Ik vind het afhankelijk hoe ver je gaat. Ik ben verder wel gewoon met mezelf bezig. Gaan reageren op anderen vind ik een stuk irritanter. Soms zie je wel eens spelers juist zichzelf oppeppen op het moment dat iemand anders negatief is over zichzelf, of flauwe dingen zeggen. Dat vind ik een heel stuk erger dan een beetje vertragen. Zo lang het binnen de perken blijft mag je best een beetje rustig aan doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind het onzin om bewust irritant te gaan doen. een beetje plagen mag wel, maar al 't geëtter krijg je dubbel en dwars terug.
Wat ben ik blij dat ik dit jaar alleen maar tegen oude mensen magquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:09 schreef luckass het volgende:
Ja we mogen de laatste speeldag uit tegen een jeugdteam op Canada Tenn.
lijkt mij erg leuk! nog altijd niet aan meegedaan, is wel een paar keer zo'n toernooi in de buurt geweest hier.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:10 schreef Komakie het volgende:
Morgen een racketlon als teambuildingsdag op de club. Ik ben benieuwd of het wat is...
badminton, tafeltennis, squash en tennis.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Racketlonquote:Op zondag 18 maart 2012 20:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
badminton, tafeltennis, squash en tennis.
Zo kut he. Wij mogen tegen een jeugdteam van de rivaliserende club in de stad, welteverstaan de laatste dag en het is kunstgras. Nu weet ik zeker dat ik te laag ben ingedeeld, nu ik de tegenstanders allemaal heb gezien.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:09 schreef luckass het volgende:
Ja we mogen de laatste speeldag uit tegen een jeugdteam op Canada Tenn.
ik denk dat ik hoog zou scoren, 3 van de 4 doe ik regelmatig en de 4e heb ik eerder bij een club wel gedaanquote:Op zondag 18 maart 2012 20:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
badminton, tafeltennis, squash en tennis.
Het is zelfs een officiele sport in Nederland. Misschien iets voor je om naar te kijken?quote:Op maandag 19 maart 2012 05:28 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik denk dat ik hoog zou scoren, 3 van de 4 doe ik regelmatig en de 4e heb ik eerder bij een club wel gedaan
Tafeltennis is leuk hoor. Ik vindt dat een stuk leuker dan Squash! Op vakantie heel erg veel gedaan dus ben er nu best wel goed in. Ik heb wel echt zo'n tennisslag met tafeltennis!quote:Op maandag 19 maart 2012 09:07 schreef Norrage het volgende:
Badminton en Squash zijn nog leuk, maar Tafeltennis?
klopt! Is idd grappig!quote:Op maandag 19 maart 2012 09:12 schreef Drassss het volgende:
Al eens eerder hier neergetikt, maar ik tafeltennis altijd met mijn tennisracket + tennisbal. Dat is ook een gruwelijke combinatie
Die andere drie zijn tenminste echt mannelijke sporten, maar tafeltennis? Dat doe ik alleen op vakantie hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 09:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tafeltennis is leuk hoor. Ik vindt dat een stuk leuker dan Squash! Op vakantie heel erg veel gedaan dus ben er nu best wel goed in. Ik heb wel echt zo'n tennisslag met tafeltennis!
Nouja Badminton....quote:Op maandag 19 maart 2012 09:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die andere drie zijn tenminste echt mannelijke sporten, maar tafeltennis? Dat doe ik alleen op vakantie hoor
Nou, het is godsgloeiende vermoeiend en je slaat elke keer die shuttle zo hard mogelijk. Ik vind dat de mannelijkste sport van de 3 hoor.quote:
Ja oke, het is eigenlijk rammen tot je erbij neervalt. Toch vind ik het meer naar een campingsport neigen in Zuid-Frankrijkquote:Op maandag 19 maart 2012 09:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou, het is godsgloeiende vermoeiend en je slaat elke keer die shuttle zo hard mogelijk. Ik vind dat de mannelijkste sport van de 3 hoor.
Het is wel een campingsport ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja oke, het is eigenlijk rammen tot je erbij neervalt. Toch vind ik het meer naar een campingsport neigen in Zuid-Frankrijk![]()
Maar uiteraard, prima vermaak!
Hoe vaak speel je per week? Voor de amateur speler is dat hoe vaak je je racket moet vervangen per jaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:28 schreef BobW het volgende:
Hoe vaak nemen jullie een nieuwe bespanning?
Ik ben absoluut geen topspeler en heb er nog steeds de bespanning inzitten van toen ik dit racket 1,5 jaar geleden kocht. Moet ik nu een nieuwe bespanning of kan je het zien/merken als je een nieuwe nodig hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |