Volgens geruchten heeft Teri zich het afgelopen jaar een beetje afgezonderd. Mede omdat er bij de rechtzaak van Nicholette Sheridan ( Edie ) boven water kwam dat ze eigenlijk Susan ( Teri ) hadden willen vermoorden in seizoen 5. De geruchten zijn er ook dat de 3 housewives Teri absoluut niet mogen omdat Teri ervan overtuigd is dat zij de ''star'' is en dat ze altijd in het midden wilt staan van foto's e.d. Er is door Teri alleen gezegd in interviews dat ze nooit zouden vertellen hoe het leven op de set was, maar dat ze benadrukte dat ze een erg goede tijd hebben gehad samen en dat ze haar co-stars het allerbeste wenste en altijd familie zal blijven met hen. Er gaan ook geruchten dat Teri er wat minder bij is omdat ze om wat minder publiciteit heeft gevraagd ivm haar familie en omdat ze zich op wat andere dingen wou storten.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier bevestigd Eva Longoria dat ookAlhoewel ze Teri niet noemt
Ook weer een leuk filmpjeMaar weer geen Teri.. Terwijl je tussen die andere 3 echt een band ziet.. Zouden ze dat irl dan niet hebben? dan kunnen ze echt behoorlijk goed acteren
Als je van wel een beetje zwarte humor gemixt met het nodige drama (en een beetje mysterie hier en daar) houdt: Six Feet Under.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Net laatste 3 afleveringen gezien van de serie,welke serie moet ik nu kijken?
Ja Six Feet Under is idd erg gaaf!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als je van wel een beetje zwarte humor gemixt met het nodige drama (en een beetje mysterie hier en daar) houdt: Six Feet Under.
Beste serie die ik ooit gezien heb, geen moment saai, en de karakters zijn allemaal zo 'echt' dat ik veel meer betrokken raakte dan bij welke andere serie ook.
NIets meer aan toe te voegenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit dus. Erg mooi gedaan! Zeer mooie series finale.
Ik heb echt weer een paar keer hard moeten lachen om grappen die er gemaakt werden ; vooral de momenten in de limo, haha!
Karen's confession was echt geweldig in de rechtzaal! Bekennen is een ding ; maar bekennen op die manier en op die toon, geweldig! Ging wel ietwat makkelijk maar ik vind dat ze het mooi hebben opgelost. Ik had er absoluut geen rekening mee gehouden dat het zo zou lopen voordat ik de aflevering opzette. Pas toen ik merkte dat Karen hun gesprek had gehoord ging er een lampje branden. Had echt gedacht dat Gabby zou bekennen.
Tom en Lynette![]()
![]()
![]()
Julie in de finaleKatherine ook leuk om eens terug te zien als voegde het weinig toe.
Het einde ben ik gemengd over. Aan de ene kant baal ik dat ze niet allemaal op de lane bleven wonen ; maar aan de andere kant is dit wel realistischer. Life goes on en levens veranderen. En ik ben er zeker van dat ze wel in contact bleven. Alleen dat het pokeren niet meer zou gebeuren. Ik bedoel..Susan en Lynette hebben een kleinkind samen. Gaby en Bree woonden nog 1-2 jaar op de lane na het vertrek van Susan. Renee woont nog steeds op de lane ; net als Lee/Bob, etc.
Laatste scene vond ik dan wel weer geweldig. Nieuwe housewife met een nieuw geheim. Nieuwe generatie housewives
En het moment dat Karen dood ging heb ik wel een traantje weg moeten pinken. Echt zo mooi gedaan op die muziek! En ook dat op datzelfde moment Julie beviel. Een leven erbij..en eentje weg.
Al die geesten op het einde...erg mooi gedaan!
ik zat drie keer echt te janken.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel zeg ... wat een afleveringEr zijn maar weinig series waarbij de laatste aflevering ook echt goed is, maar deze vond ik wel erg super. Ik zat wel 3x bijna te janken
ja ik ook hoor!! Wel realistisch, en het maakt het echt een beetje bittersweet .. ik begrijp dat ze daarvoor kozen, maar had het ook liever anders gezien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vond het wel jammer dat ze uiteindelijk dus nooit meer samen hebben gepokerd.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vond Gaby het leukst, omdat zij het leukste was om naar te kijken met haar outfits elke keer![]()
Die lach van haar op het laatstLeek wel op een blooper die ze er in hebben gehouden,
omdat haar lach zo leuk was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |