Laatst een boodschappentas vol met verschillende biertjes gekocht. Sommigen zijn best aardig, anderen vallen weer tegen, zoals deze.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nog iemand nodig om de rest van die melkchocolade op te eten?
Lekker of niet. Het is en blijft alcohol verspilling!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Mwah is niet echt een lekker biertje dus het is niet echt een groot verlies!
uitgegooid voor jequote:Op zondag 4 maart 2012 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wil jij gup uitzetten zo of moet ik 't zelf doen?
En aan CA de eer me even op het rooster te plempen dan17:30 tot 19:30 lijkt me een mooie tijd..
Nouja zeg.quote:
Volgens mij niet. Volgens mij kun je je iconen ook niet meer rechts zetten, zoals ik het graag heb. Het is ook stom dat hij het icoontje niet meer alleen als starter pakt zoals bij XP maar dat het dan ook verandert in de toepassing zelf.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
Kun je in Windows 7 de iconen op je taakbalk ook zo ordenen dat ze niet direct naast elkaar staan?
Alsof jij tekort aan chocolade hebt, je hebt net die hele zak M&M's leeggegetenquote:
Alleen de laatste twee.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof jij tekort aan chocolade hebt, je hebt net die hele zak M&M's leeggegeten
Jammer. Ik heb sommige programma's er graag in staan maar door mijn spastischheid en snelheid bij selecteren start ik steeds per ongeluk hele grote logge programma's op ...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij kun je je iconen ook niet meer rechts zetten, zoals ik het graag heb. Het is ook stom dat hij het icoontje niet meer alleen als starter pakt zoals bij XP maar dat het dan ook verandert in de toepassing zelf.
Elke zondag?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar gelukkig is de Deka nu open van 12 tot nogiets
Ja en waar zijn die nu?quote:
Nouja zeg.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof jij tekort aan chocolade hebt, je hebt net die hele zak M&M's leeggegeten
Hebben jullie de tijdelijk M & M's al geprobeerd? Pure chocolade.quote:
Oui oui. En de AH op raaksplein ook vanaf 12.00. En dan natuurlijk Soenda'tje van 1600 tot 2000quote:
Ja opgegeten. De rest had jij.quote:
Ik heb het zo staan:quote:Op zondag 4 maart 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
Kun je in Windows 7 de iconen op je taakbalk ook zo ordenen dat ze niet direct naast elkaar staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard opties van iconen vastpinnen op taakbalk
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oui oui. En de AH op raaksplein ook vanaf 12.00. En dan natuurlijk Soenda'tje van 1600 tot 2000
Iehl.. Ik heb ze trouwens nog nergens zien staan..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de tijdelijk M & M's al geprobeerd? Pure chocolade.
Bij de Pathé. Geen idee of het raaksplein heet trouwens.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef SiIk het volgende:
[..]Beste nieuws van deze week.
Waar is raaksplein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |