Ik denk: lekker!!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:06 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
lijstje:
O: 3 zware volkorne bth (dubbele kaas, 1 hagelslag)
L: 300 gr salade (courgette/komkommer/sla/alfalfa), bruin pistoletje zalm/roomkaas
T: 150 ml yoghurt met 1 banaan en honing
T: handje druiven
D: stoofvlees, aardappel/pastinaakpuree, worteltjes
T: 2 blokjes pure choco
Wat denken jullie?
Hoe ik ook tape, al tape ik m'n hele voet in, dan nog vindt de binnenkant van m'n voet een plek om een blaar te creërenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
Puur op wilskracht doorgelopen en uiteindelijk nog ongeveer 5km eruit geperst in die 30 minuten. Net de tape van m'n voeten gehaald (AUW!) en zo lekker even wat yoghurt eten en thee drinken om mezelf te troostenBah! Wilde 6km doen vandaag
Ook een beetje gezond? Mijn knie en schouder doen pijn dus ik gok zo dat ik vandaag even geen sport doe.quote:
Ahoi! klinkt goed! Ga je nog sporten/beweging vandaag? Dan zou je lijstje af zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 14:06 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
lijstje:
O: 3 zware volkorne bth (dubbele kaas, 1 hagelslag)
L: 300 gr salade (courgette/komkommer/sla/alfalfa), bruin pistoletje zalm/roomkaas
T: 150 ml yoghurt met 1 banaan en honing
T: handje druiven
D: stoofvlees, aardappel/pastinaakpuree, worteltjes
T: 2 blokjes pure choco
Wat denken jullie?
Andere schoenen/dikkere sokken? Ik had er bij mijn vorige hardloopschoenen ook last van als ik niet de juiste combinatie sok/schoen had...quote:Op maandag 5 maart 2012 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe ik ook tape, al tape ik m'n hele voet in, dan nog vindt de binnenkant van m'n voet een plek om een blaar te creëren![]()
Kan nu ook niet gewoon meer lopen. Gets, doet echt pijn.
Nee, ik ben een paar weken geleden gevallen en mijn voet doet nog steeds pijn. Daarnaast nu ook mijn knie en schouder, dus wil even rustig aan doen. Maar ik heb wel veel heen en weer gelopen vandaag en sport 3x in de week sowieso, ga nu morgen bodybalance, dinsdag pump en donderdag combat doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ahoi! klinkt goed! Ga je nog sporten/beweging vandaag? Dan zou je lijstje af zijn
Schoenen zijn opgemeten, en zouden goed moeten zijn in die zin dat ze voldoende ondersteuning bieden. Wel is 't zo dat ik in welke hardloopschoen dan ook (dit is m'n derde paar aangemeten) op dezelfde plek blaren krijg. Ben er al eens mee naar de winkel teruggegaan, die hebben me toen een inlegzool aangemeten, maar ook dat hielp niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Andere schoenen/dikkere sokken? Ik had er bij mijn vorige hardloopschoenen ook last van als ik niet de juiste combinatie sok/schoen had...
Ik heb dikke sokken met badstof aan de binnenkant die bij mij comfortabeler zijn dan speciale hardloop sokken! Anders misschien een zooltje erin ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Schoenen zijn opgemeten, en zouden goed moeten zijn in die zin dat ze voldoende ondersteuning bieden. Wel is 't zo dat ik in welke hardloopschoen dan ook (dit is m'n derde paar aangemeten) op dezelfde plek blaren krijg. Ben er al eens mee naar de winkel teruggegaan, die hebben me toen een inlegzool aangemeten, maar ook dat hielp niet.
Heb ook speciale hardloopsokken
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb dikke sokken met badstof aan de binnenkant die bij mij comfortabeler zijn dan speciale hardloop sokken! Anders misschien een zooltje erin ofzo?
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Schoenen zijn opgemeten, en zouden goed moeten zijn in die zin dat ze voldoende ondersteuning bieden. Wel is 't zo dat ik in welke hardloopschoen dan ook (dit is m'n derde paar aangemeten) op dezelfde plek blaren krijg. Ben er al eens mee naar de winkel teruggegaan, die hebben me toen een inlegzool aangemeten, maar ook dat hielp niet.
Eh, morgen is dinsdag.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, ik ben een paar weken geleden gevallen en mijn voet doet nog steeds pijn. Daarnaast nu ook mijn knie en schouder, dus wil even rustig aan doen. Maar ik heb wel veel heen en weer gelopen vandaag en sport 3x in de week sowieso, ga nu morgen bodybalance, dinsdag pump en donderdag combat doen.
Uhhh koffie!! Waar dinsdag staat moet woensdag staan. morgen balance, woe pump en do combat. Logischer?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:25 schreef Mini. het volgende:
[..]
Eh, morgen is dinsdag.Doe je die alledrie in 3 dagen tijd?
Oh, was niet onaardig bedoeld hoor, maar stond net op 't punt te gaan douchen toen ik 't las en dacht ''t is sneller om mezelf even te quotenquote:
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Uhhh koffie!! Waar dinsdag staat moet woensdag staan. morgen balance, woe pump en do combat. Logischer?
Ook gehad in mijn atletiekdagen dus behoorlijk ambetant. 2 verschillende loopcentra afgelopen met telkens andere schoenen maar blijvend blaren. En dan viavia bij een loopschoenwinkel in Hasselt terechtgekomen (dat is dus 3 uur rijden van bij mij thuis), en vanaf dan nooit meer blaren... Dus als je ooit in Vlaanderen bentquote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vandaag doe ik niets en vrijdag ook niet, balance is niet zo intensief dus eigenlijk maar 2 dagen... en dan zondag weer. Soms ben ik lui en dan sla ik de dinsdag over.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:31 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.Maar dat allemaal zonder rustdag? Restecp!
Ja hoor, je krijgt dan ook wel meer spier (de middenweg waar ik het over had) en je verliest ook vet. Het is alleen niet zo effectief als één van beide specifiek op te pakken. Ik ben nu ook een beetje via de middenweg bezig en het werkt wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:19 schreef Mini. het volgende:
Met dat spieren kweken versus afvallen hè... Als je nou rond je onderhoud eet met genoeg eiwitten enzo, en dan gaat sporten, gaat je lichaam dan niet gewoon die eiwitten gebruiken om spieren te maken waardoor je minder overhoudt om als vet op te slaan en dus ook afvalt? Ik snap wel dat je dan niet optimáál spieren aanmaakt, maar zolang je jezelf niet uithongert kun je ook met minder eten toch heus wel wát spieren kweken?
mooi lijstje dus!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:10 schreef V1z0R het volgende:
Ouch!, Mo!Perr, lijkt verdomd veel op het lijstje van Jagar trouwens
hehe ik heb dat dus precies andersomquote:Op maandag 5 maart 2012 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:
wat ik trouwens merk als ik geen carbs eet is dat ik dan veel minder lang vol zit.
Om half 1 gelunched, en moest nu echt weer wat eten omdat ik me niet kon concentreren van de honger, terwijl ik 150 gram spinazie, en flink wat vulling (feta, bacon, champignons, komkommer en appel) en wat kip gegeten heb.
Stom.
Had ik toch ook gezegdquote:
Nee, wij zitten in het oog van de storm. Jij zit in GB?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, Mr.Mo net uitgezwaaid...![]()
of moet ik zeggen 'uitgewaaid', jemig, stormt 't bij jullie ook zo?
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, wij zitten in het oog van de storm. Jij zit in GB?
[ afbeelding ]
Dat zorgt voor dit:
[ afbeelding ]
![]()
Maar ik zit op m'n werk.![]()
Ik stuur hem wel terug als 'ie in mijn tuin belandtquote:Op maandag 5 maart 2012 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Yup. en het waait flink! Moet m'n hardloopjasje, dat hangt te luchten buiten, goed in de gaten houden
http://forum.fok.nl/user/profile/handquote:Op maandag 5 maart 2012 15:40 schreef Nallie het volgende:
Voer ik weer een keer mijn lijstje in op eetmeter, kom ik echt weer veel te laag uit![]()
Klopt mijn hongergevoel wel in elk geval
Zo thuis maar even een hand noten!
Ziet er goed uitquote:Op maandag 5 maart 2012 16:11 schreef Sarabi het volgende:
Dan maar weer eens een lijstje proberen:
O: magere yoghurt met lijnzaad
T: witlof met een beetje thouasand island dressing
T: 2 mandarijntjes
L: 2 spiegeleieren met bosuitjes op snee volkoren brood
S: 1,5 uur buikdanstraining
D: krieltjes, en verder nog iets van groente & vlees.
T: Waarschijnlijk nog iets van een smoothie
Hoeveel kcal zijn dit ongeveer? Het lijkt me zo weinigquote:Op maandag 5 maart 2012 16:11 schreef Sarabi het volgende:
Dan maar weer eens een lijstje proberen:
O: magere yoghurt met lijnzaad
T: witlof met een beetje thouasand island dressing
T: 2 mandarijntjes
L: 2 spiegeleieren met bosuitjes op snee volkoren brood
S: 1,5 uur buikdanstraining
D: krieltjes, en verder nog iets van groente & vlees.
T: Waarschijnlijk nog iets van een smoothie
Dat bedacht ik me ook (toen ik het opschreef), terwijl ik juist het gevoel heb dat ik de hele dag aan het eten ben.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Hoeveel kcal zijn dit ongeveer? Het lijkt me zo weinig.
Ik vind het erg weinig hoor, 't lijstje van Sarabi..quote:Op maandag 5 maart 2012 16:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Ambetant...dat hoor je echt nauwelijks![]()
Het ziet er naar uit dat dit mijn lijstje wordt:
O: 1 volkorenboterham met boter, kipfilet en tomaat, een gekookt eitje, beker thee met melk
T: niets, ga nu eten en zo naar de tandarts, thee met melk
L: volle kom gehakt/ groenten prutje (courgette, paprika, ui) met kruiden en een beetje ketchup
T: worteltjescake, thee met melk
D: ik wilde courgettesoep maken, maar das natuurlijk te weinig. bietjes, aardappels en kip
T: gebakken ananas met Griekse yoghurt
Ja ik zie nu ook maar 1 snee brood staan bijvoorbeeld, niet goed gelezen.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vind het erg weinig hoor, 't lijstje van Sarabi..
Jouw lijstje ook trouwens..
Meer etenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:34 schreef progje het volgende:
brrr kan het de hele dag al niet warm krijgen @ werk.
Soms is het ook zo vervelend dat ik de hele dag niks anders doe achter de computer zitten.
Daar krijg je het natuurlijk ook niet warm van
Ik wilde inderdaad nog toevoegen dat er wel veel goede dingen op het lijstje staan. Maar ik zou het er echt niet op volhouden tot het D.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:29 schreef loveli het volgende:
Lijnzaad, eieren, groente, fruit... Ligt er soms net aan met welke ogen je een lijstje bekijkt.
Ja zit de hele middag al aan de thee. Dat helpt iets gelukkig.quote:
Van koffie word ik altijd wel levendig maar misschien ook wel iets te druk..quote:Op maandag 5 maart 2012 16:37 schreef progje het volgende:
[..]
Ja zit de hele middag al aan de thee. Dat helpt iets gelukkig.
Het is trouwens wel bij elk spiegelei 1 snee brood, dus alweer iets meerquote:Op maandag 5 maart 2012 16:36 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik wilde inderdaad nog toevoegen dat er wel veel goede dingen op het lijstje staan. Maar ik zou het er echt niet op volhouden tot het D.
Hoe is 't met de drukte en alles? Nog goed te bolwerken?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:37 schreef progje het volgende:
[..]
Ja zit de hele middag al aan de thee. Dat helpt iets gelukkig.
Las ik het verkeerd, maar toch ook weer goedquote:Op maandag 5 maart 2012 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is trouwens wel bij elk spiegelei 1 snee brood, dus alweer iets meer
Normaal is mijn ontbijt ook wel iets vullender, was alleen de havermout vergeten klaar te zetten gisterenavond.
Lief dat je het vraagt!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoe is 't met de drukte en alles? Nog goed te bolwerken?
Uniekje, daar stond eerst wat andersquote:Op maandag 5 maart 2012 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi
LIjst:
O: kwark en vla
T's: peer, appel, mandarijn, cup a soup tomaat, wortels
L: 4 dikke boterhanmmen kaas, beker melk, kom kerriesoep met ballen
T's: mandarijn, veeeeeeeeeeeeeeeeeel te dure, niet lekkere druiven, blokje choco, paar dropjes
D: witlof ham/kaas/ei en gekookte aardappelen
T: niks hopelijk
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi
LIjst:
O: kwark en vla
T's: peer, appel, mandarijn, cup a soup tomaat, wortels
L: 4 dikke boterhanmmen kaas, beker melk, kom kerriesoep met ballen
T's: mandarijn, veeeeeeeeeeeeeeeeeel te dure, niet lekkere druiven, blokje choco, paar dropjes
D: witlof ham/kaas/ei en gekookte aardappelen
T: niks hopelijk
Hier staat het bij de sladressings e.d. En dat is hier toevallig het zelfde schap als de sauzen btwquote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik Worcester sauce kan vinden in de AH? Het leek me logisch dat het bij andere sauzen zou staan (bbq-saus e.d.), maar dat was niet het geval.
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik Worcester sauce kan vinden in de AH? Het leek me logisch dat het bij andere sauzen zou staan (bbq-saus e.d.), maar dat was niet het geval.
Wat doe jij op een industrieterrein in Zoetermeer?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben helemaal duf en brak van dat industrieterrein in Zoetermeer!
Maar goed dat ik zo lekker ga sporten.
Je kan het ook vragen weetjequote:Op maandag 5 maart 2012 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Haha, het kan overal en nergens staan dus. Bij de slasauzen had ik al gekeken, bij de Remia-sauzen ook, dus dan nog maar eens 'in de buurt van de bouillon' en sambal checken. Thanks!
Ik heb een hekel aan vragen en in mijn AH werken allemaal zestienjarigen die het ook niet kunnen vindenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je kan het ook vragen weetje![]()
Verder heb ik nu trek maar over 15 minuten naar huis dus wil nites eten
Je kan ook in appie je boodschappenlijstje invullen en jouw albert heyn aanklikken, dan laat hij de looproute zien..quote:Op maandag 5 maart 2012 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vragen en in mijn AH werken allemaal zestienjarigen die het ook niet kunnen vinden. Maar goed, ik zal wel vragen
.
Het is een smaakverrijker, dus meest logisch daar te kijken. Bij de c1000 staat het tussen de kruiden en de azijnen, olie etc, naast tabasco.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Haha, het kan overal en nergens staan dus. Bij de slasauzen had ik al gekeken, bij de Remia-sauzen ook, dus dan nog maar eens 'in de buurt van de bouillon' en sambal checken. Thanks!
Nu niets meer, want ik ben er niet meer.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat doe jij op een industrieterrein in Zoetermeer?.
Echt?! Coolquote:Op maandag 5 maart 2012 17:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Je kan ook in appie je boodschappenlijstje invullen en jouw albert heyn aanklikken, dan laat hij de looproute zien..
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:24 schreef Syrena het volgende:
Vraagje voor de wortelkanalers onder ons![]()
Als ik loop of met mijn hoofd schudt doet 1 kies zeer (lopen is minder zeer dan schudden). Moet ik me ongerust maken?
Afgelopen week deden al mijn tanden pijn vanwege mijn snotkop, maar nu is het echt maar 1 plek
Crap crap crap craaaap. Ik was er al bang voor. Lopen ging vandaag wel beter dan gisteren (tot ik net ineens met mijn hoofd schudde en dacht: Auw?). Maar volgens mij had Vik ook dat het beter leek te gaan en dat toch niet zo was.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:28 schreef Perruche het volgende:
[..]Ja! Beste gewoon naar de tandarts gaan en ff fotootje maken. Of wachten tot de pijn niet te harden is en dan out gaat en dan huilend het ziekenhuis bellen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nu niets meer, want ik ben er niet meer.
Maar ik was er vooral erg ongelukkig, maar dat is natuurlijk inherent aan een industrieterrein in Zoetermeer.
Morgen maar ff kijken, is het dan nog hetzelfde dan bel ik voor een fotoquote:Op maandag 5 maart 2012 17:33 schreef Perruche het volgende:
Misschien is het wel iets anders. Maar als je morgen gaat en je laat een foto maken weet je het zeker. En als je het nu laat behandelen is het veel minder pijnlijk dan als je ermee doorloopt!
Neuh, dat laatste maar niet. M'n collega's weten nog goed hoe overstuur ik op het werk kwam die dagquote:Op maandag 5 maart 2012 17:28 schreef Perruche het volgende:
[..]Ja! Beste gewoon naar de tandarts gaan en ff fotootje maken. Of wachten tot de pijn niet te harden is en dan out gaat en dan huilend het ziekenhuis bellen.
Yep, hier wisselde het van helemaal geen pijn tot een beetje pijn tot niet weten waar je het zoeken moetquote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Crap crap crap craaaap. Ik was er al bang voor. Lopen ging vandaag wel beter dan gisteren (tot ik net ineens met mijn hoofd schudde en dacht: Auw?). Maar volgens mij had Vik ook dat het beter leek te gaan en dat toch niet zo was.
Iktotaal niet van de tandarts. Hij heeft wel een website zag ik net.
Ik denk andere dingen dan ik op een industrieterrein in Zoetermeer deed.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat doe jij op een industrieterrein in Zoetermeer?.
Oh, dat kan ik me voorstellen. Mijn eerste keer afbouwen ging ook niet helemaal goed... Daarna, toen ik weer goed in m'n vel zat, heel langzaam afgebouwd: geloof dat ik elke week een kwart pil minder nam. Kun jij miss ook zo doen?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:49 schreef creepycookie het volgende:
Hai
Net een fijn weekendje gehad, gelijk gaan sporten bij thuiskomst, zometeen koken.
Ik ben een beetje bezorgd omdat ik wat somber ben, wat natuurlijk dat gevoel versterkt. Maargoed omdat ik dus aan het afbouwen ben met AD...maar ik moet ook ongesteld worden als het goed is....nog even afwachten. vind het wel echt eng.
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
http://engels33.webklik.nl/page/england-
WTF!quote:Op maandag 5 maart 2012 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
quote:hey die robin ik vont t leuk om tleze over italye en nederlans enso maa je moe wel wat aan spellings doen :s nou groeters!
Wat is dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben op aanraden van de huisarts van 20 naar 10 mg gegaan voor twee weken. Ze zei dat dat op mijn leeftijd genoeg tijd is om te kijken of er een verandering is. Maar stel dat het niet goed gaat, is jouw manier misschien een goeie. Ik ga hem onthouden en evt aan de huisarts voorleggenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik me voorstellen. Mijn eerste keer afbouwen ging ook niet helemaal goed... Daarna, toen ik weer goed in m'n vel zat, heel langzaam afgebouwd: geloof dat ik elke week een kwart pil minder nam. Kun jij miss ook zo doen?.
Creep, wat is AD voor medicatie? Ik lees het vaker, maar ik ken je voorgeschiedenis niet. Is lastig meelevenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:11 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik ben op aanraden van de huisarts van 20 naar 10 mg gegaan voor twee weken. Ze zei dat dat op mijn leeftijd genoeg tijd is om te kijken of er een verandering is. Maar stel dat het niet goed gaat, is jouw manier misschien een goeie. Ik ga hem onthouden en evt aan de huisarts voorleggen
En die site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
mijn schoonmoeder!
en
de mensheid
Kreeg net een mailtje!
Ze was op zoek naar hoofddoekjes die ze fijn kon dragen en ik zei dat ze 's moest kijken naar hoofddoekjes die moslima's vaak dragen, en dan vooral de 'hippere' doeken, die zo mooi opgeknoopt worden in plaats van 'recht naar beneden'. Ik had nog aangeboden om eens voor haar op internet te zoeken, maar krijg net dus bericht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn schoonmoeder!
en
de mensheid
Kreeg net een mailtje!
Ze was op zoek naar hoofddoekjes die ze fijn kon dragen en ik zei dat ze 's moest kijken naar hoofddoekjes die moslima's vaak dragen, en dan vooral de 'hippere' doeken, die zo mooi opgeknoopt worden in plaats van 'recht naar beneden'. Ik had nog aangeboden om eens voor haar op internet te zoeken, maar krijg net dus bericht:Dat is echt tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enerzijds krijg je meer energie door sporten anderzijds als je liever vroeg naar bed gaat moet je dat doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit te dubben of ik nog zal gaan sporten van 20:30 - 21:30.. Ben eigenlijk wel erg moe en het was fysiek een inspannend weekend met verjaardag en concert gister. Maar ook een redelijk ongezond weekend. Dus twijfel enorm.
Bij twijfel niet doen, luister naar je lijf, weet jij ook welquote:Op maandag 5 maart 2012 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit te dubben of ik nog zal gaan sporten van 20:30 - 21:30.. Ben eigenlijk wel erg moe en het was fysiek een inspannend weekend met verjaardag en concert gister. Maar ook een redelijk ongezond weekend. Dus twijfel enorm.
Nou ja als je je niet lekker voelt eerst voldoende rust pakken en dan pas weer starten?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, de klad zit er al een tijdje in. Lukt me niet zo goed om de sportdraad weer op te pakken. Misschien moet ik de terugkomst van Suriname maar als schone lei zien ofzo. Meh.
Ik dub nog even vrolijk voort.
Is het plannen van activiteiten bij jou niet nodig dan? Als ik los ben gegaan op een concert, moet er de volgende dag echt wel een kruis in mijn agenda. En als ik een bruiloft moet fotograferen moet ik daarna twee dagen plat.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, de klad zit er al een tijdje in. Lukt me niet zo goed om de sportdraad weer op te pakken. Misschien moet ik de terugkomst van Suriname maar als schone lei zien ofzo. Meh.
Ik dub nog even vrolijk voort.
Hmm nee, dat gaat wel. Moet niet teveel van dit soort weekenden doen, dat niet. Maar voor een keertje... Lijf is nu wel wat strammer dan anders, dat wel. En mn handen doen zeerquote:Op maandag 5 maart 2012 18:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Is het plannen van activiteiten bij jou niet nodig dan? Als ik los ben gegaan op een concert, moet er de volgende dag echt wel een kruis in mijn agenda. En als ik een bruiloft moet fotograferen moet ik daarna twee dagen plat.
mijn schoonmoeder!
en
de mensheid
Kreeg net een mailtje!
Ze was op zoek naar hoofddoekjes die ze fijn kon dragen en ik zei dat ze 's moest kijken naar hoofddoekjes die moslima's vaak dragen, en dan vooral de 'hippere' doeken, die zo mooi opgeknoopt worden in plaats van 'recht naar beneden'. Ik had nog aangeboden om eens voor haar op internet te zoeken, maar krijg net dus bericht:Wat lief <3 Gewoon dat hele verhaal. Soms zijn mensen best leuk. Af en toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh lekker, heb laatst ook knolselderij stamppot gemaakt! Hoop dat het smaaktquote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef Ml-etje het volgende:
Mowat lief!! Vaak zijn moslima's heel begaan en het verbaasd me dan ook niets.
Fijn zeg, dat geeft haar vast een goed gevoel.
Hier zit de knolselderij ovenschotel in de oven...ben benieuwd!
Onder "rijzen"quote:Op maandag 5 maart 2012 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
En nu ook nog ziekjes ervan, mevrouw Stemband!quote:Op maandag 5 maart 2012 18:21 schreef the85mc het volgende:
Ik had eens gegoogled op tintelende lippen tijdens sporten. Kan blijkbaar hyperventilatie zijn. Ik had in het begin steken in mn zij dus ben bewust dieper gaan ademhalen om steken tegen te gaan. Blijkbaar iets te diep
Het was heerlijk!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:06 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Oh lekker, heb laatst ook knolselderij stamppot gemaakt! Hoop dat het smaakt
Die Mopenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Onder "rijzen"
"England
Ik zou er niet heen willen maar dit zijn de laagste prijzen."
Fantastico grosso!
Scheelt misschien dat je meer huid dan gewricht ellende hebt. Maar je hebt wel "doe maar even rustig" signalen. Na de rust gewoon lekker weer oppakken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm nee, dat gaat wel. Moet niet teveel van dit soort weekenden doen, dat niet. Maar voor een keertje... Lijf is nu wel wat strammer dan anders, dat wel. En mn handen doen zeer.
Ehh jaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Kennen jullie dat? Gewoon heel ruziemakend bezig zijn omdat je zelf zo kut voelt en de vinger niet op de zere plek kan leggen en echt OVERAL aan ergeren en tegenop zien?
Ja, dat heet 'vrouw'.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaan XM dan heb je het iig geprobeerd en hoef je naderhand niet schuldig te voelen dat je niet bent gegaan.
Kennen jullie dat? Gewoon heel ruziemakend bezig zijn omdat je zelf zo kut voelt en de vinger niet op de zere plek kan leggen en echt OVERAL aan ergeren en tegenop zien?
Creepy, moeilijk hoor! De angst is vaak erger dan de waarheid maar het is allemaal zo makkelijk praten, sterkte meid
Niet gelezen, maar ik ben er blij om! Ik vind het zelf ook echt ontzettend lekker.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
mini! Had je nog gelezen dat die kikkererwtencurry echt awesome was???
Wow, wat staat er in dat lijstje veel van mijn veelgebruikte basisvoer!quote:Op maandag 5 maart 2012 10:55 schreef Nallie het volgende:
Lijstjesplanning:
O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: koffie verkeerd, appel
L: krentenboterham geitenkaas, speltcracker hummus
T: halve komkommer, bio reepje
D: quinoa/kikkererwten pilaf met salade (hopelijk is er weer spinazie)
B: fietsen, zo'n 50 minuten in totaal
Succes CC! Iemand dichtbij mij is voor het eerst in een paar jaar nu ook flink aan het afbouwen en dat gaat hartstikke goed, dus dat hoop ik ook helemaal voor jou.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:11 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik ben op aanraden van de huisarts van 20 naar 10 mg gegaan voor twee weken.
Je beschrijft nu mijn weekendquote:Op maandag 5 maart 2012 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Creepy, moeilijk hoor! De angst is vaak erger dan de waarheid maar het is allemaal zo makkelijk praten, sterkte meid
Ooh, dat klinkt lekker! Ik schrijf het op! Thanksquote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het was heerlijk!
- 2 uien fruiten
- teentje knoflook meefruiten
- blokjes knolselderij van schil ontdaan meebakken 5 min
- naar behoefte tofu of gehakt (ik heb 250 gr gehakt genomen)
- 200 gr tomatensaus (flink vloeibaar) + 1 el ketjap
- basilicum, oregano, tijm
10 minuten sudderen en dan op 200 graden een kwartiertje in de oven (hetelucht)
- kaas erover (parmezaan of oud) halverwege.
Erg lekker
Dat zijn nu allemaal dingen die ik nooit eet, of zelfs nog nooit gegeten heb. Ik vind jouw eetlijstjes vaak fascinerend! De helft van de tijd kan ik me niets voorstellen bij de gerechten.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:33 schreef minilot het volgende:
Wow, wat staat er in dat lijstje veel van mijn veelgebruikte basisvoer!Dadels, geitenkaas, spelt, hummus, quinoa, kikkererwten - dat gaat er hier allemaal in enorme hoeveelheden doorheen!
quote:
Ja, ik hoor gelukkig best veel succesverhalen. En de fluitende vogeltjes, het warmere weer en de zon, daar word ik echt altijd erg blij van, dus dat is wel fijn nu jaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef minilot het volgende:
Uniekhoorn - honger misschien? Sommige mensen veranderen daardoor zo'n beetje in de Hulk.
[..]
Succes CC! Iemand dichtbij mij is voor het eerst in een paar jaar nu ook flink aan het afbouwen en dat gaat hartstikke goed, dus dat hoop ik ook helemaal voor jou.
Fijn moment in het jaar ook, zo met de lente in aantocht.
Jup!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ja, ik hoor gelukkig best veel succesverhalen. En de fluitende vogeltjes, het warmere weer en de zon, daar word ik echt altijd erg blij van, dus dat is wel fijn nu ja
Ja precies, ik wilde eerst wachten tot nu mijn studie omdat het natuurlijk een redelijk roerige tijd is, maar ik heb daarna ook allemaal plannen en voor dat ik het weet slik ik ze nog 20 jaar, en dat vind ik zonde. Heb ze sinds m'n 19e, nu 4 jaar dus. Maar de HA vertelde dat ik nu in staat moet zijn zelf de stofjes aan te maken. Meteen gezond eet- slaap en sportritme is er niet veel dat er mis kan gaanquote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jup!
Het moment, lijkt me lastig om te kiezen (afhankelijk hoe lang je ermee bezig bent ook natuurlijk).
Het zijn bij mij juist een beetje de standaard dingen waarop ik steeds terugval als ik geen tijd heb om nieuwe dingen uit te proberen..quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zijn nu allemaal dingen die ik nooit eet, of zelfs nog nooit gegeten heb. Ik vind jouw eetlijstjes vaak fascinerend! De helft van de tijd kan ik me niets voorstellen bij de gerechten..
Kun je daar 'es wat meer over vertellen? Ik dacht dat ík veel groenten at, maar anderhalve kilo rauw spul is wel erg bruut.quote:
Top! Ik kon alleeen maar uitgebreide recepten vindenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
witlof groene appel yoghurtdressing walnoten?
Kikkererwten, die zitten toch in falafel? Dat heb ik wel eens gegeten, maar vond ik helemaal niet lekker! Hummus hou ik ook niet van.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Het zijn bij mij juist een beetje de standaard dingen waarop ik steeds terugval als ik geen tijd heb om nieuwe dingen uit te proberen..
Maarreh, nooit kikkererwten op? Doen hoor.Heel gezond en lekker!
Dat eet ik elke kantoordag, al is 1,2 kg wel aan de lage kant.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Kun je daar 'es wat meer over vertellen? Ik dacht dat ík veel groenten at, maar anderhalve kilo rauw spul is wel erg bruut.
Datte!quote:
Dank voor de extra info! Blijft de vraag hoe iemand ertoe komt om dagelijks meer dan een kilo rauwe groenten te eten. Hoe is die fascinerende gewoonte erin gekomen?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat eet ik elke kantoordag, al is 1,2 kg wel aan de lage kant.
Ik neem 2 ziplockzakjes mee:
[ afbeelding ]
2 zakjes van elk 1 liter.
En dan snij ik de avond tevoren in hapklare brokken (rantoen van deze week):
• 1 koolrabi (helaas loopt het seizoen op z'n end)
• 1/2 rode paprika
• 3 wortels
• 1/2 komkommer
• 1/4 hele grote rammenas
• 15 a 20 minitomaatjes
Op de heenweg knabbel ik in de auto het ene zakje leeg en op de terugweg het andere. Sinds we op het werk meestal voorraad appels & peren hebben, heb ik het fruit eruit gegooid. En wat er precies in zit hangt ook af van wat er toevallig te koop was, maar tomaat en wortel zit er geloof ik wel altijd in.
Ja ik had ze zelf nou niet echt snel gekocht, maar ze zaten in de groentetasquote:Op maandag 5 maart 2012 19:52 schreef minilot het volgende:
Oe, dat ziet er een heftig soort lasagne uit, CC! Tof! Schorseneren, die heb ik nou nog nooit op.
(Heb net voor de lol 'es calorieën geteld. Ik kom zo rond de 1500 uit vandaag. Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe zich dat verhoudt tot wat gebruikelijk is. Ik ben en blijf een kaboutertje en zit vandaag echt de hele dag op mijn dikke kont, dus het voelt in elk geval als ruimschoots voldoende. Maar ik heb er dus echt geen idee van.)
Waarom niet doen?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank voor de extra info! Blijft de vraag hoe iemand ertoe komt om dagelijks meer dan een kilo rauwe groenten te eten. Hoe is die fascinerende gewoonte erin gekomen?
Heb ik ingevoerd toen ik hier op kantoor ging werken, ik kwam wat in de knoei met het eten en kreeg toen het briljante idee om hapklaar gesneden komkommer, appel en wortel mee te gaan nemen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank voor de extra info! Blijft de vraag hoe iemand ertoe komt om dagelijks meer dan een kilo rauwe groenten te eten. Hoe is die fascinerende gewoonte erin gekomen?
Nee, vind ik ook ook! Hoe meer groenten hoe beter!quote:
Foei!quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef Viking84 het volgende:
. Sigme eet op één dag meer groente dan ik in een week
.
Dan krijg je in ieder geval geen scheurbuik.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef Viking84 het volgende:
. Sigme eet op één dag meer groente dan ik in een week
.
Ik vind het wel een leuk idee, op zich. Misschien moet ik mijn groenvoer ook niet koppelen aan het avondeten, maar het als tussendoortje nemen. Maar dan beperk ik me nog steeds tot het aanbevolen minimum hoor.
Wel 'es zelf gemaakt? Want ik heb buiten de deur namelijk vaak zat echt bar slechte falafel en hummus voorgeschoteld gekregen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kikkererwten, die zitten toch in falafel? Dat heb ik wel eens gegeten, maar vond ik helemaal niet lekker! Hummus hou ik ook niet van.
Er is weer spinazie?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef Viking84 het volgende:
Naja, morgen eet ik iig 300 gram spinazie, plus een halve paprika, een halve courgette en champignons. En maar een klein beetje pasta
. Misschien laat ik dat zelfs helemaal wel weg.
Oeh, ,klinkt heerlijk!quote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef Viking84 het volgende:
Naja, morgen eet ik iig 300 gram spinazie, plus een halve paprika, een halve courgette en champignons. En maar een klein beetje pasta
Ja, ik eet vooral pasta omdat ik anders bang ben dat groente niet genoeg voelt. Maar er gaat altijd wel weer wat de prullenbak in en nu vast nog meer, omdat ik een dubbele hoeveelheid spinazie maak. Zonde!quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, ,klinkt heerlijk!
Probeer eens zonder inderdaad (zorg wel dat je dan overdag genoeg eet)
Ben benieuwd wat je er dan van vind
Dat is heel goed nieuws.quote:
Er zit meestal niet meer dan 25 gram verschil tussen zakje 1 en zakje 2, en bij het opeten kan ik niet zien welk zakje ik te pakken heb.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef loveli het volgende:
Zijn ze elke dag 600 gram per stuk of zijn heen- en terugweg verschillend van gewicht??
Ik eet gewoonlijk gesneden witlof in plaats van pasta. Ik eet al eeuwen geen pasta meer, maar mijn liefste wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef Viking84 het volgende:
Deze week zijn het lichtgewicht crackersquote:Op maandag 5 maart 2012 20:22 schreef minilot het volgende:
Wat voor crackers eet je, Vi?
Ik krijg altijd zo'n nogal sip en onbevredigd gevoel van crackers.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef Perruche het volgende:
Jasses vik wat een onmeunige stapel crackers!!
Ik weet niet goed of ik witlof lust, eigenlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik eet gewoonlijk gesneden witlof in plaats van pasta. Ik eet al eeuwen geen pasta meer, maar mijn liefste wel.
!Horecadag! Als je de weg kent juist een geweldige stapdag.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef Perruche het volgende:
Ik heb zin om te stappen en het is maandag. Hmmmm.
Maarrr ik moet morgen werken en ik slaap de laatste tijd al zo slecht... Muuuh.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
!Horecadag! Als je de weg kent juist een geweldige stapdag.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef minilot het volgende:
Witlof!Ik vind het vies met een dikke laag kaassaus in zo'n ovenschotel, maar je kunt me wakker maken voor gehalveerde, in de pan gekaramelliseerde witlofstronken met serranoham en wat parmezaan.
Hihiquote:Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef Perruche het volgende:
Jasses vik wat een onmeunige stapel crackers!!
70% choco kopen?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef minilot het volgende:
Sigme en haar persoonlijke worsten- en hammenparadijs!![]()
Verder: één dezer dagen ongesteld, voor het eerst sinds zelfopgelegd bakverbod. Oh jee, oh jee. Ik overweeg de rauwe brownie, maar dat is wellicht toch valsspelen en ik moet me maar gewoon niet aanstellen.![]()
Mooi lijstje. Wat heb je met de knolselder gedaan?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
Finale lijst:
O: home made speltzuurdesem boterham met kaas (zat in de auto dus ei werd lastig)
T: nog zo een met geitenkaas
T: halve rozijnenkoek (oat?)
L: 2 happen komkommer/tomaat en dat bleek vies dus die 3 eieren met tomaat en champi's
T: 2 blokjes choco
S: rondje fietsen met Bo
D: Een knolselderij met 250 gr gehakt, 2 uien, tomatensaus
T: cocotte gevuld met speltdeeg gezoet met oerzoet en appelen met kaneel
Heb nog een ruime voorraad Green&Black's 70%quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het was heerlijk!
- 2 uien fruiten
- teentje knoflook meefruiten
- blokjes knolselderij van schil ontdaan meebakken 5 min
- naar behoefte tofu of gehakt (ik heb 250 gr gehakt genomen)
- 200 gr tomatensaus (flink vloeibaar) + 1 el ketjap
- basilicum, oregano, tijm
10 minuten sudderen en dan op 200 graden een kwartiertje in de oven (hetelucht)
- kaas erover (parmezaan of oud) halverwege.
Erg lekker
Thanksquote:Op maandag 5 maart 2012 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi lijstje. Wat heb je met de knolselder gedaan?
Ohquote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb nog een ruime voorraad Green&Black's 70%![]()
Ben sterk voornemens om deze onaangeroerd te raken tot het weer herfst wordt.
*stukje deeg in mond steektquote:
Was jij ook in Zoetermeer vandaag?!quote:Op maandag 5 maart 2012 17:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk andere dingen dan ik op een industrieterrein in Zoetermeer deed.
Niet vandaag, Een paar jaar geleden kwam ik er regelmatig. Op een parkeerplaats. Met twee of drie mannen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Was jij ook in Zoetermeer vandaag?!
Trusten!quote:Maar ik ben weer een uur afgebeuld in de sportschool en heb nog 2 km geroeid, dus ik ben mijn negatieve energie wel weer kwijt.![]()
En nu wil ik eigenlijk gewoon gaan slapen, want moe.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet vandaag, Een paar jaar geleden kwam ik er regelmatig. Op een parkeerplaats. Met twee of drie mannen.
[..]
Trusten!
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef _aurum_ het volgende:
motorrijden
Da's het enige wat ik kan verzinnen wat niet fout is
Juistquote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef _aurum_ het volgende:
motorrijden
Daar had ik nou niet aan gedacht.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef _aurum_ het volgende:
motorrijden
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:16 schreef Goodbye het volgende:
O: bakje magere kwark met muesli
T: volkoren boterham achterham
L: 2 volkoren boterhammen snijworst, kop tomatensoep
T: mineola, lijnzaadcracker oude kaas
S: uurtje fitness
D: kliekje shepherds pie
T: blokje pure chocola, mini puntje cheesecake (de rest uit voorzorg maar weggegooid, ik had nog ongeveer een halve taart over)
Oh, ik wel! Vroeger altijd naar de PPP 's avondsquote:Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar had ik nou niet aan gedacht.2
vroeger voordat de een na de ander zich er kapotreed /vroeger was alles beter.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik wel! Vroeger altijd naar de PPP 's avonds
Hij was heerlijk, maar dat is juist ook het probleem. Mijn gewicht gaat zo keurig naar beneden, daar hoeft van mij geen piek naar boven in te komenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef LieLie het volgende:
[..]Cheesecake weggooien? Dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen! Elke taart, maar geen cheesecake!
Wel verstandigquote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij was heerlijk, maar dat is juist ook het probleem. Mijn gewicht gaat zo keurig naar beneden, daar hoeft van mij geen piek naar boven in te komenGister een stukje en vandaag een stukje is dan ook wel voldoende.
ik helaas wel. Niet leukquote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef loveli het volgende:
Nog niet meegemaakt in de naaste omgeving *afklopt*
Zodra er 'gestunt' werd of als debielen werd gereden was ik weg. Gingen meestal gewoon wat ouwehoeren of koffie drinken op Scheefquote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
vroeger voordat de een na de ander zich er kapotreed /vroeger was alles beter.
Ik ben trots op je!quote:
2,5 uur??????quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben ziek ... had al in jaren niet meer met een emmertje hoeven lopen, maar vandaag pffff...
dacht eerst dat ik gewoon te weinig gegeten had voor t sporten (was ook zo) maar toen kwam er koorts bij en projectiel...eh...
upside: wel twee en een half uur gefitnessten bij de vet- en gewichtsmeting bleek ik iets lichter dan laatste keer thuis op de weegschaal...
morgen móet ik echt werken...
En niet eens even sorry zeggen tegen de mensen hier...quote:
Hij is dus niet je gezondere helftquote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
En niet eens even sorry zeggen tegen de mensen hier...
Beterschap Kwak, iets verkeerds gegeten?
Extra T: plakje Indische cake. Mijn betere helft denkt dat dat gezond is, ik laat hem maar
ik denk het... vandaar dat ik denk dat t morgen wel weer over is.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Beterschap Kwak, iets verkeerds gegeten?
Extra T: plakje Indische cake. Mijn betere helft denkt dat dat gezond is, ik laat hem maar
Ja en toch zit ik nog op de bankquote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed idee Nallie!
Ik krijg zojuist nog een mailtje dat mijn 2e paar schoenen ook verzonden is, dus ik ben tegen het einde van de week waarschijnlijk bijzonder gelukkig!
Hoe een dagje op een industrieterrein in Zoetermeer toch nog goed af kan lopen.
Is industrieterrein Zoetermeer niet je nieuwe vaste werkplek? Ik hoop het, anders kwijn je nog weg...quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed idee Nallie!
Ik krijg zojuist nog een mailtje dat mijn 2e paar schoenen ook verzonden is, dus ik ben tegen het einde van de week waarschijnlijk bijzonder gelukkig!
Hoe een dagje op een industrieterrein in Zoetermeer toch nog goed af kan lopen.
Sorryquote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje doet mee met het wijntje van Sunny!
2.5 uur?! Je bent toch ook net pas begonnen? Dan kan ik me iig voorstellen dat je lichaam over de zeik is gegaan..quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben ziek ... had al in jaren niet meer met een emmertje hoeven lopen, maar vandaag pffff...
dacht eerst dat ik gewoon te weinig gegeten had voor t sporten (was ook zo) maar toen kwam er koorts bij en projectiel...eh...
upside: wel twee en een half uur gefitnessten bij de vet- en gewichtsmeting bleek ik iets lichter dan laatste keer thuis op de weegschaal...
morgen móet ik echt werken...
ik heb heel rustig aan een total body schema gedaan, goed gedronken en me niet kapot gezweet. had alle tijd, daarom goed rust genomen tussen sets enzo.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
2.5 uur?! Je bent toch ook net pas begonnen? Dan kan ik me iig voorstellen dat je lichaam over de zeik is gegaan..
Dat klinkt een stuk verstandiger.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb heel rustig aan een total body schema gedaan, goed gedronken en me niet kapot gezweet. had alle tijd, daarom goed rust genomen tussen sets enzo.
ik krijg van sporten als t goed is geen koorts en projectielbraken een paar uur later, toch
Ja ik vorige maandquote:Op maandag 5 maart 2012 22:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk verstandiger.Dan zal het wel een griepje zijn wat er al aan zat te komen.. Je zal gek op kijken hoeveel mensen er te fanatiek aan de slag gaan en dus wel ziek worden van oververmoeidheid.
Zo heerlijk om lekker op de bank te hangen en serie te kijken na het sporten.![]()
Hierquote:
Lekker, je ontbijt!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:44 schreef Sarabi het volgende:
2,5 uur? Goed begin Kwak! Hopelijk voel je je morgen weer beter.
Mijn ontbijt voor morgen staat alweer in de koelkast
Yoghurt, blauwe bessen, havermout & lijnzaad.
15 minuten gelopen, 5 x1 en 5 x 2quote:Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef Probability het volgende:
Vikje heb je een linkje naar dat renschema?
Ah, deze? http://www.runnersweb.nl/Training/Beginners/Beginnersschema-1.htm
ik liep met een schema van hardloopschema. En pas je wel op dat je niet te hard van stapel gaat?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:57 schreef Probability het volgende:
[..]
15 minuten gelopen, 5 x1 en 5 x 2
distance: 2.11 km
avg pace: 7:06 / km
avg speed: 8.4 km/h
energy: 121 kcal
max speed: 14.8 km/h
Dit schema moet ik deze week dus nog twee keer doen, op woensdag en vrijdag denk ik al moet ik dan waarschijnlijk voor college..
Mede-mini meldt (wel wat laat), 1500 is prima op een dag dat je niet sport. Anders is rond/ iets onder de 1700 beter.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:52 schreef minilot het volgende:
Oe, dat ziet er een heftig soort lasagne uit, CC! Tof! Schorseneren, die heb ik nou nog nooit op.
(Heb net voor de lol 'es calorieën geteld. Ik kom zo rond de 1500 uit vandaag. Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe zich dat verhoudt tot wat gebruikelijk is. Ik ben en blijf een kaboutertje en zit vandaag echt de hele dag op mijn dikke kont, dus het voelt in elk geval als ruimschoots voldoende. Maar ik heb er dus echt geen idee van.)
How come? Zenuwachtig voor je reis?quote:
Mooi! Dank je wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mede-mini meldt (wel wat laat), 1500 is prima op een dag dat je niet sport. Anders is rond/ iets onder de 1700 beter.
Nee, het was de duizelingwekkende to-do lijst van wat af moet vóór de reis die door mn hoofd spookte.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
How come? Zenuwachtig voor je reis?
Op een bekende wc zit je toch het fijnstquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen! Ik zit op t werk van Martijn op de wcKreeg me toch een potje buikpijn toen ik hem ging afzetten.
Gelukkig is dit mijn oude werk. Voelt het toch een beetje vertrouwd![]()
Aww..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen! Ik zit op t werk van Martijn op de wcKreeg me toch een potje buikpijn toen ik hem ging afzetten.
Gelukkig is dit mijn oude werk. Voelt het toch een beetje vertrouwd![]()
Kladblokje pakken volgende keer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, het was de duizelingwekkende to-do lijst van wat af moet vóór de reis die door mn hoofd spookte.
Dan zou ik vanochtend maar eens een prioriteitenlijstje gaan maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, het was de duizelingwekkende to-do lijst van wat af moet vóór de reis die door mn hoofd spookte.
Oehquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan zou ik vanochtend maar eens een prioriteitenlijstje gaan maken.![]()
Ik ben vandaag helemaal blij, mijn schoenen komen vandaag.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:58 schreef progje het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt!
Mwoah het blijft zo idioot druk.Ik word gelukkig steeds beter in nee zeggen en mijn laptop gewoon dicht klappen na 8.5 - 9 uur werk. Ze bekijken het maar
Er zijn nu nog 2 mensen begonnen maar wel in het bedrijf in Panama. Dus die krijg ik ook nog onder mijn hoede. Waarvan er 1 heel veel moeite heeft met Engels. "Maar we nemen hem wel gewoon aan want zijn CV zag er verder goed uit" *zucht* Handig joh!
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:21 schreef V1z0R het volgende:
Alsnog Feli!Maar ik dacht dat Tink gestopt was met ouder worden?
Dat was omdat ze vorig jaar zei dat ze dat niet wilde.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tink was gister jarig en we hebben haar niet eens gefeliciteerd!
Alsnog gefeliciteerd Tink!![]()
Hoop dat je een leuke dag had.
Maar hoe had ik het kunnen weten?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:22 schreef Nallie het volgende:
Wat erg dat we dat vergeten zijn! Gefeliciteerd Tink!!
Ik weet het omdat ik nog ergens een hyves account heb en hyves me heel vriendelijk mailt wanneer er iemand jarig is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar hoe had ik het kunnen weten?
Gratuliere Tink!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |