abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2012 @ 22:48:42 #126
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_111270132
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:44 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu gaat aflopen. Ik hoop ook dat ze gewoon de waarheid gaan vertellen, jammer voor Carlos. Maarja het is ook gewoon stom, als ze het gewoon meteen gemeld hadden waren ze er beter vanaf gekomen, die gast viel Gaby toch aan?
Zal met de wetten in die "staat" te maken hebben, Carlos had het over 3d strike = levenslang. En dan ook echt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_111271768
Ik denk dat Gaby de schuld gaat nemen en dan zielig gaat doen in de rechtzaal en dat ze dan vrijspraak krijgt door dat eerdere misbruik enzo.

En ik dacht eigenlijk dat Lynette en Tom samen naar India gingen O+.
pi_111272255
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:21 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat Gaby de schuld gaat nemen en dan zielig gaat doen in de rechtzaal en dat ze dan vrijspraak krijgt door dat eerdere misbruik enzo.

Dat is wel een goeie ja! Klopt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111303370
Omg dat stukje dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:45:52 #130
325019 jennie-pen
het is wat het is.....
pi_111305841
Waar kan ik online terugkijken wat er gister was, manlief heeft er 1 opgrnomen ;(
pi_111330669
Nog 2 afleveringen toch? :'(
pi_111330914
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:03 schreef Michellee het volgende:
Nog 2 afleveringen toch? :'(
Die worden allebei zondag a.s. uitgezonden in de USA ja. ''Give me the Blame'' en ''Finishing the Hat''.
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:42:39 #133
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111332409
Tering, einde van een tijdperk. Kijk deze serie voor m'n gevoel al m'n hele leven _O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111514383
Nog meer mensen die gaan kijken vannacht? :'(
pi_111515371
Ik ga zo toch echt slapen dus het downloaden en kijken zal morgenmiddag gebeuren. 2e serie die het laatste seizoen uitzend dit jaar en waarmee ik ben opgegroeid. Erg jammer dat het stopt dus, al ben ik blij dat ze stoppen nu het nog goed is en op een moment dat ze er zelf een mooi einde aan kunnen schrijven.
pi_111515460
Hm, ik ga er niet bewust voor wakker blijven hoor. Als ik dat doe dan val ik vaak halverwege de ep in slaap en krijg er niet alles van mee :P. Morgen, ben benieuwd :9.
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 23:02:05 #137
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111515983
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ga zo toch echt slapen dus het downloaden en kijken zal morgenmiddag gebeuren. 2e serie die het laatste seizoen uitzend dit jaar en waarmee ik ben opgegroeid. Erg jammer dat het stopt dus, al ben ik blij dat ze stoppen nu het nog goed is en op een moment dat ze er zelf een mooi einde aan kunnen schrijven.
Welke is die andere? En ik kijk ook morgen... :P Wel heel jammer dat het afgelopen is ;(
Are you fokking to me?
pi_111516277
Laatste 2 afleveringen mooi bewaren voor na mn m&o examen dinsdag, heb ik iets om naar uit te kijken
pi_111521879
Dat was het dan :'(.. Wel een mooi einde..
SPOILER
pi_111522548
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zal met de wetten in die "staat" te maken hebben, Carlos had het over 3d strike = levenslang. En dan ook echt.
Owja natuurlijk.

Nou ik ben ziek, voordeel is dat ik dan straks wel de tijd heb om te gaan kijken. Ik hoop ook dat Gaby dan de schuld op zicht neemt en wat Tegan al zegt, dat het dan goed komt met dat misbruik gedoe etc.

Jammer dat Tom denkt dat Lynette met een date was ipv met Lee , hopelijk komen ze toch nog bij elkaar!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  maandag 14 mei 2012 @ 12:08:29 #141
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_111528050
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 05:07 schreef md89 het volgende:
Dat was het dan :'(.. Wel een mooi einde..
SPOILER
Inderdaad maar mooi einde O+
pi_111528876
quote:
7s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:02 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Welke is die andere? En ik kijk ook morgen... :P Wel heel jammer dat het afgelopen is ;(
One Tree Hill heeft 9 jaar gelopen en is dit jaar ook gestopt. Verder gelukkig geen enkele serie die ik volg gestopt dit jaar :)

*Zet DH nu aan*
  maandag 14 mei 2012 @ 13:52:34 #143
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111531253
Ontroerd hoor bij de laatste scene met Susan, fuck zeg :( Top einde, top serie, end of an era.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111532003
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:52 schreef Blistering het volgende:
Ontroerd hoor bij de laatste scene met Susan, fuck zeg :( Top einde, top serie, end of an era.
Toen ik Mike zag brak mn hart een beetje ;(

Heb vandaag de laatste 3 gekeken O+
pi_111533888
quote:
Dit dus. Erg mooi gedaan! Zeer mooie series finale.

Ik heb echt weer een paar keer hard moeten lachen om grappen die er gemaakt werden ; vooral de momenten in de limo, haha!

Karen's confession was echt geweldig in de rechtzaal! Bekennen is een ding ; maar bekennen op die manier en op die toon, geweldig! Ging wel ietwat makkelijk maar ik vind dat ze het mooi hebben opgelost. Ik had er absoluut geen rekening mee gehouden dat het zo zou lopen voordat ik de aflevering opzette. Pas toen ik merkte dat Karen hun gesprek had gehoord ging er een lampje branden. Had echt gedacht dat Gabby zou bekennen.

Tom en Lynette O+ O+ O+

Julie in de finale *O* Katherine ook leuk om eens terug te zien als voegde het weinig toe.

Het einde ben ik gemengd over. Aan de ene kant baal ik dat ze niet allemaal op de lane bleven wonen ; maar aan de andere kant is dit wel realistischer. Life goes on en levens veranderen. En ik ben er zeker van dat ze wel in contact bleven. Alleen dat het pokeren niet meer zou gebeuren. Ik bedoel..Susan en Lynette hebben een kleinkind samen. Gaby en Bree woonden nog 1-2 jaar op de lane na het vertrek van Susan. Renee woont nog steeds op de lane ; net als Lee/Bob, etc.

Laatste scene vond ik dan wel weer geweldig. Nieuwe housewife met een nieuw geheim. Nieuwe generatie housewives :P

En het moment dat Karen dood ging heb ik wel een traantje weg moeten pinken :@ . Echt zo mooi gedaan op die muziek! En ook dat op datzelfde moment Julie beviel. Een leven erbij..en eentje weg.

Al die geesten op het einde...erg mooi gedaan!
pi_111534464
Oh, en leuk dat Marc Cherry ( creator ) zelf ook in deze aflevering zat als een van de verhuizers :P
pi_111534731
Ik vond het eigenlijk niet perse een geweldig einde. Ik had meer Tom en Lynette gewild, zeker gezien ze ons dat hebben beroofd een heel seizoen lang. Plus, ik had ook wel de wedding van Bree willen zien. Einde vond ik niet heel ontroerend, ik herkende de helft niet. Hij pakte me gewoon niet echt, de ep. Maar hoe het verhaal eindigde was wel prima enzo :).
  maandag 14 mei 2012 @ 16:05:54 #148
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_111536132
Toch wel bijzonder, een einde van zo'n langlopende serie. Overigens was dit best een goed seizoen in vergelijking met een paar seizoenen hiervoor, het aantal momenten van ergernis was zeer beperkt.
Find hungry samurai...
pi_111536279
einde van een tijdperk, ben hier afgelopen september mee begonnen, tot precies vandaag alle 8 seizoenen gekeken en ik vond het heel mooi gedaan, jammer dat ze niet op de lane zijn gebleven, achja life goes on!
en wat zit er nou in die doos? :P haha

R.I.P Desperate Housewives (2004-2012)
pi_111548588
quote:
Nou zeg dat wel zeg ... wat een aflevering ;( Er zijn maar weinig series waarbij de laatste aflevering ook echt goed is, maar deze vond ik wel erg super. Ik zat wel 3x bijna te janken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')