Gewoon negeren. In het ergste geval moet je ze cash afrekenen als ze je daar staande houden of zo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:26 schreef Puala het volgende:
Isdatzo, heb je ook verstand van bekeuringen uit buitenland (belgië) ?
Was 't een flitspaal of mobiel?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoor 't vaak zat. Maar kom nou, ga op gevaarlijke plekken struikroveren ofzo. Dit is gewoon om het geld te doen.
En het werkt.
Als ik echt iets fout doe en ik krijg een bekeuring, prima. Maar dit is zo'n onzin hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ik vond daarstraks de maan en de sterrenhemel al enorm helder. Ik zou wel willen maar ik voel me echt beroerd verder, dus ik haak af.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:53 schreef Fiegel5 het volgende:
En wie gaat er vanavond met de camera op pad? Ik kreeg door dat er mogelijk iets van het noorderlicht te zien valt hier in Nederland door de zonneregen ofzo.
Je doet echt iets foutquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik echt iets fout doe en ik krijg een bekeuring, prima. Maar dit is zo'n onzin hè.
Duitsers is leuker te maken. Een brief terugsturen (in het Nederlands) dat je er niet veel van begrijpt, maar dat je geen interesse hebt in de aankoop van een van jouw voertuig gemaakte foto. Tevens wil je verdere communicatie graag in het Nederlands.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon negeren. In het ergste geval moet je ze cash afrekenen als ze je daar staande houden of zo.
Doe ik ook met duitse boetes, werkt prima. Sturen ze een paar keer een herinnering en na een tijdje geven ze op.
Het is ook heel flauw vaak, dat ben ik met je eens. Maar ze doen het toch wel, dus jezelf daarover opfucken heeft geen zin. Daar heb je alleen jezelf en je portemonnee mee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoor 't vaak zat. Maar kom nou, ga op gevaarlijke plekken struikroveren ofzo. Dit is gewoon om het geld te doen.
En het werkt.
Ze hadden waarschijnlijk zo'n mobiel ding achter een boom verstopt.. doen ze vakerquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je doet echt iets fout
Je let niet goed genoeg op flitspalen!
Hehe, je hebt inderdaad 't recht om in je eigen taal aangeschreven te worden. Als ik me verveel zal ik eens kijken of ik een beetje met ze kan spelenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Duitsers is leuker te maken. Een brief terugsturen (in het Nederlands) dat je er niet veel van begrijpt, maar dat je geen interesse hebt in de aankoop van een van jouw voertuig gemaakte foto. Tevens wil je verdere communicatie graag in het Nederlands.
Als je geen grenskreis hebt, is vaak de kous hiermee af. Kan je het nog leuker maken door een brief in het Fries te sturen (dat is immers een officiele Taal en moedertaal in Nederland!).
Ik heb daarom een tomtom met live traffic dinges.. inclusief live flitsinformatiequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Het is ook heel flauw vaak, dat ben ik met je eens. Maar ze doen het toch wel, dus jezelf daarover opfucken heeft geen zin. Daar heb je alleen jezelf en je portemonnee mee.
Ik hou me daarom maar heel kinderachtig gewoon maar netjes aan de snelheid overal. Gezien mijn financiële situatie kan ik me absoluut geen boete veroorloven.
Mjah dat cash afrekenen zit ik niet zo op te wachten. 70 km/u te hard is nou niet bepaalt een peulenschilletje verwacht ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon negeren. In het ergste geval moet je ze cash afrekenen als ze je daar staande houden of zo.
Doe ik ook met duitse boetes, werkt prima. Sturen ze een paar keer een herinnering en na een tijdje geven ze op.
De CJIB heeft al aangegeven dat ze hun beleid niet wijzigen naar aanleiding van die uitspraak.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
Kantonrechter heeft onlangs geoordeeld dat administratiekosten niet meer mogen, wittewel?
Wat, 70 km/ uur te hard? Racemonster!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah dat cash afrekenen zit ik niet zo op te wachten. 70 km/u te hard is nou niet bepaalt een peulenschilletje verwacht ik.
Ach, eerst maar afwachten wanneer ie binnen komt.
190 waar je 120 mocht. Was op terugweg van Parijs. Veel file gehad in Parijs en dus om half 11 oid pas de frans-belgische grens over. Dus ff stampen op een hele lege snelweg. Kilometers al geen verkeer gezien en ineens *flits*quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat, 70 km/ uur te hard? Racemonster!
Balen. Ik vind 't nu al spannend om 140 te rijden waar je 120 magquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:28 schreef Puala het volgende:
[..]
190 waar je 120 mocht. Was op terugweg van Parijs. Veel file gehad in Parijs en dus om half 11 oid pas de frans-belgische grens over. Dus ff stampen op een hele lege snelweg. Kilometers al geen verkeer gezien en ineens *flits*
Hai
Vond ik in het begin ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Balen. Ik vind 't nu al spannend om 140 te rijden waar je 120 mag
Kan ff duren. En dan kom je toch even niet in België, lost het probleem ook opquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah dat cash afrekenen zit ik niet zo op te wachten. 70 km/u te hard is nou niet bepaalt een peulenschilletje verwacht ik.
Ach, eerst maar afwachten wanneer ie binnen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |