Joh.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
Sorry het ging volledig expres hihiihihih
Hihi?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ja jong, doe ook nog even een zak in het duitje!!quote:
Check!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:10 schreef CindieY het volgende:
A short skirt and a loooooooooooooooooooooooooooooooooong jacket!
Jaja.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
Zak in het duitje?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja jong, doe ook nog even een zak in het duitje!!
lul maar niet teveel over fietsen dan!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe gooi ik graag de boel eens om
Das altijd nog stukken beter dan dat ik over je lul zou fietsen!!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
lul maar niet teveel over fietsen dan!
zie je daar ga je al, de boel weer omdraaien. ik had nog zo gewaarschuwdquote:Op maandag 5 maart 2012 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Das altijd nog stukken beter dan dat ik over je lul zou fietsen!!
Sorry!!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zie je daar ga je al, de boel weer omdraaien. ik had nog zo gewaarschuwd
Dat zet ook geen doden aan de zeik!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Das altijd nog stukken beter dan dat ik over je lul zou fietsen!!
Stelletje flauwerdsquote:Op maandag 5 maart 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zet ook geen doden aan de zeik!
Roede geis!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stelletje flauwerdsIk ga maar eens een poging doen om weer in Zwolle te belanden (om morgenavond weer terug te komen bij m'n ouders, moet woensdagochtend vroeg naar de dokter
)
aan een beurt toe?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry!!![]()
Ik zit bij de garage en heb niets beters te doen![]()
Uitzicht is wel leuk, dat dan weer wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Hihiquote:Op maandag 5 maart 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zet ook geen doden aan de zeik!
ja, maandagmiddag is het nieuwe vrijdagmiddag, omdraaien ftw!quote:
Dalend niveau, altijd goed!quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
aan een beurt toe?Absoluut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De auto niet, die is faliekant gezakt voor de APK
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
volvo kopen?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut!
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut!
Op welke punten?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut!
Nee! Aan die van mij mankeert bijna net zoveel als aan die van jouquote:
*Achterremmen remmen niet gelijktijdigquote:
quote:
Mooi kut...quote:Op maandag 5 maart 2012 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
*Achterremmen remmen niet gelijktijdig
*Richtingaanwijzer ligt uit zijn behuizing
*Er zit een bobbel op een achterband, de andere band mag vervangen worden (advies, hoeft dus niet)
*Handremgedoe (hangt ws samen met de achterremmen)
*Kwam niet door de roetmeting
En nog iets, weet ik niet meer...
Ze gaan het zo goedkoop mogelijk oplossen, ik heb laten vallen dat ik op zoek ga naar een andere Polo. Denk dat ze mee gaan zoeken, tofheid!!
Ze matsen mij walgelijk vaak, komt vast goedquote:Op maandag 5 maart 2012 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi kut...
Roetmeting is vaak afstelling dus dat zal wel meevallen... Remmen kunnen erg vervelend zijn weet ik helaas uit ervaring
Dat bedoel ik. Ik versta er weinig van, maar dat boeit me nietquote:
Klopt, ik had laatst alleen in regio Emmen even een baggerontvangst, rest was prima te doenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:57 schreef CindieY het volgende:
Zo te zien en te horen is 3fm in het noorden weer prima te ontvangen
Wat een klojo's heb je toch rondlopen...quote:Op maandag 5 maart 2012 15:00 schreef Pino112 het volgende:
Man overlijdt na recordpoging "levend begraven"
Die man.
Nah, deze lag gewoon stilletjes ergens te liggen, die lag toch niet in de weg?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een klojo's heb je toch rondlopen...
Niks zeggen en de recordpoging is geslaagd.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:00 schreef Pino112 het volgende:
Man overlijdt na recordpoging "levend begraven"
Die man.
Nja, lopen deed/doet ie idd niet...quote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, deze lag gewoon stilletjes ergens te liggen, die lag toch niet in de weg?
Ik ben faliekant tegen trouwen, dus ik zou op die vraag een heel ander antwoord gevenquote:Op maandag 5 maart 2012 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
Minthy, deze is voor jou omdat jij dit soort gezwijmel waardeert:
[ afbeelding ]
twitter:radiofreak twitterde op maandag 05-03-2012 om 15:08:58Turning tables van Adele 516 keer gedraaid in februari http://t.co/7XYCQtUm reageer retweet
Ik zou haar een leuke vent willen toewensen, zodat ze eens een vrolijk liedje zou maken!quote:Op maandag 5 maart 2012 15:17 schreef Pino112 het volgende:
Pffffftwitter:radiofreak twitterde op maandag 05-03-2012 om 15:08:58Turning tables van Adele 516 keer gedraaid in februari http://t.co/7XYCQtUm reageer retweet
Zuipschuitquote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
Eentje voor mij dan, is het al weekend?
[ afbeelding ]
You know mequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ik moet op zondag teruglezen op FB wat ik de avond ervoor heb gedaanViel toch best mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ik heb alle berichten die me niet aanstonden uit mijn geheugen geflikkerd, kan ook nog
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ik moet op zondag teruglezen op FB wat ik de avond ervoor heb gedaanLol je bent Amy WinehouseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Heb jij al eens een keer meegedaan?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:49 schreef Sersjee het volgende:
Ze wisten niet waar Abbey Road is... Dat je dan durft mee te doen aan een popquiz.
Hahhaa, nee hoor, het was voornamelijk berichten in de trend van: "lange kutrij" en "zzzzzzzzzzzzzzzz"quote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Viel toch best mee?![]()
Of ik heb alle berichten die me niet aanstonden uit mijn geheugen geflikkerd, kan ook nog
quote:
Nee, 15:45 is voor mij over het algemeen geen geschikte tijd om aan de telefoon te hangen.quote:
Maar ik heb wel een spongbob Gitaarquote:
Ik ben geen fan van Amy, sowieso vind ik zangeressen over het algemeen geen hol aanquote:Op maandag 5 maart 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ik vind You know I'm no good toch echt wel een goeie plaat
Awww Pinjo toch, tis echt zo'n verademingquote:Op maandag 5 maart 2012 16:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zit op school, tis vast weer ouderwetsch geniaal?
Die vraag over waar Motown z'n roots heeft, wisten ze ook geen van beiden.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:49 schreef Sersjee het volgende:
Ze wisten niet waar Abbey Road is... Dat je dan durft mee te doen aan een popquiz.
Dat was ook vrij treurig, ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die vraag over waar Motown z'n roots heeft, wisten ze ook geen van beiden.
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:16 schreef alors het volgende:
[..]
Awww Pinjo toch, tis echt zo'n verademing
In mijn ogen mis je niets, maar ik vind C&S dan ook niet zoveel aanquote:Op maandag 5 maart 2012 16:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zit op school, tis vast weer ouderwetsch geniaal?
Tot morgen!!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieos, Loeki
Jammer dat ik naar dat gare Veronica moet luisteren
Ik ga maar richting huis zo, ciao en tot morgen![]()
Hard aan en dansenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:32 schreef themauster het volgende:
Eindelijk goede muziek na al dat niet grappige gezemel.
die halen maar tot 10u.quote:
Jij leest ver terugquote:
een werkdagje teruglezen is meestal nog wel te doen. en mijn posts en de posts waarin ik gequote word zijn groen dus dat vindt lekker makkelijk terugquote:Op maandag 5 maart 2012 16:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij leest ver terugEn tis me gelukt hoor, was om 9 uur al wakker
Was gewoon een lichtgrijs pak volgens mij... ik heb er niet zo op gelet...quote:
twitter:Kathytjuh twitterde op maandag 05-03-2012 om 17:08:46Woehoee! @kontrust kom in Sneek!! reageer retweet
schitterend jaquote:Op maandag 5 maart 2012 17:28 schreef Sersjee het volgende:
"Gaan we het nog hebben over PSV?"
"Nee."
Nou, ik heb me ká-pot gelachen gister.
Hebben ze tegenwoordig radio aan in de bus?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:03 schreef Pino112 het volgende:
Triggerfinger in de bus.
En de zender staat niet eens op 3FM.
Heej pienjow het is lentequote:Op maandag 5 maart 2012 19:03 schreef Pino112 het volgende:
Triggerfinger in de bus.
En de zender staat niet eens op 3FM.
Hier in het oosten is het anders verre van lente, het is compleet herfstquote:Op maandag 5 maart 2012 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heej pienjow het is lenteHaal die smerige sneeuwvlokken eens uit je UI
![]()
Tis hoogstuit wat frisjesquote:Op maandag 5 maart 2012 19:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier in het oosten is het anders verre van lente, het is compleet herfst
Die kan ik niet vaak genoeg horen, net als veel mensen uit mijn omgevingquote:
blijft fijn he, episch soort plaatquote:Op maandag 5 maart 2012 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Die kan ik niet vaak genoeg horen, net als veel mensen uit mijn omgeving![]()
Ik vind het herfst, maar misschien komt het ook wel doordat ik de lente uit m'n hoofd heb laten jagenquote:
Nicky Minajquote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef alors het volgende:
LU
V
Madonna!
YO
U
You wanna!
Ja het is aanstekelijk
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nicky MinajKan ze niet met die kansloze reet in het toilet vast blijven zitten ofzo?
Ik vond het nog best koud ja op het station.quote:
Het waait niet, het is droog, ik zag overal bloemetjes. Niks niet herfstquote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het herfst, maar misschien komt het ook wel doordat ik de lente uit m'n hoofd heb laten jagen
Jij, met je maffe poep/windjesfetisjquote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef wolfrolf het volgende:
Shit nu heb ik een visual van haar dat ze zit te schijten.
Jammer.
Ik loop al de hele dag met m'n ogen op half 7, geen bloemetjes gezien... Ik zal morgen de boel eens wat meer opengooien!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het waait niet, het is droog, ik zag overal bloemetjes. Niks niet herfst
Hebben ze niet meestal Waterstad FM aanstaan in de bus?quote:
twitter:EricCorton twitterde op maandag 05-03-2012 om 19:23:59Mocht je tijd en zin hebben.. Ik presenteer vanavond @bnntoday op @radio1 Luisteren? reageer retweet
Das sexy. En Michiel kan dat heul goed hebben, omdat Michielquote:Op maandag 5 maart 2012 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
Is dat nieuw? Moet Michiel tegenwoordig in de cam kijken?
Vanaf volgende week moeten de DJ's eerst de visagie inquote:Op maandag 5 maart 2012 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
Is dat nieuw? Moet Michiel tegenwoordig in de cam kijken?
Wat zul jij het naar je zin hebben op het platteland, mestuitrijdseizoen is weer begonnen sinds een paar dagen!quote:
Mag de chauf bepalen. Ik kom ze allemaal tegen; oa Radio 1, RTV Oost, 3FM en zonet dus Q.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hebben ze niet meestal Waterstad FM aanstaan in de bus?
op dit festival: http://www.veenhoopfestival.nl/joomla/homequote:Op maandag 5 maart 2012 17:09 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Kathytjuh twitterde op maandag 05-03-2012 om 17:08:46Woehoee! @kontrust kom in Sneek!! reageer retweet
Sexy... dat nieuwe nummer van Want Want bedoel je? Daarop zal 'ie ook wel in de camera kijken en meezingen ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Das sexy. En Michiel kan dat heul goed hebben, omdat Michiel![]()
In dat geval... ook al eens een bus met hardcore tegengekomen?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag de chauf bepalen. Ik kom ze allemaal tegen; oa Radio 1, RTV Oost, 3FM en zonet dus Q.
Nee, die heb ik zelfs nog niet gehoord...quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sexy... dat nieuwe nummer van Want Want bedoel je? Daarop zal 'ie ook wel in de camera kijken en meezingen ja.
Nee, niet eensquote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In dat geval... ook al eens een bus met hardcore tegengekomen?
sinds daar een camera staatquote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef alors het volgende:
Wtf sinds wanneer kijkt Michiel zo in die cam
Sinds twee weken ofzo. Ik vind het ook niks.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef alors het volgende:
Wtf sinds wanneer kijkt Michiel zo in die cam
Ja er staat een camera, maar die hoeft je niet per se indringend aan te kijken.quote:
Tweet van Jeroen Stomphorst gezien vanochtend?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef alors het volgende:
Ook al single van de weekwel heel obvious zo dat John Mayer een moetje is om de platenmaatschappij tevreden te houden
Nee, hoezo?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweet van Jeroen Stomphorst gezien vanochtend?
quote:
twitter:stomphorst twitterde op maandag 05-03-2012 om 11:38:05De nikserige nieuwe plaat van John Mayer is megahit... Wat is er in vredesnaam aan de hand met de #3fm dj's? reageer retweet
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:stomphorst twitterde op maandag 05-03-2012 om 11:38:05De nikserige nieuwe plaat van John Mayer is megahit... Wat is er in vredesnaam aan de hand met de #3fm dj's? reageer retweet
Stomp + een heleboel maar dat is bekend.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:stomphorst twitterde op maandag 05-03-2012 om 11:38:05De nikserige nieuwe plaat van John Mayer is megahit... Wat is er in vredesnaam aan de hand met de #3fm dj's? reageer retweet
Wist niet eens dat ie presentator was van KX Radioquote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef Pino112 het volgende:
De Stompshowquote:Op maandag 5 maart 2012 22:27 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
[..]
Wist niet eens dat ie presentator was van KX Radio
Dat had ik nou nooit achter `m gezochtquote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De Stompshow![]()
.
Luister ik veel te weinig naar eigenlijk..
daar zit Roosmarijn op en is dus niet zichtbaar?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef alors het volgende:
Ik blijf die site van 3voor12 echt kut vinden, waar is de andere helft?
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
daar zit Roosmarijn op en is dus niet zichtbaar?
twitter:Robstenders twitterde op maandag 05-03-2012 om 23:07:45Vandaag heeft @RudolphvanVeen geprobeerd mij te leren koken.
reageer retweet
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:08 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Robstenders twitterde op maandag 05-03-2012 om 23:07:45Vandaag heeft @RudolphvanVeen geprobeerd mij te leren koken. [ link | afbeelding ] reageer retweet
twitter:
twitter:Robstenders twitterde op maandag 05-03-2012 om 23:11:16Geen idee wanneer het uitgezonden wordt op 24kitchen
reageer retweet
Je kan er niet langszappen of je hebt de aflevering al eens eerder gezien ja...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:13 schreef borisz het volgende:
Dit komt straks bijna op ieder tijdstip wel voorbij
ah, dus daar ligt het aan. nu je het zegt....sinds ik Vinger op de Klitter voor het eerst hoorde komt er niets meer uit de paarse ridder.....quote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
Ik ben blij dat ik geen man ben, ik heb zelden zulke zaaddodende muziek gehoord als dat van Mr Polska...
Jakkie...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dus daar ligt het aan. nu je het zegt....sinds ik Vinger op de Klitter voor het eerst hoorde komt er niets meer uit de paarse ridder.....
goedenAVOND!
quote:
Heel spectaculair was het niet, hij zat gewoon aan tafel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:18 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen
Michiel wordt wakker gemaakt door Gerard, via Giel.
24 Kitchen is een best lollige zenderquote:Op maandag 5 maart 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan er niet langszappen of je hebt de aflevering al eens eerder gezien ja...
Op zich wel een geinige zender
quote:
Ga alleen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:54 schreef alors het volgende:
kakzzz ik wil naar Kanye en Jay, maar niemand wil ooit mee
jup, die gaat eruit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat zei Domien nou? Laatste week van de lunchtip?
Ik vrees eigenlijk dat Ekdom dat nog wel tot in den treure blijft zeggenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
On the sideeeeeee is een beetje uitekauwd.
Mwuah... valt nu toch, buiten de lunchtip om, wel mee? Als we het over tot in den treure iets gebruiken, kunnen we het beter hebben over Martin Gaus-jingle.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vrees eigenlijk dat Ekdom dat nog wel tot in den treure blijft zeggen
Aan 'net' hebben we natuurlijk niet zo veel. Kijk anders eens op 3fmfan.nl of 3fm.nl, daar wordt bijgehouden welke nummers worden gedraaid (naast een aantal twitteraccounts die er zijn).quote:
Nope.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:09 schreef Pino112 het volgende:
Wordt het geluid bij jullie ook steeds harder en zachter?
zo laf hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:03 schreef Pino112 het volgende:
Tja, nu zijn ze weer een week te laat als ze die MH maken, maarja, die John Mayer is belangrijker![]()
.
Ook dan nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:33 schreef minthy het volgende:
Geinig dat er overdag zo weinig fans van Skrillex zijn, terwijl er in de avond iedereen op de banken staat!
Ja het wordt al twee weken bijna elk programma gedraaid. mosterd na de maaltijd, 3fm hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:33 schreef FZN05 het volgende:
O nee, moet dit ook nog eens megahit worden?![]()
![]()
Skrillexquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:33 schreef minthy het volgende:
Geinig dat er overdag zo weinig fans van Skrillex zijn, terwijl hier in de avond iedereen op de banken staat!
Fijne avond dan maarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
Om Cartman ff te quoten:
[ afbeelding ]"Screw you guys! I'm going home!"[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:04 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, is het heel erg dat ik dit een lekker liedje vind?
nja, ik sta hier natuurlijk wel bekend als stoere, seksistische, vrouwenverslindende rocker....quote:
datquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen wel, nu ben ik weer thuis!
Goedenavond
Pino, moppie!!quote:
T >>>>> A.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Pino, moppie!!![]()
Ik heb les gehad in jouw gebouw, wat een mannenbolwerk
En even laatste post, zit mobiel![]()
Het viel me mee, vergeleken met Aquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
T >>>>> A.
Alleen Windesheim doet het in T net zo verkeerd als in X, minimaal aantal stopcontacten, en dat in een techniekgebouw![]()
.
welkom!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen wel, nu ben ik weer thuis!
Goedenavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |