Ik praat niet over diefstal hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah dat niet. Gewoon mensen die praten over identiteitsdiefstal en wat ss doet wee ik nie.
Smaad.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik praat niet over diefstal hoor
Gewoon dat we hier te maken hebben met de vrouwelijke Holleeder die achter de tralies hoort
Je hebt andermans foto ongevraagd gebruikt. Dat is wel degelijk privacy schenden. Wees blij dat je niet gebanned bent.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.
[..]
Waarmee ik geen onwenselijke dingen heb gedaan in de vorm van smaad of financieel gewin, maar ga je gang, stap een advocaten kantoor binnen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt andermans foto ongevraagd gebruikt. Dat is wel degelijk privacy schenden. Wees blij dat je niet gebanned bent.
En sowieso..... geef eens antwoord op de vraag waarom?
Zodra ik hier antwoord op krijg.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha jaaaaaa leip wijf, ze werd wel bang want ze stuurde zelfs nog een dm
Heeft ze een scooter dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik praat niet over diefstal hoor
Gewoon dat we hier te maken hebben met de vrouwelijke Holleeder die achter de tralies hoort
Ik zie ze nauwelijks, maar dat heb ik liever dan die grotequote:Op maandag 5 maart 2012 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
Ok, interessant allemaal hierzo.
[ afbeelding ]
Nu weer over interessante dingen praten, zoals tieten?
Je kunt een vraag wel met een vraag beantwoorden, maar daar kom je natuurlijk niet meer mee weg.quote:
ja, die gek hoort achter de traliesquote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar Stok en Steven proberen nu achter de echte identiteit van Monkyyy te komen?
Smaadquote:
Okee..quote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, die gek hoort achter de tralies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Om mijn FOK! identiteit een gezicht te geven.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kunt een vraag wel met een vraag beantwoorden, maar daar kom je natuurlijk niet meer mee weg.
En dan over smaad beginnenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Om mijn FOK! identiteit een gezicht te geven.
Nu jij, wat stond er in die DM?
Dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
Ok, interessant allemaal hierzo.
[ afbeelding ]
Nu weer over interessante dingen praten, zoals tieten?
Ik wens geen DM's van jou te ontvangen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat ik niets verstuurd heb vannacht?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik wens geen DM's van jou te ontvangen.
vannacht heb je er 3 stuks gestuurd, die neem ik ook gewoon mee in de klacht.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat ik niets verstuurd heb vannacht?
Omdat jullie steeds achter mijn rug lopen te lullen kom ik verhaal halen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Snap ook niet dat monkyyy telkens blijft terug komen met zo'n dreigende toontje elke keer hoor
DM mag je niet openbaar maken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zie ze nergens staan anders.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
vannacht heb je er 3 stuks gestuurd, die neem ik ook gewoon mee in de klacht.
momenteel sta je op blokkeer hier.
En dan nog hoef je niet met vuurwapens te gaan dreigen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat jullie steeds achter mijn rug lopen te lullen kom ik verhaal halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |