quote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen kunnen toch kwaad zijn?
Domme reactie/
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef Saekerhett het volgende:
Lens voor Manolev, nog minder verdedigers
En laat je club, maar in de steek.. etcquote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen kunnen toch kwaad zijn?
Domme reactie/
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef NightDream het volgende:
Even snel 0-5 maken, is het publiek weer stil en is de motivatie die Fred z'n spelers heeft ingepraat weer weg.
Note: Ola John kopen.quote:
Tuurlijk, maar we moeten niet gaan doen alsof alleen de PSVsupporters dat doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Man, lul niet zo dom. Als supporter hoor je juist nu je club te steunen.
McClaren.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
McLaren weer wat later uit de kleedkamert.
Mensen zijn niet allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En laat je club, maar in de steek.. etc
Fred en motivatie inspreken?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef NightDream het volgende:
Even snel 0-5 maken, is het publiek weer stil en is de motivatie die Fred z'n spelers heeft ingepraat weer weg.
The Boss.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, euuh, die bal euuuh, moet naar voren toch?quote:
Eens, maar het is wel weer typisch dat dit in Eindhoven gebeurt bij de 0-2 ipv na 5 minuten of zoquote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar we moeten niet gaan doen alsof alleen de PSVsupporters dat doen.
Mooi dat hij een basisplek heeftquote:Op zondag 4 maart 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral Fer zie je veel groeien. Erg leuke speler om te zien bij Twente.
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
Hij komt van fer.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Tuurlijk is het kut, weet er jammer genoeg alles van.. Maar heb het vorig seizoen ook uitgezeten en wist toen ook meteen dat ik woensdag erop naar VVV moest. Je club steun je in zware en in mooie tijdenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen zijn niet allemaal hetzelfde.
Ik heb bijvoorbeeld TV al uitgezet. Handen doen pijn door op de muur te slaan. En ik kijk nu naar The Office.
Campingvoetbalquote:Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef DuTank het volgende:
Hahahh kk triestAlle lof voor Twente, ik geniet gewoon altijd van hun spel, jammer dat het nu tegen mijn club is. Maar gewoon verdiend dit. Ola John
Ooit nog mee gevoetbald op de camping, voel me vereerd nu
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Sterker nog, het is geen eens een overtreding?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:39 schreef Ascendancy het volgende:
Dat was geen eens geel godverdomme
KUTSCHEIDS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |