quote:Hai,
Binnenkort komt een halve verdieping vrij bij mij in Amsterdam. Twee kamers, kitchenette plus luxe badkamer, gratis parkeerplaats. Ik zoek liefst een vrouwelijke huurster. De huurprijs is laag omdat ik ook graag af en toe gewoon wat erotisch contact zou willen. Heb een drukke en verantwoordelijke job en mis dat stukje wel. Je hebt volkomen eigen privacy. Contact moet integer en op basis van vertrouwen zijn en kan pas als er wederzijds een klik is. Ben reeele en sportieve vent, geen gedoe.
Boondock Saints stylow?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:44 schreef jna het volgende:
Pruik op, lippen stiften, vulling in de bh en gaan
Of die gasten uit White Chicks!quote:Op maandag 5 maart 2012 15:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Kelly van BB stylowJe moet er wat voor over hebben
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:44 schreef jna het volgende:
Pruik op, lippen stiften, vulling in de bh en gas op die lollie
Huh?quote:
Boksquote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja wortelkanaalbehandeling alles. Maar de pijn is weg.
Er is een nieuwe Duitse Sales Manager aangetrokken. Ik moest hem even inwerken. Heb ik gedaan, maar daarna hoefde niemand hem niet meer en zat ik er mee opgescheeptquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er is een nieuwe Duitse Sales Manager aangetrokken. Ik moest hem even inwerken. Heb ik gedaan, maar daarna hoefde niemand hem niet meer en zat ik er mee opgescheept
Had m mee naar het strand genomenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er is een nieuwe Duitse Sales Manager aangetrokken. Ik moest hem even inwerken. Heb ik gedaan, maar daarna hoefde niemand hem niet meer en zat ik er mee opgescheept
Huh? Wie?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef jna het volgende:
Die marktplaats oplichter heeft toch maar besloten het geld terug te geven na een "vriendelijk" mailtje
Heb je het over de oorlog gehad?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nice. Wat stond er ongeveer in je mail? Als je het niet wilt vertellen, dan zijn steekwoorden ook goed.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef jna het volgende:
Die marktplaats oplichter heeft toch maar besloten het geld terug te geven na een "vriendelijk" mailtje
FOK! knokploeg natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nice. Wat stond er ongeveer in je mail? Als je het niet wilt vertellen, dan zijn steekwoorden ook goed.
Geef. Geld. Terug. Lijer.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nice. Wat stond er ongeveer in je mail? Als je het niet wilt vertellen, dan zijn steekwoorden ook goed.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat was inderdaad al genoegquote:
Oh, wist ik niet joh, helemaal gemistquote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
Post van paar dagen geleden. Ik was opgelicht door iemand op Marktplaats
Haha, vet. Als ik opgelicht word, dan ga ik naar jou toe voor advies.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef jna het volgende:
Nee: naam, internet, bank, politie, aangifte, ip-adres, echte adres, bezoek![]()
Dat ip-adres en echte adres was bluf want ik weet amper wat een ip-adres is, laat staan dat ik zn echte adres kan achterhalen
Goed bezig!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef jna het volgende:
Nee: naam, internet, bank, politie, aangifte, ip-adres, echte adres, bezoek![]()
Dat ip-adres en echte adres was bluf want ik weet amper wat een ip-adres is, laat staan dat ik zn echte adres kan achterhalen
En daarna ga ik samen met Jan die gast opzoeken.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
Haha, vet. Als ik opgelicht word, dan ga ik naar jou toe voor advies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |