Zal met de wetten in die "staat" te maken hebben, Carlos had het over 3d strike = levenslang. En dan ook echt.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:44 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu gaat aflopen. Ik hoop ook dat ze gewoon de waarheid gaan vertellen, jammer voor Carlos. Maarja het is ook gewoon stom, als ze het gewoon meteen gemeld hadden waren ze er beter vanaf gekomen, die gast viel Gaby toch aan?
Dat is wel een goeie ja! Kloptquote:Op maandag 7 mei 2012 23:21 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat Gaby de schuld gaat nemen en dan zielig gaat doen in de rechtzaal en dat ze dan vrijspraak krijgt door dat eerdere misbruik enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die worden allebei zondag a.s. uitgezonden in de USA ja. ''Give me the Blame'' en ''Finishing the Hat''.quote:
Welke is die andere? En ik kijk ook morgen...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ga zo toch echt slapen dus het downloaden en kijken zal morgenmiddag gebeuren. 2e serie die het laatste seizoen uitzend dit jaar en waarmee ik ben opgegroeid. Erg jammer dat het stopt dus, al ben ik blij dat ze stoppen nu het nog goed is en op een moment dat ze er zelf een mooi einde aan kunnen schrijven.
Owja natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zal met de wetten in die "staat" te maken hebben, Carlos had het over 3d strike = levenslang. En dan ook echt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 05:07 schreef md89 het volgende:
Dat was het dan.. Wel een mooi einde..
Inderdaad maar mooi eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
One Tree Hill heeft 9 jaar gelopen en is dit jaar ook gestopt. Verder gelukkig geen enkele serie die ik volg gestopt dit jaarquote:Op zondag 13 mei 2012 23:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Welke is die andere? En ik kijk ook morgen...Wel heel jammer dat het afgelopen is
Toen ik Mike zag brak mn hart een beetjequote:Op maandag 14 mei 2012 13:52 schreef Blistering het volgende:
Ontroerd hoor bij de laatste scene met Susan, fuck zegTop einde, top serie, end of an era.
Dit dus. Erg mooi gedaan! Zeer mooie series finale.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:52 schreef Blistering het volgende:
Ontroerd hoor bij de laatste scene met Susan, fuck zegTop einde, top serie, end of an era.
Nou zeg dat wel zeg ... wat een afleveringquote:Op maandag 14 mei 2012 13:52 schreef Blistering het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |