SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEET!
![]()
[Stapmeet 6 april] Ja alweer ja![]()
Ik had ook al bijna een topic geopend.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, maar ik wou dat even bevestigenHet duuuurde zo lang.
![]()
![]()
ik ben niet zo creatiefquote:Op zondag 4 maart 2012 16:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had ook al bijna een topic geopend.Het duuuurde zo lang.
![]()
![]()
Wat is vergelijkbaar met anouk en ilse de lange?"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Trijntje Oosterhuis.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:51 schreef Zokunen het volgende:
Wat is vergelijkbaar met anouk en ilse de lange?![]()
Ze zijn vrouw, ze zijn blond en Nederlandse?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:51 schreef Zokunen het volgende:
Wat is vergelijkbaar met anouk en ilse de lange?![]()
![]()
Nee, die is kutterquote:
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ja..... wat is dat nou?quote:![]()
Tja.... gisteren heb ik de show ook 's middags pas verschoven. Het zij je vergeven.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Volgens mij doelt ie er op dat ze alle 2 een duet oid hebben opgenomen met treintje.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had vorige week geklaagd tegen mn ouders dat ze op zaterdag altijd zo vroeg gaan eten... ( Vorige week werd er gewoon geroepen om de tafel te dekken om 16.50 omdat t eten klaar was.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... wat is dat nou?![]()
Tja.... gisteren heb ik de show ook 's middags pas verschoven. Het zij je vergeven.) Dus gister gingen we later eten en dus was ik veul later thuis.
![]()
Oh dus ik was niet eens echt schuldig.![]()
![]()
Ja echt he!quote:![]()
2 aanvallen van Twente en 2 doelpunten.Pisv probeert t wel maar speelt zo precies in de hand van Twente
![]()
![]()
Neuh.....quote:Op zondag 4 maart 2012 16:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dus ik was niet eens echt schuldig.
Moest mijn ouders wegbrengen dus moest de show verzetten. Heb random nummers gedraaid. O.a. doedelzak en draaiorgelmuziek.
Ain't it funny how it is
WTF?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Neuh.....
Moest mijn ouders wegbrengen dus moest de show verzetten. Heb random nummers gedraaid. O.a. doedelzak en draaiorgelmuziek.![]()
![]()
Hoeveel puntjes hebben jullie nog voor nummer deux?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
ZwolleOf nouja, dit weekend is het meer Zwolle
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Maar ik draaide ook Nederlandstalig, rock, hardcore, etc.quote:
Dus je hebt echt kwaliteitsmuziek gemist.
Ain't it funny how it is
5 nog maarquote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel puntjes hebben jullie nog voor nummer deux?![]()
![]()
Anouk is ook totaal anders dan Ilse, maar jij vroeg naar belabberde Nederlandse muziek door vrouwenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar Anouk is heel anders dan Locomotiefje..![]()
![]()
Ik? Hij..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Anouk is ook totaal anders dan Ilse, maar jij vroeg naar belabberde Nederlandse muziek door vrouwenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja duh maar er werd toch gevraagd wat Anouk en Ilse gemeen hebben?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar Anouk is heel anders dan Locomotiefje..quote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij doelt ie er op dat ze alle 2 een duet oid hebben opgenomen met treintje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over brillen en UI's gesprokenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bril kopen![]()
We hebben totaal andere UI´s![]()
Nee, Zook vroeg duidelijk wat is er VERGELIJKBAAR Met Ilse en Anouk.. Das heel wat andersquote:Op zondag 4 maart 2012 17:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja duh maar er werd toch gevraagd wat Anouk en Ilse gemeen hebben?
[..]
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hoe vet.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuck? Ik heb een plaat met alleen maar lege groeven op één kant
hier nietquote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Ishimaru het volgende:
Klaar met radiator van auto te vervangen. Nu nog remleidingen, alleen regent het![]()
Daar ben je nog wel even mee bezig, en het wordt donker..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Ishimaru het volgende:
Klaar met radiator van auto te vervangen. Nu nog remleidingen, alleen regent hetDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ik draaide ook Nederlandstalig, rock, hardcore, etc.
Dus je hebt echt kwaliteitsmuziek gemist.Dan moet je zo maar je playlist nog een keertje streamen.
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Intronic het volgende:
haha stefanhaan ik zei het toch, nu al 0-2 achter jongen!![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Intronic het volgende:
haha stefanhaan ik zei het toch, nu al 0-2 achter jongen!![]()
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ohquote:Op zondag 4 maart 2012 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Zook vroeg duidelijk wat is er VERGELIJKBAAR Met Ilse en Anouk.. Das heel wat andersNouja dan is mijn 1e antwoord imo de beste.
![]()
![]()
Hahaha.... ik weet hem echt niet meer. Maar ik draaide dat soort muziek vrijdagavond ook al.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dan moet je zo maar je playlist nog een keertje streamen.
Kan het binnenkort nog wel een keer doen. (Al weet ik niet of iemand daar op zit te wachten.)
Ain't it funny how it is
En dat zonder brug?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Ishimaru het volgende:
Klaar met radiator van auto te vervangen. Nu nog remleidingen, alleen regent hetGaat een aardige klus worden. Voor wanneer moet t klaar zijn?
![]()
Idd, maar het moet gebeuren. Ben blij dat ik de remschijven vroeg in de ochtend heb vervangen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben je nog wel even mee bezig, en het wordt donker..![]()
Ben ik trouwens de enige die Heart Attack van The asteroids galaxy tour zo leuk vind?
Je hebt toch wel een brug?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Idd, maar het moet gebeuren. Ben blij dat ik de remschijven vroeg in de ochtend heb vervangen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Domme buurt, maar ik ga sate spiesjes makenquote:
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
En waarom niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha.... ik weet hem echt niet meer. Maar ik draaide dat soort muziek vrijdagavond ook al.
Kan het binnenkort nog wel een keer doen. (Al weet ik niet of iemand daar op zit te wachten.)
![]()
![]()
Yups, het moest gebeuren maar mijn vader kennende wacht hij tot ie niet meer kan rijden met de bus dan pas gaat hij alles repareren of vervangen. Nu hij op vakantie is kan ik rustig alles op mijn gemak doen. Hij doet alles snel waardoor het vaak mis gaatquote:Op zondag 4 maart 2012 17:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat zonder brug?Gaat een aardige klus worden. Voor wanneer moet t klaar zijn?
![]()
![]()
moeten ze even doorschietenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das kut... dan halen ze de 10 niet..![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das kut... dan halen ze de 10 niet..![]()
![]()
Nee geen brug, ik doe het voor onze deurquote:Heb wel 4 van deze dingen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ff snel wordt vaak ff lang.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Yups, het moest gebeuren maar mijn vader kennende wacht hij tot ie niet meer kan rijden met de bus dan pas gaat hij alles repareren of vervangen. Nu hij op vakantie is kan ik rustig alles op mijn gemak doen. Hij doet alles snel waardoor het vaak mis gaat![]()
Beter rustig en goed doen idd.
Wel een pokke klus imo of valt t wel mee?![]()
Misschien draai ik zo wel even wat stuff, heb alleen nog geen idee wat...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee geen brug, ik doe het voor onze deurHeb wel 4 van deze dingen:
Aii, dan wordt het helemaal een kutklusje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ik wil ook wel draaienquote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Misschien draai ik zo wel even wat stuff, heb alleen nog geen idee wat...![]()
![]()
Tell me 'bout itquote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aii, dan wordt het helemaal een kutklusje..![]()
En hier heb ik er 1 van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Top!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Misschien draai ik zo wel even wat stuff, heb alleen nog geen idee wat...Als je geen metal draait tune ik misschien ook wel ff in.
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
Oh en binnen de 40 minuten dus als ze nou ff opschieten.
Ain't it funny how it is
Wij zitten trouwens ook nog op titelkoers.
Ain't it funny how it is
Vind het leuk om te doen, maar ik moet rekening houden dat er geen olie of anders vloeistof gemorst word. Dat maakt het irritant. Heb daarvoor een groot zeil onder de bus gelegd. Buren zijn al jaren gewend dat ik klus aan auto van me pa, die kijken niet raar opquote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff snel wordt vaak ff lang.![]()
Beter rustig en goed doen idd.
Wel een pokke klus imo of valt t wel mee?![]()
![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:14 schreef Melting het volgende:
Wij zitten trouwens ook nog op titelkoers.![]()
![]()
Goedenmiddag
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Tell me 'bout it![]()
En hier heb ik er 1 van:Dit heb ik op de zaak tot beschikking als het nodig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij liever dan ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vind het leuk om te doen, maar ik moet rekening houden dat er geen olie of anders vloeistof gemorst word. Dat maakt het irritant. Heb daarvoor een groot zeil onder de bus gelegd. Buren zijn al jaren gewend dat ik klus aan auto van me pa, die kijken niet raar op![]()
Maar als jij sleutelen leuk vind, kan je dan ook niet ff bij mij aan mn scooter komen sleutelen?![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit heb ik op de zaak tot beschikking als het nodig is
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat euh, wordt lastigquote:Op zondag 4 maart 2012 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!Als je geen metal draait tune ik misschien ook wel ff in.
Maar ik ga ff uitzoeken
Ik heb 0,0 kennis over scootersquote:Op zondag 4 maart 2012 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.
Maar als jij sleutelen leuk vind, kan je dan ook niet ff bij mij aan mn scooter komen sleutelen?![]()
![]()
wel een goede snackbarquote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk in Spijk?![]()
![]()
Hoi!!!!11quote:
Warme chocolademelk gemaakt van melkchocolade is niet lekker.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
idd, ik moet het met primitieve middelen doenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vet handig als je 2 auto's tegelijk wilt doen![]()
![]()
Rutten keek alsof hij persoonlijk iedere PSV'er de nek om ging draaienquote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef Intronic het volgende:
Leuk kwartiertje in de kleedkamer van PSV![]()
![]()
Ja dat zei je nietquote:
Ik ken er zelf niet zo veel in Spijk eigenlijk.. Ik weet dat er eentje bij 't metrostation Centrum zou moeten zitten geloof ik, maar meer niet..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik zie nu pas dat het 0-4 isquote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef Intronic het volgende:
Leuk kwartiertje in de kleedkamer van PSV![]()
![]()
Dat wordt morgen een leuke werkdag!quote:
Ain't it funny how it is
Snackbar Pak Boli is de bestequote:Op zondag 4 maart 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dat zei je niet
Ik ken er zelf niet zo veel in Spijk eigenlijk.. Ik weet dat er eentje bij 't metrostation Centrum zou moeten zitten geloof ik, maar meer niet..
Maar 5 minuten rijden met de auto, terwijl Smickelhoeck bij mij om de hoek is![]()
![]()
Ja inderdaadquote:quote:Op zondag 4 maart 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lopen jullie weer mooi een puntje in, hehehe.Jammer van de winst van Ajax
Ik ga nu even een vriendin pestenquote:![]()
![]()
Wtf?Ik trek een biertje open waar echt NIKS mee gebeurd is, spuit de halve inhoud over mijn bureau!
Is nog een speciaalbiertje ook!
![]()
Dat was het speciale eraan!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Wtf?Ik trek een biertje open waar echt NIKS mee gebeurd is, spuit de halve inhoud over mijn bureau!
Ain't it funny how it is
Iemand in de winkel mee staan schudden?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Meer drank bij doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi!!!!11
Warme chocolademelk gemaakt van melkchocolade is niet lekker.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand in de winkel mee staan schudden?![]()
![]()
quote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Zal ik zo om half maar inspringen met fout een feest nummers dan?
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Whehehehe lekker te veel gist nog in de fles oid?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Zou goed kunnen. Mwah is niet echt een lekker biertje dus het is niet echt een groot verlies!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe lekker te veel gist nog in de fles oid?![]()
![]()
Je moet zo'n flesje ook met liefde open makenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Dat was ook mijn oplossing, maar volgende keer toch weer puur kopen.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Stefan weet zijn weg met flesjes en vrouwen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet zo'n flesje ook met liefde open maken![]()
Hihi. Ik voel je broeder.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef ToT het volgende:
Altijd een goed idee.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal ik zo om half maar inspringen met fout een feest nummers dan?
Ain't it funny how it is
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stefan weet zijn weg met flesjes en vrouwen.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Nog iemand nodig om de rest van die melkchocolade op te eten?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was ook mijn oplossing, maar volgende keer toch weer puur kopen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Wil jij gup uitzetten zo of moet ik 't zelf doen?
En aan CA de eer me even op het rooster te plempen dan17:30 tot 19:30 lijkt me een mooie tijd..
Laatst een boodschappentas vol met verschillende biertjes gekocht. Sommigen zijn best aardig, anderen vallen weer tegen, zoals deze.quote:![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nog iemand nodig om de rest van die melkchocolade op te eten?
Lekker of niet. Het is en blijft alcohol verspilling!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Mwah is niet echt een lekker biertje dus het is niet echt een groot verlies!![]()
![]()
uitgegooid voor jequote:Op zondag 4 maart 2012 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wil jij gup uitzetten zo of moet ik 't zelf doen?
En aan CA de eer me even op het rooster te plempen dan17:30 tot 19:30 lijkt me een mooie tijd..
![]()
![]()
Nouja zeg.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Volgens mij niet. Volgens mij kun je je iconen ook niet meer rechts zetten, zoals ik het graag heb. Het is ook stom dat hij het icoontje niet meer alleen als starter pakt zoals bij XP maar dat het dan ook verandert in de toepassing zelf.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
Kun je in Windows 7 de iconen op je taakbalk ook zo ordenen dat ze niet direct naast elkaar staan?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Alsof jij tekort aan chocolade hebt, je hebt net die hele zak M&M's leeggegetenquote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Alleen de laatste twee.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof jij tekort aan chocolade hebt, je hebt net die hele zak M&M's leeggegetenWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Jammer. Ik heb sommige programma's er graag in staan maar door mijn spastischheid en snelheid bij selecteren start ik steeds per ongeluk hele grote logge programma's op ...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij kun je je iconen ook niet meer rechts zetten, zoals ik het graag heb. Het is ook stom dat hij het icoontje niet meer alleen als starter pakt zoals bij XP maar dat het dan ook verandert in de toepassing zelf.![]()
![]()
Elke zondag?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar gelukkig is de Deka nu open van 12 tot nogietsWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ja en waar zijn die nu?quote:
Nouja zeg.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof jij tekort aan chocolade hebt, je hebt net die hele zak M&M's leeggegetenHebben jullie de tijdelijk M & M's al geprobeerd? Pure chocolade.quote:
Ain't it funny how it is
Oui oui. En de AH op raaksplein ook vanaf 12.00. En dan natuurlijk Soenda'tje van 1600 tot 2000quote:
Ja opgegeten. De rest had jij.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik heb het zo staan:quote:Op zondag 4 maart 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
Kun je in Windows 7 de iconen op je taakbalk ook zo ordenen dat ze niet direct naast elkaar staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard opties van iconen vastpinnen op taakbalk![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oui oui. En de AH op raaksplein ook vanaf 12.00. En dan natuurlijk Soenda'tje van 1600 tot 2000Beste nieuws van deze week.
Waar is raaksplein?
Iehl.. Ik heb ze trouwens nog nergens zien staan..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de tijdelijk M & M's al geprobeerd? Pure chocolade.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oh wacht, da's helemaal bij de Raaks daar natuurlijk. Veul te ver.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Bij de Pathé. Geen idee of het raaksplein heet trouwens.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef SiIk het volgende:
[..]Beste nieuws van deze week.
Waar is raaksplein?
Je moet die gewone M&Ms hebben. Zonder nootjes enzo
Tijdelijke versie. Vanwege Pasen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iehl.. Ik heb ze trouwens nog nergens zien staan..Ain't it funny how it is
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb sommige programma's er graag in staan maar door mijn spastischheid en snelheid bij selecteren start ik steeds per ongeluk hele grote logge programma's op ...zoiets ?
![]()
Helemaal niet pure chocolade, alleen veel meer cacao dan normaal. En ik vind ze niet lekker, ze smaken naar van die chocoladekoffiebonenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de tijdelijk M & M's al geprobeerd? Pure chocolade.![]()
![]()
Die zijn lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de tijdelijk M & M's al geprobeerd? Pure chocolade.Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal niet pure chocolade, alleen veel meer cacao dan normaal. En ik vind ze niet lekker, ze smaken naar van die chocoladekoffiebonen
Als je mij ergens 's nachts voor wakker mag maken
Bijna puur dan. Pietje Precies!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal niet pure chocolade, alleen veel meer cacao dan normaal. En ik vind ze niet lekker, ze smaken naar van die chocoladekoffiebonen
Ain't it funny how it is
Die had ik vrijdag en zaterdagquote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef SiIk het volgende:
Je moet die gewone M&Ms hebben. Zonder nootjes enzo![]()
Ik lust ze allemaal wel eigenlijk, Normaal, Pinda en Crispy
Ik vond eergister die Crunchy toch ook erg smakelijk. Ze zijn handig omdat ze je handen niet vettig maken dus dan kun je goed doorgamen zonder je toetsenbod schmutzig te maken.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef SiIk het volgende:
Je moet die gewone M&Ms hebben. Zonder nootjes enzoBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Chocoladekoffiebonen?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je mij ergens 's nachts voor wakker mag maken
Ain't it funny how it is
Jaquote:quote:
Ik ook dus had bij het tanken een zak gekocht, ik heb 1 handje op en nu is de zak leegquote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die had ik vrijdag en zaterdag![]()
Ik lust ze allemaal wel eigenlijk, Normaal, Pinda en Crispy
In dat geval.... geef je telefoonnummer maar. Dan bel ik vannacht als er een gele auto voor de deur staat.quote:
Ain't it funny how it is
Over chocola gesproken, ik kreeg laatst witte-chocolademelkEen pot van een of ander Engels delicatessemerk. Goddelijk!
![]()
Waarom nou tijdelijk...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de tijdelijk M & M's al geprobeerd? Pure chocolade.Pure chocolade (het liefst zonder suiker) is tenminste chocolade. Al die melk meuk mag imo niet eens chocolade genoemd worden..
![]()
Mijn moeder heeft die meestal op tafel staan. Ik kan er ook maar moeilijk vanaf blijven.quote:
Ain't it funny how it is
Ik heb werkelijk geen idee.quote:
Idd.quote:Ain't it funny how it is
Top!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
best, ik heb nog wel wat op mijn computer staanWanneer? (ivm mijn online zijn enzo? )
![]()
misschien om 8 uur een uurtje ?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!Wanneer? (ivm mijn online zijn enzo? )
![]()
Duidelijke faal imo ja...quote:Toen de Jong onderuit ging (imo een overtreding) liet ie gewoon doorspelen...
![]()
![]()
jofu draait nuquote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dm ff 1 van de rooster dames \ heren. Jofu wilde ook draaien geloof ik.![]()
![]()
Ik heb eigenlijk geen zin om mijn huiswerk te gaan maken. Straks eens kijken of ik zin heb.
Ain't it funny how it is
ik heb geen huiswerkquote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef Melting het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om mijn huiswerk te gaan maken. Straks eens kijken of ik zin heb.![]()
moet wel leren maar dat doe ik donderdag wel![]()
Ik wil het!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet![]()
ik zag het op een site staan![]()
Ik doe een cursus dreamweaver. Stelt ook niet zo veel voor, maar ja.... moet er wel even aan beginnen eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb geen huiswerk![]()
moet wel leren maar dat doe ik donderdag welAin't it funny how it is
Ik moet ook nog een berg huiswerk doen
politiek correct: Ik moet ook nog een berg zelfstudie ondernemen![]()
![]()
Ik draai alquote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dm ff 1 van de rooster dames \ heren. Jofu wilde ook draaien geloof ik.
Ik heb trouwens van een collega 2 kaartjes voor Roda JC - Vitesse gekregen.![]()
Dus ik ga eind van deze maand Kerkrade onveilig maken met een bezoekje vereren.
Ain't it funny how it is
Ik krijg/win nooit kaartjesquote:Op zondag 4 maart 2012 17:56 schreef Melting het volgende:
Ik heb trouwens van een collega 2 kaartjes voor Roda JC - Vitesse gekregen.![]()
Dus ik ga eind van deze maand Kerkrade onveilig maken met een bezoekje vereren.![]()
![]()
Zonde dat gisteren niet meer doorgingquote:Op zondag 4 maart 2012 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik deze vrolijke muziek hoor, dan wil ik altijd gelijk gaan stappen enzo
Ik win ze ook nooit. Hij gaf niets om voetballen en hij had ze gewonnen, dus ja....quote:Ain't it funny how it is
Jaquote:Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonde dat gisteren niet meer doorging
Ik moest uiteindelijk ook nog naar een verjaardag die ik vergeten was
Maar als het goed is 17-03 en anders volgende week met een ander dinnetjeIk doe elke keer mee om kaarten te winnen voor Feyenoord, maar win nooitquote:Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik win ze ook nooit. Hij gaf niets om voetballen en hij had ze gewonnen, dus ja....![]()
![]()
Yeahhh precies zoals ik het wilde hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga pas einde van de maand weer denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik moest uiteindelijk ook nog naar een verjaardag die ik vergeten was
Maar als het goed is 17-03 en anders volgende week met een ander dinnetje
[..]
Ik doe elke keer mee om kaarten te winnen voor Feyenoord, maar win nooitWil niet teveel gaan, begin van de maand was al best duur door lenzen en andere crap
Whaha en nu troll ik je met de muziekquote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
K3![]()
Van de week een zakje K3 snoep gekregen om me te plagen van een meisje van 11.
ik moet de boel ook een beetje verdelenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga pas einde van de maand weer denk ikWil niet teveel gaan, begin van de maand was al best duur door lenzen en andere crap
6 April is nog twijfel, maar koninginnedag komt er ook aan natuurlijk![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha en nu troll ik je met de muziek![]()
![]()
Ja, das ook weer zo, al heb ik ws pech en wordt het werken dan.. Anyway.. Lenzen, 2 keer moeten tanken deze week alleen al..quote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet de boel ook een beetje verdelen
6 April is nog twijfel, maar koninginnedag komt er ook aan natuurlijkNieuwe zonnebrillen moeten bestellen en zo is er nog wat crap voorbij gekomen _o-
Weekend bijna voorbij
Jaquote:
Schoolweekquote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens positief! De werkweek komt er weer aan
Ja leuk... Kan broertje weer naar school fietsen met een kans dat hij die etterbakken weer tegen komt...quote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens positief! De werkweek komt er weer aan![]()
Hoe is dat positief te zien?![]()
![]()
Is je Google stuk ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is je Google stuk ofzo?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jacky_LafonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
Ok zie dm.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je mag 'n muziekcollectie altijd verrijken hoor![]()
![]()
Whehe
Maar heeft wat dingen voor ziektes enzo gedaan, daarom dit nummer..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
op zondag ?quote:
ik heb morgen gewoon school hoor![]()
en daarbij ben ik de laatste tijd een beetje gestopt![]()
Meldde ik daarstraks al!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer ga ik ff pissen mis ik (zie ik nu) de 1-5
Ain't it funny how it is
2-5quote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer ga ik ff pissen mis ik (zie ik nu) de 1-5![]()
Heul verstandig!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op zondag ?
ik heb morgen gewoon school hoor![]()
en daarbij ben ik de laatste tijd een beetje gestoptGewoon helemaal mee stoppen man. Het is echt tering spul en je gaat er raar van denken.
![]()
![]()
Makkelijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:12 schreef Tchock het volgende:
Als die rode kaart niet was gevallen had Twente de 8 gehaald. Minstens.![]()
![]()
Ik zou wel even een waarschuwing plaatsen als je ze draait.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ze erin willen, misschien![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: