Met HaJee en Hean als mods. Top.quote:
Waar is zijn aussie logo op zijn borst?quote:
Jij snapt 'tquote:Op zondag 4 maart 2012 23:18 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan m'n best kan ik niet doen.
[..]
Met HaJee en Hean als mods. Top.
Tering, wat een grafkop.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:35 schreef HeaN82 het volgende:
http://partyflock.nl/photo/693487:Pussy_lounge.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:35 schreef HeaN82 het volgende:
http://partyflock.nl/photo/693487:Pussy_lounge.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Het duurde toch wel tien secondenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In dezelfde categorie:
[ afbeelding ]
Anders kijk je eerst eens in de OP voordat je een reactie plaatst.quote:Op maandag 5 maart 2012 07:31 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Partyflock wat is dat? Hagelslag?
Ja niet echt veel sorryquote:Op maandag 5 maart 2012 08:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat heeft dit dan met het topic te maken?
Maar wel leuk
quote:
Die linker is DJ Mad, en dat is serieus een van de vriendelijkste kerels die ik ooit heb zien draaien.quote:
quote:
Is die eerste ook geshopt?quote:
Die heeft het niet erg getroffen inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2012 19:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Is die eerste ook geshopt?
Want dat hoofd ... arm kind.
Met een nickname als dat van jou, moet dat haast welquote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Is het erg als ik bekenden zie langskomen?
Neuh, je hoeft je pas zorgen te gaan maken als je er zelf tussen staat.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Is het erg als ik bekenden zie langskomen?
Dat is niet eens nodig, dit is al hilarisch genoeg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:38 schreef HappyBob het volgende:
Het is dus de bedoeling dat je de foto's bewerkt [ afbeelding ]
Alleen dus niet het doel van dit topic. Daar zijn genoeg andere topics voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat is niet eens nodig, dit is al hilarisch genoeg.
DAAR IS STEFAN WEEEEER!!! HOEVEEL P'S HEEFT "IE NU WEER OP??????quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef Shashaska het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:23 schreef smegmanus het volgende:
[info]Paint-topic, geen picdump-topic.[/info]
ik dus wel, ik zie mezelf vast wel een keer voorbij komen kan niet anders haha!quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:46 schreef HPLC het volgende:
![]()
Die foto's.
Tot een aantal jaar geleden ook een flink aantal hardcorefeesten bezocht en je merkte wel dat het op die feesten gewoon een traditie was om zo gek mogelijk te doen als een camera / fototoestel langskwam. Gelukkig sta ik niet zo debiel vereeuwigd (heb ook al jaren geen partyflock meer)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:01 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:01 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey!quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:51 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
haha een honks tribute !
[ afbeelding ]
http://www.racheshop.de/newsletter/honks/honks.html
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:53 schreef HappyBob het volgende:
Hier iemand in de club die rookt. Dat mag natuurlijk helemaal niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:53 schreef HappyBob het volgende:
Hier iemand in de club die rookt. Dat mag natuurlijk helemaal niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:43 schreef HappyBob het volgende:
In de club schijnt de zon toch niet? Zet die zonnebril af, gekkerd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:49 schreef HappyBob het volgende:
Zoveel make-up is toch niet meer mooi, mevrouw.
[ afbeelding ]
Neger alsjeblieft.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:58 schreef HappyBob het volgende:
Haha een smurf aan het feesten. Ik noem hem Feestsmurf.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:11 schreef HappyBob het volgende:
Hij draagt een roze trui, zijn vrienden zullen hem wel een homo vinden hahaha
[ afbeelding ]
Indien je het over de vrouw hebt in de foto's die ik gebruik, vind ik je opmerking erg ongepast. Ik heb haar in geen van deze foto's gephotoshopt en ze is hier dus gewoon afgebeeld als hoe ze is, een prima vrouw. Jouw opmerking over haar 'maffe harses' is wel erg lullig. Laat deze jongedame gewoon in haar waarde.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef Kleurpotlood het volgende:
Jaja, heel grappig... iemand met een maffe harses een beetje voor lul zetten...
Ze kan ook de hele dag gaan liggen janken en hier en daar iets op een forum kegelen i.p.v. er wat van te maken...
Ooh, sorry, is vast een goeie vriendin van je, gezien ze toevallig op al je foto's staat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Indien je het over de vrouw hebt in de foto's die ik gebruik, vind ik je opmerking erg ongepast. Ik heb haar in geen van deze foto's gephotoshopt en ze is hier dus gewoon afgebeeld als hoe ze is, een prima vrouw. Jouw opmerking over haar 'maffe harses' is wel erg lullig. Laat deze jongedame gewoon in haar waarde.
Je doet me pijn met deze irrelevante opmerking.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:30 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Ooh, sorry, is vast een goeie vriendin van je, gezien ze toevallig op al je foto's staat.
teveel speed gebruikt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:53 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Niet lullig bedoelt, maar wat voor ziekte heeft die vrouw?
Het syndroom van minihoofdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:53 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Het zou microcefalie kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:53 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Dacht ik ook aan ja, zou het anders niet weten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het zou microcefalie kunnen zijn.
Maar ik heb daar geen verstand van.
quote:
Die discussie is er geweest en is inmiddels gesloten. Een apart paint(sub)forum komt er niet.quote:
linker is travo?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:19 schreef McDD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SCHEER RASHIDA SCHEER!!
Jah deze is een klasieker. Ook al regelmatig op het PF forum voorbij zien komenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:48 schreef Anno2012 het volgende:
Eindelijk eens een foto zonder die neppe mensen die extra hun best doen om gek op de foto te staan.
[ afbeelding ]
Rechtsonderquote:
zou nog mooier zijn als hean of hajee dat nog ff beter zou proberen op zo'n manier dat het net echt isquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Let een beetje op je woorden, ook al is het hier ONZ.
quote:
Hahaha, beide zo goed! Ik zit hier te huilen van het lachenquote:
Ik dacht nog steeds dat dit één van de weinige forums is waar niet moeilijk wordt gedaan over dat woordquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Let een beetje op je woorden, ook al is het hier ONZ.
Heb wel een ideetje met deze foto bij gebrek aan nieuwe PAINT-topics. Zo even aan de gang.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:22 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
-houdjemond doneert eerst haar deo voor ze gaat painten-
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:22 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
-houdjemond doneert eerst haar deo voor ze gaat painten-
quote:
quote:
quote:
Ja, dat heb ik.......quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:36 schreef Aliana het volgende:
[..]
Deze is echt geweldig.![]()
Oneindige creativiteit heb jij volgens mij.
Die gast die achter die gast staat , trekt trouwens ook ene lekker bekkiequote:
Paar minuten per creatiequote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:49 schreef Aliana het volgende:
[..]
Hoe lang ben je per dag met dit soort dingen bezig?
hahahaha de biertjes doet het hem! toppiequote:
Godverdomme!quote:
Oke oke, ik ben geen held in photoshop. Eigenlijk probeer ik dit voor de eerste keer maar goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
Blijft een pareltje dit topic!
[ afbeelding ]
Tering, deze gasten zijn echt WASTED!
Netjes hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Oke oke, ik ben geen held in photoshop. Eigenlijk probeer ik dit voor de eerste keer maar goed.
Mijn attempt:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |