkeltraining moet gaan doen.Niet meer actief op Fok!![]()
Hoop je!quote:. Als je niet op vakantie gaat en niet geblesseerd raakt
.
1000 / 52 = ruim 19 km per week.
Ik zou dan 2 keer 5 moeten lopen en 1 keer 10. En dat dan élke week. Dus kan me geen blessures veroorloven en ook tijdens vakanties moet ik dan blijven lopen. Iets te enthousiast. Mogelijk kom ik nog wel boven de 700 uit, want ik denk dat ik straks wel meer ga lopen.
Op vakantie loop ik gewoon door
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Hij redt het wel hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoop je!. Als je niet op vakantie gaat en niet geblesseerd raakt
.
1000 / 52 = ruim 19 km per week.
Ik zou dan 2 keer 5 moeten lopen en 1 keer 10. En dat dan élke week. Dus kan me geen blessures veroorloven en ook tijdens vakanties moet ik dan blijven lopen. Iets te enthousiast. Mogelijk kom ik nog wel boven de 700 uit, want ik denk dat ik straks wel meer ga lopen.
![]()
![]()
Ik op wel op vakantie, maar naar ergens waar ik gewoon lekker kan lopen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoop je!. Als je niet op vakantie gaat en niet geblesseerd raakt
.
Rekening houden met blessures is de goden verzoeken, dus daar doe ik niet aanF means you're fucked![]()
Zo! Mijn eerste les zit er op! En ik ben best tevreden, al zeg ik het zelf. Had een redelijk gemiddelde conditie vergeleken de groep. In het begin echt een racende hartslag, maar na een poosje liep het wel prima.![]()
Wel zere kuiten nu! Ben bang dat ik morgen m'n bed niet uit kom hahaha![]()
Topquote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef mjk86 het volgende:
Zo! Mijn eerste les zit er op! En ik ben best tevreden, al zeg ik het zelf. Had een redelijk gemiddelde conditie vergeleken de groep. In het begin echt een racende hartslag, maar na een poosje liep het wel prima.![]()
Wel zere kuiten nu! Ben bang dat ik morgen m'n bed niet uit kom hahaha
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: