laat ze een eigen reeks beginnen joh.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ga aub hier verder.
[UDOWU] #1236: Ik ben eten
VBL heeft er niks mee te maken.
Nog beter.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
laat ze een eigen reeks beginnen joh.
Jij weet ook dat die niet gepost mag worden. Maar nu klaar hierover.quote:
Fok is een openbaar forum waar dat gewoon mag vuurwapengevaarlijkegekquote:Op maandag 5 maart 2012 19:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat jullie steeds achter mijn rug lopen te lullen kom ik verhaal halen.
Goede post.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij weet ook dat die niet gepost mag worden. Maar nu klaar hierover.
Mila Kunis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef monkyyy het volgende:
Ik waarschuw jullie nu, zodra jullie in mijn echte leven komen, hetzij via de telefoon, hetzij aan mijn deur, dan heb ik het wetboek om mij te beschermen. En dan is het mijn woord tegen jullie woord. Ik ben benieuwd of jullie de grote woorden waar kunnen maken.
Nu moet ik gaan, succes.
steven is jehova getuige, die zet je niet zo makkelijk uit je huis.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef monkyyy het volgende:
Ik waarschuw jullie nu, zodra jullie in mijn echte leven komen, hetzij via de telefoon, hetzij aan mijn deur, dan heb ik het wetboek om mij te beschermen. En dan is het mijn woord tegen jullie woord. Ik ben benieuwd of jullie de grote woorden waar kunnen maken.
Nu moet ik gaan, succes.
Je bent waarschijnlijk toch te lelijk om op te zoeken dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef monkyyy het volgende:
Nu moet ik gaan, succes.
Artikel 12 grondwet.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
steven is jehova getuige, die zet je niet zo makkelijk uit je huis.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef monkyyy het volgende:
Nu moet ik gaan, succes.
Ik kom aan je deur als een ware alberto en ga je ontmaskerenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
steven is jehova getuige, die zet je niet zo makkelijk uit je huis.
Wat heeft hij/zij jou misdaan?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Ik kom aan je deur als een ware alberto en ga je ontmaskeren
Misschien had je dat kunnen bedenken voor je lukraak foto's pikte van andermans Pokerstarprofiel. Dat meisje zal zich precies zo gevoeld hebben.quote:
wel met een live stream als je dat doet.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Ik kom aan je deur als een ware alberto en ga je ontmaskeren
Hij heeft zaad verspilt aan haar fake-ass persoonlijkheid.quote:
Ik neem alberto meequote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
wel met een live stream als je dat doet.
Ik heb mij afgetrokken op nepfoto's en dat pik ik nietquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft zaad verspilt aan haar fake-ass persoonlijkheid.
Die foto's zijn toch echt, van dat pokerwijf.. dus heb je je toch op dat wijf afgetrokken.. Of heb je zitten sexchatten en kwam je er achter dat het een dude was posing as?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb mij afgetrokken op nepfoto's en dat pik ik niet
Nee die foto;s zijn van een echte monkyyy ja, maar niet de fok monkyyy en ik voel mij opgelichtquote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die foto's zijn toch echt, van dat pokerwijf.. dus heb je je toch op dat wijf afgetrokken.. Of heb je zitten sexchatten en kwam je er achter dat het een dude was posing as?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |