quote:Hai,
Binnenkort komt een halve verdieping vrij bij mij in Amsterdam. Twee kamers, kitchenette plus luxe badkamer, gratis parkeerplaats. Ik zoek liefst een vrouwelijke huurster. De huurprijs is laag omdat ik ook graag af en toe gewoon wat erotisch contact zou willen. Heb een drukke en verantwoordelijke job en mis dat stukje wel. Je hebt volkomen eigen privacy. Contact moet integer en op basis van vertrouwen zijn en kan pas als er wederzijds een klik is. Ben reeele en sportieve vent, geen gedoe.
Boondock Saints stylow?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:44 schreef jna het volgende:
Pruik op, lippen stiften, vulling in de bh en gaan
Of die gasten uit White Chicks!quote:Op maandag 5 maart 2012 15:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Kelly van BB stylowJe moet er wat voor over hebben
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:44 schreef jna het volgende:
Pruik op, lippen stiften, vulling in de bh en gas op die lollie
Huh?quote:
Boksquote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja wortelkanaalbehandeling alles. Maar de pijn is weg.
Er is een nieuwe Duitse Sales Manager aangetrokken. Ik moest hem even inwerken. Heb ik gedaan, maar daarna hoefde niemand hem niet meer en zat ik er mee opgescheeptquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er is een nieuwe Duitse Sales Manager aangetrokken. Ik moest hem even inwerken. Heb ik gedaan, maar daarna hoefde niemand hem niet meer en zat ik er mee opgescheept
Had m mee naar het strand genomenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er is een nieuwe Duitse Sales Manager aangetrokken. Ik moest hem even inwerken. Heb ik gedaan, maar daarna hoefde niemand hem niet meer en zat ik er mee opgescheept
Huh? Wie?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef jna het volgende:
Die marktplaats oplichter heeft toch maar besloten het geld terug te geven na een "vriendelijk" mailtje
Heb je het over de oorlog gehad?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nice. Wat stond er ongeveer in je mail? Als je het niet wilt vertellen, dan zijn steekwoorden ook goed.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef jna het volgende:
Die marktplaats oplichter heeft toch maar besloten het geld terug te geven na een "vriendelijk" mailtje
FOK! knokploeg natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nice. Wat stond er ongeveer in je mail? Als je het niet wilt vertellen, dan zijn steekwoorden ook goed.
Geef. Geld. Terug. Lijer.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nice. Wat stond er ongeveer in je mail? Als je het niet wilt vertellen, dan zijn steekwoorden ook goed.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat was inderdaad al genoegquote:
Oh, wist ik niet joh, helemaal gemistquote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
Post van paar dagen geleden. Ik was opgelicht door iemand op Marktplaats
Haha, vet. Als ik opgelicht word, dan ga ik naar jou toe voor advies.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef jna het volgende:
Nee: naam, internet, bank, politie, aangifte, ip-adres, echte adres, bezoek![]()
Dat ip-adres en echte adres was bluf want ik weet amper wat een ip-adres is, laat staan dat ik zn echte adres kan achterhalen
Goed bezig!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef jna het volgende:
Nee: naam, internet, bank, politie, aangifte, ip-adres, echte adres, bezoek![]()
Dat ip-adres en echte adres was bluf want ik weet amper wat een ip-adres is, laat staan dat ik zn echte adres kan achterhalen
En daarna ga ik samen met Jan die gast opzoeken.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
Haha, vet. Als ik opgelicht word, dan ga ik naar jou toe voor advies.
Welke reacties dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En daarna ga ik samen met Jan die gast opzoeken.
Heb zondag nogal wat reacties gehad op mijn uiterlijk, dus een wildvreemde bang maken moet dan ook wel lukken.
Proxy11quote:Op maandag 5 maart 2012 21:05 schreef jna het volgende:
Ik weet nu wel dat het niet zo moeilijk is om een ip-adres te achterhalen nav een mailtje. Om het vervolgens om te zetten in een echt adres is wat moeilijker, maar daar zijn vast wel mannetjes voor
Ging van Viking tot 'verwilderd' tot Jezus.quote:
Ging het niet over de bassiste?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ging van Viking tot 'verwilderd' tot Jezus.
Achter 11 proxy's zitten.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ging van Viking tot 'verwilderd' tot Jezus.
Was het zo'n noob ja?quote:
Hij had zijn awesome muts op, dan boeit lang haar niet.quote:
Anders zou ie niet jna zijn geld terug hebben gegeven.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:11 schreef The_Dean het volgende:
http://www.rollingstone.c(...)t-on-fallon-20120303
Springsteenquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:11 schreef The_Dean het volgende:
http://www.rollingstone.c(...)t-on-fallon-20120303
Ik moet morgen werken, dus kleine kans.quote:
Oh, als ze maar niet bij het spui of de dam in de buurt komen vind ik het goedquote:Op maandag 5 maart 2012 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
landelijke lerarenstaking, gok ik.
Ja, hoorde ik een paar uur terugquote:
Uuuh, huh, welke zit er tegenover dan? Alleen een SubWay ofzo toch? Of zit die verderop?quote:
quote:
Ik snap dat nooit. Mijn ontbijt is voor mij juist de lekkerste maaltijd van de dagquote:
Om half twee heet het geen ontbijt meer, lamzak.quote:
Ook ditquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Om half twee heet het geen ontbijt meer, lamzak.
Tuurlijk wel, als ik toch net pas opgestaan ben dan heet dat ontbijten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Om half twee heet het geen ontbijt meer, lamzak.
Mijn spijsvertering moet nog een beetje wakker worden. Alhoewel 't nu wel meevalt tho'.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Mijn ontbijt is voor mij juist de lekkerste maaltijd van de dag
Ik loempiaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef jna het volgende:
Ik ga zo maar met een hamburger ontbijten denk ik.
Voorspelbaar +1quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef jna het volgende:
[..]
Toen ik zag dat jij reageerde wist ik al dat het woord loempia erin voor kwam
Effect van de eiwitten die kikkers uitscheiden op mensen en dierenquote:
Daar ben je echt 1 van de weinige in, geloof me nou maarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Mijn ontbijt is voor mij juist de lekkerste maaltijd van de dag
Ik ben zelf geen fan van 't diner. Ben ik ook een van de weinigenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar ben je echt 1 van de weinige in, geloof me nou maar
Ja pfff.. idd. Ik heb medelijden met je. Dat zijn toch ook geen tijden voor een blankequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef jna het volgende:
Voor de anderen die nog niet op de hoogte zijn van mijn trauma:
Zit ik vanochtend om 7.15 in de trein
Toen zat ik er ook al in. FMLquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja pfff.. idd. Ik heb medelijden met je. Dat zijn toch ook geen tijden voor een blanke.
Oh dat is juistquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen fan van 't diner. Ben ik ook een van de weinigen
Nee inderdaad. Vandaar ook die chinees natuurlijk. Anders had een hanna verboom look a alike daar gezeten met een bruine boterham met kaas.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja pfff.. idd. Ik heb medelijden met je. Dat zijn toch ook geen tijden voor een blanke.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dan rond 22u nog een keer.. en vlak voor je naar bed gaat.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:52 schreef jna het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Vandaar ook die chinees natuurlijk. Anders had een hanna verboom look a alike daar gezeten met een bruine boterham met kaas.
Zouden ze allemaal met een naambordje zitten?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:33 schreef Isdatzo het volgende:
Welke user zit er naast je (behalve dean)?
Pathé Arena, gek!quote:
Ik had me gisteren toch al afgemeld...quote:
Nog stoelen over!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg het volgende keer eerder, dan was ik er ook geweest
Als persieboon zo'n actie in de ek finale maakt, dat ie die bal wilt stiften ipv gewoon keihard binnen te schieten, dan ruk ik echt z'n kop erafquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik dacht/hoopte nog zo erg dat Arsenal het ging redden
Oeh, held die je bentquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:01 schreef jna het volgende:
[..]
Als persieboon zo'n actie in de ek finale maakt, dat ie die bal wilt stiften ipv gewoon keihard binnen te schieten, dan ruk ik echt z'n kop eraf
Samen lukt het wel. Ik weet z'n adres in Nederland!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oeh, held die je bent
Maar idd, ik houd hem wel vast!
Kop van Zuid?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:05 schreef jna het volgende:
[..]
Samen lukt het wel. Ik weet z'n adres in Nederland!
En ik danquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:05 schreef jna het volgende:
[..]
Samen lukt het wel. Ik weet z'n adres in Nederland!
Jij weet het ook?quote:
Doe niet zo flau-hauwww.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:31 schreef Bravebart het volgende:
Jij mag hem verbaal een poepie laten ruiken!
Ok ok, regel het maar met Jan danquote:
Luctor!quote:
Flesje? Ik heb deze beauty hoor, want ik ben nou eenmaal hip en milieubewust.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:05 schreef Bravebart het volgende:
IddWater uit een flesje de godganse dag
Miloe +1quote:
Yesse -1quote:
quote:
Lien -1quote:
Thee is viesquote:
Hihihihiquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:06 schreef The_Dean het volgende:
Hoorde zondag iemand roepen dat thee voor homo's en zieke hoeren is.
Dus.
"Vind ik leuk"quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:06 schreef The_Dean het volgende:
Dus.
Dus ik ben een zieke hoer?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:06 schreef The_Dean het volgende:
Dus.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:06 schreef The_Dean het volgende:
Dus.
Thanks lieverd. Hou van je.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:06 schreef The_Dean het volgende:
Dus.
Hebbie wel ontbeten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:47 schreef Isdatzo het volgende:
Was weer feest vanochtend.
[ afbeelding ]
Haal ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:41 schreef The_Dean het volgende:
Oh wacht, dat is rond de 45 km per uur, fuck dat.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef Lithia het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/d(...)#product_description
Ik wil m.
Ga je maar voor onze eigen wasmachine zittenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef Lithia het volgende:
Ik wil m.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef Lithia het volgende:
Ik wil m.
Ik hoorde dat er al dvd's bestaan met verschillende soorten was.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:59 schreef jna het volgende:
En dan mag je kiezen tussen gekleurde, witte of zwarte was. Service he
Kut, ze hebben mn idee gestolenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er al dvd's bestaan met verschillende soorten was.
TT gefixtquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:07 schreef The_Dean het volgende:
Zie je Lien, je hebt ongelijk
Lithia basht mijn appelflappen
Thnxquote:
Toeren per minuut, vlekkenprogramma, wol, fijnwas, strijkvrij, synthetica. Noem maar opquote:
Net in de auto appelflappen gehadquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
Bohhh zo'n honger jonge.. alleen geen zin om te ontbijten te lui om naar de koelkast te lopen.
Dat was de terechtste klacht die ik in jaren heb gezien!! Je bent zelf baggerquote:
Terecht of niet, het blijft een baggertopic.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat was de terechtste klacht die ik in jaren heb gezien!! Je bent zelf bagger
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:21 schreef Lithia het volgende:
Damn, Dean zit zich kapot te vloeken. Ik wil m noten in RL.
Thanks!quote:
Geluksvogel, ik ben morgen vrij!quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:25 schreef Piles het volgende:
Wtf, een sms van onze vrienden van intrum justitia
Morgen ook weer wat te doen dus
Een demo, maar dan net iets beter.quote:
Baard +1.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:52 schreef The_Dean het volgende:
Van wie?
En Cees, heb jij onze EP al?
Als die eenmaal luisterd kijk je ook zo
[ afbeelding ]
Sinds het stiekem wel voor een apart gevoel zorgt bij bepaalde handelingen hihihihiquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:03 schreef Lithia het volgende:
Hm, ja, nu je het zegt. Sinds wanneer heb ik dit geaccepteerd.
Wat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Eindelijk is het bekend.
Die blauwe heeft ook een naam.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:01 schreef jna het volgende:
Goed hoor, dat je die baard er door hebt gekregen bij die blauwe.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:05 schreef jna het volgende:
[..]
Sinds het stiekem wel voor een apart gevoel zorgt bij bepaalde handelingen hihihihi
Noemen jullie dat zo? Apart...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:34 schreef The_Dean het volgende:
Moet ik je monsters nog voeren, of heb je dat zostraks al gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |