abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109405500
quote:
6s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heb vorig jaar Augustus seizoen 7 helemaal afgekeken in 1 week tijd. O-)
:P

Ik heb op 11 februari gepost dat ik bij seizoen 5 ben en in die post heb ik gezegd dat ik 2 a 3 weken bezig was en begonnen was bij seizoen 1. Dus halverwege/eind januari begonnen bij seizoen 1 en ben nu al twee weken bij ofzo :')

Weet niet of ik daar trots op moet zijn :')
pi_109405534
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Marie30 het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij naar een pleeggezin omdat ze het gezin van Lynette en Tom kapot maakte na de dood van haar moeder. Haar moeder werd toen doodgeschoten tijdens de gijzeling in die supermarkt door die vrouw van die overspelige supermarktmanager. En daarna verwondde ze steeds zichzelf en betichtte ze Lynette ten onrechte van mishandeling. Daarna hebben ze haar opgegeven...

Denk ik toch :P
Ze is toen naar dr opa en oma gegaan :Y
Dat is het voordeel als je het nog maar een maand geleden gezien hebt :')
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2012 @ 21:41:00 #78
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109405614
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Lol! Ik wist niet meer zeker waar ze naar toe was... thanks voor de opheldering. :)
Are you fokking to me?
pi_109406976
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ja dat had ik al willen zeggen, maar toen twijfelde ik aan mezelf omdat het dan best raar is dat je dan nooit meer wat over dat kind hoort :P
Alhoewel dat sowieso wel raar is, het blijft toch Toms kind.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_109457246
Dat was echt het meest irritante kind dat ik ooit gezien heb op tv, haha!
pi_109457643
Ja inderdaad, ik ben anti-kindermishandeling enzo maar haar gunde ik soms best een beetje pijn :')
Feauteaux
  maandag 26 maart 2012 @ 13:15:39 #82
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_109527163
Oh oh oh Bree....
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2012 @ 13:29:07 #83
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109527575
Ik vond het een beetje ongeloofwaardig (karaktermoord?) wat betreft Renee. Ze is zo euforisch wat betreft dat huwelijk terwijl Mike net doodgeschoten is door de man waarvan hij haar beschermde.
Are you fokking to me?
pi_109528205
quote:
15s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:15 schreef Blistering het volgende:
Oh oh oh Bree....
Ja dat was niet zo slim van haar om dat over de telefoon te zeggen. Ik had nog even de hoop dat ze cryptisch zou blijven in haar bewoordingen, maar helaas!
Ik had trouwens wel even en brok in mijn keel toen Susan met M.J. die potten jam tegen de muur gingen gooien.

Verder eigenlijk niet zo heel boeiende aflevering. Dat Gaby in die winkel zou gaan werken zag je ook van mijlen ver al aankomen :')
pi_109546944
Leuke maar erg voorspelbare aflevering.

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe alles gaat aflopen, want ik heb op dit moment echt geen flauw idee. Zou het zo erg vinden als Bree voor alles moet opdraaien. Maar er wordt erg naartoe gewerkt dat alles omtrent die moord om haar draait.

Ze verdiend het ook gewoon echt niet! Alle shit die ze heeft meegemaakt, ze heeft genoeg te voortduren gehad in d'r leven. Zou verschrikkelijk zijn als dat alles eindigt in een levenslange gevangenisstraf ;(
  maandag 26 maart 2012 @ 21:35:26 #86
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_109547366
Ik denk dat Bree in de bak belandt, de meiden samenkomen om haar vrij te breken en dan vluchten met z'n 4'en naar een eiland om daar te gaan stilleven. :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_109548362
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:29 schreef Moofasah het volgende:
Leuke maar erg voorspelbare aflevering.

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe alles gaat aflopen, want ik heb op dit moment echt geen flauw idee. Zou het zo erg vinden als Bree voor alles moet opdraaien. Maar er wordt erg naartoe gewerkt dat alles omtrent die moord om haar draait.

Ze verdiend het ook gewoon echt niet! Alle shit die ze heeft meegemaakt, ze heeft genoeg te voortduren gehad in d'r leven. Zou verschrikkelijk zijn als dat alles eindigt in een levenslange gevangenisstraf ;(
Ja beetje vreemd ook want die andere staan toch net zo goed op de foto :?
pi_109549532
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:45 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja dat was niet zo slim van haar om dat over de telefoon te zeggen. Ik had nog even de hoop dat ze cryptisch zou blijven in haar bewoordingen, maar helaas!
Ik had trouwens wel even en brok in mijn keel toen Susan met M.J. die potten jam tegen de muur gingen gooien.
Ik kon bij die hele jam scene eigenlijk alleen denken van huuuu dat lijkt me kut om schoon te maken, al je spullen onder de jam ;(.
quote:
Verder eigenlijk niet zo heel boeiende aflevering. Dat Gaby in die winkel zou gaan werken zag je ook van mijlen ver al aankomen :')
DH is wel vaker zo voorspelbaar :P.
pi_109585335
Gaby met die winkel vond ik nogal Confessions of a Shopaholic achtig :+

Bree....fuck. Hoe gaan ze dat in hemelsnaam verder doen? Ik ben echt bang dat de serie slecht gaat eindigen op deze manier.

Alhoewel ik alleen Tom en Lynette nog een kansje geef. Ze leek het verprutst te hebben maar het heeft Tom toch duidelijk aan het nadenken gezet en hij had even geen behoefte aan Jane, dus wie weet. Wel cool, Penny en Lynette zo samen :D
Feauteaux
pi_109586027
Een flauw einde zou zijn als alles een flashforward van Mary Alice zou zijn :P Dan bedenkt ze zich en pleegt ze toch maar geen zelfmoord zodat alles goed af loopt....dat is het enige wat ik kan bedenken om tóch nog een happy ending voor iedereen te krijgen hihi!
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_109586236
Hehe ik zou het wel grappig vinden als ze zo'n aflevering zouden doen, van hoe het eruit had gezien als zij gewoon was blijven leven.
Feauteaux
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2012 @ 22:01:24 #92
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109586323
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:56 schreef saskiia het volgende:
Een flauw einde zou zijn als alles een flashforward van Mary Alice zou zijn :P Dan bedenkt ze zich en pleegt ze toch maar geen zelfmoord zodat alles goed af loopt....dat is het enige wat ik kan bedenken om tóch nog een happy ending voor iedereen te krijgen hihi!
Goed gevonden van je :) Alleen onmogelijk vrees ik... want hoe verklaren ze dan Edie haar afwezigheid? Die komt niet meer terug gezien de rechtzaak...
Are you fokking to me?
pi_109587162
Moehahaha TOM DIE GEEN SEKS WILDE MET DIE BITCH *O*
Noot noot.
pi_109800880
Julie *O*
pi_109803895
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Julie *O*
Dat idd :Y
En Tom en die bitch zijn niet lang meer, wat een bimbo zeg!

Wel vaag hoe de politie daar aan het doen is met Bree. Alleen omdat ze Chuck heeft afgewezen :')
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 14:39:23 #96
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109804366
quote:
Julie *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
Are you fokking to me?
pi_109810048
quote:
Julie *O*
Had wel met haar te doen ; ze was goed deze aflevering :) Ik heb laatst seizoen 1 gekeken...wat is zij gegroeid zeg! Wel tof dat het nu beetje full circle is...Julie die er weer is voor haar moeder ( meegaan naar die zus van Mike, etc ) ; en nu ook een eigen kind krijgt en gaat opvoeden.

En verder blijf ik het vaag vinden dat alleen Bree nu opdraait voor alles en dat die agent zo fel tegen haar is. Benieuwd hoe dat opgelost gaat worden.
pi_109876425
Hoeveel afleveringen komen er nou nog? Ik denk bij iedere dat ik de laatste ga bekijken..
pi_109877258
Volgens mij aflevering 20 + 21 ; en dan een twee uur durende finale dus in totaal 23 afleveringen.
pi_110088641
Als ik IMDB moet geloven nog 4 afleveringen te gaan. Of inderdaad 3 waarvan de laatste een dubbele.

Alleen moeten we nu eerst 3 weken wachten :{
Feauteaux
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')