abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109062049
Godverdomme Mike :'(
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2012 @ 20:43:42 #52
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109063762
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:21 schreef Tegan het volgende:
Mark Cherry heeft overigens een nieuwe serie voor volgend seizoen, over vier latina's die schoonmaken voor de rich and famous. Die chick uit Scrubs en de zus van Betty uit Ugly Betty spelen iig twee van de vier hoofdrollen. Het komt me erg Desperate Housewives over tot nu toe :). Nog wel even afwachten of het daadwerkelijk op de buis komt...
Klinkt intressant! Is er al een werktitel bekend?
Are you fokking to me?
pi_109069678
Eindelijk kunnen kijken net. Wat een fuckzooi, van mij had liever Carlos dood mogen gaan, daar heb ik nooit zoveel mee gehad.

En dat nieuwe wijf van Tom moet gewoon oprotten, Tom en Lynette horen ondanks hun eeuwige gekibbel gewoon bij elkaar.

Ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat want het is wel erg veel drama nu en lijkt in de verste verte niet op een happy end van de serie.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_109070086
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Klinkt intressant! Is er al een werktitel bekend?
http://www.imdb.com/title/tt2246649/
pi_109095382
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zon domme vraag was het ook weer niet. Genoeg series die het gooien op ''witness protection'' ed. Vooral als je het DH nieuws niet wekelijks bijhoud weet je dat soort dingen dus niet.
precies, sterker nog, ik volg het nieuws en de achtergronden helemaal niet,
DH kijk ik wekelijks just for the fun, meer doe ik er niet meer
maar het is wel jammer dat de serie stopt.
pi_109097003
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:25 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

maar het is wel jammer dat de serie stopt.
Vind ik ook! Maar ik ben blij dat ze stoppen op eigen voorwaarden en zo ruim de tijd hebben gehad een einde te schrijven dat goed is voor de serie. En de kwaliteit is nog steeds hoog aanwezig en dat hebben niet veel series in het 8e seizoen ( als ze al tot het 8e seizoen komen ). Maar zal wel een favoriete serie zijn die wegvalt. Samen met Grey's Anatomy en One Tree Hill eigenlijk nog de enige serie die ik echt al jaren kijk, vanaf dag 1.
pi_109097305
Ik volg ook niet wekelijks DH nieuws hoor trouwens. Maar het was al uitgebreid in het topic besproken (zie TT), daarom nam ik aan dat het algemeen bekend was hier.
pi_109107941
aha, normaal post ik nooit in de DH topic, het is een leuke serie maar geen The Vampire Diaries voor mij. Dat laatste volg ik wel weer op de voet met alles erop en eraan
pi_109108658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En de kwaliteit is nog steeds hoog aanwezig en dat hebben niet veel series in het 8e seizoen ( als ze al tot het 8e seizoen komen ).
nou idd!
quote:
Maar zal wel een favoriete serie zijn die wegvalt. Samen met Grey's Anatomy en One Tree Hill eigenlijk nog de enige serie die ik echt al jaren kijk, vanaf dag 1.
en dat voor een man :) maar geldt ook voor mij, desp housewives, the vamp. d. en greys an. zijn vaste prik voor mj, maar zelf ga ik nooit vooraf op zoek naar spoilers.
pi_109268075
Snif Snif huil huil ;(

Mooie ep en ik ga Mike toch wel missen.. Het scheelt wel dat je weet dat de serie op zijn eind komt en je hem dus sowieso had moeten missen.
pi_109268413
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:54 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

nou idd!

[..]

en dat voor een man :) maar geldt ook voor mij, desp housewives, the vamp. d. en greys an. zijn vaste prik voor mj, maar zelf ga ik nooit vooraf op zoek naar spoilers.
Ik kijk bijna alleen maar vrouwenseries, haha :P
pi_109270410
Poe hee wat een trieste aflevering. Meteen de eerste tellen had ik al het kippenvel op mijn armen staan en bij de begrafenis toen dat liedje werd gezongen kon een klein traantje ook niet ontbreken :'(

Wel echt een supermooie aflevering. Dat hebben de makers goed neergezet!

Ik denk wel dat Bree de schuld op zich zal nemen en de andere meiden er buiten zal houden, als ze dat doet is het pas echt vriendschap. Al hoop ik nog steeds dat ze er allemaal mee weg kunnen komen, het was ten slotte zelfverdediging!
pi_109270467
Ik dacht misschien kunnen ze de schuld nu op Mike afschuiven, hij heeft tenslotte het lijk daar begraven :o en omdat hij al dood is, eind goed al goed ofzo...
pi_109270511
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 13:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht misschien kunnen ze de schuld nu op Mike afschuiven, hij heeft tenslotte het lijk daar begraven :o en omdat hij al dood is, eind goed al goed ofzo...
Dat kan ook nog inderdaad. Maar ja ze hebben nu ook de vingerafdrukken van Bree al op het lijk gevonden dus dan moet daar wel een hele goede verklaring voor zijn!
pi_109271237
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 13:08 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Dat kan ook nog inderdaad. Maar ja ze hebben nu ook de vingerafdrukken van Bree al op het lijk gevonden dus dan moet daar wel een hele goede verklaring voor zijn!
Juh toen ging die theorie ook in vlammen op :')
pi_109271874
En ik denk niet dat Susan er blij mee zou zijn...en ik denk ook niet dat haar vriendinnen daarvoor zouden kiezen. Om de schuld te schuiven op een dode vriend. Dat zou ik echt een vervelende oplossing vinden.

Ze hebben het gewoon totaal verkeerd opgepakt. Ze hadden diezelfde avond ( van de moord ) gewoon naar de politie moeten gaan met het verhaal. Gaby kon dan ook haar verleden uitleggen ; en dat ze dachten dat hij een wapen had, ed. Carlos zou dan waarschijnlijk wel straf gekregen hebben, maar dat lijkt me beter dan dit alternatief...en ik vind het maar raar dat alleen Bree de klos is.

Ja, ik ben nog benieuwd hoe ze zich hieruit gaan redden. Ze wisten vooraf dat dit het laatste seizoen zou zijn dus genoeg tijd om voor n happy end te zorgen...maar ze maken het wel spannend voor de fans op deze manier, haha!
  Moderator maandag 19 maart 2012 @ 17:33:14 #67
9859 crew  Karina
Woman
pi_109279564
Bij de begrafenis moest ik toch heel stiekem een traantje laten :{

Ik ben ook benieuwd hoe het met Bree afloopt, vooral omdat die agent haar niet zo hoog heeft zitten vanwege Chuck, hij zal er alles op zetten om haar te pakken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_109279781
Misschien gaan ze Orson voor de moord proberen op te laten draaien. Dat hij 'expres' vingerafdrukken van Bree heeft geplant. Hij is ten slotte wel degene die Chuck heeft doodgereden...
pi_109280487
Er zat meer Mike in deze ep dan in het hele seizoen tot nu toe :D.
pi_109292348
Mooie ep, lekker janken :') Zelf vorige week nog zo rond een graf gestaan dus mijn empathisch vermogen is in deze 1000+ :P

Het gaat wel allemaal kut zeg! Mike dood, Bree best wel bijna de lul, Karen gaat dood door kanker, Julie die haar baby weg wil doen... Laat ze dan minstens Tom en Lynette gewoon weer bij elkaar doen! Ik mag toch hopen dat het einde een beetje vrolijker wordt dan hoe de zaken er nu voor staan...
Feauteaux
pi_109293610
ohh nee hijs dus echt dood? :( Shit , ik had nog hoop.. Ik moet de afl. nog bekijken maar ben nu ook gewoon net 5 aant kijken, lekker met nederlandse ondertiteling.. Ik denk dat ik de laatste paar alf. maar wacht met kijken, vind dit toch fijner..

Maar goed, wat ik me dus afvraag telkens is waar toch dat ene kind van tom is gebleven? :S Dat meisje .. die zie je nooit meer, alleen die penny maar die was toch van haarzelf?
pi_109297443
Susan tref het wel: eerst Karl dood (weliswaar haar ex, maar toch) en nu Mike
het lijkt wel alsof ze terug naar de originele bezetting aan het werken zijn :P
pi_109398173
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:15 schreef Rosa_blanca het volgende:
ohh nee hijs dus echt dood? :( Shit , ik had nog hoop.. Ik moet de afl. nog bekijken maar ben nu ook gewoon net 5 aant kijken, lekker met nederlandse ondertiteling.. Ik denk dat ik de laatste paar alf. maar wacht met kijken, vind dit toch fijner..

Maar goed, wat ik me dus afvraag telkens is waar toch dat ene kind van tom is gebleven? :S Dat meisje .. die zie je nooit meer, alleen die penny maar die was toch van haarzelf?
Dat kind was toch niet helemaal goed? Klein psychopaatje :P
Geen idee waar die is gebleven nee!
Feauteaux
pi_109405285
Heb vorig jaar Augustus seizoen 7 helemaal afgekeken in 1 week tijd. O-)
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2012 @ 21:38:17 #75
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109405459
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:15 schreef Rosa_blanca het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:29 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Dat kind was toch niet helemaal goed? Klein psychopaatje :P
Geen idee waar die is gebleven nee!
Volgens mij naar een pleeggezin omdat ze het gezin van Lynette en Tom kapot maakte na de dood van haar moeder. Haar moeder werd toen doodgeschoten tijdens de gijzeling in die supermarkt door die vrouw van die overspelige supermarktmanager. En daarna verwondde ze steeds zichzelf en betichtte ze Lynette ten onrechte van mishandeling. Daarna hebben ze haar opgegeven...

Denk ik toch :P
Are you fokking to me?
pi_109405500
quote:
6s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heb vorig jaar Augustus seizoen 7 helemaal afgekeken in 1 week tijd. O-)
:P

Ik heb op 11 februari gepost dat ik bij seizoen 5 ben en in die post heb ik gezegd dat ik 2 a 3 weken bezig was en begonnen was bij seizoen 1. Dus halverwege/eind januari begonnen bij seizoen 1 en ben nu al twee weken bij ofzo :')

Weet niet of ik daar trots op moet zijn :')
pi_109405534
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Marie30 het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij naar een pleeggezin omdat ze het gezin van Lynette en Tom kapot maakte na de dood van haar moeder. Haar moeder werd toen doodgeschoten tijdens de gijzeling in die supermarkt door die vrouw van die overspelige supermarktmanager. En daarna verwondde ze steeds zichzelf en betichtte ze Lynette ten onrechte van mishandeling. Daarna hebben ze haar opgegeven...

Denk ik toch :P
Ze is toen naar dr opa en oma gegaan :Y
Dat is het voordeel als je het nog maar een maand geleden gezien hebt :')
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2012 @ 21:41:00 #78
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109405614
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Lol! Ik wist niet meer zeker waar ze naar toe was... thanks voor de opheldering. :)
Are you fokking to me?
pi_109406976
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ja dat had ik al willen zeggen, maar toen twijfelde ik aan mezelf omdat het dan best raar is dat je dan nooit meer wat over dat kind hoort :P
Alhoewel dat sowieso wel raar is, het blijft toch Toms kind.
Feauteaux
pi_109457246
Dat was echt het meest irritante kind dat ik ooit gezien heb op tv, haha!
pi_109457643
Ja inderdaad, ik ben anti-kindermishandeling enzo maar haar gunde ik soms best een beetje pijn :')
Feauteaux
  maandag 26 maart 2012 @ 13:15:39 #82
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_109527163
Oh oh oh Bree....
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2012 @ 13:29:07 #83
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109527575
Ik vond het een beetje ongeloofwaardig (karaktermoord?) wat betreft Renee. Ze is zo euforisch wat betreft dat huwelijk terwijl Mike net doodgeschoten is door de man waarvan hij haar beschermde.
Are you fokking to me?
pi_109528205
quote:
15s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:15 schreef Blistering het volgende:
Oh oh oh Bree....
Ja dat was niet zo slim van haar om dat over de telefoon te zeggen. Ik had nog even de hoop dat ze cryptisch zou blijven in haar bewoordingen, maar helaas!
Ik had trouwens wel even en brok in mijn keel toen Susan met M.J. die potten jam tegen de muur gingen gooien.

Verder eigenlijk niet zo heel boeiende aflevering. Dat Gaby in die winkel zou gaan werken zag je ook van mijlen ver al aankomen :')
pi_109546944
Leuke maar erg voorspelbare aflevering.

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe alles gaat aflopen, want ik heb op dit moment echt geen flauw idee. Zou het zo erg vinden als Bree voor alles moet opdraaien. Maar er wordt erg naartoe gewerkt dat alles omtrent die moord om haar draait.

Ze verdiend het ook gewoon echt niet! Alle shit die ze heeft meegemaakt, ze heeft genoeg te voortduren gehad in d'r leven. Zou verschrikkelijk zijn als dat alles eindigt in een levenslange gevangenisstraf ;(
  maandag 26 maart 2012 @ 21:35:26 #86
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_109547366
Ik denk dat Bree in de bak belandt, de meiden samenkomen om haar vrij te breken en dan vluchten met z'n 4'en naar een eiland om daar te gaan stilleven. :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_109548362
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:29 schreef Moofasah het volgende:
Leuke maar erg voorspelbare aflevering.

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe alles gaat aflopen, want ik heb op dit moment echt geen flauw idee. Zou het zo erg vinden als Bree voor alles moet opdraaien. Maar er wordt erg naartoe gewerkt dat alles omtrent die moord om haar draait.

Ze verdiend het ook gewoon echt niet! Alle shit die ze heeft meegemaakt, ze heeft genoeg te voortduren gehad in d'r leven. Zou verschrikkelijk zijn als dat alles eindigt in een levenslange gevangenisstraf ;(
Ja beetje vreemd ook want die andere staan toch net zo goed op de foto :?
pi_109549532
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:45 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja dat was niet zo slim van haar om dat over de telefoon te zeggen. Ik had nog even de hoop dat ze cryptisch zou blijven in haar bewoordingen, maar helaas!
Ik had trouwens wel even en brok in mijn keel toen Susan met M.J. die potten jam tegen de muur gingen gooien.
Ik kon bij die hele jam scene eigenlijk alleen denken van huuuu dat lijkt me kut om schoon te maken, al je spullen onder de jam ;(.
quote:
Verder eigenlijk niet zo heel boeiende aflevering. Dat Gaby in die winkel zou gaan werken zag je ook van mijlen ver al aankomen :')
DH is wel vaker zo voorspelbaar :P.
pi_109585335
Gaby met die winkel vond ik nogal Confessions of a Shopaholic achtig :+

Bree....fuck. Hoe gaan ze dat in hemelsnaam verder doen? Ik ben echt bang dat de serie slecht gaat eindigen op deze manier.

Alhoewel ik alleen Tom en Lynette nog een kansje geef. Ze leek het verprutst te hebben maar het heeft Tom toch duidelijk aan het nadenken gezet en hij had even geen behoefte aan Jane, dus wie weet. Wel cool, Penny en Lynette zo samen :D
Feauteaux
pi_109586027
Een flauw einde zou zijn als alles een flashforward van Mary Alice zou zijn :P Dan bedenkt ze zich en pleegt ze toch maar geen zelfmoord zodat alles goed af loopt....dat is het enige wat ik kan bedenken om tóch nog een happy ending voor iedereen te krijgen hihi!
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_109586236
Hehe ik zou het wel grappig vinden als ze zo'n aflevering zouden doen, van hoe het eruit had gezien als zij gewoon was blijven leven.
Feauteaux
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2012 @ 22:01:24 #92
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109586323
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:56 schreef saskiia het volgende:
Een flauw einde zou zijn als alles een flashforward van Mary Alice zou zijn :P Dan bedenkt ze zich en pleegt ze toch maar geen zelfmoord zodat alles goed af loopt....dat is het enige wat ik kan bedenken om tóch nog een happy ending voor iedereen te krijgen hihi!
Goed gevonden van je :) Alleen onmogelijk vrees ik... want hoe verklaren ze dan Edie haar afwezigheid? Die komt niet meer terug gezien de rechtzaak...
Are you fokking to me?
pi_109587162
Moehahaha TOM DIE GEEN SEKS WILDE MET DIE BITCH *O*
Noot noot.
pi_109800880
Julie *O*
pi_109803895
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Julie *O*
Dat idd :Y
En Tom en die bitch zijn niet lang meer, wat een bimbo zeg!

Wel vaag hoe de politie daar aan het doen is met Bree. Alleen omdat ze Chuck heeft afgewezen :')
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 14:39:23 #96
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109804366
quote:
Julie *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
Are you fokking to me?
pi_109810048
quote:
Julie *O*
Had wel met haar te doen ; ze was goed deze aflevering :) Ik heb laatst seizoen 1 gekeken...wat is zij gegroeid zeg! Wel tof dat het nu beetje full circle is...Julie die er weer is voor haar moeder ( meegaan naar die zus van Mike, etc ) ; en nu ook een eigen kind krijgt en gaat opvoeden.

En verder blijf ik het vaag vinden dat alleen Bree nu opdraait voor alles en dat die agent zo fel tegen haar is. Benieuwd hoe dat opgelost gaat worden.
pi_109876425
Hoeveel afleveringen komen er nou nog? Ik denk bij iedere dat ik de laatste ga bekijken..
pi_109877258
Volgens mij aflevering 20 + 21 ; en dan een twee uur durende finale dus in totaal 23 afleveringen.
pi_110088641
Als ik IMDB moet geloven nog 4 afleveringen te gaan. Of inderdaad 3 waarvan de laatste een dubbele.

Alleen moeten we nu eerst 3 weken wachten :{
Feauteaux
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')