ik zit heel erg te twijfelen om hem te kopen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef kwaitnait het volgende:
Vandaag de VW bus gekocht
[ afbeelding ]
ik heb em staan en de build vond ik best goed, ding komt het best tot z'n recht, als je em uitstalt, dat alles open kan..quote:Op maandag 18 juni 2012 11:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik zit heel erg te twijfelen om hem te kopen.
Ik heb eigenlijk alleen maar voertuigen van Lego (bijna alle Technic auto's en een aantal treinen) De VW bus zal wel mooi er bij passen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:16 schreef mschol het volgende:
http://shop.lego.com/en-NL/Minecraft-21102
doen ze goed
[..]
ik heb em staan en de build vond ik best goed, ding komt het best tot z'n recht, als je em uitstalt, dat alles open kan..
denk ik ook wel..quote:Op maandag 18 juni 2012 11:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar voertuigen van Lego (bijna alle Technic auto's en een aantal treinen) De VW bus zal wel mooi er bij passen.
Pic's or it didn't happen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:24 schreef bobbernaut het volgende:
LOL je kan van lego echt alles maken! Heb nu een boor gemaakt die recht omlaag gaat!(werkt echt)
Als ik dat treinen ding gebruik, dan kan ik wel de snelheid aanpassenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef Klonk het volgende:
En toerental ook regelbaar enzo?
Maak es een filmpje en knal het op YouTube ofzo
Wel door een lego steentjequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef Borizzz het volgende:
Niet door steen? Dat is jammer.
Maar ziet er tof uit!
Heb geen steen boorquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef Borizzz het volgende:
Niet door steen? Dat is jammer.
Maar ziet er tof uit!
Ultimate Collector Seriesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:54 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Prachtig! (even praktische vraag, wat betekent USC?)
Minotaurus en neptunus hier verkrijgbaar, voor een redelijke prijs http://www.brickshop.nl/lego-minifigs/Pagina-2-15.htmlquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:31 schreef Khadgar het volgende:
Crap, ik wil heel graag een stel (stuk of 5 a 10) van de 'Roman Soldiers' van Series 6 minifigs. Maar wel voor een haalbare prijs... Bricklink zie ik alleen maar 'super lots' met allerlei andere figuren. Ook zoek ik nog 1 minotaurus uit 6 en Neptunus uit 7.
http://www.brickshop.nl/lego-minifigs/lego-883116-roodkapje.htmlquote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef Borizzz het volgende:
Vandaag de doedelzak speler gekochtMazzeltje.
Nu roodkapje nog
Waar haal je die zakjes? Gewoon bij de intertoys oid?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:12 schreef Borizzz het volgende:
Gisteren toch eigenwijs geweest en nog wat zakjes gehaald: En: Roodkapje + doedelzakspeler![]()
![]()
Nu zou ik die hippie ofzo nog wel willen.
De minifigs uit de volgende serie vind ik wat tegenvallen.
Oh en over 2 weken naar Oberhausen, een shitload aan lego kopen. (Of is er binnenkort weer zo'n kortingdag?).
Ik koop zoals gebruikelijk gewoon weer een doos, dus zal ze alle 16 toch hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:12 schreef HPLC het volgende:
Ze staan bij mij altijd alle 16 even hoog op het lijstje
Ja, ik neem er gewoon een aantal at rondom meequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar haal je die zakjes? Gewoon bij de intertoys oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |