quote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen kunnen toch kwaad zijn?
Domme reactie/
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef Saekerhett het volgende:
Lens voor Manolev, nog minder verdedigers
En laat je club, maar in de steek.. etcquote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen kunnen toch kwaad zijn?
Domme reactie/
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef NightDream het volgende:
Even snel 0-5 maken, is het publiek weer stil en is de motivatie die Fred z'n spelers heeft ingepraat weer weg.
Note: Ola John kopen.quote:
Tuurlijk, maar we moeten niet gaan doen alsof alleen de PSVsupporters dat doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Man, lul niet zo dom. Als supporter hoor je juist nu je club te steunen.
McClaren.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
McLaren weer wat later uit de kleedkamert.
Mensen zijn niet allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En laat je club, maar in de steek.. etc
Fred en motivatie inspreken?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef NightDream het volgende:
Even snel 0-5 maken, is het publiek weer stil en is de motivatie die Fred z'n spelers heeft ingepraat weer weg.
The Boss.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, euuh, die bal euuuh, moet naar voren toch?quote:
Eens, maar het is wel weer typisch dat dit in Eindhoven gebeurt bij de 0-2 ipv na 5 minuten of zoquote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar we moeten niet gaan doen alsof alleen de PSVsupporters dat doen.
Mooi dat hij een basisplek heeftquote:Op zondag 4 maart 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral Fer zie je veel groeien. Erg leuke speler om te zien bij Twente.
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
Hij komt van fer.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Tuurlijk is het kut, weet er jammer genoeg alles van.. Maar heb het vorig seizoen ook uitgezeten en wist toen ook meteen dat ik woensdag erop naar VVV moest. Je club steun je in zware en in mooie tijdenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen zijn niet allemaal hetzelfde.
Ik heb bijvoorbeeld TV al uitgezet. Handen doen pijn door op de muur te slaan. En ik kijk nu naar The Office.
Campingvoetbalquote:Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef DuTank het volgende:
Hahahh kk triestAlle lof voor Twente, ik geniet gewoon altijd van hun spel, jammer dat het nu tegen mijn club is. Maar gewoon verdiend dit. Ola John
Ooit nog mee gevoetbald op de camping, voel me vereerd nu
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Sterker nog, het is geen eens een overtreding?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:39 schreef Ascendancy het volgende:
Dat was geen eens geel godverdomme
KUTSCHEIDS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op zondag 4 maart 2012 17:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sterker nog, het is geen eens een overtreding?
Was geen rode kaart manquote:Op zondag 4 maart 2012 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
Die negert is echt helemaal gek geworden met z'n rode kaarten ook he.
Met dat handje? Meer zoiets van niks aan de hand manquote:
ben je 12 ?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef RavioliPunch het volgende:
Kankerzielig, sorry hoor, maar die scheids is in de rust omgekocht ofzo![]()
Nouja, des te meer kans voor de 4-4
Ook goedquote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, 0-4... Anders was ik al lang iets anders gaan doen
Toen was PSV veel minder overheersend. En die deed toch wat meer.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:39 schreef RvLaak het volgende:
Als dat trappen naar de knie van Toivonen als "bewust" is beoordeeld, heeft de scheids gelijk.
Zou het niet weten..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat sowieso, wanneer moeten wij tegen Twente?
Zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ligt het nou aan mij of zag ik Toivonen ook trappen?
Toivonen kennende is het niet zomaar gebeurd.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ah, dat is het!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef davihaa het volgende:
Paulus Hendrikus Martinus (Pol) van Boekel (Vierlingsbeek, 19 september 1975)
Kut-Brabander.
ja die trapte tegen de balquote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Dat blijft gewoon een engerdquote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ja maar wie anders. Fer Brama en Janssen kunnen veel beter verdedigen. En Chadli is meer controlerend.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ola er uit? Had ik nooit gedaanJe haalt alle snelheid voorin weg.
Doet hij altijd, is niets bijzonders... Mag wel eens een keer aangepakt worden jaquote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
verdediger erin en Ola sparen voor donderdagquote:
Ja, niet zo moeilijk om dat fluiten te horen...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs na de 0-2 nog gehoord, maar goed dit is weer selectief trollen
Ik vind je vandaag te irritant voor woorden, maar hierom moest ik glimlachen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef detulp050 het volgende:
Ik zag Toivonen met zijn haar richting De Jong gaan met de intentie zijn haar in het oog van De Jong te werpen. Als van Boekel het had gezien, dan was het minstens geel geweest.
Net zoals die rode kaart van Strootman idd.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Maver24 het volgende:
psv moet altijd in het zadel worden geholpen
Ah oke.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is z'n schorsing wel voorbij; 29 april
Ik probeerde die Ajax-trollers te imiteren.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs na de 0-2 nog gehoord, maar goed dit is weer selectief trollen
Niet zwetsenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, niet zo moeilijk om dat fluiten te horen...
Weirdquote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef Zorro het volgende:
1-4 voorstaan en je ziet Twente in paniek raken
hahahahaquote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef detulp050 het volgende:
Ik zag Toivonen met zijn haar richting De Jong gaan met de intentie zijn haar in het oog van De Jong te werpen. Als van Boekel het had gezien, dan was het minstens geel geweest.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef 3M1N3M het volgende:
Als het 4-4 wordt, neem ik een week lang als UI een twente logo.
Sick Mindquote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom haalt hij Nou Ola John eruit.
Ik kreeg net een harde plasser.
Zoals ik het zag, was het niet bewust. Maar scheids oordeelde net als jijquote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Was wel degelijk natrappen en dus dom van Douglas.
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ik vind je vandaag te irritant voor woorden, maar hierom moest ik glimlachen.
Dat zei de Kromme... rest vond hem best goed volgens mij.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef Jojoortje het volgende:
Bij VI werd er gezegd dat ze Michailov maar een matige keeper vonden. Vond ik vreemd.
Derksen lult wel meer stom uit ze nek, maar veelal gelukkig niet..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef Jojoortje het volgende:
Bij VI werd er gezegd dat ze Michailov maar een matige keeper vonden. Vond ik vreemd.
iedereen kan vrijuit voetballenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef TWP het volgende:
Het is nog niet gedaan.
Het kan nog alle kanten op.
De bal is rond.
Ze beginnen erin te geloven.
Het kan nog altijd.
Ajaxpubliek!!!!!!!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef Maver24 het volgende:
dat publiek ook he, gaat het niet goed, dan fluiten en gaat het goed en dan ineens juigen enzo, nepperts
Derksen vond hem toch ook matig.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zei de Kromme... rest vond hem best goed volgens mij.
Maar vind je dat zelf ook? Ik zie Mihaylov als een hele stabiele keeper die nooit veel goals doorlaat.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kom op PSVquote:Op zondag 4 maart 2012 17:47 schreef Doublepain het volgende:
Als psv hier minimaal een punt uithaald, neem ik een Messi Ui voor een week
isniewaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
of PSV publiek. Qua kwaliteit zijn ze allebei net zo... Na ja, vul zelf maar in
Ach, waar heb je tegenwoordig geen Ajaxpubliek zitten. Wellicht bij Feyenoord, daar blijven ze meestal wel iets roepen en zijn ze er ook als het slecht gaat..quote:
Beste keeper in de Eredivisiequote:Op zondag 4 maart 2012 17:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar vind je dat zelf ook? Ik zie Mihaylov als een hele stabiele keeper die nooit veel goals doorlaat.
Dat is ie, maar ik zag echt wel een opzettelijke trappende beweging. Ik vond het donkergeel trouwens maar geen rood.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:47 schreef Plasterk het volgende:
Het was geen rood. Douglas is gewoon een ongecoördineerde slungel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |