abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108740549
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_108740560
En nog maar even de crosspost:

Het enige positieve aan de laatste 30 minuten is dat ik bén gaan hardlopen. Verder was het uitermate teleurstellend:

Eerste 10 minuten was mijn ademhaling 'all over the place', beetje benauwdachtig zeg maar. Na 11 minuten m'n schoenen losser moeten doen, want ze zaten toch te strak (proberen wat strakker ter voorkoming van blaren), dus even anderhalve minuut rust genomen. Daarna de rest in één keer gelopen, ook op z'n elfendertigst, want de blaren waren echt om te huilen zo pijnlijk :') Puur op wilskracht doorgelopen en uiteindelijk nog ongeveer 5km eruit geperst in die 30 minuten. Net de tape van m'n voeten gehaald (AUW!) en zo lekker even wat yoghurt eten en thee drinken om mezelf te troosten :') Bah! Wilde 6km doen vandaag -O-
Ja doei.
pi_108740710
Ohai!

lijstje:
O: 3 zware volkorne bth (dubbele kaas, 1 hagelslag)
L: 300 gr salade (courgette/komkommer/sla/alfalfa), bruin pistoletje zalm/roomkaas
T: 150 ml yoghurt met 1 banaan en honing
T: handje druiven
D: stoofvlees, aardappel/pastinaakpuree, worteltjes
T: 2 blokjes pure choco

Wat denken jullie?
pi_108740733
Loop je blaren van een half uur hardlopen Mo? Al geprobeerd om goed in te tapen? Al biedt dat geen structurele oplossing...

Aurum: ik doe Start to Run met Renate Wennemars, andere muziekjes, heb nog geen Bob Sinclair gehoord :) Via runnersworld meen ik me te herinneren.
pi_108740775
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:06 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

lijstje:
L: 300 gr salade (courgette/komkommer/sla/alfalfa), bruin pistoletje zalm/roomkaas

Wat denken jullie?
Ik denk: lekker!!
pi_108740805
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
Puur op wilskracht doorgelopen en uiteindelijk nog ongeveer 5km eruit geperst in die 30 minuten. Net de tape van m'n voeten gehaald (AUW!) en zo lekker even wat yoghurt eten en thee drinken om mezelf te troosten :') Bah! Wilde 6km doen vandaag -O-
Hoe ik ook tape, al tape ik m'n hele voet in, dan nog vindt de binnenkant van m'n voet een plek om een blaar te creëren ;( -O-

Kan nu ook niet gewoon meer lopen. Gets, doet echt pijn.
Ja doei.
pi_108740826
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:08 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik denk: lekker!!
Ook een beetje gezond? Mijn knie en schouder doen pijn dus ik gok zo dat ik vandaag even geen sport doe.
pi_108740843
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:06 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

lijstje:

Wat denken jullie?
Ahoi! klinkt goed! Ga je nog sporten/beweging vandaag? Dan zou je lijstje af zijn ;)
  maandag 5 maart 2012 @ 14:10:01 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108740845
Zo, weer 12,5 km in the pocket!
Niet meer actief op Fok!
pi_108740847
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoe ik ook tape, al tape ik m'n hele voet in, dan nog vindt de binnenkant van m'n voet een plek om een blaar te creëren ;( -O-

Kan nu ook niet gewoon meer lopen. Gets, doet echt pijn.
Andere schoenen/dikkere sokken? Ik had er bij mijn vorige hardloopschoenen ook last van als ik niet de juiste combinatie sok/schoen had...
pi_108740865
Ouch!, Mo! :{

^O^ Perr, lijkt verdomd veel op het lijstje van Jagar trouwens :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108740886
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:09 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ahoi! klinkt goed! Ga je nog sporten/beweging vandaag? Dan zou je lijstje af zijn ;)
Nee, ik ben een paar weken geleden gevallen en mijn voet doet nog steeds pijn. Daarnaast nu ook mijn knie en schouder, dus wil even rustig aan doen. Maar ik heb wel veel heen en weer gelopen vandaag en sport 3x in de week sowieso, ga nu morgen bodybalance, dinsdag pump en donderdag combat doen.
pi_108740901
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

Andere schoenen/dikkere sokken? Ik had er bij mijn vorige hardloopschoenen ook last van als ik niet de juiste combinatie sok/schoen had...
Schoenen zijn opgemeten, en zouden goed moeten zijn in die zin dat ze voldoende ondersteuning bieden. Wel is 't zo dat ik in welke hardloopschoen dan ook (dit is m'n derde paar aangemeten) op dezelfde plek blaren krijg. Ben er al eens mee naar de winkel teruggegaan, die hebben me toen een inlegzool aangemeten, maar ook dat hielp niet.

Heb ook speciale hardloopsokken :')
Ja doei.
pi_108740935
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Schoenen zijn opgemeten, en zouden goed moeten zijn in die zin dat ze voldoende ondersteuning bieden. Wel is 't zo dat ik in welke hardloopschoen dan ook (dit is m'n derde paar aangemeten) op dezelfde plek blaren krijg. Ben er al eens mee naar de winkel teruggegaan, die hebben me toen een inlegzool aangemeten, maar ook dat hielp niet.

Ik heb dikke sokken met badstof aan de binnenkant die bij mij comfortabeler zijn dan speciale hardloop sokken! Anders misschien een zooltje erin ofzo?
  Vis een optie? maandag 5 maart 2012 @ 14:13:47 #15
70532 loveli
N
pi_108740946
crap in = crap out
pi_108740966
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb dikke sokken met badstof aan de binnenkant die bij mij comfortabeler zijn dan speciale hardloop sokken! Anders misschien een zooltje erin ofzo?
quote:

[..]

Ja doei.
pi_108740993
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Oh sorry hoor :P
pi_108741066
Slight lunch-change :9 ik kwam nog een restje chilli con carne en 2 volkorenwraps tegen. Speltbrood met eiersalade mag tot morgen wachten :)
Nadeel: ik heb nu geen idee wat er allemaal in zat qua hoeveelheden dus wordt gokken met het invoeren in het progje -O-
pi_108741085
Oh en au Mo!! Blaren zijn verrot, ben zelf ook erg blaargevoelig. Soms is het idd precies een combinatie die het verschil maakt..
pi_108741108
Met dat spieren kweken versus afvallen hè... Als je nou rond je onderhoud eet met genoeg eiwitten enzo, en dan gaat sporten, gaat je lichaam dan niet gewoon die eiwitten gebruiken om spieren te maken waardoor je minder overhoudt om als vet op te slaan en dus ook afvalt? Ik snap wel dat je dan niet optimáál spieren aanmaakt, maar zolang je jezelf niet uithongert kun je ook met minder eten toch heus wel wát spieren kweken?
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_108741267
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee, ik ben een paar weken geleden gevallen en mijn voet doet nog steeds pijn. Daarnaast nu ook mijn knie en schouder, dus wil even rustig aan doen. Maar ik heb wel veel heen en weer gelopen vandaag en sport 3x in de week sowieso, ga nu morgen bodybalance, dinsdag pump en donderdag combat doen.
Eh, morgen is dinsdag. :P Doe je die alledrie in 3 dagen tijd? :o
Everything has changed
pi_108741317
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:25 schreef Mini. het volgende:

[..]

Eh, morgen is dinsdag. :P Doe je die alledrie in 3 dagen tijd? :o
Uhhh koffie!! Waar dinsdag staat moet woensdag staan. morgen balance, woe pump en do combat. Logischer? ;)
pi_108741403
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh sorry hoor :P
Oh, was niet onaardig bedoeld hoor, maar stond net op 't punt te gaan douchen toen ik 't las en dacht ''t is sneller om mezelf even te quoten :+
Ja doei.
pi_108741434
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

Uhhh koffie!! Waar dinsdag staat moet woensdag staan. morgen balance, woe pump en do combat. Logischer? ;)
Dat dacht ik al. :) Maar dat allemaal zonder rustdag? Restecp!
Everything has changed
  maandag 5 maart 2012 @ 14:32:02 #25
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108741454
quote:

[..]

Ook gehad in mijn atletiekdagen dus behoorlijk ambetant. 2 verschillende loopcentra afgelopen met telkens andere schoenen maar blijvend blaren. En dan viavia bij een loopschoenwinkel in Hasselt terechtgekomen (dat is dus 3 uur rijden van bij mij thuis), en vanaf dan nooit meer blaren... Dus als je ooit in Vlaanderen bent ;).
Als je voordien content was van de schoenen en je hebt ze al een tijdje kan het ook gewoon sleet zijn.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_108741456
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:31 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat dacht ik al. :) Maar dat allemaal zonder rustdag? Restecp!
Vandaag doe ik niets en vrijdag ook niet, balance is niet zo intensief dus eigenlijk maar 2 dagen... en dan zondag weer. Soms ben ik lui en dan sla ik de dinsdag over.
  maandag 5 maart 2012 @ 14:34:16 #27
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108741522
Lijstje:
O: Kwark, muesli, banaan
T: stukje frambozentaart
L: bak groenten, soep
T: 2 volkorenboterhammen met kipfilet/geitenkaas.
D: Lasagne van de traiteur of volkoren brood met een cup a soup. Mijn groentenlasagne thuis vergeten...
T: stuk fruit.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_108741815
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:19 schreef Mini. het volgende:
Met dat spieren kweken versus afvallen hè... Als je nou rond je onderhoud eet met genoeg eiwitten enzo, en dan gaat sporten, gaat je lichaam dan niet gewoon die eiwitten gebruiken om spieren te maken waardoor je minder overhoudt om als vet op te slaan en dus ook afvalt? Ik snap wel dat je dan niet optimáál spieren aanmaakt, maar zolang je jezelf niet uithongert kun je ook met minder eten toch heus wel wát spieren kweken?
Ja hoor, je krijgt dan ook wel meer spier (de middenweg waar ik het over had) en je verliest ook vet. Het is alleen niet zo effectief als één van beide specifiek op te pakken. Ik ben nu ook een beetje via de middenweg bezig en het werkt wel.
pi_108741885
Ambetant, mooi O+
pi_108741966
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:10 schreef V1z0R het volgende:
Ouch!, Mo! :{

^O^ Perr, lijkt verdomd veel op het lijstje van Jagar trouwens :D
mooi lijstje dus! :6
pi_108742037
wat ik trouwens merk als ik geen carbs eet is dat ik dan veel minder lang vol zit.

Om half 1 gelunched, en moest nu echt weer wat eten omdat ik me niet kon concentreren van de honger, terwijl ik 150 gram spinazie, en flink wat vulling (feta, bacon, champignons, komkommer en appel) en wat kip gegeten heb.

Stom.
pi_108742127
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:
wat ik trouwens merk als ik geen carbs eet is dat ik dan veel minder lang vol zit.

Om half 1 gelunched, en moest nu echt weer wat eten omdat ik me niet kon concentreren van de honger, terwijl ik 150 gram spinazie, en flink wat vulling (feta, bacon, champignons, komkommer en appel) en wat kip gegeten heb.

Stom.
hehe ik heb dat dus precies andersom :D :Y
pi_108742219
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

mooi lijstje dus! :6
Had ik toch ook gezegd :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108742504
Zo, Mr.Mo net uitgezwaaid... ;(

of moet ik zeggen 'uitgewaaid', jemig, stormt 't bij jullie ook zo? :o
Ja doei.
pi_108742670
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, Mr.Mo net uitgezwaaid... ;(

of moet ik zeggen 'uitgewaaid', jemig, stormt 't bij jullie ook zo? :o
Nee, wij zitten in het oog van de storm. Jij zit in GB?

Dat zorgt voor dit:

:Y

Maar ik zit op m'n werk. :N :'(
pi_108742697
Dus :')!

Worry is a misuse of imagination
pi_108742796
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, wij zitten in het oog van de storm. Jij zit in GB?

[ afbeelding ]

Dat zorgt voor dit:

[ afbeelding ]

:Y

Maar ik zit op m'n werk. :N :'(
:Y Yup. en het waait flink! Moet m'n hardloopjasje, dat hangt te luchten buiten, goed in de gaten houden :')
Ja doei.
  maandag 5 maart 2012 @ 15:23:15 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108743101
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:Y Yup. en het waait flink! Moet m'n hardloopjasje, dat hangt te luchten buiten, goed in de gaten houden :')
Ik stuur hem wel terug als 'ie in mijn tuin belandt ;).

Boh, ik ben misselijk en dat komt van het hardlopen. Direct erna toch weer te weinig gegeten en gedronken 8)7. Zo maar eens boodschappen doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_108743729
Voer ik weer een keer mijn lijstje in op eetmeter, kom ik echt weer veel te laag uit :{
Klopt mijn hongergevoel wel in elk geval :')

Zo thuis maar even een hand noten!
Be someone that makes you happy
pi_108744665
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:40 schreef Nallie het volgende:
Voer ik weer een keer mijn lijstje in op eetmeter, kom ik echt weer veel te laag uit :{
Klopt mijn hongergevoel wel in elk geval :')

Zo thuis maar even een hand noten!
http://forum.fok.nl/user/profile/hand

Zal ik die hand dan maar voor je noten?
Ja doei.
pi_108744803
Dan maar weer eens een lijstje proberen:

O: magere yoghurt met lijnzaad
T: witlof met een beetje thouasand island dressing
T: 2 mandarijntjes
L: 2 spiegeleieren met bosuitjes op snee volkoren brood
S: 1,5 uur buikdanstraining
D: krieltjes, en verder nog iets van groente & vlees.
T: Waarschijnlijk nog iets van een smoothie
pi_108745205
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:11 schreef Sarabi het volgende:

Ziet er goed uit ^O^

Ambetant...dat hoor je echt nauwelijks :D

Het ziet er naar uit dat dit mijn lijstje wordt:

O: 1 volkorenboterham met boter, kipfilet en tomaat, een gekookt eitje, beker thee met melk
T: niets, ga nu eten en zo naar de tandarts, thee met melk
L: volle kom gehakt/ groenten prutje (courgette, paprika, ui) met kruiden en een beetje ketchup
T: worteltjescake, thee met melk
D: ik wilde courgettesoep maken, maar das natuurlijk te weinig. bietjes, aardappels en kip
T: gebakken ananas met Griekse yoghurt
pi_108745254
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:11 schreef Sarabi het volgende:

Hoeveel kcal zijn dit ongeveer? Het lijkt me zo weinig :o.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_108745269
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit ^O^
:o soms snap ik er niets van _O-
Volgens mij is het nog minder dan wat ik had staan... :+
pi_108745374
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:23 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Hoeveel kcal zijn dit ongeveer? Het lijkt me zo weinig :o.
Dat bedacht ik me ook (toen ik het opschreef), terwijl ik juist het gevoel heb dat ik de hele dag aan het eten ben.
Maar mijn D zal nog wel kcalrijk genoeg zijn ga ik van uit.
  Vis een optie? maandag 5 maart 2012 @ 16:29:39 #46
70532 loveli
N
pi_108745457
Lijnzaad, eieren, groente, fruit... Ligt er soms net aan met welke ogen je een lijstje bekijkt.
crap in = crap out
pi_108745465
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit ^O^

Ambetant...dat hoor je echt nauwelijks :D

Het ziet er naar uit dat dit mijn lijstje wordt:

O: 1 volkorenboterham met boter, kipfilet en tomaat, een gekookt eitje, beker thee met melk
T: niets, ga nu eten en zo naar de tandarts, thee met melk
L: volle kom gehakt/ groenten prutje (courgette, paprika, ui) met kruiden en een beetje ketchup
T: worteltjescake, thee met melk
D: ik wilde courgettesoep maken, maar das natuurlijk te weinig. bietjes, aardappels en kip
T: gebakken ananas met Griekse yoghurt
Ik vind het erg weinig hoor, 't lijstje van Sarabi..

Jouw lijstje ook trouwens..
pi_108745485
En is Co weer op vakantie of zo :o?
pi_108745561
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik vind het erg weinig hoor, 't lijstje van Sarabi..

Jouw lijstje ook trouwens..
Ja ik zie nu ook maar 1 snee brood staan bijvoorbeeld, niet goed gelezen. :@ Maar de inhoud is wel prima!

En die van mij komt op 1500 ongeveer, omdat ik echt helemaal niets doe, behalve wachten op kittens.
pi_108745645
brrr kan het de hele dag al niet warm krijgen @ werk.
Soms is het ook zo vervelend dat ik de hele dag niks anders doe achter de computer zitten.
Daar krijg je het natuurlijk ook niet warm van :P
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_108745673
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:34 schreef progje het volgende:
brrr kan het de hele dag al niet warm krijgen @ werk.
Soms is het ook zo vervelend dat ik de hele dag niks anders doe achter de computer zitten.
Daar krijg je het natuurlijk ook niet warm van :P
Meer eten :P? Of thee drinken?
pi_108745691
Net les 17 van evy gelopen, in het begin ging het niet soepel, op het eind wel. Ik voel mn kuiten een beetje trekken terwijl ik vooraf nog wel wat warming up heb gedaan. Ik merkte ook dat hoe verder ik in de les kwam, hoe sneller ik liep. De snelste kilometer van mijn loopje was 11,3 km/uur.
Ik kreeg in de laatste stuk een tintelend gevoel in mn lippen en ik had dorst. Komt dat door vochttekort?
pi_108745721
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:29 schreef loveli het volgende:
Lijnzaad, eieren, groente, fruit... Ligt er soms net aan met welke ogen je een lijstje bekijkt.
Ik wilde inderdaad nog toevoegen dat er wel veel goede dingen op het lijstje staan. Maar ik zou het er echt niet op volhouden tot het D.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_108745742
O: cracker met jam + beetje roomboter
T: smoothie
T: watermeloen stukjes
L: kaiserbroodje met tomaat & kaas & ei & komkommer + glas optimel
T: komkommer + wat worteltjes
T: nog een beetje gazpacho van gisteren
D: kipfilet gevuld met mozerella en kruiden etc.. + mais kolf + tomaten salade.
pi_108745763
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Meer eten :P? Of thee drinken?
Ja zit de hele middag al aan de thee. Dat helpt iets gelukkig.
pi_108745822
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:09 schreef Probability het volgende:
Dus :')!

[ afbeelding ]
:D
Everything has changed
pi_108745854
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:37 schreef progje het volgende:

[..]

Van koffie word ik altijd wel levendig maar misschien ook wel iets te druk.. :')
pi_108746143
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:36 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik wilde inderdaad nog toevoegen dat er wel veel goede dingen op het lijstje staan. Maar ik zou het er echt niet op volhouden tot het D.
Het is trouwens wel bij elk spiegelei 1 snee brood, dus alweer iets meer :)
Normaal is mijn ontbijt ook wel iets vullender, was alleen de havermout vergeten klaar te zetten gisterenavond.
pi_108746198
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:37 schreef progje het volgende:

[..]

Hoe is 't met de drukte en alles? Nog goed te bolwerken?
pi_108746344
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is trouwens wel bij elk spiegelei 1 snee brood, dus alweer iets meer :)
Normaal is mijn ontbijt ook wel iets vullender, was alleen de havermout vergeten klaar te zetten gisterenavond.
Las ik het verkeerd, maar toch ook weer goed :')
pi_108746403
Ik heb trouwens mijn Blackberry Bold over, kennen jullie iemand die geïnteresseerd is? /spam
pi_108746538
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoe is 't met de drukte en alles? Nog goed te bolwerken?
Lief dat je het vraagt! O+

Mwoah het blijft zo idioot druk.Ik word gelukkig steeds beter in nee zeggen en mijn laptop gewoon dicht klappen na 8.5 - 9 uur werk. Ze bekijken het maar :+

Er zijn nu nog 2 mensen begonnen maar wel in het bedrijf in Panama. Dus die krijg ik ook nog onder mijn hoede. Waarvan er 1 heel veel moeite heeft met Engels. "Maar we nemen hem wel gewoon aan want zijn CV zag er verder goed uit" *zucht* Handig joh! :')
  maandag 5 maart 2012 @ 17:01:31 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108746653
Hoi :)

LIjst:
O: kwark en vla
T's: peer, appel, mandarijn, cup a soup tomaat, wortels
L: 4 dikke boterhanmmen kaas, beker melk, kom kerriesoep met ballen
T's: mandarijn, veeeeeeeeeeeeeeeeeel te dure, niet lekkere druiven :(, blokje choco, paar dropjes
D: witlof ham/kaas/ei en gekookte aardappelen
T: niks hopelijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 5 maart 2012 @ 17:02:30 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108746691
Co is niet op vakantie, want ze heeft me gepmd vandaag. En over de inhoud van die pm zwijg ik *).

Lijstje:

T: banaan
T: twee bth met twee gekookte eitjes
O: yoghurt met muesli en honing
T: glas jus d'orange
T: eiwitshake
T: appel
T: twee crackers met halve plak kaas
T: beker warme anijsmelk O+
D :Turkse tortilla's

En ja, er mist een L, ik was nogal laat klaar, we moesten nog boodschappen doen etc en ik was misselijk wegens niet snel genoeg na het hardlopen eten :'). Compenseer het straks met m'n D wel weer :P.

M. vindt het al niet meer nodig om op carbs te letten, want hij is lekker aan het afvallen en ik wil zelf ook niet alleen maar dáármee bezig zijn, want ik heb de afgelopen dagen al ontdekt dat ik daar niet blij van word, dus ik probeer om de dag, dus drie á vier keer per week, een net lijstje te hebben wat m'n D betreft (natuurlijk ook wat de rest betreft, maar m'n D + genoeg groente is altijd een lastig puntje). Dat zou al moeten schelen en verder wil ik me er niet druk om maken.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 maart 2012 @ 17:02:55 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108746709
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:

LIjst:
T's: mandarijn, veeeeeeeeeeeeeeeeeel te dure, niet lekkere druiven :(, blokje choco, paar dropjes
Uniekje, daar stond eerst wat anders :P. Je mag af en toe best even mopperen hoor :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_108746713
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:

LIjst:
:o ik zat net iets heeeeel anders te lezen :P ;)
  maandag 5 maart 2012 @ 17:04:57 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108746793
En ik heb net boodschappen gedaan voor t/m vrijdag: slechts 23 euro voor de gezamenlijke boodschappen *) (scheelt dat ik nog wat in de vriezer/koelkast/voorraadkast heb staan)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 maart 2012 @ 17:11:07 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108747009
Weet iemand trouwens waar ik Worcester sauce kan vinden in de AH? Het leek me logisch dat het bij andere sauzen zou staan (bbq-saus e.d.), maar dat was niet het geval.
Niet meer actief op Fok!
pi_108747058
In mijn oude AH stond het 'in de buurt van de bouillonblokjes' :)
Ja doei.
pi_108747065
quote:
5s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik Worcester sauce kan vinden in de AH? Het leek me logisch dat het bij andere sauzen zou staan (bbq-saus e.d.), maar dat was niet het geval.
Hier staat het bij de sladressings e.d. En dat is hier toevallig het zelfde schap als de sauzen btw ;)
  maandag 5 maart 2012 @ 17:12:52 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108747066
quote:
5s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Viking84 het volgende:
:*

Volgens mij bij de sambal, k&k mixen enzo
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108747089
Ik ben helemaal duf en brak van dat industrieterrein in Zoetermeer!
Maar goed dat ik zo lekker ga sporten. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 5 maart 2012 @ 17:14:46 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108747129
Haha, het kan overal en nergens staan dus :'). Bij de slasauzen had ik al gekeken, bij de Remia-sauzen ook, dus dan nog maar eens 'in de buurt van de bouillon' en sambal checken. Thanks!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 maart 2012 @ 17:15:28 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108747152
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben helemaal duf en brak van dat industrieterrein in Zoetermeer!
Maar goed dat ik zo lekker ga sporten. O+
Wat doe jij op een industrieterrein in Zoetermeer? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108747193
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Haha, het kan overal en nergens staan dus :'). Bij de slasauzen had ik al gekeken, bij de Remia-sauzen ook, dus dan nog maar eens 'in de buurt van de bouillon' en sambal checken. Thanks!
Je kan het ook vragen weetje :P

Verder heb ik nu trek maar over 15 minuten naar huis dus wil nites eten :')
  maandag 5 maart 2012 @ 17:18:03 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108747258
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je kan het ook vragen weetje :P

Verder heb ik nu trek maar over 15 minuten naar huis dus wil nites eten :')
Ik heb een hekel aan vragen en in mijn AH werken allemaal zestienjarigen die het ook niet kunnen vinden :P. Maar goed, ik zal wel vragen :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 maart 2012 @ 17:19:14 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108747321
AH heeft trouwens reuzemango's op dit moment! Die ga ik niet eens in één keer op kunnen!
Niet meer actief op Fok!
pi_108747348
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan vragen en in mijn AH werken allemaal zestienjarigen die het ook niet kunnen vinden :P. Maar goed, ik zal wel vragen :P.
Je kan ook in appie je boodschappenlijstje invullen en jouw albert heyn aanklikken, dan laat hij de looproute zien..
pi_108747465
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Het is een smaakverrijker, dus meest logisch daar te kijken. Bij de c1000 staat het tussen de kruiden en de azijnen, olie etc, naast tabasco.
pi_108747516
Vraagje voor de wortelkanalers onder ons :+
Als ik loop of met mijn hoofd schudt doet 1 kies zeer (lopen is minder zeer dan schudden). Moet ik me ongerust maken?

Afgelopen week deden al mijn tanden pijn vanwege mijn snotkop, maar nu is het echt maar 1 plek :'(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_108747570
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nu niets meer, want ik ben er niet meer.
Maar ik was er vooral erg ongelukkig, maar dat is natuurlijk inherent aan een industrieterrein in Zoetermeer. :P
Doe wat je niet durft.
pi_108747623
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Je kan ook in appie je boodschappenlijstje invullen en jouw albert heyn aanklikken, dan laat hij de looproute zien..
Echt?! Cool :D
Nu vind ik 't jammer dat ik er bijna nooit kom... maarrr kan nu wel een lijstje met exotische spullen maken die ik altijd in recepten tegenkom en dan niet heb 8-) /WOG
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_108747659
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:24 schreef Syrena het volgende:
Vraagje voor de wortelkanalers onder ons :+
Als ik loop of met mijn hoofd schudt doet 1 kies zeer (lopen is minder zeer dan schudden). Moet ik me ongerust maken?

Afgelopen week deden al mijn tanden pijn vanwege mijn snotkop, maar nu is het echt maar 1 plek :'(
:D Ja! Beste gewoon naar de tandarts gaan en ff fotootje maken. Of wachten tot de pijn niet te harden is en dan out gaat en dan huilend het ziekenhuis bellen. :P
pi_108747697
Ik ga een tobo bestellen voor mijn tab, want ik lees elke dag heel trouw mee, maar dat typen op dat ding gaat zoooooooooooooooooo traag en stom en overdag heb ik veel meer werk dan eerst en de pc's zijn nu zo ingesteld dat ik elke keer moet inloggen als ik explorer heb afgesloten dus dan lees ik niet meer zoveel mee.
pi_108747762
Ik ga ook maar eens naar de appie :P
pi_108747776
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D Ja! Beste gewoon naar de tandarts gaan en ff fotootje maken. Of wachten tot de pijn niet te harden is en dan out gaat en dan huilend het ziekenhuis bellen. :P
Crap crap crap craaaap. Ik was er al bang voor. Lopen ging vandaag wel beter dan gisteren (tot ik net ineens met mijn hoofd schudde en dacht: Auw?). Maar volgens mij had Vik ook dat het beter leek te gaan en dat toch niet zo was.

Ik O+ totaal niet van de tandarts. Hij heeft wel een website zag ik net.
pi_108747826
Misschien is het wel iets anders. Maar als je morgen gaat en je laat een foto maken weet je het zeker. En als je het nu laat behandelen is het veel minder pijnlijk dan als je ermee doorloopt!
  maandag 5 maart 2012 @ 17:36:04 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108747925
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nu niets meer, want ik ben er niet meer.
Maar ik was er vooral erg ongelukkig, maar dat is natuurlijk inherent aan een industrieterrein in Zoetermeer. :P
:D.

@ Prob: doet de appie app dat ook? :o. Wist ik niet!
Niet meer actief op Fok!
pi_108747940
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:33 schreef Perruche het volgende:
Misschien is het wel iets anders. Maar als je morgen gaat en je laat een foto maken weet je het zeker. En als je het nu laat behandelen is het veel minder pijnlijk dan als je ermee doorloopt!
Morgen maar ff kijken, is het dan nog hetzelfde dan bel ik voor een foto oO<
Ik voorzie een hele avond met mijn hoofd schudden en proberen of ik met een spiegel in mijn mond iets aan die tanden kan zien :')
  maandag 5 maart 2012 @ 17:37:04 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108747962
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Neuh, dat laatste maar niet. M'n collega's weten nog goed hoe overstuur ik op het werk kwam die dag :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 maart 2012 @ 17:38:01 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108747986
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Crap crap crap craaaap. Ik was er al bang voor. Lopen ging vandaag wel beter dan gisteren (tot ik net ineens met mijn hoofd schudde en dacht: Auw?). Maar volgens mij had Vik ook dat het beter leek te gaan en dat toch niet zo was.

Ik O+ totaal niet van de tandarts. Hij heeft wel een website zag ik net.
Yep, hier wisselde het van helemaal geen pijn tot een beetje pijn tot niet weten waar je het zoeken moet :X. En die laatste perioden duurden op het laatst wel 10 minuten :X.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 5 maart 2012 @ 17:45:12 #92
70532 loveli
N
pi_108748223
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk andere dingen dan ik op een industrieterrein in Zoetermeer deed.
crap in = crap out
pi_108748419
Hai :)

Net een fijn weekendje gehad, gelijk gaan sporten bij thuiskomst, zometeen koken.

Ik ben een beetje bezorgd omdat ik wat somber ben, wat natuurlijk dat gevoel versterkt. Maargoed omdat ik dus aan het afbouwen ben met AD...maar ik moet ook ongesteld worden als het goed is....nog even afwachten. vind het wel echt eng. :{
  maandag 5 maart 2012 @ 17:53:50 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108748592
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:49 schreef creepycookie het volgende:
Hai :)

Net een fijn weekendje gehad, gelijk gaan sporten bij thuiskomst, zometeen koken.

Ik ben een beetje bezorgd omdat ik wat somber ben, wat natuurlijk dat gevoel versterkt. Maargoed omdat ik dus aan het afbouwen ben met AD...maar ik moet ook ongesteld worden als het goed is....nog even afwachten. vind het wel echt eng. :{
Oh, dat kan ik me voorstellen. Mijn eerste keer afbouwen ging ook niet helemaal goed... Daarna, toen ik weer goed in m'n vel zat, heel langzaam afgebouwd: geloof dat ik elke week een kwart pil minder nam. Kun jij miss ook zo doen? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_108748594
Iets fatsoenlijker lijstje dan gister :P

O: twee volkorenboterhammen met pindakaas
L: waldkorntriangel met kruidenroomkaas en zalm
D: wokgerect met rijst, groente, kipfilet en zoetzure saus.
T: yoghurt? Vergeten te zeggen, weet niet of de mr dat meeneemt :+
B: 2x 20 minuten fietsen (heen en terugweg werk)
pi_108748622
Hier staat de Wochester(?)saus bij de balsamico, tabasco, olijfolie. Maar dat is geen AH :+
pi_108748740
O: griekse yoghurt honing
T: 2 mandarijnen, cappuchino
L: eikenbladsla met gerookte kip, geroosterde amandelen, portobello, bos-ui en een dressing van balsamico en olijfolie
T: perensap, gekookt ei
D: bami met veel groente en spiegelei en sate-saus
T: kwark

Morgen:
O: griekse yoghurt met honing
T: banaan, gekookt ei
L: zelfde salade als vandaag
T: amandelen, parmaham
S: 5 km hardlopen, 10 minuten wandelen, stretchen, 50 minuten fietsen
T: stuk gerookte kip
D: quiche met 3 soorten kaas en pancetta en tijm, erbij courgette van de grill
T: amandelen
  maandag 5 maart 2012 @ 17:59:37 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108748824
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 maart 2012 @ 18:00:12 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108748850
quote:
hey die robin ik vont t leuk om tleze over italye en nederlans enso maa je moe wel wat aan spellings doen :s nou groeters!
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_108748926
Goeie vraag :')
Ja doei.
pi_108748953
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
Goeien fraag :')
:+
pi_108748986
:D best ernstig :')
  Vis een optie? maandag 5 maart 2012 @ 18:05:24 #107
70532 loveli
N
pi_108749061
Idiocracy :'(
crap in = crap out
pi_108749239
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, dat kan ik me voorstellen. Mijn eerste keer afbouwen ging ook niet helemaal goed... Daarna, toen ik weer goed in m'n vel zat, heel langzaam afgebouwd: geloof dat ik elke week een kwart pil minder nam. Kun jij miss ook zo doen? :).
Ik ben op aanraden van de huisarts van 20 naar 10 mg gegaan voor twee weken. Ze zei dat dat op mijn leeftijd genoeg tijd is om te kijken of er een verandering is. Maar stel dat het niet goed gaat, is jouw manier misschien een goeie. Ik ga hem onthouden en evt aan de huisarts voorleggen :)

En die site :')
pi_108749397
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:11 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Ik ben op aanraden van de huisarts van 20 naar 10 mg gegaan voor twee weken. Ze zei dat dat op mijn leeftijd genoeg tijd is om te kijken of er een verandering is. Maar stel dat het niet goed gaat, is jouw manier misschien een goeie. Ik ga hem onthouden en evt aan de huisarts voorleggen :)

En die site :')
Creep, wat is AD voor medicatie? Ik lees het vaker, maar ik ken je voorgeschiedenis niet. Is lastig meeleven ;)
pi_108749605
O+ mijn schoonmoeder! O+ en O+ de mensheid O+ Kreeg net een mailtje! O+
Ze was op zoek naar hoofddoekjes die ze fijn kon dragen en ik zei dat ze 's moest kijken naar hoofddoekjes die moslima's vaak dragen, en dan vooral de 'hippere' doeken, die zo mooi opgeknoopt worden in plaats van 'recht naar beneden'. Ik had nog aangeboden om eens voor haar op internet te zoeken, maar krijg net dus bericht:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
BonprixBig Fish GamesVattenfall cadeau
  maandag 5 maart 2012 @ 18:21:01 #111
327254 the85mc
pi_108749620
Ik had eens gegoogled op tintelende lippen tijdens sporten. Kan blijkbaar hyperventilatie zijn. Ik had in het begin steken in mn zij dus ben bewust dieper gaan ademhalen om steken tegen te gaan. Blijkbaar iets te diep :+
  maandag 5 maart 2012 @ 18:22:48 #112
357322 ElDinosaur
pi_108749715
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ze was op zoek naar hoofddoekjes die ze fijn kon dragen en ik zei dat ze 's moest kijken naar hoofddoekjes die moslima's vaak dragen, en dan vooral de 'hippere' doeken, die zo mooi opgeknoopt worden in plaats van 'recht naar beneden'. Ik had nog aangeboden om eens voor haar op internet te zoeken, maar krijg net dus bericht:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 maart 2012 @ 18:24:26 #113
111075 An24
pi_108749775
quote:

SPOILER
Dat is echt tof O+
  maandag 5 maart 2012 @ 18:31:08 #114
216210 Ml-etje
pi_108750040
Mo O+ wat lief!! Vaak zijn moslima's heel begaan en het verbaasd me dan ook niets.
Fijn zeg, dat geeft haar vast een goed gevoel.

Hier zit de knolselderij ovenschotel in de oven...ben benieuwd!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 5 maart 2012 @ 18:35:50 #115
52646 progje
Blub
pi_108750207
quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+ dat O+
  maandag 5 maart 2012 @ 18:43:52 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108750514
Zit te dubben of ik nog zal gaan sporten van 20:30 - 21:30.. Ben eigenlijk wel erg moe en het was fysiek een inspannend weekend met verjaardag en concert gister. Maar ook een redelijk ongezond weekend. Dus twijfel enorm.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 5 maart 2012 @ 18:46:24 #117
216210 Ml-etje
pi_108750607
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit te dubben of ik nog zal gaan sporten van 20:30 - 21:30.. Ben eigenlijk wel erg moe en het was fysiek een inspannend weekend met verjaardag en concert gister. Maar ook een redelijk ongezond weekend. Dus twijfel enorm.
Enerzijds krijg je meer energie door sporten anderzijds als je liever vroeg naar bed gaat moet je dat doen.
  maandag 5 maart 2012 @ 18:46:35 #118
111075 An24
pi_108750611
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij twijfel niet doen, luister naar je lijf, weet jij ook wel :*
  maandag 5 maart 2012 @ 18:48:10 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108750672
Mja, de klad zit er al een tijdje in. Lukt me niet zo goed om de sportdraad weer op te pakken. Misschien moet ik de terugkomst van Suriname maar als schone lei zien ofzo. Meh.

Ik dub nog even vrolijk voort :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 5 maart 2012 @ 18:51:39 #120
216210 Ml-etje
pi_108750786
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, de klad zit er al een tijdje in. Lukt me niet zo goed om de sportdraad weer op te pakken. Misschien moet ik de terugkomst van Suriname maar als schone lei zien ofzo. Meh.

Nou ja als je je niet lekker voelt eerst voldoende rust pakken en dan pas weer starten?
Boek je safari bij Beekse BergenDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesF1 Store - Voor al je F1 Gear
  maandag 5 maart 2012 @ 18:52:20 #121
111075 An24
pi_108750809
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

Is het plannen van activiteiten bij jou niet nodig dan? Als ik los ben gegaan op een concert, moet er de volgende dag echt wel een kruis in mijn agenda. En als ik een bruiloft moet fotograferen moet ik daarna twee dagen plat.
  maandag 5 maart 2012 @ 18:56:25 #122
327254 the85mc
pi_108750991
Voel me ineens niet zo fit.. Heb het superkoud en heb 2 shirts en een dik vest aan.. Vanavond maar weer op tijd mn mandje in en hopelijk valt het dan mee..
  maandag 5 maart 2012 @ 19:03:37 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108751316
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Is het plannen van activiteiten bij jou niet nodig dan? Als ik los ben gegaan op een concert, moet er de volgende dag echt wel een kruis in mijn agenda. En als ik een bruiloft moet fotograferen moet ik daarna twee dagen plat.
Hmm nee, dat gaat wel. Moet niet teveel van dit soort weekenden doen, dat niet. Maar voor een keertje... Lijf is nu wel wat strammer dan anders, dat wel. En mn handen doen zeer :?.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:05:40 #124
365263 creepycookie
chaos
pi_108751415
quote:

SPOILER
Wat lief <3 Gewoon dat hele verhaal. Soms zijn mensen best leuk. Af en toe.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:06:18 #125
365263 creepycookie
chaos
pi_108751445
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef Ml-etje het volgende:
Mo O+ wat lief!! Vaak zijn moslima's heel begaan en het verbaasd me dan ook niets.
Fijn zeg, dat geeft haar vast een goed gevoel.

Hier zit de knolselderij ovenschotel in de oven...ben benieuwd!
Oh lekker, heb laatst ook knolselderij stamppot gemaakt! Hoop dat het smaakt :)
  maandag 5 maart 2012 @ 19:06:27 #126
287558 anna82
pi_108751453
quote:
Onder "rijzen"

"England
Ik zou er niet heen willen maar dit zijn de laagste prijzen."

Fantastico grosso!
  maandag 5 maart 2012 @ 19:07:35 #127
287558 anna82
pi_108751506
En :* voor cookie, kan wel zeggen dat je er niet te veel aan moet denken, maar werkt het natuurlijk niet...
  maandag 5 maart 2012 @ 19:08:57 #128
287558 anna82
pi_108751579
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:21 schreef the85mc het volgende:
Ik had eens gegoogled op tintelende lippen tijdens sporten. Kan blijkbaar hyperventilatie zijn. Ik had in het begin steken in mn zij dus ben bewust dieper gaan ademhalen om steken tegen te gaan. Blijkbaar iets te diep :+
En nu ook nog ziekjes ervan, mevrouw Stemband!
  maandag 5 maart 2012 @ 19:09:44 #129
287558 anna82
pi_108751616
Een pagina, voor mijzelf alleen!

Muhahaaaaa.

Ik moet nu wel de earpels van het vuur halen :( daar gaat mijn hegemonie.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:12:41 #130
216210 Ml-etje
pi_108751756
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:06 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Oh lekker, heb laatst ook knolselderij stamppot gemaakt! Hoop dat het smaakt :)
Het was heerlijk!

- 2 uien fruiten
- teentje knoflook meefruiten
- blokjes knolselderij van schil ontdaan meebakken 5 min
- naar behoefte tofu of gehakt (ik heb 250 gr gehakt genomen)
- 200 gr tomatensaus (flink vloeibaar) + 1 el ketjap
- basilicum, oregano, tijm
10 minuten sudderen en dan op 200 graden een kwartiertje in de oven (hetelucht)
- kaas erover (parmezaan of oud) halverwege.

Erg lekker
Vodafone aanbiedingenBonprixKnab - Jouw online bank
  maandag 5 maart 2012 @ 19:15:12 #131
231020 MevrouwPuff
pi_108751855
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:06 schreef anna82 het volgende:

[..]

Onder "rijzen"

"England
Ik zou er niet heen willen maar dit zijn de laagste prijzen."

Fantastico grosso!
Die Mopen :+ :')
  maandag 5 maart 2012 @ 19:16:56 #132
111075 An24
pi_108751924
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hmm nee, dat gaat wel. Moet niet teveel van dit soort weekenden doen, dat niet. Maar voor een keertje... Lijf is nu wel wat strammer dan anders, dat wel. En mn handen doen zeer :?.
Scheelt misschien dat je meer huid dan gewricht ellende hebt. Maar je hebt wel "doe maar even rustig" signalen. Na de rust gewoon lekker weer oppakken.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:19:51 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108752056
Gaan XM dan heb je het iig geprobeerd en hoef je naderhand niet schuldig te voelen dat je niet bent gegaan.

Kennen jullie dat? Gewoon heel ruziemakend bezig zijn omdat je zelf zo kut voelt en de vinger niet op de zere plek kan leggen en echt OVERAL aan ergeren en tegenop zien?

Creepy, moeilijk hoor! De angst is vaak erger dan de waarheid maar het is allemaal zo makkelijk praten, sterkte meid
  maandag 5 maart 2012 @ 19:20:47 #134
216210 Ml-etje
pi_108752105
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:

Kennen jullie dat? Gewoon heel ruziemakend bezig zijn omdat je zelf zo kut voelt en de vinger niet op de zere plek kan leggen en echt OVERAL aan ergeren en tegenop zien?

Ehh ja :D ik ga dan maar zsm naar bed.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:26:05 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108752359
quote:
Gaan XM dan heb je het iig geprobeerd en hoef je naderhand niet schuldig te voelen dat je niet bent gegaan.

Creepy, moeilijk hoor! De angst is vaak erger dan de waarheid maar het is allemaal zo makkelijk praten, sterkte meid
Ja, dat heet 'vrouw'.
En remedie is idd naar bed gaan zodat jij van jezelf en de wereld van jou verlost is ;).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 maart 2012 @ 19:33:14 #136
221912 minilot
Nancy boy
pi_108752743
Zohee, niemand vond mijn lijstje van vanmorgen 'te weinig'. We komen er wel! Of niemand had zin om de moeite te nemen er iets van te zeggen: ook een mogelijkheid. ;)

Baal er momenteel een beetje van dat ik door heftige werktijden de komende weken minder tijd overhou om uitgebreid te koken. Nou ja, even volhouden maar. Gelukkig nog genoeg bakjes in de vriezer voor de komende tijd. Curries en chilis en soepen - het moet nog maar even. Het is gelukkig nog wel een beetje de tijd voor dat soort gerechten - mijn werk wordt als het goed is snel wat rustiger en dan er komen langzamerhand ook weer wat lente-achtigere groenten in de schappen.
Al vond ik vandaag ineens lamsoor! Dat hoort nog helemaal niet! :) Wel tof, want die kan morgen mooi bij de zalm (uit de vriezer).

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
mini! Had je nog gelezen dat die kikkererwtencurry echt awesome was???
Niet gelezen, maar ik ben er blij om! Ik vind het zelf ook echt ontzettend lekker. :)

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 10:55 schreef Nallie het volgende:
Lijstjesplanning:

O: havermout, banaan, dadels, kokos :9
T: koffie verkeerd, appel
L: krentenboterham geitenkaas, speltcracker hummus
T: halve komkommer, bio reepje
D: quinoa/kikkererwten pilaf met salade (hopelijk is er weer spinazie)
B: fietsen, zo'n 50 minuten in totaal
Wow, wat staat er in dat lijstje veel van mijn veelgebruikte basisvoer! :D Dadels, geitenkaas, spelt, hummus, quinoa, kikkererwten - dat gaat er hier allemaal in enorme hoeveelheden doorheen! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 05-03-2012 19:38:31 ]
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 5 maart 2012 @ 19:35:06 #137
216210 Ml-etje
pi_108752842
Oh ik vergat het bijna, mijn komkommer was viesss :X

Dus ik wil witlofsalade maken, iemand een simpel recept?
Het is niet alsof ik naar de supermarkt kan nu :P
  maandag 5 maart 2012 @ 19:36:04 #138
231020 MevrouwPuff
pi_108752897
witlof groene appel yoghurtdressing walnoten? :P
  maandag 5 maart 2012 @ 19:36:37 #139
221912 minilot
Nancy boy
pi_108752927
Uniekhoorn - honger misschien? Sommige mensen veranderen daardoor zo'n beetje in de Hulk. :)

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:11 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Ik ben op aanraden van de huisarts van 20 naar 10 mg gegaan voor twee weken.
Succes CC! Iemand dichtbij mij is voor het eerst in een paar jaar nu ook flink aan het afbouwen en dat gaat hartstikke goed, dus dat hoop ik ook helemaal voor jou. :)
Fijn moment in het jaar ook, zo met de lente in aantocht. ^O^
  maandag 5 maart 2012 @ 19:36:55 #140
365263 creepycookie
chaos
pi_108752953
quote:

Je beschrijft nu mijn weekend :')
Lekkere kop/glas thee/koffie/alcohol en dingen zijn vaak al een stuk beter.

En dankje :)
ANWB VerzekeringenF1 Store - Voor al je F1 GearBig Fish Games
  maandag 5 maart 2012 @ 19:37:35 #141
365263 creepycookie
chaos
pi_108752986
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het was heerlijk!

- 2 uien fruiten

Erg lekker
Ooh, dat klinkt lekker! Ik schrijf het op! Thanks :)
  maandag 5 maart 2012 @ 19:37:54 #142
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_108753004
Uniek, ga even hier op dansen en springen door de kamer:

*doet dat nu* terwijl het eten bijna klaar is :9
Ja doei.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:38:37 #143
121582 DevilsAndDust
pi_108753037
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:33 schreef minilot het volgende:
Wow, wat staat er in dat lijstje veel van mijn veelgebruikte basisvoer! :D Dadels, geitenkaas, spelt, hummus, quinoa, kikkererwten - dat gaat er hier allemaal in enorme hoeveelheden doorheen! :)
Dat zijn nu allemaal dingen die ik nooit eet, of zelfs nog nooit gegeten heb. Ik vind jouw eetlijstjes vaak fascinerend! De helft van de tijd kan ik me niets voorstellen bij de gerechten. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:40:16 #144
43653 sigme
Veraan
pi_108753134
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:10 schreef Viking84 het volgende:
Zo, weer 12,5 km in the pocket!
^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 5 maart 2012 @ 19:40:26 #145
365263 creepycookie
chaos
pi_108753144
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef minilot het volgende:
Uniekhoorn - honger misschien? Sommige mensen veranderen daardoor zo'n beetje in de Hulk. :)

[..]

Succes CC! Iemand dichtbij mij is voor het eerst in een paar jaar nu ook flink aan het afbouwen en dat gaat hartstikke goed, dus dat hoop ik ook helemaal voor jou. :)
Fijn moment in het jaar ook, zo met de lente in aantocht. ^O^
Ja, ik hoor gelukkig best veel succesverhalen. En de fluitende vogeltjes, het warmere weer en de zon, daar word ik echt altijd erg blij van, dus dat is wel fijn nu ja :D
  maandag 5 maart 2012 @ 19:41:15 #146
231020 MevrouwPuff
pi_108753191
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Ja, ik hoor gelukkig best veel succesverhalen. En de fluitende vogeltjes, het warmere weer en de zon, daar word ik echt altijd erg blij van, dus dat is wel fijn nu ja :D
Jup!
Het moment, lijkt me lastig om te kiezen (afhankelijk hoe lang je ermee bezig bent ook natuurlijk).
  maandag 5 maart 2012 @ 19:41:32 #147
365263 creepycookie
chaos
pi_108753215
Spelt, hummus, quinoa heb ik hier ook vaak in de kast staan ja, dadels wat minder want ik vind ze zo lekker dat ik altijd gelijk bijna het hele bakje op eet :P
  maandag 5 maart 2012 @ 19:42:58 #148
43653 sigme
Veraan
pi_108753297
Lijst
• 5 km hardlopen
• yoghurt met havermout
• 3 roggebrood pindakaas
• 1 appel
• 1,2 kg rauwe groente
• 4 boterhammen vlees, 1 boterham zoet
• avondeten: 1 rauwe witlofstronk met spinaziesaus met spekjes, pijnboompitten en wat geraspte kaas
• toe: ananas
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 5 maart 2012 @ 19:43:32 #149
365263 creepycookie
chaos
pi_108753332
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jup!
Het moment, lijkt me lastig om te kiezen (afhankelijk hoe lang je ermee bezig bent ook natuurlijk).
Ja precies, ik wilde eerst wachten tot nu mijn studie omdat het natuurlijk een redelijk roerige tijd is, maar ik heb daarna ook allemaal plannen en voor dat ik het weet slik ik ze nog 20 jaar, en dat vind ik zonde. Heb ze sinds m'n 19e, nu 4 jaar dus. Maar de HA vertelde dat ik nu in staat moet zijn zelf de stofjes aan te maken. Meteen gezond eet- slaap en sportritme is er niet veel dat er mis kan gaan :)
  maandag 5 maart 2012 @ 19:44:31 #150
231020 MevrouwPuff
pi_108753390
Zoiets heb ik ook. Nu alweer 2,5 jaar bezig, maar m'n leven is nog steeds niet op orde :+
Knab - Jouw online bankHoesjes? Casetify!Fiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 5 maart 2012 @ 19:45:24 #151
221912 minilot
Nancy boy
pi_108753443
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat zijn nu allemaal dingen die ik nooit eet, of zelfs nog nooit gegeten heb. Ik vind jouw eetlijstjes vaak fascinerend! De helft van de tijd kan ik me niets voorstellen bij de gerechten. :+.
Het zijn bij mij juist een beetje de standaard dingen waarop ik steeds terugval als ik geen tijd heb om nieuwe dingen uit te proberen..
Maarreh, nooit kikkererwten op? Doen hoor. :) Heel gezond en lekker! O+
  maandag 5 maart 2012 @ 19:46:29 #152
221912 minilot
Nancy boy
pi_108753501
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef sigme het volgende:
• 1,2 kg rauwe groente
Kun je daar 'es wat meer over vertellen? Ik dacht dat ík veel groenten at, maar anderhalve kilo rauw spul is wel erg bruut. *)
  maandag 5 maart 2012 @ 19:47:32 #153
365263 creepycookie
chaos
pi_108753541
En dan stop ik zo met het topic vervuilen, maar eerst nog een lijst. Ik at 's ochtends niet thuis dus ik kon m'n gebruikelijke yoghurt met muesli en fruit niet eten, vandaar de vele boterhammen.

O: 2 volkorenboterhammen mosterdkaas/appelstroop
L: volkorenboterham mosterdkaas
T: volkorenbroodje pate, jam en rucola
S: uur fitness
T: mueslireep, blokje chocolade
D: speltlasagna met saus: blauwe kaas, tomaten, walnoten,ei, schorseneren, wortel, aubergine, champignons. Kaas eroverheen.
T: yoghurt met muesli en mandarijn
  maandag 5 maart 2012 @ 19:49:04 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108753628
Veel sporten, genoeg slapen en gezond eten. Als je niet over je grenzen heengaat en direct ingrijpt als je in een dip dreigt te raken, zou het zonder AD moeten kunnen. Tenzij je lichaam niet voldoende/te veel van bepaalde stofjes aanmaakt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:52:06 #155
221912 minilot
Nancy boy
pi_108753803
Oe, dat ziet er een heftig soort lasagne uit, CC! Tof! Schorseneren, die heb ik nou nog nooit op.

(Heb net voor de lol 'es calorieën geteld. Ik kom zo rond de 1500 uit vandaag. Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe zich dat verhoudt tot wat gebruikelijk is. Ik ben en blijf een kaboutertje en zit vandaag echt de hele dag op mijn dikke kont, dus het voelt in elk geval als ruimschoots voldoende. Maar ik heb er dus echt geen idee van.)
  maandag 5 maart 2012 @ 19:54:01 #156
231020 MevrouwPuff
pi_108753904
Lijstje
O: dubbele boterham banaan
B: me druk maken over stomme 'collega's' en tussendoor hun dingen ook doen :(
L: groentesoep, bakje rauwkost, dubbele boterham met halve plak milner, mandarijntje, beker karnemelk
D: rauwkost, lasagna
T: beetje brinta misschien
  maandag 5 maart 2012 @ 19:54:25 #157
216210 Ml-etje
pi_108753923
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
witlof groene appel yoghurtdressing walnoten? :P
Top! Ik kon alleeen maar uitgebreide recepten vinden :D
  maandag 5 maart 2012 @ 19:57:09 #158
121582 DevilsAndDust
pi_108754072
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Het zijn bij mij juist een beetje de standaard dingen waarop ik steeds terugval als ik geen tijd heb om nieuwe dingen uit te proberen..
Maarreh, nooit kikkererwten op? Doen hoor. :) Heel gezond en lekker! O+
Kikkererwten, die zitten toch in falafel? Dat heb ik wel eens gegeten, maar vond ik helemaal niet lekker! Hummus hou ik ook niet van.

Dadels kan ik wel weer eens eten!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:58:33 #159
43653 sigme
Veraan
pi_108754153
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Kun je daar 'es wat meer over vertellen? Ik dacht dat ík veel groenten at, maar anderhalve kilo rauw spul is wel erg bruut. *)
Dat eet ik elke kantoordag, al is 1,2 kg wel aan de lage kant.
Ik neem 2 ziplockzakjes mee:

2 zakjes van elk 1 liter.

En dan snij ik de avond tevoren in hapklare brokken (rantoen van deze week):
• 1 koolrabi (helaas loopt het seizoen op z'n end :'( )
• 1/2 rode paprika
• 3 wortels
• 1/2 komkommer
• 1/4 hele grote rammenas
• 15 a 20 minitomaatjes

Op de heenweg knabbel ik in de auto het ene zakje leeg en op de terugweg het andere. Sinds we op het werk meestal voorraad appels & peren hebben, heb ik het fruit eruit gegooid. En wat er precies in zit hangt ook af van wat er toevallig te koop was, maar tomaat en wortel zit er geloof ik wel altijd in.
  maandag 5 maart 2012 @ 20:00:40 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108754283
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^
Datte!
Goed bezig Vik
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek je safari bij Beekse BergenZoek je mobiel op gsmweb
  maandag 5 maart 2012 @ 20:04:01 #161
221912 minilot
Nancy boy
pi_108754482
quote:
7s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat eet ik elke kantoordag, al is 1,2 kg wel aan de lage kant.
Ik neem 2 ziplockzakjes mee:
[ afbeelding ]
2 zakjes van elk 1 liter.

En dan snij ik de avond tevoren in hapklare brokken (rantoen van deze week):
• 1 koolrabi (helaas loopt het seizoen op z'n end :'( )
• 1/2 rode paprika
• 3 wortels
• 1/2 komkommer
• 1/4 hele grote rammenas
• 15 a 20 minitomaatjes

Op de heenweg knabbel ik in de auto het ene zakje leeg en op de terugweg het andere. Sinds we op het werk meestal voorraad appels & peren hebben, heb ik het fruit eruit gegooid. En wat er precies in zit hangt ook af van wat er toevallig te koop was, maar tomaat en wortel zit er geloof ik wel altijd in.
Dank voor de extra info! Blijft de vraag hoe iemand ertoe komt om dagelijks meer dan een kilo rauwe groenten te eten. Hoe is die fascinerende gewoonte erin gekomen? :)
  maandag 5 maart 2012 @ 20:04:13 #162
365263 creepycookie
chaos
pi_108754499
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:52 schreef minilot het volgende:
Oe, dat ziet er een heftig soort lasagne uit, CC! Tof! Schorseneren, die heb ik nou nog nooit op.

(Heb net voor de lol 'es calorieën geteld. Ik kom zo rond de 1500 uit vandaag. Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe zich dat verhoudt tot wat gebruikelijk is. Ik ben en blijf een kaboutertje en zit vandaag echt de hele dag op mijn dikke kont, dus het voelt in elk geval als ruimschoots voldoende. Maar ik heb er dus echt geen idee van.)
Ja ik had ze zelf nou niet echt snel gekocht, maar ze zaten in de groentetas :P

Tink: thanks :)
  maandag 5 maart 2012 @ 20:05:56 #163
231020 MevrouwPuff
pi_108754612
1,2 kg is wel veel, en de super had geen mooie groenters meer (want: maandagavond), maar vaak neem ik een paprika en een dingetje witlof bv en dat is dan een prima lunch met een soep en karnemelk :)
  maandag 5 maart 2012 @ 20:06:03 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108754620
Neem op een werkdag mee qua groente en fruit:
250 gr rauwe wortel
1 tomaat
halve komkommer
1 grote appel
1 grote peer
2 mandarijnen (of een grote minneola / sinaasappel)
trosje druiven of wat aardbeien of bessen
  maandag 5 maart 2012 @ 20:09:27 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108754838
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Dank voor de extra info! Blijft de vraag hoe iemand ertoe komt om dagelijks meer dan een kilo rauwe groenten te eten. Hoe is die fascinerende gewoonte erin gekomen? :)
Waarom niet doen?
Op lange werkdagen is het fijn om wat te knabbelen.
Het enige is dat het slecht is voor je tanden :')
  maandag 5 maart 2012 @ 20:09:46 #166
43653 sigme
Veraan
pi_108754856
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Heb ik ingevoerd toen ik hier op kantoor ging werken, ik kwam wat in de knoei met het eten en kreeg toen het briljante idee om hapklaar gesneden komkommer, appel en wortel mee te gaan nemen.
Daarna kreeg ik via via te horen dat sommige zich stoorden aan mijn geknaag en toen heb ik de groente verplaatst naar de auto. Toen werd het dus 1 zakje voor heen en 1 zakje voor terug, en toen ging ik die zakjes zo vol mogelijk proppen en toen ging ik ze nog wegen ook.
Ik weeg ze dus echt elke dag :@. Neuroot.

Zo ging het dus :D.
  maandag 5 maart 2012 @ 20:10:50 #167
221912 minilot
Nancy boy
pi_108754912
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Waarom niet doen?
Nee, vind ik ook ook! Hoe meer groenten hoe beter! :Y Het is alleen een dusdanig grote hoeveelheid dat ik even benieuwd was naar hoe en wat. :)
  maandag 5 maart 2012 @ 20:10:56 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108754923
_O-. Sigme eet op één dag meer groente dan ik in een week :').
Ik vind het wel een leuk idee, op zich. Misschien moet ik mijn groenvoer ook niet koppelen aan het avondeten, maar het als tussendoortje nemen. Maar dan beperk ik me nog steeds tot het aanbevolen minimum hoor :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 5 maart 2012 @ 20:11:31 #169
70532 loveli
N
pi_108754970
Zijn ze elke dag 600 gram per stuk of zijn heen- en terugweg verschillend van gewicht??
crap in = crap out
  maandag 5 maart 2012 @ 20:11:46 #170
221912 minilot
Nancy boy
pi_108754988
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef Viking84 het volgende:
Foei! o|O

(Zonde inderdaad om groenten tot je diner te beperken!)
Bunq - bank of the freeFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek je safari bij Beekse Bergen
  Vis een optie? maandag 5 maart 2012 @ 20:12:06 #171
70532 loveli
N
pi_108755009
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee, op zich. Misschien moet ik mijn groenvoer ook niet koppelen aan het avondeten, maar het als tussendoortje nemen. Maar dan beperk ik me nog steeds tot het aanbevolen minimum hoor :P.
Dan krijg je in ieder geval geen scheurbuik.
crap in = crap out
  maandag 5 maart 2012 @ 20:14:55 #172
221912 minilot
Nancy boy
pi_108755199
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Kikkererwten, die zitten toch in falafel? Dat heb ik wel eens gegeten, maar vond ik helemaal niet lekker! Hummus hou ik ook niet van.
Wel 'es zelf gemaakt? Want ik heb buiten de deur namelijk vaak zat echt bar slechte falafel en hummus voorgeschoteld gekregen. -O-
  maandag 5 maart 2012 @ 20:15:23 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108755228
Naja, morgen eet ik iig 300 gram spinazie, plus een halve paprika, een halve courgette en champignons :+. En maar een klein beetje pasta ^O^. Misschien laat ik dat zelfs helemaal wel weg.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 maart 2012 @ 20:16:14 #174
357322 ElDinosaur
pi_108755279
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef Viking84 het volgende:
Naja, morgen eet ik iig 300 gram spinazie, plus een halve paprika, een halve courgette en champignons :+. En maar een klein beetje pasta ^O^. Misschien laat ik dat zelfs helemaal wel weg.
Er is weer spinazie? :o
  maandag 5 maart 2012 @ 20:16:36 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108755302
quote:
Oeh, ,klinkt heerlijk!

Probeer eens zonder inderdaad (zorg wel dat je dan overdag genoeg eet)
Ben benieuwd wat je er dan van vind
  maandag 5 maart 2012 @ 20:16:36 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108755304
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:Y iig sinds dit weekend weer!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 maart 2012 @ 20:17:29 #177
357322 ElDinosaur
pi_108755358
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:Y iig sinds dit weekend weer!
*O*
  maandag 5 maart 2012 @ 20:17:41 #178
248287 LieLie
ISTJ
pi_108755373
Ik heb in plaats van de yoghurt een banaan gegeten ;)
  maandag 5 maart 2012 @ 20:17:47 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108755377
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oeh, ,klinkt heerlijk!

Probeer eens zonder inderdaad (zorg wel dat je dan overdag genoeg eet)
Ben benieuwd wat je er dan van vind
Ja, ik eet vooral pasta omdat ik anders bang ben dat groente niet genoeg voelt. Maar er gaat altijd wel weer wat de prullenbak in en nu vast nog meer, omdat ik een dubbele hoeveelheid spinazie maak. Zonde!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 5 maart 2012 @ 20:18:56 #180
70532 loveli
N
pi_108755452
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Al een week of 2 :+
crap in = crap out
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZavvi - Fandom en GeekgearBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  maandag 5 maart 2012 @ 20:18:58 #181
357322 ElDinosaur
pi_108755458
Tijd voor rest(je) chinees van gister (dit keer met zilvervliesrijst). :9

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Al een week of 2 :+
Dat is heel goed nieuws. :Y
  maandag 5 maart 2012 @ 20:21:15 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108755576
Gepland lijstje voor morgen iig:

O: yoghurt met muesli en honing
T: twee crackers met halve plak kaas
L: vier crackers met halve plak kaas
T: twee crackers met halve plak kaas (= ca vier boterhammen in totaal)
D: spinazie met courgette, paprika en champignons dus. En wat grana padano eroverheen :9~
T: wellicht nog een halve mango of een paar schijven ananas
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 maart 2012 @ 20:22:47 #183
221912 minilot
Nancy boy
pi_108755661
Wat voor crackers eet je, Vi?
Ik krijg altijd zo'n nogal sip en onbevredigd gevoel van crackers.
  maandag 5 maart 2012 @ 20:24:01 #184
43653 sigme
Veraan
pi_108755731
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef loveli het volgende:
Zijn ze elke dag 600 gram per stuk of zijn heen- en terugweg verschillend van gewicht??
Er zit meestal niet meer dan 25 gram verschil tussen zakje 1 en zakje 2, en bij het opeten kan ik niet zien welk zakje ik te pakken heb.
Voor morgen heb ik 1445 gram. Er zitten ook nog 2 bleekselderijstengels in, die was ik vergeten in de opsomming.
  maandag 5 maart 2012 @ 20:24:20 #185
117113 Perruche
Muffin!
pi_108755745
Ohai!

Lijstje!!
O: 3 bth (zwaar volkoren, dubbele kaas, hagelslag)
L: 300 gr salade (courgette, sla, alfalfa, komkommer) en pistoletje zalm/roomkaas
T: 150 ml yoghurt met een beetje honing
T: bth boter
D: andijviestamppot (4 opscheplepels) met spekjes en een kwart rookworst
T: stukje marsepein
  maandag 5 maart 2012 @ 20:25:09 #186
43653 sigme
Veraan
pi_108755796
quote:
Ik eet gewoonlijk gesneden witlof in plaats van pasta. Ik eet al eeuwen geen pasta meer, maar mijn liefste wel.
  maandag 5 maart 2012 @ 20:26:04 #187
117113 Perruche
Muffin!
pi_108755847
Jasses vik wat een onmeunige stapel crackers!!
  maandag 5 maart 2012 @ 20:26:38 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108755881
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:22 schreef minilot het volgende:
Wat voor crackers eet je, Vi?
Ik krijg altijd zo'n nogal sip en onbevredigd gevoel van crackers.
Deze week zijn het lichtgewicht crackers :'). Ik vermoed een onverzadigd gevoel, maar we zullen zien.
Ik stap vast wel weer eens over op boterhammen, someday :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 maart 2012 @ 20:27:06 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108755910
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef Perruche het volgende:
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 maart 2012 @ 20:27:27 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108755935
quote:
7s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik eet gewoonlijk gesneden witlof in plaats van pasta. Ik eet al eeuwen geen pasta meer, maar mijn liefste wel.
Ik weet niet goed of ik witlof lust, eigenlijk.
Niet meer actief op Fok!
Knab - Jouw online bankZoek je mobiel op gsmwebVodafone aanbiedingen
  maandag 5 maart 2012 @ 20:28:34 #191
117113 Perruche
Muffin!
pi_108756015
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.
:P
  maandag 5 maart 2012 @ 20:29:02 #192
117113 Perruche
Muffin!
pi_108756047
Ik heb zin om te stappen en het is maandag. Hmmmm.
  maandag 5 maart 2012 @ 20:29:57 #193
221912 minilot
Nancy boy
pi_108756111
Witlof! O+ Ik vind het vies met een dikke laag kaassaus in zo'n ovenschotel, maar je kunt me wakker maken voor gehalveerde, in de pan gekaramelliseerde witlofstronken met serranoham en wat parmezaan. O+
  maandag 5 maart 2012 @ 20:31:31 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108756228
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef Perruche het volgende:
Ik heb zin om te stappen en het is maandag. Hmmmm.
!Horecadag! Als je de weg kent juist een geweldige stapdag.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 5 maart 2012 @ 20:33:33 #195
117113 Perruche
Muffin!
pi_108756357
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

!Horecadag! Als je de weg kent juist een geweldige stapdag.
Maarrr ik moet morgen werken en ik slaap de laatste tijd al zo slecht... Muuuh.
  maandag 5 maart 2012 @ 20:37:13 #196
117113 Perruche
Muffin!
pi_108756529
Ik praat in mezelf maar soit, ik was best wel blij met mijn voedsel vandaag!
  maandag 5 maart 2012 @ 20:37:42 #197
117113 Perruche
Muffin!
pi_108756558
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef minilot het volgende:
Witlof! O+ Ik vind het vies met een dikke laag kaassaus in zo'n ovenschotel, maar je kunt me wakker maken voor gehalveerde, in de pan gekaramelliseerde witlofstronken met serranoham en wat parmezaan. O+
:9 of met parmaham. Vind ik eigenlijk lekkerder dan serrano. Of pancetta :9
  maandag 5 maart 2012 @ 20:40:45 #198
342877 Mini.
pi_108756720
Nom, ik was vergeten hoe lekker pancetta is. :9

Lijstje:
O: havermout met appel en kaneel
T: koffie met melk, verder niks
L: 2 kleine volkorenbroodjes met paté
T: stukje pizza van gisteren
S: 2x20 minuten fietsen
D: kipfilet in pancetta, broccoli, aardappeltjes uit de oven en mayo
T: mandarijntjes en een glaasje wijn
Everything has changed
  maandag 5 maart 2012 @ 20:41:15 #199
43653 sigme
Veraan
pi_108756746
Pancetta heb ik ook wel zelfgemaakt, op dit moment heb ik een kinnebak hangen die op de wijze van pancetta bereid is/wordt. Ben erg benieuwd hoe dat wordt.

Pancetta maken is niet moeilijk!
  maandag 5 maart 2012 @ 20:43:57 #200
365263 creepycookie
chaos
pi_108756890
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef Perruche het volgende:
Hihi O+
BonprixVodafone aanbiedingenVodafone aanbiedingen
  maandag 5 maart 2012 @ 20:47:35 #201
117113 Perruche
Muffin!
pi_108757105
Waar is probilly als je 'dr nodig hebt!
  maandag 5 maart 2012 @ 20:47:57 #202
216210 Ml-etje
pi_108757118
Finale lijst:

O: home made speltzuurdesem boterham met kaas (zat in de auto dus ei werd lastig)
T: nog zo een met geitenkaas
T: halve rozijnenkoek (oat?)
L: 2 happen komkommer/tomaat en dat bleek vies dus die 3 eieren met tomaat en champi's
T: 2 blokjes choco
S: rondje fietsen met Bo
D: Een knolselderij met 250 gr gehakt, 2 uien, tomatensaus
T: cocotte gevuld met speltdeeg gezoet met oerzoet en appelen met kaneel
  maandag 5 maart 2012 @ 20:48:02 #203
221912 minilot
Nancy boy
pi_108757123
Sigme en haar persoonlijke worsten- en hammenparadijs! O+

Verder: één dezer dagen ongesteld, voor het eerst sinds zelfopgelegd bakverbod. Oh jee, oh jee. Ik overweeg de rauwe brownie, maar dat is wellicht toch valsspelen en ik moet me maar gewoon niet aanstellen. }:| :)
  maandag 5 maart 2012 @ 20:50:35 #204
221912 minilot
Nancy boy
pi_108757274
Iedereen aan de spelt! :D
  maandag 5 maart 2012 @ 20:50:38 #205
216210 Ml-etje
pi_108757279
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef minilot het volgende:
Sigme en haar persoonlijke worsten- en hammenparadijs! O+

Verder: één dezer dagen ongesteld, voor het eerst sinds zelfopgelegd bakverbod. Oh jee, oh jee. Ik overweeg de rauwe brownie, maar dat is wellicht toch valsspelen en ik moet me maar gewoon niet aanstellen. }:| :)
70% choco kopen? :9
  maandag 5 maart 2012 @ 20:53:54 #206
43653 sigme
Veraan
pi_108757486
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
Finale lijst:

O: home made speltzuurdesem boterham met kaas (zat in de auto dus ei werd lastig)
T: nog zo een met geitenkaas
T: halve rozijnenkoek (oat?)
L: 2 happen komkommer/tomaat en dat bleek vies dus die 3 eieren met tomaat en champi's
T: 2 blokjes choco
S: rondje fietsen met Bo
D: Een knolselderij met 250 gr gehakt, 2 uien, tomatensaus
T: cocotte gevuld met speltdeeg gezoet met oerzoet en appelen met kaneel
Mooi lijstje. Wat heb je met de knolselder gedaan?
  maandag 5 maart 2012 @ 20:54:07 #207
221912 minilot
Nancy boy
pi_108757498
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

70% choco kopen? :9
Heb nog een ruime voorraad Green&Black's 70% :9
Ben sterk voornemens om deze onaangeroerd te raken tot het weer herfst wordt. }:|
  maandag 5 maart 2012 @ 20:56:01 #208
216210 Ml-etje
pi_108757629
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het was heerlijk!

- 2 uien fruiten

Erg lekker
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Mooi lijstje. Wat heb je met de knolselder gedaan?
Thanks O+
Oh en het vingertje functioneert weer prima hoor ;)
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Heb nog een ruime voorraad Green&Black's 70% :9
Ben sterk voornemens om deze onaangeroerd te raken tot het weer herfst wordt. }:|
Oh :o maar soms mag wat lekkers wel :P
  Vis een optie? maandag 5 maart 2012 @ 21:01:16 #209
70532 loveli
N
pi_108757978
Heel soms.
crap in = crap out
  maandag 5 maart 2012 @ 21:02:28 #210
216210 Ml-etje
pi_108758062
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef loveli het volgende:
Heel soms.
*stukje deeg in mond steekt
Bunq - bank of the freeSpeel mee met Lucky Day en win!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  maandag 5 maart 2012 @ 21:03:27 #211
268312 Sarabi
pi_108758136
Nou mijn lijstje is in ieder geval niet meer te weinig.
Vriendlief was al begonnen met koken toen ik thuis kwam van sporten en had 2 stukjes vlees klaar gemaakt voor mij ipv 1.
En nu een waterijsje :9
  maandag 5 maart 2012 @ 21:11:00 #212
265927 HenkPietKlaasWim
pi_108758593
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik denk andere dingen dan ik op een industrieterrein in Zoetermeer deed.
Was jij ook in Zoetermeer vandaag?! :o

Maar ik ben weer een uur afgebeuld in de sportschool en heb nog 2 km geroeid, dus ik ben mijn negatieve energie wel weer kwijt. :)
En nu wil ik eigenlijk gewoon gaan slapen, want moe. :P
Doe wat je niet durft.
  maandag 5 maart 2012 @ 21:12:49 #213
223810 _aurum_
pi_108758734
ik slaap wel stukken beter als ik zoveel sport :Y En dat gaat vanaaf weer helemaal goedkomen :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 5 maart 2012 @ 21:13:00 #214
216210 Ml-etje
pi_108758749
_O- slaapkop Henk! Jij doet een winterslaapspurt.
  Vis een optie? maandag 5 maart 2012 @ 21:14:06 #215
70532 loveli
N
pi_108758813
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Was jij ook in Zoetermeer vandaag?! :o
Niet vandaag, Een paar jaar geleden kwam ik er regelmatig. Op een parkeerplaats. Met twee of drie mannen.
quote:
Maar ik ben weer een uur afgebeuld in de sportschool en heb nog 2 km geroeid, dus ik ben mijn negatieve energie wel weer kwijt. :)
En nu wil ik eigenlijk gewoon gaan slapen, want moe. :P
Trusten!
crap in = crap out
  maandag 5 maart 2012 @ 21:14:47 #216
216210 Ml-etje
pi_108758864
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet vandaag, Een paar jaar geleden kwam ik er regelmatig. Op een parkeerplaats. Met twee of drie mannen.

[..]

Trusten!
:D de uitleg ontbreekt..
  maandag 5 maart 2012 @ 21:15:13 #217
248287 LieLie
ISTJ
pi_108758901
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D de uitleg ontbreekt..
Nou :D
  maandag 5 maart 2012 @ 21:15:17 #218
223810 _aurum_
pi_108758907
motorrijden :?

Da's het enige wat ik kan verzinnen wat niet fout is :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 5 maart 2012 @ 21:15:54 #219
216210 Ml-etje
pi_108758948
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef _aurum_ het volgende:

_O- jij gaat alvast door voor de wasmachine (voor de moeite van het negeren van de foute gedachten).
  Vis een optie? maandag 5 maart 2012 @ 21:16:20 #220
70532 loveli
N
pi_108758971
quote:

Juist :+
crap in = crap out
AliExpress - die hebben ALLES!Vattenfall cadeauZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 5 maart 2012 @ 21:16:51 #221
211002 Goodbye
Awesome!
pi_108758997
O: bakje magere kwark met muesli
T: volkoren boterham achterham
L: 2 volkoren boterhammen snijworst, kop tomatensoep
T: mineola, lijnzaadcracker oude kaas
S: uurtje fitness
D: kliekje shepherds pie
T: blokje pure chocola, mini puntje cheesecake (de rest uit voorzorg maar weggegooid, ik had nog ongeveer een halve taart over :o )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 5 maart 2012 @ 21:17:28 #222
357322 ElDinosaur
pi_108759042
quote:

Daar had ik nou niet aan gedacht. :')2
  maandag 5 maart 2012 @ 21:18:42 #223
248287 LieLie
ISTJ
pi_108759140
quote:
2s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:16 schreef Goodbye het volgende:
O: bakje magere kwark met muesli
T: volkoren boterham achterham
L: 2 volkoren boterhammen snijworst, kop tomatensoep
T: mineola, lijnzaadcracker oude kaas
S: uurtje fitness
D: kliekje shepherds pie
T: blokje pure chocola, mini puntje cheesecake (de rest uit voorzorg maar weggegooid, ik had nog ongeveer een halve taart over :o )
:o Cheesecake weggooien? Dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen! Elke taart, maar geen cheesecake! :o
  maandag 5 maart 2012 @ 21:18:52 #224
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_108759153
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Daar had ik nou niet aan gedacht. :')2
Oh, ik wel! Vroeger altijd naar de PPP 's avonds O+
Ja doei.
  maandag 5 maart 2012 @ 21:19:52 #225
223810 _aurum_
pi_108759230
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, ik wel! Vroeger altijd naar de PPP 's avonds O+
vroeger voordat de een na de ander zich er kapotreed /vroeger was alles beter.
  maandag 5 maart 2012 @ 21:21:33 #226
211002 Goodbye
Awesome!
pi_108759340
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef LieLie het volgende:

[..]

:o Cheesecake weggooien? Dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen! Elke taart, maar geen cheesecake! :o
Hij was heerlijk, maar dat is juist ook het probleem. Mijn gewicht gaat zo keurig naar beneden, daar hoeft van mij geen piek naar boven in te komen :P Gister een stukje en vandaag een stukje is dan ook wel voldoende.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? maandag 5 maart 2012 @ 21:21:47 #227
70532 loveli
N
pi_108759357
Nog niet meegemaakt in de naaste omgeving *afklopt*
crap in = crap out
  maandag 5 maart 2012 @ 21:23:09 #228
248287 LieLie
ISTJ
pi_108759450
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hij was heerlijk, maar dat is juist ook het probleem. Mijn gewicht gaat zo keurig naar beneden, daar hoeft van mij geen piek naar boven in te komen :P Gister een stukje en vandaag een stukje is dan ook wel voldoende.
Wel verstandig :P
  maandag 5 maart 2012 @ 21:24:05 #229
211002 Goodbye
Awesome!
pi_108759508
Ja, net met een volle maag de taart in de prullenbak gegooid. Morgen ga ik vast spijt krijgen. _O-
  maandag 5 maart 2012 @ 21:26:40 #230
265927 HenkPietKlaasWim
pi_108759670
Ter compensatie: ik was gister ook weer laat thuis na een bijzonder tof concert.
Vrijdag denk weer in de herhaling. :)

En ik had de taart gewoon gevoerd aan mijn collega's. :P

Owja, en ter trainingsinspiratie:
B-)
Doe wat je niet durft.
Zavvi - Fandom en GeekgearBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBonprix
  maandag 5 maart 2012 @ 21:28:08 #231
216210 Ml-etje
pi_108759744
Vind weggooien altijd zo zonde :@
Dus HPKW optie.
  maandag 5 maart 2012 @ 21:29:34 #232
223810 _aurum_
pi_108759818
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef loveli het volgende:
Nog niet meegemaakt in de naaste omgeving *afklopt*
ik helaas wel. Niet leuk -O-
  maandag 5 maart 2012 @ 21:29:59 #233
223810 _aurum_
pi_108759838
of ik had de taart in de vriezer gegooid.
  maandag 5 maart 2012 @ 21:30:29 #234
248287 LieLie
ISTJ
pi_108759867
Mijn collega is met afstand de grootste fan van de witte chocolade cheesecake die ik wel vaak maak. En die kan werkelijk alles eten, elke dag een vette hap en nog smal.. Dus daar doen de restjes het ook altijd goed :D
  maandag 5 maart 2012 @ 21:46:05 #235
211002 Goodbye
Awesome!
pi_108760944
Nouja, ik heb het dus weggegooid..
  maandag 5 maart 2012 @ 21:47:09 #236
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108761023
ik ben ziek ... had al in jaren niet meer met een emmertje hoeven lopen, maar vandaag pffff...

dacht eerst dat ik gewoon te weinig gegeten had voor t sporten (was ook zo) maar toen kwam er koorts bij en projectiel...eh...

upside: wel twee en een half uur gefitnesst O+ en bij de vet- en gewichtsmeting bleek ik iets lichter dan laatste keer thuis op de weegschaal...

morgen móet ik echt werken...
Kwak
  maandag 5 maart 2012 @ 21:47:13 #237
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_108761029
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

vroeger voordat de een na de ander zich er kapotreed /vroeger was alles beter.
Zodra er 'gestunt' werd of als debielen werd gereden was ik weg. Gingen meestal gewoon wat ouwehoeren of koffie drinken op Scheef O+
Ja doei.
  maandag 5 maart 2012 @ 21:51:17 #238
265927 HenkPietKlaasWim
pi_108761318
quote:
15s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben trots op je! :)
Sowieso dat je maar een klein stukje hebt genomen. :)
Goed bezig GB! *O*

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben ziek ... had al in jaren niet meer met een emmertje hoeven lopen, maar vandaag pffff...

dacht eerst dat ik gewoon te weinig gegeten had voor t sporten (was ook zo) maar toen kwam er koorts bij en projectiel...eh...

upside: wel twee en een half uur gefitnesst O+ en bij de vet- en gewichtsmeting bleek ik iets lichter dan laatste keer thuis op de weegschaal...

2,5 uur?????? :o Dat red ik niet eens in mijn fanatiekste buien! :o
Maar ook voor mensen in het onderwijs geldt: ziek is ziek!
Doe wat je niet durft.
  maandag 5 maart 2012 @ 21:52:03 #239
342877 Mini.
pi_108761376
Ik vind het knap hoor GB. :)

Beterschap Kwak! :*
Everything has changed
  maandag 5 maart 2012 @ 21:54:06 #240
287558 anna82
pi_108761511
quote:
15s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Goodbye het volgende:
En niet eens even sorry zeggen tegen de mensen hier...

Beterschap Kwak, iets verkeerds gegeten?

Extra T: plakje Indische cake. Mijn betere helft denkt dat dat gezond is, ik laat hem maar :)
Zoek je mobiel op gsmwebMailbird - E-mail made beautifulVodafone aanbiedingen
  maandag 5 maart 2012 @ 21:55:23 #241
255877 Nallie
Einde.
pi_108761628
quote:
12s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef anna82 het volgende:

[..]

Extra T: plakje Indische cake. Mijn betere helft denkt dat dat gezond is, ik laat hem maar :)
Hij is dus niet je gezondere helft ;)
  maandag 5 maart 2012 @ 21:56:36 #242
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108761719
quote:

[..]

ik denk het... vandaar dat ik denk dat t morgen wel weer over is.
Kwak
  maandag 5 maart 2012 @ 21:57:48 #243
223810 _aurum_
pi_108761799
Beterschap Kwak! Vanaaf lekker op tijd naar bed. Voel je je vast wel beter :Y
  maandag 5 maart 2012 @ 21:59:30 #244
255877 Nallie
Einde.
pi_108761917
Ik heb zin om me vol te stoppen met eten... :') tijd om te gaan slapen!
  maandag 5 maart 2012 @ 22:00:16 #245
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_108761977
Zo, glaasje wijn.. de laatste van deze week :)

En een definitief lijstje:
O: Kwark met kiwi en amandelen (317 kcal)
L: chilli con carne wrap (498 kcal bij benadering)
D: zilvervliesrijst met kip in cherry-pruimensaus en peultjes (638 kcal ongeveer)
T: 1 balisto (volgens de verpakking krap 190 kcal)
T: glas rode wijn (88 kcal of zo)
1731 totaal :)
  maandag 5 maart 2012 @ 22:00:51 #246
265927 HenkPietKlaasWim
pi_108762019
Goed idee Nallie!

Ik krijg zojuist nog een mailtje dat mijn 2e paar schoenen ook verzonden is, dus ik ben tegen het einde van de week waarschijnlijk bijzonder gelukkig! *)
Hoe een dagje op een industrieterrein in Zoetermeer toch nog goed af kan lopen. O+
Doe wat je niet durft.
  maandag 5 maart 2012 @ 22:02:53 #247
255877 Nallie
Einde.
pi_108762151
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed idee Nallie!

Ik krijg zojuist nog een mailtje dat mijn 2e paar schoenen ook verzonden is, dus ik ben tegen het einde van de week waarschijnlijk bijzonder gelukkig! *)
Hoe een dagje op een industrieterrein in Zoetermeer toch nog goed af kan lopen. O+
Ja en toch zit ik nog op de bank :') zonder eten dat wel!

Net lijstje Sunny!
  maandag 5 maart 2012 @ 22:07:05 #248
327254 the85mc
pi_108762412
Gaat hier alweer beter! Had zo straks een dipje, even goed en gezond gegeten en ik kan er weer tegen aan! Maar ga wel op tijd slapen.. Tot morgen slankies! :*
  maandag 5 maart 2012 @ 22:07:40 #249
287558 anna82
pi_108762450
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed idee Nallie!

Is industrieterrein Zoetermeer niet je nieuwe vaste werkplek? Ik hoop het, anders kwijn je nog weg...
  maandag 5 maart 2012 @ 22:08:03 #250
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_108762478
* motorbloempje doet mee met het wijntje van Sunny!

Nog even m'n stomme opdracht afmaken voor morgenochtend en dan Othello kijken op bed :z Ook stom.
Ja doei.
Vattenfall cadeauBoek je safari bij Beekse BergenBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 5 maart 2012 @ 22:09:57 #251
211002 Goodbye
Awesome!
pi_108762611
quote:

[..]

Sorry :+

Volgens de twee meiden die naast me op de loopband stonden in de sportschool had ik vast dat ene stukje vanavond al niet moeten nemen. Die gingen op de loopband tot de "300 calorieën, want jeeezus, ik heb echt zulke dikke benen, ik schaam me dooood" :') . Hartstikke slanke meiden, natuurlijk.. En later nog op de weegschaal naast de fiets waar ik op zat en toen was de ene een kilo zwaarder dan de ander, dat werd beloond met een "vetzak _O- ".
  maandag 5 maart 2012 @ 22:15:53 #252
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_108762983
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje doet mee met het wijntje van Sunny!
:D *prut!*
  maandag 5 maart 2012 @ 22:17:02 #253
357322 ElDinosaur
pi_108763049
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef kwakz0r het volgende:

2.5 uur?! Je bent toch ook net pas begonnen? Dan kan ik me iig voorstellen dat je lichaam over de zeik is gegaan..
  Vis een optie? maandag 5 maart 2012 @ 22:18:24 #254
70532 loveli
N
pi_108763139
We gaan aan de wijn?
*kaas erbij pakt*
crap in = crap out
  maandag 5 maart 2012 @ 22:18:32 #255
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108763146
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:17 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

2.5 uur?! Je bent toch ook net pas begonnen? Dan kan ik me iig voorstellen dat je lichaam over de zeik is gegaan..
ik heb heel rustig aan een total body schema gedaan, goed gedronken en me niet kapot gezweet. had alle tijd, daarom goed rust genomen tussen sets enzo.

ik krijg van sporten als t goed is geen koorts en projectielbraken een paar uur later, toch ;)
Kwak
  maandag 5 maart 2012 @ 22:20:27 #256
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_108763275
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:18 schreef loveli het volgende:
We gaan aan de wijn?
*kaas erbij pakt*
Ja ho! Mijn lijstje was net af -O- :|W
  maandag 5 maart 2012 @ 22:21:21 #257
357322 ElDinosaur
pi_108763317
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb heel rustig aan een total body schema gedaan, goed gedronken en me niet kapot gezweet. had alle tijd, daarom goed rust genomen tussen sets enzo.

ik krijg van sporten als t goed is geen koorts en projectielbraken een paar uur later, toch ;)
Dat klinkt een stuk verstandiger. ;) Dan zal het wel een griepje zijn wat er al aan zat te komen.. Je zal gek op kijken hoeveel mensen er te fanatiek aan de slag gaan en dus wel ziek worden van oververmoeidheid.

Zo heerlijk om lekker op de bank te hangen en serie te kijken na het sporten. O+
  maandag 5 maart 2012 @ 22:35:48 #258
342877 Mini.
pi_108764187
Ik heb zulke lekkere mandarijntjes. O+ Normaal hou ik er niet zo van, maar deze zijn echt lekker.

*negeert posts over kaas* O-)
Wijn doe ik wel aan mee trouwens. :9
Everything has changed
  maandag 5 maart 2012 @ 22:42:03 #259
332853 Probability
pi_108764572
Vikje heb je een linkje naar dat renschema :)?

Ah, deze? http://www.runnersweb.nl/Training/Beginners/Beginnersschema-1.htm

[ Bericht 39% gewijzigd door Probability op 05-03-2012 23:16:26 ]
  maandag 5 maart 2012 @ 22:44:49 #260
268312 Sarabi
pi_108764736
2,5 uur? Goed begin Kwak! Hopelijk voel je je morgen weer beter.

Mijn ontbijt voor morgen staat alweer in de koelkast :D
Yoghurt, blauwe bessen, havermout & lijnzaad.
Boek je safari bij Beekse BergenSpeel mee met Lucky Day en win!Boek goedkoper bij booking.com
  maandag 5 maart 2012 @ 22:45:22 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108764769
Ben niet meer geweest, geen puf.

Kwak, alweer ziek? :o Ligt het aan mij of ben je wel vaak ziek de laatste tijd? :@

Verder niet zoveel te melden.

/einde
  maandag 5 maart 2012 @ 22:49:32 #262
332853 Probability
pi_108764990
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:21 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat klinkt een stuk verstandiger. ;) Dan zal het wel een griepje zijn wat er al aan zat te komen.. Je zal gek op kijken hoeveel mensen er te fanatiek aan de slag gaan en dus wel ziek worden van oververmoeidheid.

Zo heerlijk om lekker op de bank te hangen en serie te kijken na het sporten. O+
Ja ik vorige maand :) Nu een nieuwe poging om het sporten weer op te pakken :)
  maandag 5 maart 2012 @ 22:54:50 #263
332853 Probability
pi_108765276
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Perruche het volgende:
Waar is probilly als je 'dr nodig hebt!
Hier :s)

* *terug lezen gaat

/edit

Advies voor het sporten of advies voor het stappen :D?

[ Bericht 13% gewijzigd door Probability op 05-03-2012 23:00:39 ]
  maandag 5 maart 2012 @ 23:26:53 #264
365263 creepycookie
chaos
pi_108766732
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:44 schreef Sarabi het volgende:
2,5 uur? Goed begin Kwak! Hopelijk voel je je morgen weer beter.

Mijn ontbijt voor morgen staat alweer in de koelkast :D
Yoghurt, blauwe bessen, havermout & lijnzaad.
Lekker, je ontbijt!

Kwak, beterschap. En props voor je gesport!

Ik ga nog een stukje The Color Purple in bed kijken en dan maar eens m'n nest in, goodnight ;)
  maandag 5 maart 2012 @ 23:57:45 #265
332853 Probability
pi_108767872
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef Probability het volgende:
Vikje heb je een linkje naar dat renschema :)?

Ah, deze? http://www.runnersweb.nl/Training/Beginners/Beginnersschema-1.htm
15 minuten gelopen, 5 x1 en 5 x 2
distance: 2.11 km
avg pace: 7:06 / km
avg speed: 8.4 km/h
energy: 121 kcal
max speed: 14.8 km/h

Dit schema moet ik deze week dus nog twee keer doen, op woensdag en vrijdag denk ik al moet ik dan waarschijnlijk voor college..
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:14:10 #266
332853 Probability
pi_108768350
O: 3 crackers pindakaas
L: 2 boterhammen pindakaas, koffie halfvolle melk
T: plakjes oude kaas
D: pizza, 2 glazen limo, plakjes kaas
T: koffie halfvolle melk, schaaltje halfvolle yoghurt, doosje cherry tomaatjes
S: 15 minuten hardlopen

±2000 kcals.
47% K, 38% V, 15% E
226g/82g/74g

Mijn ding adviseert 55/30/15% als verhouding

De pizza en de limo waren misschien niet de meest verstandige keuze, maar wel eiwitten en groente.

Commentaar mag.

[ Bericht 17% gewijzigd door Probability op 06-03-2012 01:37:11 ]
  dinsdag 6 maart 2012 @ 05:20:35 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108770771
Chagrijnigheid is weg en ik hoop dat aaanstaande niet heel boos is :')

Veel vetten Prob. maar op zich niet zo slecht lijstje denk ik, zonder fruit en zo is het nogal lastig vind ik.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 06:40:04 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108770881
Twee uur geslapen. Yay :').
  dinsdag 6 maart 2012 @ 06:53:07 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108770914
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:57 schreef Probability het volgende:

[..]

15 minuten gelopen, 5 x1 en 5 x 2
distance: 2.11 km
avg pace: 7:06 / km
avg speed: 8.4 km/h
energy: 121 kcal
max speed: 14.8 km/h

Dit schema moet ik deze week dus nog twee keer doen, op woensdag en vrijdag denk ik al moet ik dan waarschijnlijk voor college..
ik liep met een schema van hardloopschema. En pas je wel op dat je niet te hard van stapel gaat? :P

Goeiemorgen! Weer in de trein.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 07:35:19 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108771130
Lol anna, mijn zus liep jaren geleden ook weg met Indische cake :P
Niet meer actief op Fok!
Vodafone aanbiedingenZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVodafone aanbiedingen
  dinsdag 6 maart 2012 @ 07:37:46 #271
223828 Phaidra
pi_108771146
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:52 schreef minilot het volgende:

Mede-mini meldt (wel wat laat), 1500 is prima op een dag dat je niet sport. Anders is rond/ iets onder de 1700 beter.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 6 maart 2012 @ 07:38:31 #272
265927 HenkPietKlaasWim
pi_108771153
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 06:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Twee uur geslapen. Yay :').
How come? Zenuwachtig voor je reis?

Ik heb heerlijk geslapen. Had nog wel meer kunnen slapen, maar daar ga ik vanavond wel weer mee verder. :)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 07:44:01 #273
221912 minilot
Nancy boy
pi_108771197
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 07:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Mede-mini meldt (wel wat laat), 1500 is prima op een dag dat je niet sport. Anders is rond/ iets onder de 1700 beter.
Mooi! Dank je wel. :)

Goedemorgen allemaal!

Maar liefst tien uur geslapen vannacht dus zeer wakker nu. Mooi, want ik heb nogal een brute werkweek deze week, met lange dagen.

Lijstje voor vandaag:

O: Speltbroodje met geroosterde paprika, plakjes komkommer en een lik pepermayonaise.
F: Drie mandarijntjes.
L: Bakje hete chili van kidneybonen, mais en rode ui. Zure room ernaast.
D: Stamppotje met prei & lamsoor, daarbij een stuk wilde zalmfilet.
A: Paar glazen droge witte wijn

Vanavond hardlopen! Als het goed is komt vandaag mijn bestelde bovenarmband-voor-mijn-telefoon binnen. Welke hardloophulp-apps raden jullie aan en waarom? :)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 07:46:11 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108771213
Kijk even in het hardlopen voor beginnerstopic in LIF, minilot, daar staan apps vermeld en kun je ook om tips vragen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 07:56:00 #275
221912 minilot
Nancy boy
pi_108771293
Verrek, een hardlooptopic voor beginners! :) Dank!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:02:58 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108771347
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 07:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

How come? Zenuwachtig voor je reis?
Nee, het was de duizelingwekkende to-do lijst van wat af moet vóór de reis die door mn hoofd spookte.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:04:47 #277
287558 anna82
pi_108771362
Morgen,

Vanmiddag staat voor mij 2 keer 10 min hardlopen op het programma, voorheen haakte ik meestal rond deze les af, maar dat is nu natuurlijk geen optie. Kan me nu nog niet voorstellen dat ik straks 12 km ren (moet rennen).

O: kwark, havermout, banaan, bosbessen
T: appeltje
L: dubbele boterham ei, tomaat, komkommer, salade
T: boterham pindakaas
T: appeltje
S: lesje hardlopen
D: risotto met shitake, pancetta en bleekselderij met rucola
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:10:49 #278
294490 Cocotrimonium
pi_108771422
Goedemorgen! Ik zit op t werk van Martijn op de wc :+ Kreeg me toch een potje buikpijn toen ik hem ging afzetten.

Gelukkig is dit mijn oude werk. Voelt het toch een beetje vertrouwd O+ :+
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:11:36 #279
171890 Chicolate
Chemicals
pi_108771431
Ik had gister overleg over mijn reis in de zomer, helemaal zin in O+. Alleen volgens mij is er mis, ik ben niet zenuwachtig terwijl ik mijn tas voor komende donderdag nog niet heb ingepakt, de reisgids nog niet gelezen heb etc. Alsof ik niet even naar Turkije ga (wat ik normaal best spannend zou vinden).

Nu vooral moe. En stress dat vanavond mijn kast verkocht wordt, terwijl al mijn spullen er nu nog in staan en ik pas over 3 weken een nieuwe kast heb :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 6 maart 2012 @ 08:22:23 #280
70532 loveli
N
pi_108771544
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen! Ik zit op t werk van Martijn op de wc :+ Kreeg me toch een potje buikpijn toen ik hem ging afzetten.

Op een bekende wc zit je toch het fijnst O+
crap in = crap out
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingHoesjes? Casetify!Vodafone aanbiedingen
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:23:03 #281
216210 Ml-etje
pi_108771553
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:10 schreef Cocotrimonium het volgende:

Aww.. :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, het was de duizelingwekkende to-do lijst van wat af moet vóór de reis die door mn hoofd spookte.
Kladblokje pakken volgende keer?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:31:58 #282
216210 Ml-etje
pi_108771636
Lijstje:

O: 3 gebakken eieren met champi's en tomaat
T; boterhammen met oa kaas en kipfilet en nootjes
L: witlof salade (heb 2 stronken witlof een appel en wat yoghurtdressing meegenomen)
T: stukjes choco
D: wortelen met doperwten en een steakburger plus wellicht wat aardapppelen
T: nog geen idee, fruit genoeg aanwezig :+
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:32:56 #283
265927 HenkPietKlaasWim
pi_108771644
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dan zou ik vanochtend maar eens een prioriteitenlijstje gaan maken. :)

Ik ben vandaag helemaal blij, mijn schoenen komen vandaag. :D *O* *)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:33:45 #284
216210 Ml-etje
pi_108771651
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dan zou ik vanochtend maar eens een prioriteitenlijstje gaan maken. :)

Ik ben vandaag helemaal blij, mijn schoenen komen vandaag. :D *O* *)
Oeh :D

Mijn Mr's kookboek komt vandaag :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:40:03 #285
287558 anna82
pi_108771738
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oeh :D

Mijn Mr's kookboek komt vandaag :P
'
Heeft 'ie een kookboek geschreven??

:')
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:41:25 #286
327254 the85mc
pi_108771761
Goedemorgen! Fris en fruitig wakker geworden! Geen griepje ofzo gelukkig! Net ontbijt op en stap zo op de fiets. Heb zin in vandaag! Al ga ik niks bijzonders doen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:53:17 #287
117113 Perruche
Muffin!
pi_108771950
Morning!

Planning:
O: 3 bth (1 kaas, 1 boter, 1 hagelslag)
L: 300 gr salade met een groenten en ei, en een soepje
T: 150 ml yoghurt
B: 2x20 minuten fietsen
D: stoofvlees, pastinaak en wortelen
S: bodybalance
T: druifjes
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:59:43 #288
327254 the85mc
pi_108772055
Las net dit bericht
http://www.nu.nl/gezondhe(...)avend-als-drugs.html
En moet er even een slechte grap over maken: hoe heet het als je te lang geen ijs hebt gegeten? Warm turkey :')
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:05:33 #289
93603 V1z0R
Hoi
pi_108772155
Nette lijstjes voorbij zien komen! ^O^ Denk dat aardappelen erbij geen verkeerde keus is Ml-etje!

Gister of zondag waarschijnlijk iets verkeerds gegeten, vanochtend niks meer aan de hand :)
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:58 schreef progje het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt! O+

Mwoah het blijft zo idioot druk.Ik word gelukkig steeds beter in nee zeggen en mijn laptop gewoon dicht klappen na 8.5 - 9 uur werk. Ze bekijken het maar :+

Er zijn nu nog 2 mensen begonnen maar wel in het bedrijf in Panama. Dus die krijg ik ook nog onder mijn hoede. Waarvan er 1 heel veel moeite heeft met Engels. "Maar we nemen hem wel gewoon aan want zijn CV zag er verder goed uit" *zucht* Handig joh! :')
:)

Ghehe, en volgens mij ben jij ook nog wel iemand die thuis ook mailtjes behandelt, dus mogen ze niet zeuren :P

:') Als het dan maar wel makkelijker werken is dan de verzuimmeneer :D ^O^

_O- ik denk al, wut? Een slankie in dat urbanathlon filmpje... Naam verschilt net 2 letters :D
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:14:59 #290
265927 HenkPietKlaasWim
pi_108772306
Tink was gister jarig en we hebben haar niet eens gefeliciteerd! :o
Alsnog gefeliciteerd Tink! *O* *O* Hoop dat je een leuke dag had. :)
Doe wat je niet durft.
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBoek goedkoper bij booking.com
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:21:58 #291
93603 V1z0R
Hoi
pi_108772418
Alsnog Feli! w/ Maar ik dacht dat Tink gestopt was met ouder worden? :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:22:15 #292
255877 Nallie
Einde.
pi_108772421
Wat erg dat we dat vergeten zijn! Gefeliciteerd Tink!!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:22:44 #293
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_108772428
Goedemorgen! Stralende dag hier! Werd heerlijk wakker, koffie gezet, omgekleed, toen rook 't hele huis naar O+ koffie O+ brood gesmeerd, yoghurt gemaakt en nu nog even relaxen voordat ik voor 'n volle dag naar de uni vertrek!

O: grote kom Griekse yoghurt met honing en walnoten
L: 2 boterhammen (1 met tomaat en hummus, 1 met kaas en tomaat en een likje zaanse mayo)
T: 2 boterhammen (1 met tomaat en hummus, 1 met kaas en tomaat en een likje zaanse mayo)
T: klein reepje kaas
D: volkorenfajitas met kip, papria, boontjes, halfvolle creme fraiche en chillisaus :9
T: glaasje rode wijn

B: fietsen naar de uni, heen en weer.
Ja doei.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:22:58 #294
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_108772431
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:21 schreef V1z0R het volgende:
Alsnog Feli! w/ Maar ik dacht dat Tink gestopt was met ouder worden? :P
Ja doei.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:28:40 #295
159579 conleche
pi_108772528
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tink was gister jarig en we hebben haar niet eens gefeliciteerd! :o
Alsnog gefeliciteerd Tink! *O* *O* Hoop dat je een leuke dag had. :)
Dat was omdat ze vorig jaar zei dat ze dat niet wilde. :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:31:45 #296
287558 anna82
pi_108772586
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:22 schreef Nallie het volgende:
Wat erg dat we dat vergeten zijn! Gefeliciteerd Tink!!
Maar hoe had ik het kunnen weten?

Gratuliere Tink!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:34:32 #297
159579 conleche
pi_108772644
Gisteren:
O: gekookt eitje
T: 5 rozemarijncrackers met citroenmayo, tomaat en ui
L: tabouleh
T: vers geperste jus
T: wodka, papadum
D: zalm met groenten/oestersaus/koriander uit de oven en plakrijst
T: klein beetje krokante muesli met halfvolle melk

Vandaag:
O: gekookt eitje, 1x geroosterd Allinson met kaas
L: 1x geroosterd Allinson met pindakaas, sambal en komkommer en 1x met mayo, sambal, tomaat, komkommer, ui en paprika
T: volle kwark met limoen en diepvriesframboosjes
S: hardlopen
T: wodka, chips of papadum
D: gestoofde drumstick, witlof met ham/kaas uit de oven
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:35:19 #298
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_108772661
Tsaj, hoe kun je het weten! Gefeliciteerd, Tink! Mooie dag om jarig te zijn, samen met m'n Duutser!

Lijstje:

O: havermout met lijnzaad, kokos en rode vruchten
B: half uur wandelen
L: restje stoofpot met wat spruiten, sperciebonen en doperwten
T: bakje turkse yoghurt met wat muesli
D: pasta met spinazie
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:37:08 #299
265927 HenkPietKlaasWim
pi_108772699
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:31 schreef anna82 het volgende:

[..]

Maar hoe had ik het kunnen weten?

Gratuliere Tink!
Ik weet het omdat ik nog ergens een hyves account heb en hyves me heel vriendelijk mailt wanneer er iemand jarig is.
Jammer hooguit dat ik het bijbehorende mailadres niet altijd check. :P
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 09:38:57 #300
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_108772744
mogge Slankies :W
Wie geeft me ff een trap onder mijn zachte achterste? Zit helemaal klaar in sportkledij maar moet mezelf nu nog naar die sportschool zien te slepen :+ :')
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoVattenfall cadeauZavvi - Fandom en Geekgear
  Vis een optie? dinsdag 6 maart 2012 @ 09:42:06 #301
70532 loveli
N
pi_108772794
*schop*
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')